'Serie A-transfer ver weg voor Zoet na bod van 17 miljoen euro'

'Serie A-transfer ver weg voor Zoet na bod van 17 miljoen euro'

zaterdag 17 juni 2017 om 21:21

Een transfer van Jeroen Zoet naar SSC Napoli wordt met de dag minder waarschijnlijker. De grootmacht uit Napels lijkt vol te gaan voor Alex Meret, keeper van Udinese. Er is inmiddels een bod van zo'n zeventien miljoen euro uitgebracht op de Italiaan.

Dat meldt Mediaset Premium dit weekeinde. Meret (20) staat in Italië al jaren te boek als een groot talent. Udinese verhuurde hem afgelopen seizoen aan SPAL, dat promotie afdwong naar de Serie A. In maart 2017 zat Meret bij de selectie van de nationale ploeg tijdens het oefenduel met Oranje in de Arena. Hij kreeg geen speelminuten. 

Napoli zou ver willen gaan voor de international. Nereo Bonato, directeur van Udinese, heeft aan Radio CRC laten weten dat er inderdaad 'serieuze interesse' is vanuit Napoli voor de sluitpost. 

De 34-jarige Pepe Reina moet in de zomer plaats maken in Napels. Trainer Maurizio Sarri wil de 34-jarige Spanjaard vervangen. Onlangs schreven Italiaanse media dat PSV-keeper Zoet op een scoutingslijstje van Napoli staat. 

Plaats een reactie

zaterdag 17 juni 2017 om 21:24
Dat gerucht over Zoet moet je ook maar met een korreltje zout nemen.. die gaat niet mee op dat niveau.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 21:29
Eerder een vrachtwagen vol zout! :D
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 21:34
Een korreltje zoet?
Vind ik leuk
United +23971
zaterdag 17 juni 2017 om 22:14
Voor zoet wel zuur ;p
Vind ik leuk
JCJWZ +5576
zondag 18 juni 2017 om 04:31
Zout toch?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:36
Ziet Zoet dat het zoutzuur is?
Vind ik leuk
Haarbal +705
zaterdag 17 juni 2017 om 22:05
Het enige wat zich ontwikkeld bij Zoet is zijn baard
Vind ik leuk
United +23971
zaterdag 17 juni 2017 om 22:15
Daar let jij wel weer op he haarbal ;p
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 22:15]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:09
Nee die is al te slecht voor PSV..
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:24
Zoet heeft zich wel bewezen in de CL.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 21:28
Ik geloofde er ook helemaal niks van. Zoet is zeker nog niet goed genoeg voor een stap. Is zelfs voor PSV een onbetrouwbare keeper. Niks tegen PSV, maar je snapt wat ik bedoel.
Vind ik leuk
Bizzy +1543
zaterdag 17 juni 2017 om 22:03
Onbetrouwbaar voor PSV na 2 landstitel en een mooie reeks in de CL. Ook afgelopen seizoen was Zoet mogelijk te passeren. Hou het aub bij de feiten. Business model PSV bashen is achterhaald. Met andere woorden get a life
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:58
Dit seizoen was hij alles behalve een rots in de branding, bij Nederlands elftal kon die clown ook niets pakken.
Vind ik leuk
Bizzy +1543
zaterdag 17 juni 2017 om 23:14
Cijfers bewijzen tegendeel. Heel oranje was trouwens ruk. Beetje sneu om alles op zoet te spelen
Vind ik leuk
United +23971
zaterdag 17 juni 2017 om 23:31
Het wordt gewoon tijd voor een andere club denk ik.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 21:30
Tja logisch...
Zoet keept niet echt goed....
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 21:34
Dat rijmt
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 21:56
zijn rap naam is arie B
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 21:37
Zoet in de Serie A... No way. Vraag me zowiezo af of hij het in een grotere competitie waar kan maken. Mist uitstraling en daadkracht.
Vind ik leuk
3ziz +943
zaterdag 17 juni 2017 om 21:41
wel jammet had hoge verwachingen van deze jongen. maar heeft geen enkele stap vooruit gemaakt. wat mij erg opvalt is dat veel spelers bij psv te dik zijn. willems luuk zoet ect. moet psv daar niet tegen optreden?
Vind ik leuk
stollie38 +9129
zaterdag 17 juni 2017 om 21:45
Weightwatchers als sponsor misschien.
Vind ik leuk
United +23971
zaterdag 17 juni 2017 om 22:19
Sonja Bakker...
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 21:46
Men had toch niet heel serieus rekening gehouden met een vertrek?
Vind ik leuk
Forza u +330
zaterdag 17 juni 2017 om 21:48
Zoet heeft niks in italie te zoeken, ja de bank warmhouder maar dat zou hij bij PSV ook moeten doen. Ik vind Jurjus in potentie beter dan Zoet.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 21:49]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:12
Minder waarschijnlijker VP?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:39
Groot talent verhuurde hem aan een of andere kutclub. Geweldig
Vind ik leuk
United +23971
zaterdag 17 juni 2017 om 23:32
Maar toch promoveerde naar de Serie A! Dus zo'n kut club zal het wel niet wezen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 07:52
Ooit van gehoord? Spal. Kwam er niet aan te pas bij Udinese. Maar wel een groot talent.
Dit klopt allemaal niet. Zal natuurlijk wel een geweldig jaar achter de rug hebben.
Vind ik leuk
United +23971
zondag 18 juni 2017 om 09:16
Haha nee man geen idee!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:12
Volgens de bekende kenners hier kan zoet er geen kut van.....

