'Ik had geen zin om nog langer op de bank te zitten bij Feyenoord'

'Ik had geen zin om nog langer op de bank te zitten bij Feyenoord'

zondag 18 juni 2017 om 17:32

Ondanks dat Ruud Vormer niet echt kon uitblinken bij Feyenoord, heeft hij geen spijt gehad van zijn transfer naar Rotterdam-Zuid. Het leverde hem een mooie transfer naar Club Brugge op.

"Toch heb ik nooit spijt gehad van mijn overstap naar Feyenoord", zegt Vormer tegen ELF Voetbal. "Alleen al omdat ik er een hele goede vriend als Kostas Lamprou aan heb overgehouden, haha. En ik had bij Feyenoord van meer waarde kunnen zijn, maar ik heb nooit echt een kans gekregen onder Ronald Koeman. Hij koos voor Jordy Clasie, Tonny Vilhena en Lex Immers. Dat was zijn middenveld."

Toen meldde de Belgische topclub zich in Rotterdam. "Ik had geen zin om nog langer op de bank te zitten en toen Brugge kwam ben ik vertrokken. Maar ik volg Feyenoord nog steeds elke wedstrijd en gun iedereen in Rotterdam de landstitel van harte."

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 17:34
Vond hem altijd wel gedreven.
Geen slechte speler.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:44
Prima voetballer, niet goed genoeg.
Vind ik leuk
J Kiprich +5050
zondag 18 juni 2017 om 18:35
Ben ik niet met je eens. Was stand in van Clasie. Tijdens een langdurige blessure van Clasie mocht Vormer toen een langere tijd in de basis. Hij speelde met de week beter tot hij zelf een liesblessure kreeg. Ik blijf erbij dat we nooit de volle potentie van Vormer hebben gezien. Ik blijf er ook bij dat het hier op de site barst van de volgers van Belgisch voetbal die Ruudje wekelijks zien spelen.
Vind ik leuk
ruuddevil +2045
zondag 18 juni 2017 om 17:49
Vermoeiende jongen, telkens weer die oude koeien. Hij heeft geen kans gehad, hij hoort in Oranje. Het is gewoon een middelmatig werkertje.
Vind ik leuk
Skan9 +58
zondag 18 juni 2017 om 17:56
Denk je dat hij Elf voetbal gebeld heeft om zijn verhaal te mogen doen. Hij geeft enkel antwoord op een vraag
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:56
Moet een trainer je een kans geven? Of moet je t zelf afdwingen? Messi zit niet zo vaak op de bank.
Vind ik leuk
Vaag +379
zondag 18 juni 2017 om 17:57
Dat had ook niet gehoeven, want hij zou op de tribune terecht zijn gekomen
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:20
Uitstekende voetballer mooie traptechniek ook. Alleen Immers was gewoon veel beter qua loopvermogen ballen af jagen enz .
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:23
Waren geen concurrenten, Clasie stond op de plek van Vormer.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:08
Ruudje hater, wat een loser zeg.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ik had geen zin om nog langer op de bank te zitten bij Feyenoord'