Zoet over Ajax-slijtageslag: 'Dat gaan ze denk ik zondag nog wel voelen'

Zoet over Ajax-slijtageslag: 'Dat gaan ze denk ik zondag nog wel voelen'

vrijdag 21 april 2017 om 19:51

Jeroen Zoet hoeft zich niet op te laden voor de clash met Ajax. De doelman van PSV zag donderdagavond dat de Amsterdammers Schalke 04 uitschakelden. Nog geen drie dagen later wacht de topper in de Eredivisie.

"Goed voor het Nederlandse voetbal, voor de punten. Ook voor ons, voor komende zondag", zegt hij tegen PSV TV. De goalie zegt dat de Ajacieden de 120 minuten van donderdag zondag nog gaan voelen. "Dat denk ik wel, maar het gaat er ook om wat er in je hoofd speelt. Wij moeten er vanaf het begin opklappen. Ik denk dat Ajax het nog wel gaat voelen zondag."

Zoet voorspelt hoe de wedstrijd er zondag uit gaat zien. "Ajax gaat er vol voor, maar wij hebben iets goed te maken. We hebben nog geen topper gewonnen, iedereen beseft dat. Zondag moeten we bewijzen we dat wel kunnen. Of ik nog in de tweede plaats geloof? Dan moeten we winnen, laten we daar eerst maar mee bezig zijn. Het is ver weg, maar wonderen bestaan."

Poll

Wie wint er zondag?

(376 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 19:55
Laat het alsjeblieft minimaal een gelijk spel worden. ALSJEBLIEFT!!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 19:57
Haha je klinkt opeens niet meer zo zeker .. zondag om half 7 staat Ajax 1e en zullen er ruiten in Rotterdam sneuvelen
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 19:59
Na de " wervelende " show van gisteren zeker niet........;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:01
Ik gun het liever jullie dan psv ... maar het word toch Ajax heb er vertrouwen in Ajax speelt gewoon echt heel goed
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:43
Zal wel, maar we staan voor en jullie hebben geen invloed meer op onze resultaten.

Dus ik zou zeggen.... droom maar lekker verder.
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 21:45
Wij niet maar anderen wel ;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:50
Onze Angstgegner Excelsior!
Vind ik leuk
Hoogeveen +1110
vrijdag 21 april 2017 om 20:22
Op basis waarvan zie jij Ajax 1e staan zondag? Al winnen ze met dikke cijfers van PSV, dan nog staat er 1 punt tussen Ajax en de eerste plek ;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:32
Feyenoord speelt gelijk lamme
Dat kende gij toch zelf
Ook wel begrijpen
Vind ik leuk
Hoogeveen +1110
vrijdag 21 april 2017 om 23:42
Dan speelt psv ook gelijk, blinde ;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:44
De lamme en de blinde ? Ajax wint psv is psv even niet meer het cocu effect is weg net als onder frank , 2 jaar goed daarna onthutsend
Vind ik leuk
Hoogeveen +1110
zaterdag 22 april 2017 om 00:38
Inderdaad, die 2 :). Jij moet toch ook weten dat dit soort wedstrijden alle kanten op kunnen gaan. Jij als Ajacied hoopt op winst, ik als Feyenoorder hoop op gelijkspel of winst van PSV.