4 jaar eerste keeper van psv : 2 x kampioen en 2x de cruijff schaal
bovendien kreeg ie afgelopen seizoen (wat zijn minste was van de 4) exact evenveel tegengoals tegen als het wereldwonder onana die volgens diezelfde kenners ook nog eens swerelds beste cv voor zich heeft en dat bij de beste club ....

iets klopt hier niet.....
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:26
haha, mooie reactie!
Vind ik leuk
United +23971
zaterdag 17 juni 2017 om 23:39
Zie het leeftijdsverschil... Zoet was in zijn eerste seizoen bij PSV goed voor 37 tegengoals. En toen was Zoet al 22/23 jaar oud.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 23:40]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:41
dus daarom kan ie er helemaal niks van?
Vind ik leuk
United +23971
zaterdag 17 juni 2017 om 23:42
Ik denk niet dat hij veel beter gaat worden dan hij nu is. Dat hij er niks van kan is onzin. Maar het is geen topper. Dat gaat Onana wel worden.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:50
beide stellingen van je kan je geen zak van zeggen. De toekomst zal het leren.
De grootste schreeuwers hier stonden voorop te roeptoeteren dat drieske destijds er ook geen hout van kon......
Vind ik leuk
United +23971
zaterdag 17 juni 2017 om 23:52
Dat klopt is ook een voorspelling en een mening... Hoe denk je dat Zoet het gaat doen dan. Gewoon even je mening? Waar zie jij hem naartoe gaan welke stap denk jij dat hij aankan.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:56
geen idee maar er is weinig mis met zoet. heeft dit jaar een knauw gehad door die belachelijke actie van Blind en door zijn fout in rotterdam.
zoals gezegd keept nu 4 jaar vast bij psv en van mij mag hij er gerust nog 4 jaar blijven staan.
Vind ik leuk
United +23971
zondag 18 juni 2017 om 00:02
Voor PSV zeker een goede keeper. Maar voor Oranje geen topper. Cillessen idem dito. Maar vind ik nog wel iets beter dan Zoet. Ze hebben beide hun ups en downs als het op Oranje aankomt. Hij oogde wel wat onzeker in de wedstrijden die hij keepte voor NL. Cillissen straalt wat meer rust uit ben ik van mening.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 00:05
2 verschillende keepers 2 verschillende kampen. Dickie heeft voor jasper gekozen voorlopig en ik denk dat de rust zoet wel ff goed uitkomt.
Benieuwd of ie vertrekt zo niet ook prima. Dan staat hij er komend seizoen gewoon weer.
Vind ik leuk
United +23971
zondag 18 juni 2017 om 00:07
Ja dat is ook zo! Je moet ook niet te veel willen wisselen van keepers dat is helemaal slecht voor het vertrouwen. Misschien voor zijn ontwikkeling wel goed om een stap te maken. Ik denk dat hij daar ook wel aan toe is. En zijn vervanger ook al staat te springen om hem te vervangen. We gaan het zien. Moet wel een goed bedrag komen zodat daar ook mee geïnvesteerd kan worden.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 01:45
