'Deze ploeg is te jong voor de Champions League. Je hebt ervaring nodig'

'Deze ploeg is te jong voor de Champions League. Je hebt ervaring nodig'

zondag 18 juni 2017 om 18:09

William Gallas vraagt zich af of Tottenham Hotspur komend seizoen potten kan breken in de Champions League. Volgens de Fransman is de Londense ploeg, die afgelopen seizoen tweede werd in de Premier League, 'te jong'.

"Deze ploeg is iets te jong voor de Champions League", zegt de oud-speler van Spurs in Engelse media. "In de groepswedstrijden vorig jaar, tegen AS Monaco en Bayer Leverkusen, zag je dat ze meer ervaring nodig hebben. De Champions League is anders dan de Premier League. Je hebt ervaring nodig, je moet slim zijn en gefocust blijven."

Gallas behoorde tot de ploeg van Tottenham die zes jaar geleden de kwartfinales van het miljoenenbal haalde. Ook Rafael van der Vaart was toen speler van Spurs. "Als je de ploeg van toen vergelijkt met die van nu, hadden wij oudere en meer ervaren spelers. Hopelijk leren ze van het afgelopen seizoen en worden ze er beter van", zegt de Fransman. De ploeg werd toen derde in een poule met Monaco, Leverkusen en CSKA Moskou.

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 18:30
Monaco was gewoon te goed voor ze. Leverkusen en CSKA hadden ze beter moeten doen. Tottenham heeft lichtgewichten.
Vind ik leuk
Pino61 +1616
zondag 18 juni 2017 om 19:00
Tottenham gaat steeds beter, speelt het beste en leukste voetbal van Europa. Het is idd een vrij jong team, maar zeker niet te jong.
Hoge ogen in de CL en in de PL gaan ze dit jaar kampioen worden, Mark my words! !!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:03
Ik heb het niet eens over de leeftijd. Ze missen dat beetje extra om een slechte wedstrijd te winnen.
Vind ik leuk
Pino61 +1616
zondag 18 juni 2017 om 19:05
Gaan ze aankomend ruimschoots goedmaken
Vind ik leuk
kerel +413
zondag 18 juni 2017 om 19:08
beste voetbal van europa?? nou nou..
Vind ik leuk
United +24192
zondag 18 juni 2017 om 19:31
Welk team vond jij het beste voetbal spelen dan?
Vind ik leuk
Pino61 +1616
zondag 18 juni 2017 om 20:03
Tis niet een echte kerel want je krijgt geen antwoord. Ik kan je het antwoord wel geven hoor, die kerel is nog steeds aan het denken omdat ze gewoon het leukste voetbal spelen in heeeeeeel europa
Vind ik leuk
United +24192
zondag 18 juni 2017 om 20:10
Monaco vond ik persoonlijk ook heel goed. Maar Tottenham speelt sws het beste voetbal van de Premier League!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:36
Ik denk dat William Gallas ernaast zit. Spurs is niet m'n cluppie maar ze zijn erg sterk en hebben een nog veel sterkere coach, wiens invloed Gallas niet erkent door zich deze mening aan te meten.
Vind ik leuk
r4vje +14
zondag 18 juni 2017 om 19:18
Tottenham is een beetje het tweede Arsenal aan het worden. Het is steeds net niet ...
Vind ik leuk
Pino61 +1616
zondag 18 juni 2017 om 20:04
En nu je mond spoelen
Vind ik leuk
United +24192
zondag 18 juni 2017 om 19:28
En in de Europa League ging Gent ten koste van Tottenham door....
Vind ik leuk
Pino61 +1616
zondag 18 juni 2017 om 20:05
Tja, daar schaamde ik me wel voor maar zal niet meer gebeuren
Vind ik leuk
United +24192
zondag 18 juni 2017 om 20:09
Was wel jammer! Maar heb er ook wel vertrouwen in.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Deze ploeg is te jong voor de Champions League. Je hebt ervaring nodig'