'Lazio knapt af op vraagprijs van 20 miljoen en schakelt door naar PSV'

'Lazio knapt af op vraagprijs van 20 miljoen en schakelt door naar PSV'

zondag 18 juni 2017 om 15:48

SS Lazio denkt aan de komst van Gastón Pereiro. De PSV-aanvaller lijkt in beeld bij de Italiaanse club, omdat Alejandro Gomez waarschijnlijk te duur is. Atalanta Bergamo wil zo'n twintig miljoen euro ontvangen voor de Argentijn, die afgelopen seizoen zestien goals maakte. 

Dat prijskaartje vindt Lazio niet reëel. Wanneer de Romeinen inderdaad afhaken, dan schakelen zij volgens de Italiaanse sportkrant La Repubblica door naar Pereiro. De 22-jarige Uruguayaan speelt sinds 2015 voor PSV. Destijds werd er ongeveer zeven miljoen betaald voor Pereiro. 

Afgelopen seizoen maakte Pereiro tien Eredivisie-doelpunten namens PSV. Het contract van de vleugelaanvaller loopt door tot de zomer van 2020. Vraag is of PSV bereid is om mee te werken aan een vertrek van de linkspoot. Afgelopen week deed PSV al zaken met een Serie A-club. Héctor Moreno werd verkocht aan AS Roma. 

Kishna
Bij Lazio zou Pereiro overigens gaan concurreren met Ricardo Kishna. Het is nog altijd onduidelijk wat er gaat gebeuren met de voormalig Ajacied. Lazio verhuurde hem afgelopen halfjaar aan Lille. De Fransen hebben nog niet besloten over de koopoptie in het huurcontract wordt gelicht. 

Poll

Is Pereiro goed genoeg voor Lazio?

