Zoet over Ajax-slijtageslag: 'Dat gaan ze denk ik zondag nog wel voelen'

Zoet over Ajax-slijtageslag: 'Dat gaan ze denk ik zondag nog wel voelen'

vrijdag 21 april 2017 om 19:51

Jeroen Zoet hoeft zich niet op te laden voor de clash met Ajax. De doelman van PSV zag donderdagavond dat de Amsterdammers Schalke 04 uitschakelden. Nog geen drie dagen later wacht de topper in de Eredivisie.

"Goed voor het Nederlandse voetbal, voor de punten. Ook voor ons, voor komende zondag", zegt hij tegen PSV TV. De goalie zegt dat de Ajacieden de 120 minuten van donderdag zondag nog gaan voelen. "Dat denk ik wel, maar het gaat er ook om wat er in je hoofd speelt. Wij moeten er vanaf het begin opklappen. Ik denk dat Ajax het nog wel gaat voelen zondag."

Zoet voorspelt hoe de wedstrijd er zondag uit gaat zien. "Ajax gaat er vol voor, maar wij hebben iets goed te maken. We hebben nog geen topper gewonnen, iedereen beseft dat. Zondag moeten we bewijzen we dat wel kunnen. Of ik nog in de tweede plaats geloof? Dan moeten we winnen, laten we daar eerst maar mee bezig zijn. Het is ver weg, maar wonderen bestaan."

Poll

Wie wint er zondag?

(376 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 19:56
Ajax zal zondag het zoet van de overwinning proeven!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:06
Zoet die zal het wel merken dat ze lekker warm gedraaid zijn... its showtime
Vind ik leuk
darmianto +6453
vrijdag 21 april 2017 om 20:05
Lekker hopen Jeroentje
Vind ik leuk
Foebele +32473
vrijdag 21 april 2017 om 20:24
We zorgen er gewoon voor dat de wedstrijd na 60 minuten gespeeld is, komt goed Jeroen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:28
en jij voelt het ook met de ballen uit je net te halen.
Vind ik leuk
stollie38 +11691
vrijdag 21 april 2017 om 20:58
Domino's Pizza. Die is van mij,op die foto.

Maar het komt wel goed.
Vind ik leuk
Teo Smith +12449
vrijdag 21 april 2017 om 21:00
Box jij eerst maar eens de ballen naar de zijkant Jeroen, Ajax doet haar ding wel, nu jullie nog.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:02
Haha, ze geloven er wel in he, dat Ajax vermoeid zou zijn, lijkt wel of de Psv spelers meer met Ajax bezig zijn;) Ajax gaat gewoon knallen we zitten in een flow, veel vertrouwen, dus Psv, klap er maar bovenop, vooral onzetussen vleugelspitsen weten wel raad met de ruimte!
Vind ik leuk
Noudyo. +9210
vrijdag 21 april 2017 om 21:13
Haha, je gelooft er wel in hè, dat PSV spelers meer bezig zijn met Ajax ;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:21
Ik hoor en lees niet anders;)
Vind ik leuk
Noudyo. +9210
vrijdag 21 april 2017 om 21:22
Er staat een topper zondag op het programma tegen Ajax. Wat verwacht je dan?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:23
Van mij mag alles, ik zeg alleen ik hoop dat ze dit volhouden de gedachte van dat Ajax moe zou zijn enz, ik verwacht dat Ajax meer de bal zal hebben en het spel zal maken.

We gaan het zien..
Vind ik leuk
zondag 23 april 2017 om 21:47
Dat hebben we gemerkt.
Vind ik leuk
zondag 23 april 2017 om 21:52
Idd 2de helft hadden we meer de maakte het spel, maar Ajax was na al die weken voetbal op niveau, voorin te onmachtig ondanks de kansen.

Zo waar was je al die tijd, en hoe is nu jouw analyse over de A1 competitie??
Vind ik leuk
maandag 24 april 2017 om 06:59
Goed vooral jong PSV laatst tegen Ajax was een leuk moment, maar gisteren was natuurlijk het leukste moment van het seizoen. Ajax van de titel afhouden al drie jaar niks in Amsterdam
Vind ik leuk
maandag 24 april 2017 om 07:58
Ja de top talenten van Ajax zaten allemaal in het eerste van Ajax, 17, 18 jarige, wat natuurlijk ook de bedoeling is van een Jong elftal, dat is de grote winst die je moet boeken, nog meer dan de stand, daar gaat het om, en qua gewoon 2de worden met Jong Ajax, en ja na 120 minuten in Duitsland de 7de wedstrijd in 3 weken, was wel ff het beste ervan af bij Ajax, ik snap dat jullie seizoen nu gered is, winnen tegen het grote Ajax. Dat zegt wel genoegeen natuurlijk, en jouw grote praatjes over de A1 competitie? Nee die heb je niet meer zie ik aan je afwijkende reactie
Vind ik leuk
maandag 24 april 2017 om 19:18
Het grote Ajax? al drie jaar niks gewonnen en toch nog praten over het ''grote Ajax? Het lijkt wel of je de wedstrijd zondag helemaal niet gezien hebt. Of ben jij zo'n teletekst supportertje dat op die manier voetbal volgt? haha

Gekkie al drie jaar helemaal niets in Amsterdam!
Vind ik leuk
maandag 24 april 2017 om 19:21
Jij snapt ook niks he, enige wat jou hier drijft is de afgunst naar Ajax toe, iets van voetbal weten, nee dan moeten we daar niet bij jou voor zijn
Vind ik leuk
maandag 24 april 2017 om 19:24
Correctie: nee, daarvoor moeten we niet bij jou zijn.

Je Nederlands laat ook te wensen over net zoals je voetbalkennis.
Vind ik leuk
maandag 24 april 2017 om 19:46
Whahahaha ik ben hier voor de inhoud, praat hier met veel over voetbal, jij bent alles behalve objectief, zeggen dat Psv een betere jeugd heeft omdat ze bovenaan stonden in de A1 competitie hahahahaha
Vind ik leuk
maandag 24 april 2017 om 21:44
jij wel.
Vind ik leuk
maandag 24 april 2017 om 21:46
Ik wel, jij nooit iedereen neemt jou niet serieus
Vind ik leuk
dinsdag 25 april 2017 om 07:00
Ik ben blij dat jij namens "iedereen" kan spreken. Waarom reageert de rest nog? Ze kunnen via jou communiceren een toch?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:24
Onthoud goed, vriend Zoet: Jullie kunnen jezelf bij winst op Ajax wel op de borst slaan, maar dat zal nooit weg nemen dat jullie een beschamend seizoen hebben gedraaid en geen enkele prijs verdienen. En geen overwinning die daar ook maar iets aan zal veranderen. Maar bereid je vast voor, want het wordt vissen voor je.
Vind ik leuk
Senn +2696
vrijdag 21 april 2017 om 23:43
Zeg het maar!! We kunnen ook gewoon 0-3 opschrijven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Zoet over Ajax-slijtageslag: 'Dat gaan ze denk ik zondag nog wel voelen'