'De Vrij akkoord met SS Lazio: twee miljoen per jaar en ontsnappingsclausule'

'De Vrij akkoord met SS Lazio: twee miljoen per jaar en ontsnappingsclausule'

zondag 18 juni 2017 om 10:40

Stefan de Vrij lijkt dan toch zijn contract te gaan verlengen bij SS Lazio. De centrale verdediger heeft met de Romeinen een akkoord bereikt, meldt Il Messaggero. Daarmee is een transfer echter allerminst van de baan.

De huidige verbintenis van De Vrij loopt medio 2018 af, waardoor een verlenging of een transfer de enige opties zijn. De Oranje-international kiest nu voor dat eerste. Volgens de Italiaanse krant gaat hij twee miljoen euro per jaar verdienen. Een vertrek deze zomer is daarmee evenwel niet uitgesloten, aangezien De Vrij een ontsnappingsclausule laat opnemen in het contract.

Geïnteresseerde clubs moeten nu dertig miljoen euro op tafel leggen om de voormalig Feyenoorder los te weken bij Lazio. Hij staat naar verluidt in de belangstelling van Juventus, Internazionale, Manchester United, Arsenal en Liverpool. De Vrij speelt sinds 2014 voor Lazio, dat zo'n zeven miljoen euro overmaakte naar Rotterdam.

Plaats een reactie

ajax1973 +1466
zondag 18 juni 2017 om 11:01
slimme zet de mooie clubs komen wel
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:55
Zo,n clausule is momenteel meer een grote advertentie met "UITVERKOOP" of snap ik het niet meer.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 11:55]
Vind ik leuk
United +39113
zondag 18 juni 2017 om 13:26
Precies! Gewoon 30 miljoen geven en geen gezeik verder.
Vind ik leuk
Morris +14767
zondag 18 juni 2017 om 11:07
2 miljoen is niks. Guardado krijgt 1,4 in NL. Stefan moet zich wel erg vermaken dan met het Italiaanse schoon..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:13
denk dat je in Italië meer overhoud aangezien je in Ned meer belasting etc betaald...
En de premies zullen bij lazio ook een stuk hoger zijn...
Vind ik leuk
Haarbal +1106
zondag 18 juni 2017 om 11:28
Ja belasting daar is eerder een handdruk
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:04
Dit meen je niet.... De vrij moet nu wel een keer een vervolgstap maken en zoals eerder genoemt verdient hij relatief geen hol.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 12:05]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:16
Hij heeft het erg naar zijn zin daar. Dat is ook wat waard. Lazio is wel goed voor zijn spelers en familie.
Vind ik leuk
BassieN +8030
zondag 18 juni 2017 om 12:07
Ik zou hem graag bij Liverpool zien spelen
Vind ik leuk
United +39113
zondag 18 juni 2017 om 13:25
Toch zie ik de Vrij deze zomer nog wel vertrekken! Hij is ook wel toe aan een stap hogerop. Voor NL is het misschien goed dat hij samen met Hoedt blijft spelen maar denk dat hij wel een stap kan maken.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:53
Op zich een goede deal zo, al lijkt mij twee miljoen per jaar niet veel in vergelijking met het salaris bij andere clubs. Ik denk dat de Vrij op zich wel klaar is voor de volgende stap. Een club als Arsenal, Liverpool of Dortmund lijkt mij wel wat voor hem. Anderzijds, met het oog op een eventueel WK is een jaar lang wekelijks spelen bij Lazio ook geen slechte zaak. Spelen bovendien ook nog Europees. Wellicht als hij een goed seizoen draait dat een Juventus in beeld komt. Ik zou het ook wel leuk vinden als hij naar Spanje zou gaan, Atletico bijvoorbeeld. Spelen weinig Nederlanders in Spanje terwijl daar toch een paar grote clubs zitten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'De Vrij akkoord met SS Lazio: twee miljoen per jaar en ontsnappingsclausule'