Vilhena kijkt ogen uit bij Nederlands elftal: 'Ongelooflijk wat hij allemaal kan'

Vilhena kijkt ogen uit bij Nederlands elftal: 'Ongelooflijk wat hij allemaal kan'

zaterdag 17 juni 2017 om 21:49

Tonny Vilhena en Wesley Sneijder hebben bij het Nederlands elftal een goede band met elkaar gekregen. Dat vertelt de jonge middenvelder van Feyenoord in Voetbal International. In 2013 maakte Vilhena op achttienjarige leeftijd voor de eerste keer onderdeel uit van de selectie van Oranje. 

"Ik keek tegen Wesley op, maar vanaf het eerste moment zorgde hij ervoor dat ik me welkom voelde", herinnert de linkspoot zich. "Ik praat veel met hem, hij is altijd heel aardig en vooral behulpzaam. Hij heeft ook zo veel meegemaakt in zijn carrière, daar kun je als jonge speler alleen maar van leren."

"Natuurlijk weet je wel hoe goed hij kan voetballen, maar dat zie je pas echt tijdens trainingen. Dan maak je van dichtbij wat hij allemaal kan en dat is echt ongelooflijk. Ik ben er trots op dat ik met zo'n speler mag voetballen", aldus Vilhena. 

Sneijder speelde afgelopen week zijn 131e interland namens Oranje. Daarmee werd de spelmaker van Galatasaray recordinternational. 

Plaats een reactie

zaterdag 17 juni 2017 om 21:57
mooie woorden van een talentvolle speler voor een vedette !
Respect druipt er van af...
Vind ik leuk
Foebele +32470
zaterdag 17 juni 2017 om 22:00
Die Vilhena bevalt me wel, heeft respect voor de vedette in Oranje, maakte een slimme keuze door bij Feyenoord te blijven in plaats van Boetius achterna te gaan en ik vond het knap hoe sterk hij omging met z'n moeilijke prive situatie in de afgelopen jaren. Ga er maar aan staan met ook nog al die media op je bakkes de hele tijd.

Hoop dan ook dat hij ook zo verstandig is om nog 1 jaartje te blijven en met Feyenoord die CL in te gaan om daarna een succesvolle vervolgstap te maken.
Vind ik leuk
Noudyo. +9210
zaterdag 17 juni 2017 om 22:08
Waarom zou hij ergens anders naartoe gaan? Komend seizoen pakken ze gewoon de CL-titel en gaan ze vanaf dan concurreren met Barcelona, Real Madrid, Bayern etc.
Vind ik leuk
Garrie +1924
zaterdag 17 juni 2017 om 22:37
MPoehpoeh wat een humor heb jij!
Vind ik leuk
Noudyo. +9210
zaterdag 17 juni 2017 om 22:40
Hoef je me niet te vertellen. Wist ik al lang.
Vind ik leuk
Garrie +1924
zaterdag 17 juni 2017 om 22:41
Fijn dat je mijn sarcasme begrijpt
Vind ik leuk
Noudyo. +9210
zaterdag 17 juni 2017 om 22:42
Weet ik.
Vind ik leuk
Garrie +1924
zaterdag 17 juni 2017 om 22:43
Heel verstandig
Vind ik leuk
Noudyo. +9210
zaterdag 17 juni 2017 om 22:44
Je hebt me tot nu toe allemaal dingen verteld die ik al wist. Je kan heus met iets nieuws komen, hoor.
Vind ik leuk
Garrie +1924
zaterdag 17 juni 2017 om 23:18
OK dan.. Mensen als jou weten heel veel, maar snappen niets.
Vind ik leuk
Noudyo. +9210
zaterdag 17 juni 2017 om 23:25
Wat valt er dan te snappen?
Vind ik leuk
Garrie +1924
zaterdag 17 juni 2017 om 23:30
Dat snap jij dus niet..
Vind ik leuk
Garrie +1924
zaterdag 17 juni 2017 om 23:22
Ok dan.. Mensen als jij weten heel veel, maar snappen niets.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:50
Zo is dat Foebele en dat mag ook wel eens gezegd worden. Die jongen en zijn vader zijn nog wel eens door het slijk gehaald en hebben helemaal geen rare standpunten.
Vind ik leuk
Foebele +32470
zaterdag 17 juni 2017 om 23:03
Het leek er ook wel lang op dat hij een vertrek aan het forceren was en weg wilde, zoals zovelen om onduidelijke redenen weg willen voor ze echt geslaagd zijn in Nederland.

Maar het liep gelukkig allemaal anders en dit soort verhalen vind ik mooi om te lezen, er zijn gelukkig ook nog leuke verhalen in het voetbal te vinden.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:15
Dat deed hij inderdaad maar stel je voor dat je daar samenspeelt met gasten als Kazim die een vermogen verdienen dan snap ik de frustraties wel.

