Stevens wil oude club helpen, maar krijgt geen respons: Moet ik solliciteren?

Stevens wil oude club helpen, maar krijgt geen respons: "Moet ik solliciteren?"

vrijdag 19 mei 2017 om 09:23

Huub Stevens heeft zijn oude club Roda JC aangeboden om te helpen, maar kreeg geen respons uit Limburg. De club zit in de sportieve en financiële zorgen en moet via de nacompetitie proberen om lijfsbehoud af te dingen.

Stevens heeft toenadering gezocht om zijn oude club te helpen, maar daar ging men in Kerkrade niet op in. "Natuurlijk wil ik helpen. Maar moet ik dan solliciteren? Laten we hopen dat Roda het redt in de nacompetitie. Degradatie zou heel slecht zijn voor het voetbal in de regio", zegt Stevens in een interview met De Limburger dat zaterdag wordt gepubliceerd.

Een andere oude club van Stevens, het Duitse Schalke 04, wil wél gebruik maken van de voetbalkennis van de oefenmeester. "Ze hebben me gevraagd voor de Aufsichtsrat, de raad van commissarissen. Dat maak je niet mee bij PSV of Roda JC", aldus Stevens, die in 1997 met Schalke 04 de UEFA Cup won.

Plaats een reactie

rjc71 +653
vrijdag 19 mei 2017 om 09:38
Snap ik niet, zeker nu kunnen ze iemand als Huub goed gebruiken.
Want deze groep is voetballend niet vooruit te branden.
Als Roda slim is, dan accepteren ze ieder aanbod wat voor behoud van de eredivisie het beste is.
Vind ik leuk
El Lobo +1024
vrijdag 19 mei 2017 om 09:43
Snap het ook niet! Lijkt me een goed aanbod.

Hopelijk blijft Roda in de Eredivisie! Zou zonde zijn.

Succes, groeten uit Almelo
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 11:22
Helaas is het beleid in Kerkrade niet te volgen. Hopelijk klopt ze bij hem aan voor advies!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 11:48
Vuile Klootzak!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 09:42
Ik begrijp het ook niet meer. Wat een stelletje super lullen bij roda. Echt stevens heeft in de Bundesliga al meerder clubs voor degradatie bewaard. Waar is bij dat volk het verstand. Zijn ze nu bezig roda om zeep te helpen of stabiel te maken
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 09:44]
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 09:44
Ik begrijp het ook niet meer. Wat een stelletje super lullen bij roda. Echt stevens heeft in de Bundesliga al meerder clubs voor degradatie bewaard. Waar is bij dat volk het verstand.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 09:46
Die man moeten ze per direct een bestuurlijke functie bij de club geven. Lijkt me wel een goede technisch directeur.
Vind ik leuk
DubRtd +11699
vrijdag 19 mei 2017 om 09:46
Gaat toch best lekker daar met een criminele investeerder en een anti-semitische adviseur.
Vind ik leuk
Johan.l +3402
vrijdag 19 mei 2017 om 09:52
Het gaat al lang niet meer om voetbal, egootje daar draait het, waarom heel zuid Limburg op de schop, 3 profclubs in een regio waar ze met zijn drieeen nog niet groot genoeg zijn voor een top club, ik vind dat sentimenteel gelul, egoïsme.
Vind ik leuk
Assauer +122
vrijdag 19 mei 2017 om 10:08
Nu zie je toch echt wat daar voor mensen zitten in de top van roda,stelletje ego's,die mensen helpen onze club naar de kl....wees blij dat een man als huub Stevens de club wil helpen.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 11:11
Zijn ze stiekem toch bezig met FC Limburg? Daar gaat het steeds meer op lijken...
Vind ik leuk
Janjan +242
vrijdag 19 mei 2017 om 10:20
gemiste kans.
Vind ik leuk
Rodapaus +1392
vrijdag 19 mei 2017 om 10:30
Huub kom maar jong
Vind ik leuk
Butsbal +3339
vrijdag 19 mei 2017 om 11:36
Mooie paardenstaart bij Huubke op die foto !
Vind ik leuk
Assauer +122
vrijdag 19 mei 2017 om 11:38
Fc Limburg zal nooit een succes worden zolang er geen echte grote sponsors meedoen,maar niet alleen dat de "cultuur" verschillen tussen de supporters is echt heel groot vraag maar aan de mvv/roda/ fortuna supporter.Je kunt nog heel hard roepen fc Limburg wordt niks,hebben toen geprobeerd en dat was toen een totale mislukking. Nogmaals dat dossier is allang gesloten.
Vind ik leuk
Cookee +2851
vrijdag 19 mei 2017 om 13:46
Ik ben van Cambuur, dus waar bemoei ik me mee.
Maar je kunt niet alles bijelkaar gooien, elke club heeft een eigen gevoel. Wordt het FcL dan zul je vast ook veel mensen verliezen. Ik bedoel het is geen supermarkt... boodschappen heb je nodig maar een club kies je met je hart.
Vind ik leuk
Nick Kools +11550
vrijdag 19 mei 2017 om 12:13
"Vuile klootzak"
Vind ik leuk
Broes +801
vrijdag 19 mei 2017 om 13:02
Nou zo raar is dat niet. Roda zou Huub inderdaad heel goed kunnen gebruiken, hij voegt het meeste toe als hij direct betrokken is bij de selectie. maar dan zouden Yannis en Vergoossen een stapje opzij moeten zetten.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 13:26
ja ja kunnen beter met caanen verder dan weten we zeker dat roda jc naar de knoppen gaat ,geef mij maar Huub Stevens
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 13:59
Deze persoon heeft altijd een toegevoegde waarde. Meneer Hendriks heeft hier niets mee te doen.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 14:25
Anelka: 'Koempel, wat is Koempel?'
Stevens: 'vuile klootzak!'
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Stevens wil oude club helpen, maar krijgt geen respons: "Moet ik solliciteren?"