Kraay jr: 'Hij kan naar Ajax, Feyenoord en PSV. Ik zou een gesprek met hem voeren'

Kraay jr: 'Hij kan naar Ajax, Feyenoord en PSV. Ik zou een gesprek met hem voeren'

vrijdag 21 april 2017 om 21:20

De mede-spelers van Sam Larsson hopen dat de Zweed zo snel mogelijk bij sc Heerenveen vertrekt. Dat weet Hans Kraay jr, die spelers van Heerenveen gesproken heeft.

"Ik zeg het eerlijk, ik flap het er maar uit. Ik heb spelers gesproken, die blij zouden zijn als hij weggaat. Ze vinden het absoluut geen leuke jongen", aldus Kraay Jr. bij FOX Sports. "Als iedereen wit brood met ei eet, dan wil hij bruin brood met een kroket. Als iedereen bruin brood met een kroket eet, dan wil hij wit brood met ei. Ze liggen te zeiken op Larsson, maar hij kan heel goed voetballen."

Larsson werd in het verleden al aan PSV gelinkt. "Hij kan naar Ajax, Feyenoord of PSV. Ik zou, als Marcel Brands zijnde, een goed gesprek met Larsson houden. Ik zou vertellen dat Phillip Cocu de baas is, als hij de trainer blijft. 'Wij bepalen welke kleur brood je eet en wij bepalen wanneer je wel of niet meeverdedigt. En anders donder je maar op.' Zo moet hij aangepakt worden. Zijn mede-spelers vinden het geen frisse jongen."

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 21:23
Goed zo Hans, nou willen ze hem alledrie in ieder geval niet meer hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:26
Lekker goedkoop (-:
Vind ik leuk
Redondo +926
zaterdag 22 april 2017 om 06:16
Ik denk niet dat de genoemde clubs een beslissing nemen op basis van wat Hansie via via heeft gehoord.
Ik denk dat ze wel iets betrouwbaardere bronnen dan hem hebben ;)
Vind ik leuk
Bengelino +6697
vrijdag 21 april 2017 om 21:24
Veel Te wisselvallig
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:25
Dat hoeft ook niet.. het is je werk en opgedwongen medewerkers heb je altijd
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:28
Ik vind Hans niet zo'n leuke jongen....
Vind ik leuk
tikkietoe +3009
vrijdag 21 april 2017 om 21:35
Jij hoeft, in tegenstelling tot de Heereveenspelers met Larsson, niet te werken met die man.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:37
En gelukkig al helemaal niet net Hansepansje!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:22
een uitslover
Vind ik leuk
dezink +336
zaterdag 22 april 2017 om 07:52
Ik vind Hans wel een leuke jongen ...
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:59
Dat noemen ze karakter hansie!
Ajax en Feyenoord zit er vol mee ... en met succes!
De Heerenveen spelers zouden ook klagen als Memphis bij ze speelde en een hoed droeg en de rest niet, of als balotelli met een quad naar de training komt ipv de bus omdat ie dacht dat het quad-dag was, of wat als Ibrahimovic bij Heerenveen zou spelen en weigerde handjes te schudden met zijn zielige teamgenootjes ... de spelers moeten er maar mee dealen en Sam larson bedanken.
Als ze echt slim zijn, zorgen ze dat ze Sam aan hun zijde krijgen ... maarja stugge mensen daar hè
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:24
oei en wat te denken van het Friese volkslied
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 23:25]
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:55
Ja precies, larson zal hem niet kennen natuurlijk. Ibrahimovic zou tijdens het volkslied zijn teamgenoten meppen en balotelli zou trampoline gaan springen. Dat zijn de echte helden !
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 04:29
Ik denk dat die trampoline helemaal niet zo'n gek idee is voor Balotelli :)
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 22:54
Er gaat een gerucht rond dat toen balotelli veel geld verdiende, hij wel eens door zijn moeder werd weggestuurd om boodschappen te halen... zo was hij een keer vergeten wat hij moest halen en kwam hij thuis met een scooter en een trampoline...
Vind ik leuk
zondag 23 april 2017 om 08:23
Hahaha ja ik heb zoiets geloof ik ook weleens gelezen :)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 22:08
Ik vind hem meer bij Feyenoord passen in zijn speelstyle hij speelt niet mooi voetbal maar hij houdt ook van knokken voor de bal.
Die ambieert Feyenoord prima in speelstyle.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:25
aafblijven
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:30
Want....
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:35
niks voor ons een voetballer die je 2 x in 10 wedstrijden ziet
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:39
Hmmzz valt wel mee toch ik denk dat het er vanaf hangt Hoe je ploeg speelt .
En met hem omgaat er zijn geruchten dat hij het daar niet erg naar de de zin meer heeft vandaar hij zo slecht speelt af en toe.
Maar ja hij heeft wel goeie kwaliteiten.
Dat had hij eerder het seizoen wel bewezen bij Heerenveen :)
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 09:16
dan is het ook nog een slechte prof die zijn boterham moet verdienen in een Team spel en blij zijn met wat hij heeft ,er zijn genoeg mensen die geen broodje kroket kunnen betalen
Vind ik leuk
kerel +933
zaterdag 22 april 2017 om 07:41
over wie heb jij het dan??
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 09:18
ik weet niet of je mij bedoelt over Larsson daar gaat deze topic toch over! kerel
Vind ik leuk
Ruud1987 +2945
vrijdag 21 april 2017 om 22:40
Dat zijn nou wel juist de jongens die het verschil maken, die uit de pas durven te lopen en wat anders doen dan anderen.

Oke het kan vervelend zijn maar je bent met zn allen verenigd in het doel om wedstrijden te winnen!

Dat moet boven alles staan, op die manier kun je ook de vervelia's tolereren en wie laten functioneren.

Ik vind dat we al heel snel mondige of aparte jongens proberen stuk te maken ipv ze op te bouwen, ze moeten allemaal in de pas lopen en netjes hun stukjes oplezen voor de tv.

Ik vind het allerbelangrijkste de prestaties op het veld en niet hoe iemand ernaast is.

Zo kan ik ook genieten van CR ondanks dat het best een kwalletje is, maar dat doet er niet toe.
Vind ik leuk
Bizzy +8574
vrijdag 21 april 2017 om 23:27
Voor minder geld heb je een colombiaan die minstens zo goed is. Heerenveen mag hem houden.
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 06:27
Hansie hanssie Larson Ajax? Denk het niet.
Vind ik leuk
slaski +1819
zaterdag 22 april 2017 om 06:49
Of terwijl niet aan beginnen.Vedette neiginkjes Veel te wisselvallig. 3 keer per seizoen uitblinken tegen NEC, Willem 2, en Excelsior is gewoon te weinig. Om van de belachelijke prijs die Heerenveen waarschijnlijk gaat vragen nog maar te zwijgen . Goeie speler om in de Championship uiteindelijk op de bank weg te kwijnen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 22 april 2017 om 06:54]
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 07:57
Denk eerder az
Vind ik leuk
Pukstra +645
zaterdag 22 april 2017 om 09:28
Naar Az? Alsof een buitenlandse voetballer graag van opstapclub Heerenveen droomd om naar AZ te mogen gaan. Nee hij gaat of naar Feyenoord of Italie.
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 08:45
Weg met die fries ! Voegt niks toe !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kraay jr: 'Hij kan naar Ajax, Feyenoord en PSV. Ik zou een gesprek met hem voeren'