'Ik schrok toen Sanchez in de spits liep en Tete rechtsbuiten stond'

'Ik schrok toen Sanchez in de spits liep en Tete rechtsbuiten stond'

vrijdag 21 april 2017 om 20:50

Ajax moet zondagmiddag tegen PSV nóg een keer tot het uiterste gaan. Dat stelt Nick Viergever, de man die Ajax donderdagavond naar de halve finale van de Europa League schoot. 

Viergever zelf heeft in ieder geval nogal wat hersteltijd nodig. De verdediger bleef maar gaan tegen Schalke 04. "Daarom maar een koud bad, even in de sauna en een massage. Alles is stijf en doet nog pijn. Zaterdag is dat misschien nog erger, maar de bedoeling is dat we er zondag staan hoor", zegt hij tegen het ANP

De linksback zag dat iedereen bij Ajax ineens uit positie liep. "Er lag zo veel ruimte. Maar na de 3-1 van mij schrok ik wel toen Davinson Sánchez in de spits liep en Kenny Tete rechtsbuiten stond. Dat zegt ook wel iets over onze ploeg. We willen steeds aanvallen en druk zetten. Dat heeft ons tot nu toe ver gebracht. Ook daarom kunnen we nog kampioen worden en de Europa League winnen."

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 20:54
Die banners worden hier ook steeds groter.... zie door de chips de website niet meer!

Belacheloos !!!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:02
Johan Derksen had rake woorden over Ajax en Bosz!
Vind ik leuk
2cents +28887
vrijdag 21 april 2017 om 21:03
Derksen is satire, Jan.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:03
In dit geval niet.
Vind ik leuk
2cents +28887
vrijdag 21 april 2017 om 21:05
Alleen in dit geval...

...dat zou opmerkelijk zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:12
Dit was een voetbalinhoudelijke discussie, dat heeft niks met satire te maken.
Vind ik leuk
2cents +28887
vrijdag 21 april 2017 om 21:30
Het is vermaak Jan, daar zijn de heren zelf nog het meest duidelijk over. Ze nemen zichzelf niet serieus dus dan doe ik het zeker niet.

Maar als jij het een goede mening vond dan is dat verder prima, ik ben al een tijd afgehaakt.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:37
Ik vond het idd een prima mening. Die ik volledig deel.
Vind ik leuk
2cents +28887
vrijdag 21 april 2017 om 21:38
Daarmee snap ik ook waarom je hem prima vond. ;)
Vind ik leuk
Harremans +1220
vrijdag 21 april 2017 om 21:54
Bevestigd voor mij ook weer dat het misschien toch satire was ;)
Vind ik leuk
Jozef +15541
vrijdag 21 april 2017 om 23:13
Je maakt me dan toch wat benieuwd.

Ben al een tijd afgehaakt, maar blijkbaar heb ik iets gemist.
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 09:47
Ik merk dat jullie mijn mening over bosz een beetje zat worden.
Maar zoiets zei Derksen dus ook.
Vind ik leuk
Jozef +15541
zondag 23 april 2017 om 12:14
Ah, zoiets...

Wat je er ook van vind, ik vind dit een van de leukste seizoenen van de laatste jaren.
Vind ik leuk
murmur27 +1430
vrijdag 21 april 2017 om 21:13
Nog steeds van mening dat Bosz een ramp is voor Ajax?
Niet sarcastisch bedoelt trouwens.

Ik ben altijd wel fan geweest van Bosz toen ik zag hoe hij Vitesse liet voetballen, met betere spelers wordt zijn voetbal opvatting beter uitgevoerd.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:15
Jazeker, gister was juist een bevestiging.
We speelde dramatisch.
Met veltman voorop!


Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 22:45
Eerlijk gezegd had ik ook mijn twijfels in het begin over bosz, nooit een grote club getraint, nooit kampioen geweest of echt iets gepresteerd....
Was ook heel blij met frankie, maar als ik zie hoe Bosz ons nu laat voetballen....tuurlijk, een pasr kampioenschappen, maar wel een beetje omdat de rest gewoon nog slechter was. Tikkie terug. Tikkie breed. En nu vind ik het echt heerlijk om ze te zien spelen, gedurfd, vol branie, beetje arrogantie, het hoort alemaal bij Ajax!! Ik zeg Bozs nog minimaal 2 jaar.