Om met de woorden van J.C. af te sluiten: da's logisch
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:39
geloof jij nog in sprookjes !!!!!!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:33
Realiteit Feyenoord word geen kampioen
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:40
geloof jij nog in sprookjes!!!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:42
Als jij het gelooft....
Vind ik leuk
Teo Smith +5020
vrijdag 21 april 2017 om 21:00
Het is geen wereldoorlog menneke, het is en blijft maar een spelletje.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:34
Geen wereldoorlog wat moet je de harde kern van Feyenoord anders noemen? Dappere strijders
Vind ik leuk
Teo Smith +5020
zaterdag 22 april 2017 om 08:21
Alsof die van ajax beter zijn af en toe...
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 08:43
Aventoe idd .. we hebben zelfs complimenten gehad van de politie afgelopen donderdag
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 19:59
rustig rustig ik heb toch al gezegd dat het goed komt.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:00
Ik hou je daar aan!!!!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:02
Ja maar als we altijd naar jou hadden geluisterd dan werd het voetbal helemaal niet meer serieus genomen ouwe likiesjager
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 22:53
moet je voetbal serieus nemen dan?
Das wel het laatste
Vind ik leuk
Teo Smith +5020
zaterdag 22 april 2017 om 09:21
Ik hoop het jongeman.
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 09:34
Kumt goed . Bestel maar vast wat snipperdagen op je werk
Vind ik leuk
Teo Smith +5020
zaterdag 22 april 2017 om 13:30
Of ik ga met een goed gevoel naar mijn werk maandag, of ik neem ziekteverlof haha.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:01
Maak je niet druk jongen. PSV wint echt wel. Jullie worden volgende week kampioen.
Nellie , ajax speelt heel goed behalve gister -;) die lange jongen achterin is drama zeg. Die ken niet eens een bal over 5 meter geven. Ik hoop dat hij zondag speelt -:)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 20:24]
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:02
Ik hou van je.......HaHa.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:03
:p ik ga je uitlachen als het niet zo is ... dan ga je aan de schandpaal van vp :p
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:06
En ander jij -:)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:38
Ja is goed gozer :--:
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:43
In jouw plaats?
Vind ik leuk
Bien +1122
vrijdag 21 april 2017 om 20:34
Komt goed PSV help Feyenoord een handje.
Vind ik leuk
Teo Smith +5020
vrijdag 21 april 2017 om 21:01
Football is passion, we moeten het toch wel zelf af moeten dwingen en niet afhankelijk zijn van PSV, ik zie ze niet winnen tegen Ajax.
Vind ik leuk
Jozef +8781
vrijdag 21 april 2017 om 23:50
Nou, nou, Voetbal is passie.... diarree van de zenuwen of zo?

Win nou maar gewoon jullie eigen wedstrijdjes, dan hoef je niemand wat te smeken. Komt een beetje zielig over zo.
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 00:27
Iemand zonder enige vorm van humor is pas zielig.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 19:56
Ajax zal zondag het zoet van de overwinning proeven!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:06
Zoet die zal het wel merken dat ze lekker warm gedraaid zijn... its showtime
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:04
Ajacieden wat de uitslag zondag ook gaat worden laten we een afspraak maken! We gaan niet wanneer het resultaat niet is wat we hopen de kut smoesjes gebruiken die ze bij PSV gebruikt hebben toen Ajax won dat ze 5 dagen eerder een zware wedstrijd hebben moeten spelen. Wij zijn Ajacieden en laten ons niet kennen door smoesjes te bedenken!

Ik ga er hoe dan ook vanuit dat Ajax wint!
Vind ik leuk
Eendracht +4567
vrijdag 21 april 2017 om 20:17
Heb je dat eigenlijk niet al gedaan door eerder te beweren hoe bijzonder knap het is dat Ajax na zoveel meer gespeelde Europese wedstrijden nog steeds boven PSV staat??

Of was dat alsnog een compliment naar PSV toe dat ze ondanks de hoeveelheid zware wedstrijden op Europees niveau alsnog 2 keer kampioen zijn geworden??

Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:24
Hap Hap Hap, je had weer honger! Dankjewel :D
Vind ik leuk
Eendracht +4567
vrijdag 21 april 2017 om 20:57
Neuh, geen honger.
Valt me gewoon op dat jij wel heel erg gekleurd naar bepaalde zaken kijkt en met semi populaire posts zoveel mogelijk schouderklopjes probeert binnen te tikken.

