'Ajax en mislukte huurling bijna van elkaar verlost: terugkeer naar oude club'

    'Ajax en mislukte huurling bijna van elkaar verlost: terugkeer naar oude club'

    Gepubliceerd: donderdag 8 juni 2017 om 08:18do 08-06-2017 om 08:18

    Robert Muric lijkt definitief te vertrekken bij Ajax. Kroatische media melden deze week dat de Amsterdamse club in onderhandeling is met Dinamo Zagreb over een transfer. De 21-jarige Muric heeft bij Ajax een contract tot medio 2018.

    Afgelopen zomer kreeg de aanvaller van de clubleiding al te horen dat er voor hem geen toekomst is weggelegd in de hoofdstad. Eind augustus wist Ajax Muric te slijten aan Pescara. De Serie A-formatie huurde de Kroaat met een optie tot koop. Het Italiaanse avontuur van Muric werd een deceptie. Bij Pescara, dat kansloos op de laatste plaats eindigde en degradeerde naar de Serie B, kreeg hij in totaal slechts zeven speelminuten. 

    Het Kroatische Sportske meldt dat Ajax en Muric binnenkort definitief van elkaar verlost zijn. Dinamo Zagreb wil de jeugdinternational graag inlijven. Muric speelde tussen 2011 en 2014 ook al voor Dinamo. In 2014 nam Ajax hem over. Die deal leverde later nog een hoop commotie op. 

    Plaats een reactie

    010 armie +1851
    donderdag 8 juni 2017 om 08:28
    ok doei
    Vind ik leuk
    donderdag 8 juni 2017 om 09:04
    Weer een mega talent wat vertrekt? Het was toch zo'n geweldenaar in de ogen van vele Amsterdammers?
    Vind ik leuk
    010 armie +1851
    donderdag 8 juni 2017 om 09:06
    Is dit een reactie op mijn reactie of een comment?
    Vind ik leuk
    Marcodonna +1107
    donderdag 8 juni 2017 om 09:51
    Ja natuurlijk gebeurt dat alleen bij Ajax.... of heb je enig afkeer tegen een bepaalde club dat je alleen het negeatieve eruit haalt... zal toch niet?
    Vind ik leuk
    GoldenGloves +11778
    donderdag 8 juni 2017 om 12:22
    Tuurlijk gebeurd alleen bij Ajax..
    Scamacca zou volgens vele Psvers ook de nieuwe Zlatan worden............
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 juni 2017 om 12:22]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 juni 2017 om 12:23
    Dat kan als nog maar niet bij PSV
    Vind ik leuk
    GoldenGloves +11778
    donderdag 8 juni 2017 om 12:26
    En Muric kan niet via Zagreb nog een eind komen?
    Maher werd ook als de verlosser binnen gehaald, heel de herdgang was vol met mensen, spandoeken, fakkels, enz.... bij hem kan het ook nog?:-)
    Vind ik leuk
    donderdag 8 juni 2017 om 12:22
    Zo hadden wij dat met Maher.

    Iedere club heeft wel zo'n geval erbij zitten waar misschien te veel van verwacht wordt.
    Vind ik leuk
    KingJames23 +6452
    donderdag 8 juni 2017 om 16:28
    Dan nemen jullie hem toch over. Jullie doen toch niks anders dan talenten bij andere profclubs weg kopen. Dan hebben jullie er meteen weer 1 uit de eigen jeugd.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41883
    donderdag 8 juni 2017 om 08:33
    Gewogen en te licht bevonden. Geen probleem.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 juni 2017 om 08:44
    Na Meleg de tweede jongen uit die regio die ze met alle geweld wilden hebben en die totaal mislukt is. Buiten de Denen em Belgen om wil het nog niet echt lukken met de jonge buitenlanders die gekocht worden op jonge leeftijd
    Vind ik leuk
    Johan_D +3551
    donderdag 8 juni 2017 om 09:58
    Sanchez ...
    Vind ik leuk
    Hyena +30633
    donderdag 8 juni 2017 om 12:00
    Onana.
    Vind ik leuk
    Gerro +7365
    donderdag 8 juni 2017 om 09:28
    Het waren 7 fantastische minuten.
    Vind ik leuk
    United +36358
    donderdag 8 juni 2017 om 11:50
    Next!
    Vind ik leuk
    Foebele +54806
    donderdag 8 juni 2017 om 09:35
    Weer zo'n geweldig talent wat het niet heeft waargemaakt, de lijst wordt lang, de lessen worden helaas niet geleerd.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6788
    donderdag 8 juni 2017 om 11:37
    Want jij denkt dat elke talent een voltreffer is?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 juni 2017 om 11:37]
    Vind ik leuk
    Foebele +54806
    donderdag 8 juni 2017 om 11:37
    Nee, maar het percentage slagers ligt wel veel en veel te laag!!
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6788
    donderdag 8 juni 2017 om 11:36
    Zonde, die jongen kan echt wel voetballen.
    Vind ik leuk
    United +36358
    donderdag 8 juni 2017 om 11:48
    Helaas...
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2889
    donderdag 8 juni 2017 om 13:30
    Wel erg raar, gezien de hoeveelheid moeite chaos ruzies en problemen die Ajax met D. Zagreb had om hem..
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1473
    donderdag 8 juni 2017 om 14:23
    Prima oplossing!
    Bij onze club (Ajax) gaan dit soort spelers nog weg via een transfer, wat geld opbrengt. Bij de clubs van de vele zeikers op deze site lopen ze gratis de deur uit.
    Dat is het verschil in kwaliteit m.b.t. zaken doen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws