In het kort: Premier League-club betaalt recordbedrag, Alavés haalt Argentijn

In het kort: Premier League-club betaalt recordbedrag, Alavés haalt Argentijn

zaterdag 17 juni 2017 om 21:35

Op de redactie van VoetbalPrimeur komen dagelijks honderden nieuwsberichten uit binnen- en buitenland voorbij. We pikken het meest interessante nieuws eruit, andere nieuwsfeiten verzamelen we in de rubriek 'In het kort'.

Alavés stelt Argentijnse trainer aan
Luis Zubeldia is de nieuwe trainer van Alavés. De pas 36-jarige Argentijn volgt landgenoot Mauricio Pellegrino op. Laatstgenoemde vertrok onlangs. Onder leiding van Pellegrino eindigde Alavés op de negende plaats in de Primera Division en bereikte het de Spaanse bekerfinale, waarin FC Barcelona te sterk bleek. 

Brighton contracteert nieuwe keeper
Premier League-promovendus Brighton & Hove Albion heeft een - naar eigen zeggen - recordbedrag betaald voor Mathew Ryan. De Australische keeper komt over van Valencia. Hoeveel Brighton exact betaalt, is onbekend. Details werden namelijk niet bekend gemaakt. Ryan speelde afgelopen halfjaar op huurbasis voor RC Genk. Hij heeft een vijfjarig contract gesigneerd. 

Plaats een reactie

Filip_FCU +4633
zaterdag 17 juni 2017 om 21:44
Goeie keeper, hopen dat Brighton zichzelf kan redden in de Premier league, een van de leukste steden in Engeland.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:05
Ben regelmatig in Ramsgate dus ga zeker een keertje kijken ;-)
Vind ik leuk
Hyena +14911
zaterdag 17 juni 2017 om 21:47
''Premier League-promovendus Brighton & Hove Albion heeft een recordbedrag betaald voor Mathew Ryan. De Australische keeper komt over van Valencia. Hoeveel Brighton exact betaalt, is ONBEKEND.''

???
Vind ik leuk
stollie38 +11932
zaterdag 17 juni 2017 om 21:50
Always look at the Brighton side of life. ;-)
Vind ik leuk
Noudyo. +7151
zaterdag 17 juni 2017 om 22:05
Ik vind er niks aan dat tegenwoordig het ene transferrecord na de andere verbroken wordt. Not so very Brighton.
Vind ik leuk
Filip_FCU +4633
zaterdag 17 juni 2017 om 22:18
Het niveau van deze grappen... hahaha
Vind ik leuk
Noudyo. +7151
zaterdag 17 juni 2017 om 22:20
Je zit hier op VP, hoor. Het niveau is hier sowieso al wisselvallig. Voor hetzelfde geld kom je hier nog "Kwam een man bij de dokter..." grappen tegen.
Vind ik leuk
Haarbal +897
zaterdag 17 juni 2017 om 22:29
Er kwam een man bij de dokter, zegt ie k heb last van niveau wisselvallighitis.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:34
Tu tu tu tu tu tu tu tu tu
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 02:15
Raar dat Pellegrino al vertrekt na een jaar. Heeft prachtige resultaten behaald met alaves.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

In het kort: Premier League-club betaalt recordbedrag, Alavés haalt Argentijn