Advocaat kiest verrassend duo en passeert Van Persie: 'Zeist is wakker geworden'

Advocaat kiest verrassend duo en passeert Van Persie: 'Zeist is wakker geworden'

donderdag 18 mei 2017 om 19:34

Op een ongewoon laat tijdstip (18.54 uur) maakte de KNVB donderdag de eerste voorselectie van Oranje-bondscoach Dick Advocaat bekend. De verrassendste namen: Sergio Padt en Nathan Aké. Robin van Persie, die onder Advocaat speelt bij Fenerbahçe, is niet opgeroepen. Op Twitter wordt volop gereageerd.

Poll

Is het logisch dat Padt is opgenomen in de voorselectie van Oranje?

(1228 stemmen)

Plaats een reactie

2cents +26801
donderdag 18 mei 2017 om 19:43
Grim:"Dick, ik heb Sergio Padt opgenomen in de voorselectie."
Advocaat:"Prima Fred, op welke positie speelt hij?"
Vind ik leuk
Bien +6017
donderdag 18 mei 2017 om 19:45
DUs we hebben Blind 2:0 binnen gehaald, goed om te weten. En een Judas weg ermee.
Vind ik leuk
DEWEE +821
donderdag 18 mei 2017 om 19:50
Wat maken mensen zich toch druk om een voorselectie, lekker boeiend. Waar is Jack Tuyp? Al staat er een naam tussen van de amateurs die vallen toch uiteindelijk wel af.

Padt nou nou verassend en al zou die erbij zitten 3e keus dus bank hangen. Interessant hoor bel de buitenlandse persen!!!!!
Vind ik leuk
Gozert +1071
donderdag 18 mei 2017 om 19:51
Nou nou, beetje makkelijk scoren zeg door te doen alsof Padt niet in het Nederlands elftal thuishoort. Hij is namelijk toch wel eventjes mooi de nummer 15 als het gaat om schot/redding-ratio in de Eredivisie. Dat kunnen er niet veel zeggen! ;)
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 20:03
Sergio Padt?? Dick is er vanaf.. kan toch niet.
Vind ik leuk
Forza u +628
donderdag 18 mei 2017 om 20:05
Ik ging ervanuit dat blind vertrokken was, maar dick zet de traditie voort.
Vind ik leuk
Gerro +1633
donderdag 18 mei 2017 om 23:55
Ja hij is dik en dikblind,daarmee word stekeblind vervangen in de dikke van dale.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 20:13
Hmm vreemd, geen Van Persie. Ben zo benieuwd naar de reden..
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 20:33
Hij werkte dagelijks met van persie. Dus Dick zal er wel zijn reden voor hebben.
Vind ik leuk
yuuup +3934
donderdag 18 mei 2017 om 21:56
Dat had Blind dus goed gezien.
Vind ik leuk
Gerro +1633
donderdag 18 mei 2017 om 23:58
Ach het is een oefenpotje en daar heb je van Persie niet voor nodig toch,denk dat dickie met deze selectie niet een trap na wilde geven aan blind.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 20:31
Nou nou die Advocaat die durft zeg ,een keeper die nog nooit 1 Europese wedstrijd heeft gespeeld geselecteerd, en van Persie ,de geniale en topscorer van Oranje mag thuis blijven, ja met Dikkie gaat het met Oranje allemaal goed komen ,zou die deze geweldige beslissing zelf hebben genomen of met zijn praatpaal Ruud. TUUT TUUT BONG BONG PEPPI en KOKKI enz enz
Vind ik leuk
Wouta80 +172
donderdag 18 mei 2017 om 20:52
Van persie? Beter Dost die ramt ze erachter elkaar in...
Vind ik leuk
Sazzz +6291
vrijdag 19 mei 2017 om 08:40
Maar Janssen niet.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 20:36
Waar is van aanholt, pieters, gouweleeuw, verhaegh, vormer, denswill etc etc, etc,. Wie Mis ik nog meer en ook spelers die in topcompetities
Vind ik leuk
Wouta80 +172
donderdag 18 mei 2017 om 20:53
Vormer? Dat is een zwaar agressieveling. Die zou zo in het Italiaanse elftal kunnen.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 21:37
Alleen van Aanholt zou in aanmerking kunnen komen
Vind ik leuk
Wouta80 +172
donderdag 18 mei 2017 om 20:51
Paar twijfels maar veel logischer dan Blind weinig op af te dingen. En tsja Veltman behoort gewoon tot de beste rechterverdedigers van Nederland ook al gaat hij regelmatig in de fout. Hij doet me erg denken aan Ramos die benadeelt zijn team ook heel af en toe(!). Maar ja die scoort de winnende in de CL finale. Nou Veltman maak de winnende in de EL finale (er is nog hoop).
Vind ik leuk
2cents +26801
donderdag 18 mei 2017 om 20:59
Veel logischer dan Blind? Ben je serieus of maak je een grapje? Deze voorselectie is namelijk bijna identiek aan de laatste van Blind.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 21:25
Gelukkig is het wisselbeleid van Dick bij het Nederlands elftal top (denk aan de wissel Robben). En er staan mooie wisselspelers tussen.
Vind ik leuk
14forever +4411
donderdag 18 mei 2017 om 21:26
Blinde Advokaat. Of staan de beste stuurlui op VP!
Vind ik leuk
Wouta80 +172
donderdag 18 mei 2017 om 22:33
Cynisme vriend.
Vind ik leuk
0260165 +184
donderdag 18 mei 2017 om 21:33
Ach ja voor het einde van dit jaar zijn we ook weer van deze coaches verlost.
Vind ik leuk
cheeks +392
donderdag 18 mei 2017 om 22:00
De meesten hier zien Padt blijkbaar niet vaak keepen. Een uitstekende keeper. Als PSV supporter hoop ik dat Padt een mooie buitenlandse club krijgt. Al 2 jaar keept hij uitmuntend tegen PSV. Heeft PSV ieder jaar 2 punten gekost.
Vind ik leuk
Sazzz +6291
vrijdag 19 mei 2017 om 08:41
Waarom Ake selecteren? Zoveel heeft die niet gespeeld het laatste halfjaar
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Advocaat kiest verrassend duo en passeert Van Persie: 'Zeist is wakker geworden'