Een kanttekening, hij moet stoppen met handen boven de hoofden van traore en Veltman te houden, verder ben ik heel blij met hem
Vind ik leuk
Jozef +15541
vrijdag 21 april 2017 om 23:16
Toch bevalt Traoré in de spits me wel. Aanvankelijk was dat volgens mij ook de bedoeling van Bosz.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:37
Nou, de laatste 3 wedstrijden begin het er een beetje op te lijken, mja, hij gaat wel weer terug naar chelsea aan t eind van t seizoen. Aan de andere kant vond ik Dolberg gisteren ook niet heel best. Klaas jan zou een ideale pinchhitter zijn, als hij zich in die rol wil schikken
Vind ik leuk
Jozef +15541
vrijdag 21 april 2017 om 23:46
Klaas Jan is niet eens meer basisspeler van een ploeg waar we duidelijk de meerdere van waren over twee wedstrijden gezien. Het is een beetje op met onze Hunter. Niet erg, maar meer een feit.

Vraag me af of Traoré wel terug gehaald wordt door Chelsea. Het lijkt er verdacht veel op dat hij zijn draai begint te vinden bij Ajax. Als ze bij Chelsea slim zijn verhuren ze hem nog een jaar aan Ajax en bezien dan of hij zijn grote belofte alsnog inlost alvorens hem al dan niet terug te halen. Hem terug halen net nu het een beetje gaat lopen lijkt me funest voor die jongen.

Vind ik leuk
murmur27 +1430
zaterdag 22 april 2017 om 10:03
Als Ajacieden zijn we toch wel tegen het gebruik van talenten van andere clubs, dit geldt ook voor Traore.

Als Traore vanuit onze eigen jeugdopleiding kwam dan zou hij op handen gedragen worden denk ik.

En met the Hunter, het is een risico, al of hij kan brengen wat wij verwachten en of hij inderdaad kan schikken met een leidersrol zonder alles te spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 11:58
Klopt. Maar hij wil perse in nederland blijven wonen. Dus geef m een lager salaris, zeg het hem eerlijk en kijk wat hij doet. Hij kan met zijn ervaring wel iets extra's brengen. Ook buiten t veld
Vind ik leuk
Streaker +2244
vrijdag 21 april 2017 om 21:08
Waar kunnen we Voetbalprimeur aangeven voor het volspammen van hun eigen site over Ajax artikelen? Radar?
Vind ik leuk
2cents +28887
vrijdag 21 april 2017 om 21:39
Grappig. Je mag wel zeuren over teveel Ajax artikelen, maar je mag geen grapje maken over een Ajax-blocker...
Vind ik leuk
Streaker +2244
vrijdag 21 april 2017 om 21:42
Maar dat gaat ook gewoon veel te ver!
Vind ik leuk
2cents +28887
vrijdag 21 april 2017 om 21:43
Als ik Cambuur Leeuwarden-blocker had gezegd, was het dan wel binnen de perken?
Vind ik leuk
Streaker +2244
vrijdag 21 april 2017 om 21:45
Tegen het randje aan, dat wel..
Vind ik leuk
2cents +28887
vrijdag 21 april 2017 om 21:46
Hij moet volledig over het randje heen zijn om afgekeurd te worden, dus tegen het randje lijkt me ok.
Vind ik leuk
Streaker +2244
vrijdag 21 april 2017 om 21:48
Daarom is het ook nog steeds te lezen;)
Vind ik leuk
2cents +28887
vrijdag 21 april 2017 om 22:08
En nog altijd...
Vind ik leuk
United +40393
vrijdag 21 april 2017 om 23:05
https://www.voetbalprimeur.nl/pagina/contact
Vind ik leuk
United +40393
vrijdag 21 april 2017 om 23:00
Daardoor zijn we gelukkig door! Mooi ook hoe ze met z'n allen naar voren gingen, dan komt ineens die bal vlakbij Viergever en krijgt hij hem met een beetje geluk het doel in! Geweldig gestreden!
Vind ik leuk
Gerro +2207
vrijdag 21 april 2017 om 23:50
De ene week zijn de meningen hier dat bepaalde spelers het dramatisch doen bij Ajax en de andere week zijn ze hier weer de held.Laten we even voorop stellen dat Ajax gisteren in ieder geval niet tegen een gemiddelde eredivisie ploeg speelde en dat je als aanvaller of middenvelder of verdediger wel op veel meer weerstand stuit op dit niveau.En ook wel eens lekker is op zijn Duits winnen.
Vind ik leuk
jaja_PSV +11259
zaterdag 22 april 2017 om 06:46
Dat komt omdat de ajax fans enorm wisselvallig zijn qua emoties... Ze janken zelfs vaak.
Zijn het wellicht allemaal vrouwen hier?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 22 april 2017 om 06:47]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ik schrok toen Sanchez in de spits liep en Tete rechtsbuiten stond'