Bosz geniet: 'Fles wijn, wedstrijd helemaal teruggekeken en half vijf naar bed'

Bosz geniet: 'Fles wijn, wedstrijd helemaal teruggekeken en half vijf naar bed'

donderdag 4 mei 2017 om 11:47

Peter Bosz kijkt terug op een bijzondere avond met Ajax. De Amsterdammers waren woensdagavond veel te sterk voor Olympique Lyon in de eerste halve finale van de Europa League (4-1).

"Het was een bijzondere avond", blikt Bosz terug bij Radio538. De Ajax-trainer heeft een korte nacht achter de rug. "Ik heb met de kinderen en wat vrienden nog een goede fles wijn opengetrokken. Uiteindelijk heb ik de wedstrijd nog een keer helemaal teruggekeken en ben ik om half vijf naar bed gegaan. Dat terugkijken doe ik na een wedstrijd altijd, omdat ik toch niet kan slapen. Dan zit de adrenaline nog zo in m'n lichaam."

Bosz erkent dat de Ajax-stunt niet in de lijn der verwachting lag. "Iedereen had Lyon hoog ingeschat en niemand had verwacht dat wij op deze wijze zouden winnen. Ik ook niet. Want Lyon is gewoon een heel goede ploeg", zegt hij. "We hebben heel goede, jonge spelers en de laatste maanden is er iets ontstaan tussen de ploeg en het publiek en daardoor ontstaat er een heel apart sfeertje, waardoor jongens een heel hoog niveau halen."

Lees meer over:Europa LeagueAjax

Plaats een reactie

donderdag 4 mei 2017 om 11:54
WZAWZDB!!!

WAT EEN TOPAVOND GISTER!!!!!
Vind ik leuk
younited +3492
donderdag 4 mei 2017 om 11:57
Eens... maar caps-lock is kut
Vind ik leuk
Dee79 +1751
donderdag 4 mei 2017 om 11:59
Bedankt dat je halsstarrig vast bent blijven houden aan jou visie.


Vind ik leuk
Guust +3583
donderdag 4 mei 2017 om 12:18
Wel apart dat hij met zijn kinderen een fles wijn opentrekt, die zijn nog jong volgens mij. :-)
Vind ik leuk
Skedel +107
donderdag 4 mei 2017 om 12:46
Hij is al opa, dus zo jong zullen ze niet zijn.
Of het is allemaal nog veel aparter dan dat jij schetst ;)
Vind ik leuk
Guust +3583
donderdag 4 mei 2017 om 13:06
Ma flodder zei altijd "het blijft je kind hé"
Vind ik leuk
Cookee +3604
donderdag 4 mei 2017 om 13:51
Zijn zoon speelde dit seizoen even bij Cambuur dus, dan is Bosz wel jong opa.
Vind ik leuk
donderdag 4 mei 2017 om 12:20
Waanzinnige avond gisteren ondanks dat ik er niet bij was. Ajax haalt weer een heel behoorlijk niveau momenteel!
Vind ik leuk
Diamant +361
donderdag 4 mei 2017 om 12:23
Ik heb ook nog even een Bordeaux gedaan, santé.
Vind ik leuk
donderdag 4 mei 2017 om 12:32
Kan ik de wedstrijd ook ergens helemaal terugkijken?
Vind ik leuk
donderdag 4 mei 2017 om 12:55
Laat me weten als je erachter bent
Vind ik leuk
donderdag 4 mei 2017 om 18:45
Als je een fan bent van engels commentaar kan het eventueel hiero;
https://highlightsfootball.com/video/ajax-vs-lyon-highlights/3/
Vind ik leuk
donderdag 4 mei 2017 om 19:11
Hier kan het ook

Let op de aannames van Tete, dat vond ik echt een teleurstelling de eerste helft.
[Reactie gewijzigd op donderdag 4 mei 2017 om 19:17]
Vind ik leuk
donderdag 4 mei 2017 om 12:38
Echt bewonderingen waardig Ajax"ben echt Supper trots om Ajacied te mogen heten.
Leuke gevonden jouw woordspeling Diamant.
Vind ik leuk
Cookee +3604
donderdag 4 mei 2017 om 13:50
Mja, Scherp van Diamant
materiaal met harde kant
maar dan Bordeaux?
snapte ik niet zo
dat kan je beter doorhalen
zulk, geografisch falen
meende dat Lyon kwam?
gefeliciteerd Amsterdam.
Vind ik leuk
donderdag 4 mei 2017 om 13:32
Jongens wat een avond.
Krijg nog steeds kippenvel als ik wat lees of erover nadenk.
Alles klopte, zelfs de opstelling.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Bosz geniet: 'Fles wijn, wedstrijd helemaal teruggekeken en half vijf naar bed'