Moet je zelf weten trouwens, net als het feit dat je iets "goed" normt als het jouw cluppie betreft, en "belachelijk" als het bijvoorbeeld PSV betreft.
Maakt je er niet echt geloofwaardig op.. Maar ja, kennelijk boeit jou dat sowieso niet en tik je het liefste wat bepaalde mensen hier willen lezen...
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:03
Wanneer ik zeg dat ik trots op Ajax ben en dat ik het knap vind dat Ajax ondanks veel meer wedstrijden maar 1 punt achter Feyenoord staat dan meen ik dat en dan gaat het mij niet om de duimpjes. Stel je godverdomme niet zo aan mongool, denk jij werkelijk dat ik op duimpjes zit te wachten? Alleen al dat jij dat denkt zegt genoeg over wat voor een imbeciel jij bent. Man, krijg een stuiptrekking en blijf erin hangen. Laat mij verder maar met rust en houdt het bij je eigen soort op de site!
Vind ik leuk
Eendracht +4567
vrijdag 21 april 2017 om 21:38
Gosh.. vraag me af wie hier honger had...
Lekker volwassen reactie trouwens..
Vind ik leuk
Senn +781
vrijdag 21 april 2017 om 23:38
Is dit je ware aard?
Erg kinderachtige reactie als je eindelijk eens een spiegel voorgehouden wordt.
Vind ik leuk
Noudyo. +1122
vrijdag 21 april 2017 om 21:19
Is dit altijd iets wat je doet? Wanneer iemand kritiek heeft maar doen alsof je dit wou?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:36
Zondag staan we 1e pik
Feyenoord gaat niet winnen in Arnhem
Vind ik leuk
fr1963 +165
zaterdag 22 april 2017 om 00:58
Nee man, jullie spelen pas na Feyenoord die dan 4 punten los is en blijft.......
Vind ik leuk
darmianto +2610
vrijdag 21 april 2017 om 20:05
Lekker hopen Jeroentje
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:17
Ach kampioen worden kan altijd nog
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:17
Zoals je psv de laatste weken zie voetballen dan denk je dat ze daar in eindje al wekenlang een slijtageslag in de benen hebben zitten... en dat zonder europees voetbal....
Vind ik leuk
Foebele +16293
vrijdag 21 april 2017 om 20:24
We zorgen er gewoon voor dat de wedstrijd na 60 minuten gespeeld is, komt goed Jeroen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:28
en jij voelt het ook met de ballen uit je net te halen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:40
Je kan wel merken dat de spelers van PSV en de supporters hoop putten op een goed resultaat tegen Ajax omdat Ajax een ware slijtageslag heeft geleden gisteren. PSV en haar supporters laten hiermee zien dat ze zijn afgezakt tot een laag en hilarisch niveau. Topclub onwaardig om de hoop hierop te vestigen. Je zou maar op deze manier hoop hebben, dan ben je erg klein als topclub.
Vind ik leuk
stollie38 +7496
vrijdag 21 april 2017 om 20:58
Domino's Pizza. Die is van mij,op die foto.

Maar het komt wel goed.
Vind ik leuk
Teo Smith +5020
vrijdag 21 april 2017 om 21:00
Box jij eerst maar eens de ballen naar de zijkant Jeroen, Ajax doet haar ding wel, nu jullie nog.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:02
Haha, ze geloven er wel in he, dat Ajax vermoeid zou zijn, lijkt wel of de Psv spelers meer met Ajax bezig zijn;) Ajax gaat gewoon knallen we zitten in een flow, veel vertrouwen, dus Psv, klap er maar bovenop, vooral onzetussen vleugelspitsen weten wel raad met de ruimte!
Vind ik leuk
Noudyo. +1122
vrijdag 21 april 2017 om 21:13
Haha, je gelooft er wel in hè, dat PSV spelers meer bezig zijn met Ajax ;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:21
Ik hoor en lees niet anders;)
Vind ik leuk
Noudyo. +1122
vrijdag 21 april 2017 om 21:22
Er staat een topper zondag op het programma tegen Ajax. Wat verwacht je dan?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:23
Van mij mag alles, ik zeg alleen ik hoop dat ze dit volhouden de gedachte van dat Ajax moe zou zijn enz, ik verwacht dat Ajax meer de bal zal hebben en het spel zal maken.