(1536 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 15:51
Als hij goed word gebruikt is hij van waarde voor Lazio.
Hij is bij PSV verneukt op de buitenpositie, in potentie is het wel wat.
Tussen de 10 en 15 miljoen denk ik.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 15:53]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 15:58
Klopt helemaal. Cocu gebruikt, misbruikt, Pereiro door hem constant op de verkeerde positie op te stellen. Pereiro dient een vrije rol achter de spits te krijgen of de spitspositie zelf. Van een eventuele concurrentie van Kishna bij Lazio hoeft Pereiro geen seconde wakker te liggen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:00
Ja maar als hij op het middenveld staat wordt hij overlopen. Hij moet een voorbeeld aan Ziyech nemen en inhoud kweken.
Vind ik leuk
Jozef +15478
zondag 18 juni 2017 om 15:57
Ik vind hem wel goed. Laat maar blijven.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:06
Let maar op wat je zegt: in het seizoen 2015-2016 zorgde Pereiro er hoogstpersoonlijk voor dat PSV met 1-2 won in de Arena van Ajax ;)
Vind ik leuk
Eusebio +1337
zondag 18 juni 2017 om 16:24
Een PSV-er wil nooit over het verleden praten, toch?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:28
Ligt er aan; selectief natuurlijk weleens ;). Maar inderdaad niet teveel of te vaak, want zoals ook jij weet: successen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
Vind ik leuk
Eusebio +1337
zondag 18 juni 2017 om 16:33
Slaat dus ook op Pereiro!
Is minder geworden onder tob-trainer Cocu.
6 miljoen is een dealtje?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:35
Strik erom, inpakken en weg wezen, voor ze zich bedenken!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:38
Neem dat is zeker geen dealtje. Pereiro kan veel meer en is veel meer waard, mits een trainer / coach hem goed gebruikt. En dat heeft Cocu zeker niet gedaan bij Pereiro. Wanneer Cocu een beetje een vent was geweest, dan had hij L. de Jong veel eerder op reservebank gezet en Pereiro in de spits gezet. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat Pereiro in een warmer land veel meer toe bloei komt. Let maar op!
Vind ik leuk
RodeBaan +1602
zondag 18 juni 2017 om 16:50
Hey Woo Ping, ik lees hier een goeie redenatie over Pereiro/Cocu van je, klinkt logisch!
Moet je Straatmans eens proberen wijs te maken, die man is idolaat van Cocu, moet met alle geweld blijven.
Heb ik ook graag, maar dat is ook logisch, en dat snap je wel!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:30
Hoi, ik ben van mening dat Cocu beter had kunnen vertrekken na afgelopen seizoen. En het was nog beter geweest wanneer dit na zijn 2e kampioenschap gebeurd was vorig jaar. Onder Cocu zijn weinig of geen spelers beter geworden de laatste 2 jaren. Daarbij was het voetbal van PSV afgelopen seizoen niet om aan te zien en de resultaten meer dan teleurstellend. Je vraagt je af wat een trainer nog meer fout moet doen om niet ontslagen te worden.
Vind ik leuk
Eusebio +1337
zondag 18 juni 2017 om 17:02
Dan geen deal!
Als je er maar geen spijt van krijgt!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:38
We gaan het zien, maar ik verwacht dat Pereiro volgend jaar meer laat zien dan de afgelopen 2 seizoenen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 15:57
Zou natuurlijk geweldig voor de Eindhovenaren zijn.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:00
Teab: tegen elk aannemelijk bod....
Vind ik leuk
robery +1425
zondag 18 juni 2017 om 18:45
Weet iemand hier niet wat teab betekend?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:01
Voor een goede prijs mag hij wat mij betreft wel vertrekken. Denk nog steeds dat hij op een andere positie er meer uit had kunnen halen. Bod van boven de 10 miljoen moet je accepteren.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:02
Perreiro moet wendbaar zijn dus niet op de vleugel, als hangende 10 is deze jongen zeer toepasselijk, maar dit past volgens vele niet in het dagelijkse Nederlandse voetbal..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:08
Hij past wel bij mijn clubke.... Hij is haast net zo lui als ik
Vind ik leuk
Eusebio +1337
zondag 18 juni 2017 om 16:25
Een beetje verstandiger, maar dat is niet zo moeilijk......
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:13
een twijfel geval. soms wel maar vaak ook niet, teert al jaren op de goals tegen ajax in zijn eerste jaar
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:14
Van een doelpuntenmaker naar pereiro vind ik nogal een stap. Leuke spelerfoto hoor maar op welke positie is ie nou precies het beste? Vind hem een aardige allrounder maar is nergens echt goed in
Vind ik leuk
MeAgain +2894
zondag 18 juni 2017 om 16:29
Die paar speelminuten die hij heeft gekregen heeft hij er wel 10 in liggen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:38
met alle respect het blijft de NL competitie
Vind ik leuk
Itsese +1297
zondag 18 juni 2017 om 16:17
Te laag, Pereiro gaat shinen! Daarvoor is die gehaald ook, 2 seizoenen shinen en dan voor 20-25 miljoen weg. De vraag is, wanneer gaat Pereiro shinen? Niet of die gaat shinen. Dus Lazio kan lekker terug naar hun bordje pasta, No way dat ze Pereiro krijgen, laat ze maar is ergens anders scouten dan de Eredivisie!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:34
moeten ze hem niet op rechtsbuiten zetten!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:49
Hij gaat aankomend seizoen shinen inderdaad.
Dat wordt de ster van de eredivisie.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:22
En op welke positie?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:25
Nr.10 achter de spits.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:00
Zou hij niet het beste in een 2 spitsen systeem kunnen spelen? Hij om Luuk de jong bijv. Want ik denk dat als hij op 10 staat je middenveld wordt overlopen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:06
Dan liever samen met DJ Loca Dia.
Maar hij komt beter tot z'n recht als aanvallende middenvelder.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:11
Hij is zeg ook geen loper, Er moet een loper om hem heen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:11
Hij is zeg ook geen loper, Er moet een loper om hem heen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:20
Opvallend gerucht en een lastige keuze voor PSV. Enerzijds zie je gelijk dat die jongen laan voetballen. Prachtige stijl heeft hij, mooie techniek. Heeft een paar mooie goals gemaakt. Anderzijds een flegmatieke speler, vaak onzichtbaar en dan volkomen nutteloos voor het team.

Is van nature meer een middenvelder/tweede spits dan buitenspeler. Wellicht beter verkopen, maar het zou zo maar kunnen dat hij elders het wel laat zien en er op los gaat scoren.

Vraag is ook wat hij zelf wil. Hij straalt toch niet echt uit heel gelukkig te zijn in Eindhoven. Wellicht is een transfer dan het beste. Maar bij PSV zullen komende zomer de nodige spelers vertrekken, dus dat zou weer een argument zijn om hem te behouden.

Lastige keuze dus, ben wel benieuwd hoeveel Lazio wil betalen. Ik denk dat PSV minimaal twaalf miljoen zou willen ontvangen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:28
Nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Santi +7779
zondag 18 juni 2017 om 16:29
Een tientje en een blokje kaas en je hebt hem!
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 18:59
Wat kan ons nou jouw mening schelen!!
Vind ik leuk
Santi +7779
zondag 18 juni 2017 om 19:01
Sil gesproken zie ik? ;)

Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:31
er staat dat Pereiro buitenspeler is! Daar is het bij psv dus fout gegaan. Ik weet nog de eerste wedstrijd tegen Ajax. Hij hoort vaker in de 16 te komen , daar is hij gevaarlijk. Ik weet niet of ze wel een plek voor hem hebben in het systeem van psv .
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:39
Voor in de as is ie wat te lui en te traag volgens mij
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:18
Maar als buitenspeler heb je meer snelheid nodig dan in de as , toch? Het probleem is bij hem, hij is geen buitenspeler geen echte spits en geen aanvallende middenvelder. oftewel hij zal meer renderen in 442 op 10 of 1 van de 2 spitsen waarvan de andere snelheid heeft en kan sleuren
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:18
Maar als buitenspeler heb je meer snelheid nodig dan in de as , toch? Het probleem is bij hem, hij is geen buitenspeler geen echte spits en geen aanvallende middenvelder. oftewel hij zal meer renderen in 442 op 10 of 1 van de 2 spitsen waarvan de andere snelheid heeft en kan sleuren
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:39
Kishna? Dat toptalent? Jaja.
Vind ik leuk
Mölby +638
zondag 18 juni 2017 om 17:33
Wisselvallige speler die jammer genoeg tegen Ons Aller Ajax altijd goed speelt. Ach, Pereiro naar Lazio, Kishne naar Eindhoven om daar de bank warm te houden.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:38
Gewoon afblijven
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:41
35 miljoen en hij is van lazio
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 19:11
35 meloenen?
Vind ik leuk
cheeks +700
zondag 18 juni 2017 om 17:53
In potentie de beste speler op de Nederlandse velden. Alleen het is een echte 10 en geen rechtsbuiten. Vreemd dat PSV hem dus gescout heeft terwijl ze een ander systeem spelen. 15 miljoen en geen cent minder.
Vind ik leuk
Bullet +1078
zondag 18 juni 2017 om 18:02
Dan doe je heel veel spelers te kort! Potentie.... Dan moet je dat toch een keer laten zien..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:15
in potentie de beste? Dat kan je nooit zeggen !
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:22
Klopt helemaal
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:22
Niet weg doen
Vind ik leuk
Bullet +1078
zondag 18 juni 2017 om 18:01
Benieuwd op basis van wat ze geïnteresseerd zijn. Heeft zijn belofte eigen nooit echt waargemaakt. Een hand vol belangrijke goals, dat wel, maar onder de indruk ben ik niet echt.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:27
Nou Lazio trek je portemonnee maar. Als Klaassen al 28,5 miljoen heeft opgebracht ben ik bang dat je het met 20 miljoen niet redden zal. PSV is de Lidl niet. Ze moeten leren bij PSV om niet iedereen voor een appel en een ei voor een laag bedrag te verkopen
Vind ik leuk
AFFA +765
zondag 18 juni 2017 om 20:13
De Lidl mochten ze nog willen zijn,eerder de kringloop
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:20
Zet hem bij psv op nummer 10 positie , dan wordt hij van grote waarde .
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:28
15 miljoen inclusief strik.
Vind ik leuk
19AZ82 +724
zondag 18 juni 2017 om 23:14
Ik vindt hem al te licht voor PSV, laat staan bij Lazio. Misschien voor de breedte. Maar zeker geen 10-15 miljoen
Vind ik leuk
Gerro +2195
zondag 18 juni 2017 om 23:41
psv heeft geen best seizoen gedraaid en dat zullen ze merken in de marktwaarde van spelers want zo werkt dat. Perreiro gaat dan ook geen 10 miljoen opleveren denk ik mede ook omdat ie geen vaste basisplaats had.
Vind ik leuk
14forever +5866
maandag 19 juni 2017 om 00:48
Hahahaha daar zou psv.met een gelukje nog goed mee weg kunnen komen. Is Maher al verkocht eigenlijk? #dtv
Vind ik leuk
Teo Smith +10378
maandag 19 juni 2017 om 07:34
De Fransen hebben nog niet besloten over de koopoptie in het huurcontract wordt gelicht.

Rara wat klopt er niet? Of niet dan? Haha.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Lazio knapt af op vraagprijs van 20 miljoen en schakelt door naar PSV'