Vilhena blijft wel bikkelen die zal er wel uithalen wat er in zit. Maar je hebt gelijk het is altijd goed te zien dat spelers respect opbrengen voor elkaar.
Vind ik leuk
jaja_PSV +14863
zondag 18 juni 2017 om 09:08
Denk dat Vilhena een groeispurt naar volwassenheid heeft ondergaan.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:01
Vilhena, ik vind hem wel wat van Van Bommel hebben...
Vind ik leuk
feye88 +1363
zaterdag 17 juni 2017 om 22:16
Veel technischer. Scoort ook meer. Heeft wat minder body en wat minder overzicht. Is meer een type Nigel de Jong in zijn jongere jaren.
Vind ik leuk
Garrie +1924
zaterdag 17 juni 2017 om 22:41
Ja die krullen hè
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:42
Meer Edgar Davids. Is ook net zo'n bijtertje.
Vind ik leuk
Haarbal +1056
zaterdag 17 juni 2017 om 22:02
Heel respectvol, nooit verwacht van een Rotterdammer
Vind ik leuk
feye88 +1363
zaterdag 17 juni 2017 om 22:17
Want? Sneijder is nooit vervelend geweest. Waar 'we' in Rotterdam niet van houden zijn types als Klaassen, Schöne en Vertonghen, die ons belachelijk maken. Er zijn genoeg Ajacieden waar Feyenoorders absoluut geen problemen mee hebben.
Vind ik leuk
Haarbal +1056
zaterdag 17 juni 2017 om 22:20
Je reactie zegt genoeg, dank je wel!
Vind ik leuk
feye88 +1363
zaterdag 17 juni 2017 om 23:57
Lekker makkelijk. Een belastende statement maken over Rotterdammers en zodra iemand het daar niet mee eens is je eigen punt bevestigen. Zo hoef je nooit op de inhoud in te gaan...
Vind ik leuk
jaja_PSV +14863
zondag 18 juni 2017 om 09:11
Hij vertegenwoordigd het merendeel van de Ajax fans hier... Zelfde gedrag.
Vind ik leuk
Johan_D +3186
zaterdag 17 juni 2017 om 22:03
Tegen hem opkijken kan alleen als je op je knieën zit ...



Vind ik leuk
fdev86 +585
zaterdag 17 juni 2017 om 22:17
Ja of als je Yolanthe heet
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:07
Sneijder zal onderhand wel aambeien hebben van al die veren in zijn kont
Vind ik leuk
mcmodd +10422
zaterdag 17 juni 2017 om 22:16
Vilhena, ach ja, goed opgevoed. Maar soms ook zo gemeen als een giftslang. Ik mag hem wel.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:44
Wat is er gemeen aan een slang die kadootjes geeft???
Vind ik leuk
mcmodd +10422
zaterdag 17 juni 2017 om 22:47
Dat ie toch ineens die giftong uitsteekt ;--)
Vind ik leuk
Nick Kools +12145
zaterdag 17 juni 2017 om 22:39
Volgens mij doet VP er echt heel veel moeite voor om zo dom mogelijke foto's te plaatsen :)
Vind ik leuk
United +39600
zaterdag 17 juni 2017 om 22:43
Het zijn de gekke bekken weken op VP!
Vind ik leuk
mcmodd +10422
zaterdag 17 juni 2017 om 22:49
Is dat nou een jonge schapendoes die hij op zijn hoofd heeft? Hoe noem je zoiets? Maar dat doet dus niet de fotoredactie, dat doet ie zelf toch?
Vind ik leuk
Nick Kools +12145
zaterdag 17 juni 2017 om 23:03
Hij heeft schaap nog niet geslacht :)
Is de ramadan al afgelopen?
Vind ik leuk
United +39600
zaterdag 17 juni 2017 om 23:48
De schapencoupe!
Vind ik leuk
United +39600
zaterdag 17 juni 2017 om 22:40
Kijk het maar goed bij hem af Tony!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 03:03
Goed gekozen foto. Hij kijkt inderdaad zijn ogen uit :)))
Vind ik leuk
Hesses +590
zondag 18 juni 2017 om 06:38
Nou Tonny gebruik die vriendschap en probeer met v Geel om m naar Feyenoord te halen....btw redactie was er geen betere foto te vinden ?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 08:52
Ja het is erg jammer dat den media Sneijder de laatste maanden afschilderen als een 2e rangs voetballer.
Vind ik leuk
jaja_PSV +14863
zondag 18 juni 2017 om 09:14
Van Persie verdient ook meer credits, net zoals sneijder. Zo ga je niet om met voetballers die ons zoveel plezier hebben gegeven tijdens de WKs.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 09:15]
Vind ik leuk
Paul1982 +6679
zondag 18 juni 2017 om 09:27
Toen ik deze titel las dacht ik dat Vilhena het over Veltman zou hebben.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Vilhena kijkt ogen uit bij Nederlands elftal: 'Ongelooflijk wat hij allemaal kan'