Rotterdam verstuurt NL-alert: niemand kan er meer bij, 200.000 fans

    Rotterdam verstuurt NL-alert: niemand kan er meer bij, 200.000 fans

    Rotterdam is vol. De gemeente en politie doen maandagochtend een dringend beroep op fans die nog onderweg zijn naar de binnenstad om huiswaarts te keren.

    De politie heeft er zelfs een amber-alert uitgegooid om zoveel mogelijk mensen te bereiken. Om de veiligheid te kunnen blijven garanderen zijn de toegangswegen naar de Coolsingel en het Stadhuisplein afgesloten. Niemand kan er meer bij. Als dat wel gebeurt, ontstaat er kans op verdrukking en dat willen de veiligheidsdiensten hoe dan ook voorkomen.

    Volgens RTV Rijnmond zijn er 200.000 mensen in de Rotterdamse binnenstad. Mensen die niet meer bij het bordes terecht kunnen komen, zoeken hun heil onder meer bij de vijver op het Hofplein. De spelers zullen rond 12.00 uur op het bordes verschijnen. Het programma begint iets eerder, om 11.30 uur.

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    Cazzy +1797
    maandag 15 mei 2017 om 11:30
    Yep kreeg ook het bericht xd.
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3914
    maandag 15 mei 2017 om 11:38
    ik niet maar daar woon ik te ver voor weg neem ik aan. ;-) Van harte gefeliciteerd Feyenoord..terechte kampioen!!!
    Vind ik leuk
    United +36490
    maandag 15 mei 2017 om 11:48
    Hij is voor PSV...
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6221
    maandag 15 mei 2017 om 11:32
    altijd overdrijven die media met hun 200.000 het als het er maa 198.548 zjin
    Vind ik leuk
    United +36490
    maandag 15 mei 2017 om 11:48
    Is gewoon mooi afgerond toch.
    Vind ik leuk
    Greenwhite +382
    maandag 15 mei 2017 om 11:38
    200.000 werklozen of ben ik de enige die mijn vrije dag vorige verprutst heeft?
    Vind ik leuk
    666 +4805
    maandag 15 mei 2017 om 11:46
    Heb jij maar 1 vrije dag in het jaar???

    Klinkt als werk voor amnesty international....
    Vind ik leuk
    Greenwhite +382
    maandag 15 mei 2017 om 12:10
    Komen die ook op voor onderdrukten in een huwelijk?
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 mei 2017 om 12:10]
    Vind ik leuk
    Senna +6266
    maandag 15 mei 2017 om 11:42
    Lekker die politie vier het elders .Stond ik net helemaal uitgedost in Feyenoord
    Kleren op het Leidseplein .Werd mij verzocht om hier beter te vertrekken.raaar
    Vind ik leuk
    fr1963 +3113
    maandag 15 mei 2017 om 11:47
    Geen humor die Amsterdammers!
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12403
    maandag 15 mei 2017 om 11:46
    Kippenvel !!!
    Vind ik leuk
    Senna +6266
    maandag 15 mei 2017 om 11:48
    heb je het koud Nick
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12403
    maandag 15 mei 2017 om 11:51
    Het is vrij warm maar dit is echt mooi om te zien.
    Wat moeten die spelers zo niet voelen als ze t bordes oplopen :)
    Vind ik leuk
    Senna +6266
    maandag 15 mei 2017 om 11:53
    Ja geweldig Als Elia maar geen statement gaat maken.
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12403
    maandag 15 mei 2017 om 12:04
    LOL.
    Vind ik leuk
    United +36490
    maandag 15 mei 2017 om 11:46
    Het wordt echt heel groots gevierd! Wat een mensen.
    Vind ik leuk
    Zeus +3488
    maandag 15 mei 2017 om 11:47
    200.000 op een maandag ochtend is wel indrukwekkend.
    Vind ik leuk
    Senna +6266
    maandag 15 mei 2017 om 11:50
    Maar wel kut muziek.
    Vind ik leuk
    Zeus +3488
    maandag 15 mei 2017 om 11:51
    Moeten wij wat van onze Amsterdamse muzikanten jullie kant op sturen?
    Vind ik leuk
    Senna +6266
    maandag 15 mei 2017 om 11:52
    Als je het naar mij stuurt gaat het de verkeerde kant op zeus.
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    maandag 15 mei 2017 om 11:55
    Het besef is werkelijk groot...

    Once in a lifetime. Sorrug dat je dr bij komt....
    Vind ik leuk
    michelhx +3689
    maandag 15 mei 2017 om 12:09
    Ik heb om 13.00 in afspraak in centrum van Rotterdam voor m'n werk. Weet iemand waar ik het beste kan parkeren?

    Bedankt allen voor de serieuze reacties! :)
    Ik hoop dat de grap duidelijk was.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 mei 2017 om 14:57]
    Vind ik leuk
    maandag 15 mei 2017 om 12:35
    nergens
    Vind ik leuk
    spartaanD +501
    maandag 15 mei 2017 om 12:45
    in blijdorp en dan lekker een stukje lopen :)
    Vind ik leuk
    Johan.l +4117
    maandag 15 mei 2017 om 12:22
    Ik zit in de zon,niks kijken me ergerenzeker!
    Vind ik leuk
    Pjøtr +1
    maandag 15 mei 2017 om 13:59
    Een amber-alert is iets anders dan een NL-alert. Gelieve de pagina aan te passen
    Vind ik leuk
    maandag 15 mei 2017 om 14:30
    Wat een heerlijke sfeer! Zelf uit Wezep (Zwolle) gekomen om het meetemaksn! Dit vind je nergens anders
    Vind ik leuk
    giomenin +143
    maandag 15 mei 2017 om 17:17
    Respect dat er zoveel mensen op de been zijn en zeker een verdiend kampioenschap. Alleen jammer van al die tienduizenden glory hunters die uit heel het land komen zonder enige binding met Rotterdam e.o..

    Weet nog jaren 80 en begin 90 toen we met Den Haag naar de kuip gingen was die niet eens voor n derde gevuld. Hele tweede ring dicht. Nou weet ik wel dat we niet de grote publiekstrekker zijn maar Toen gingen al die succes supporters nog niet zo massaal naar Rotterdam of ook Amsterdam.

    Ik zou zeggen tegen al die zogenaamde top club supporters uit het hele land:
    Support your local team, ook al hebben ze weinig gewonnen zoals wij hier in DH.
    Vind ik leuk
    Farmer +12320
    maandag 15 mei 2017 om 20:29
    Ergens snap ik dit niet... 200k... en 't is vol'..

    Hoezo vol? Vorige keer waren er 300k mensen op de Coolsingel: wat hebben ze de afgelopen 18 jaar daar wel niet mee gedaan dan?
    (Of heeft Voetbal is passie gewoon zo'n grote bierbuik gekregen? :P)
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 mei 2017 om 20:30]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws