Update: 'Fake news' rond transfer Salah: 'Eén foto met een fan en...'

Update: 'Fake news' rond transfer Salah: 'Eén foto met een fan en...'

zondag 18 juni 2017 om 21:18

De officiële bevestiging van de transfer van Mohamed Salah naar Liverpool lijkt een kwestie van dagen. Sky Sports Italia meldt zondag dat de Egyptische aanvaller van AS Roma dinsdag gepresenteerd wordt in Engeland. 

Een goede vriend van de international zwengelt dat gerucht extra aan door Salah op Facebook alvast uit te zwaaien. 'Veel succes in Liverpool, jij bent een legende en je verdient deze overstap naar Anfield', is het bijschrift boven een foto van de man met Salah (25). 

Liverpool betaalt volgens Engelse en Italiaanse media 40 á 45 miljoen euro voor de dribbelaar, die eerder voor FC Basel, Chelsea en Fiorentina speelde. Salah heeft in Rome een topseizoen achter de rug. Hij maakte negentien doelpunten in 41 officiële duels. Waarschijnlijk wordt de aanvaller dinsdag medisch gekeurd en gepresenteerd door Liverpool. 

Update 21.18: De zaakwaarnemer van Salah, heeft zondagavond gereageerd op het verhaal dat de transfer van zijn cliënt zo goed als rond is. 'Fake news', zegt hij. 'Bijzonder, één foto met een fan en een bijschrift en iedereen gelooft ineens van alles...'

Plaats een reactie

Vaag +1622
zondag 18 juni 2017 om 16:21
Erg goede speler, ben benieuwd..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:31
Word 4x niks
Vind ik leuk
Vaag +1622
zondag 18 juni 2017 om 16:32
Waarom?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:33
Lees mijn overige antwoorden, en reacties op deze colum!
Ben nogal lui haha
Vind ik leuk
Vaag +1622
zondag 18 juni 2017 om 16:36
Haha ok, die reacties had ik nog niet gezien. Maar is duidelijk nu.
We zullen zien.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:21
Goeie aankoop, past bij Liverpool.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:30
Midden ben het vaak met je eens, maar deze keer moet ik je ongelijk geven, dit is een speler die het fysiek niet op kan brengen om bij Liverpool te spelen, en als het niet lukt laat die snel ze kopje hangen!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:46
Deze speler heeft een extra long, ik geloof dat zijn kwaliteiten gaan passen bij Liverpool.
Vind ik leuk
buddha +3403
zondag 18 juni 2017 om 16:22
leuke speler maar ook hij is geen 40 miljoen waard. wel blij met zijn komst
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:29
In Italië leuke speler idd, gaat floppen in de PL
Vind ik leuk
buddha +3403
zondag 18 juni 2017 om 16:31
ik kan het je over een jaar zeggen. we gaan het zien
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:32
Kijk Thats the spirit! Kunnen veel lui hier nog wat van leren! We shall see idd buddha
Vind ik leuk
United +40394
zondag 18 juni 2017 om 16:33
Hij is daar al een keer geflopt.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:35
Dat zeg ook niet veel. De Bruijne was ook geflopt bij Chelsea, maar speelt toch goed bij Man city
Vind ik leuk
United +40394
zondag 18 juni 2017 om 16:38
Dat is waar! We gaan het zien.
Vind ik leuk
buddha +3403
zondag 18 juni 2017 om 16:40
tja torres was de held van liverpool en de slemiel van Chelsea. zeg t maar. je hebt natuurlijk nooit geen zekerheid. maar nogmaals over een wedstrijd of 40 kunnen we het er nog wel een keer over hebben
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 07:44
overhypte pl met hun 2 keer zoveel geld als andere top 5 leagues en slechts 3e,,als wijnaldum daar wat kan,,dan salah ook,
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:23
Hmmm. 1 goed seizoen. Daarvoor nooit tot de wereldtop gerekend. 40-45 miljoen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:23
Lijkt mij een typische Liverpool speler, een net niet speler. Erg snel maar regelmatig inefficiënt. Een speler die overzicht mist. Daar lopen er wel meer van daar.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:34
volgens mij heb je het niet zo op de mooiste club van engeland of wel. want hoe kun je wijnaldum, lallana, henderson, coutinho net niet noemen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:28
Goeie speler in Italië word een flop in Engeland lijkt me en gevalletje di Maria maar dan iets kwa prijzen en kwaliteiten iets minder.. maar word het zelfde als di maria in de PL 3x niks!
Vind ik leuk
SG8 +90
zondag 18 juni 2017 om 17:44
Mooi he hoe mensen nu al kunnen zeggen dat het niks wordt. Misschien moeten jullie met je glazen bol op de kermis gaan staan, verdien je er ook nog wat mee!
Geef die jongen eerst eens kans om zich te bewijzen. Dat hij bij Chelsea geflopt is wil niet zeggen dat dat bij Liverpool ook het geval is. Wacht het een seizoen af, dan pas kun je een beter oordeel geven!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:54
Echt goeden buitenspeler die gaad wel 10 doelpunten maken en stuk of 15 assisten
Vind ik leuk
r4vje +16
zondag 18 juni 2017 om 19:15
Ik vind hem geen type voor de Premier League. Faalde niet voor niets bij Chelsea
Vind ik leuk
SG8 +90
zondag 18 juni 2017 om 19:51
Dus omdat hij faalde bij Chelsea is het gelijk geen speler voor de Premier League?!
Het gaat bij spelers vaak om vertrouwen. Bij een handelsbuis als Chelsea, als je daar even niet goed presteert, staan er 2/3 spelers achter je die zo je plek over kunnen nemen. En zo niet, dan wordt er wel een speler gekocht voor tig-miljoen.
Volgens mij speelde De Bruijne ook niet geweldig bij Chelsea, hoe doet hij het nu bij City?... daarmee zeg ik niet dat ze van hetzelfde niveau zij, maar wie zegt dat Salah dan niet kan exceleren bij een club als Liverpool?
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 19:54]
Vind ik leuk
Teo Smith +10611
maandag 19 juni 2017 om 07:28
Bij chelsea niks, misschien word het nu wel wat.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: 'Fake news' rond transfer Salah: 'Eén foto met een fan en...'