Zoet heeft niet zijn beste seizoen gedraaid al wijzen de statistieken van strstumseind in een andere richting. In het kampioensjaar 2015- 2016 heeft hij echt punten voor ons gepakt. Met name in de CL was hij ijzersterk. Ik vind hem niet altijd zeker overkomen en vergeleken met Cillissen misschien ietsje minder. Heeft mi vooral te maken met de reflexen. Daarin vind ik Cillissen beter. Plafond van een keeper is moeilijk aan te geven. Zeker omdat ze nog veel langer kunnen doorgroeien dan een veldspeler. Ik denk dat ze beiden bij een Spaanse of Engelse subtopper mee zouden kunnen. Belangrijk is wel dat ze het vertrouwen krijgen van een trainer.
Waar het naar toe gaat met Onana is ècht nog niet te zeggen. Gewoon nog te jong.
Vind ik leuk
United +23971
zondag 18 juni 2017 om 02:00
Onana zet wel goede statistieken neer voor zijn leeftijd. Je kan er niks over zeggen misschien de tijd zal het leren maar heeft veel meer potentie en gaat denk ik ook een topper worden.
Vind ik leuk
Guust +1476
zaterdag 17 juni 2017 om 23:15
Denk dat PSV hem niet kwijt raakt, vind hem veel te onzeker.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:55
Minder waarschijnlijker.. VP is de Nederlandse Taal niet echt machtig. Dat stoort me de laatste tijd geregeld.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 00:01
"Dat stoort me de laatste tijd geregeld."

Gelukkig nog niet zo heel lang dan?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 19:38
Nee ik gaf ze (blijkbaar te lang) het voordeel van de twijfel.. ;-)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 00:19
Logisch toch? Zoet is een twijfelaar.. Heeft geen best seizoen achter de rug.
Vind ik leuk
14forever +3319
zondag 18 juni 2017 om 01:38
Zal.wel een zoethoudertje zijn geweest.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 01:49
Zoet was aan het onaneren
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 02:01
Zuur of zoet het maakt niet zoveel uit
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 07:59
Serie A past denk ik wel bij Zoet. Is een goede lijn keeper iets minder in het mee voetballen. In Italië kijken ze toch minder naar het mee voetballen dan naar het tegenhouden van ballen. Met een goede verdediging voor m (die niet alles a la Nederlands voetballend willen oplossen) kan die het zeker wel goed doen.
Vind ik leuk
pikkebaas +1387
zondag 18 juni 2017 om 10:56
Zoet kan het nu wel vergeten.
Vind ik leuk
pinkelman +1560
zondag 18 juni 2017 om 13:10
Zoet mag op een zoethoutje bijten en zich weer gaan richten op de eredivisie. Uiteindelijk ook een hele modale eredivisiekeeper waar eens de schijnwerpers in de C.L. op hebben gestaan.
Toen met dat incidentele succes van zijn club had hij toe moeten slaan.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 13:14]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Serie A-transfer ver weg voor Zoet na bod van 17 miljoen euro'