We gaan het zien..
Vind ik leuk
zondag 23 april 2017 om 21:47
Dat hebben we gemerkt.
Vind ik leuk
zondag 23 april 2017 om 21:52
Idd 2de helft hadden we meer de maakte het spel, maar Ajax was na al die weken voetbal op niveau, voorin te onmachtig ondanks de kansen.

Zo waar was je al die tijd, en hoe is nu jouw analyse over de A1 competitie??
Vind ik leuk
maandag 24 april 2017 om 06:59
Goed vooral jong PSV laatst tegen Ajax was een leuk moment, maar gisteren was natuurlijk het leukste moment van het seizoen. Ajax van de titel afhouden al drie jaar niks in Amsterdam
Vind ik leuk
maandag 24 april 2017 om 07:58
Ja de top talenten van Ajax zaten allemaal in het eerste van Ajax, 17, 18 jarige, wat natuurlijk ook de bedoeling is van een Jong elftal, dat is de grote winst die je moet boeken, nog meer dan de stand, daar gaat het om, en qua gewoon 2de worden met Jong Ajax, en ja na 120 minuten in Duitsland de 7de wedstrijd in 3 weken, was wel ff het beste ervan af bij Ajax, ik snap dat jullie seizoen nu gered is, winnen tegen het grote Ajax. Dat zegt wel genoegeen natuurlijk, en jouw grote praatjes over de A1 competitie? Nee die heb je niet meer zie ik aan je afwijkende reactie
Vind ik leuk
maandag 24 april 2017 om 19:18
Het grote Ajax? al drie jaar niks gewonnen en toch nog praten over het ''grote Ajax? Het lijkt wel of je de wedstrijd zondag helemaal niet gezien hebt. Of ben jij zo'n teletekst supportertje dat op die manier voetbal volgt? haha

Gekkie al drie jaar helemaal niets in Amsterdam!
Vind ik leuk
maandag 24 april 2017 om 19:21
Jij snapt ook niks he, enige wat jou hier drijft is de afgunst naar Ajax toe, iets van voetbal weten, nee dan moeten we daar niet bij jou voor zijn
Vind ik leuk
maandag 24 april 2017 om 19:24
Correctie: nee, daarvoor moeten we niet bij jou zijn.

Je Nederlands laat ook te wensen over net zoals je voetbalkennis.
Vind ik leuk
maandag 24 april 2017 om 19:46
Whahahaha ik ben hier voor de inhoud, praat hier met veel over voetbal, jij bent alles behalve objectief, zeggen dat Psv een betere jeugd heeft omdat ze bovenaan stonden in de A1 competitie hahahahaha
Vind ik leuk
maandag 24 april 2017 om 21:44
jij wel.
Vind ik leuk
maandag 24 april 2017 om 21:46
Ik wel, jij nooit iedereen neemt jou niet serieus
Vind ik leuk
dinsdag 25 april 2017 om 07:00
Ik ben blij dat jij namens "iedereen" kan spreken. Waarom reageert de rest nog? Ze kunnen via jou communiceren een toch?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:24
Onthoud goed, vriend Zoet: Jullie kunnen jezelf bij winst op Ajax wel op de borst slaan, maar dat zal nooit weg nemen dat jullie een beschamend seizoen hebben gedraaid en geen enkele prijs verdienen. En geen overwinning die daar ook maar iets aan zal veranderen. Maar bereid je vast voor, want het wordt vissen voor je.
Vind ik leuk
Senn +781
vrijdag 21 april 2017 om 23:43
Zeg het maar!! We kunnen ook gewoon 0-3 opschrijven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Zoet over Ajax-slijtageslag: 'Dat gaan ze denk ik zondag nog wel voelen'