Moreno bederft Portugees feestje in blessuretijd; hoofdrol voor videoscheids

Moreno bederft Portugees feestje in blessuretijd; hoofdrol voor videoscheids

zondag 18 juni 2017 om 19:15

De Confederations Cup-clash tussen Portugal en Mexico is zondagavond geëindigd in een remise. Héctor Moreno, afgelopen week door PSV verkocht aan AS Roma, kopte in blessuretijd de 2-2 binnen. In de eerste helft van het duel keurde de videoscheidsrechter een Portugese goal af.

Na een rake kopbal van Nani vierde Europees Kampioen Portugal de 1-0, maar het feestje ging niet door. De videoscheidsrechters van dienst werden ingeschakeld en constateerden dat er vlak voor het doelpunt sprake was geweest van een buitenspelsituatie.

Na 34 minuten werd het alsnog 1-0. Rechtsback Carlos Salcedo ging in de fout, Cristiano Ronaldo ontsnapte en zette Ricardo Quaresma op schitterende wijze vrij voor de keeper. De routinier van Besiktas rondde keurig af. 

Op slag van rust werd het weer gelijk. Carlos Vela gaf de assist, Javier Hérnandez kopte van dichtbij binnen. De tweede helft werd pas in de slotfase écht boeiend. Vijf minuten voor het laatste fluitsignaal leek Cédric de Portugezen de overwinning te zorgen. In de blessuretijd werd het tóch nog 2-2. Uit een corner kopte Moreno fraai binnen. Bij Mexico stond Andrés Guardado overigens 90 minuten op het veld. 

Plaats een reactie

Noudyo. +10918
zondag 18 juni 2017 om 19:24
Had PSV hem nu verkocht, had je een miljoen meer voor hem gehad.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:27
inderdaad ze hadden beter dit toernooi kunnen afwachten,
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:03
En als ie een zware blessure had opgelopen was Roma afgehaakt...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:19
gebeurd bij een verdediger niet zo vaak. dus die gok had je kunnen nemen
Vind ik leuk
PredatorA +5786
zondag 18 juni 2017 om 19:30
Goede kwaliteit ook dat 2e filmpje...
Vind ik leuk
Morris +15374
zondag 18 juni 2017 om 19:25
Wat een bevrijding van PSV al niet doet ;-)
Vind ik leuk
United +38924
zondag 18 juni 2017 om 20:31
Z'n niveau gaat gelijk omhoog!
Vind ik leuk
Bizzy +9818
zondag 18 juni 2017 om 21:06
Dat kunnen we niet over el ghazi, Dijks en Kisha zeggen
Vind ik leuk
Morris +15374
zondag 18 juni 2017 om 21:50
Uiteraard niet omdat het niveau na Ajax lager is en daar past een speler zich snel aan ;-)
Vind ik leuk
Bizzy +9818
zondag 18 juni 2017 om 22:36
Op Daley Blind na kan ik maar weinig Ajax spelers op noemen die geslaagd zijn in het buitenland. Voor de goede orde 3 jaar als referentiekader. Het is gewoon droevig gesteld.
Vind ik leuk
Morris +15374
maandag 19 juni 2017 om 07:46
3 jaar als referentiekader? waarop is 3 jaar gebaseerd. Gros van de Ajax spelers slagen niet bij Ajax en dus logisch ook niet elders.
Vanuit jouw optiek is Moreno ook niet geslaagd bij PSV. immers hij is naar het buitenland gegaan ;-)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:26
deze speler gaan ze missen, was een stille kracht bij PSV , scoorde ook vaak belangrijke doelpunten voor PSV
Vind ik leuk
LarsNL16 +2049
zondag 18 juni 2017 om 20:01
Inderdaad, ben benieuwd hoe ze dat gaan opvangen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:28
Moreno = held
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:34
Ook de tweede speler van Ajax (van 2013/2014) zal naar Vitesse vertrekken. Het gaat nu om Viktor Fischer. Eerder deze week kwam Serero al.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:04
Echt waar? Zou ik wel leuk vinden, maar twijfel of dit klopt.

Vind ik leuk
United +38924
zondag 18 juni 2017 om 20:36
Kan er ook niks over vinden.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:51
Ut duurde verrekkes lang met die video ref
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:01
Ronaldo totaal niet gezien. Gun het Moreno wel. Keek raar op toen bekend werd dat hij naar Roma ging, denk nog steeds dat hij daar te licht voor is.. Maar PSV gaat hem zéker missen. Denk ook niet dat De Wijs het veel beter gaat doen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:05
Wat een mooie dag was dit! Was het altijd maar zo!
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 20:05]
Vind ik leuk
yuuup +6203
zondag 18 juni 2017 om 20:11
Wat was Ronaldo weer hinderlijk aanwezig!
Vind ik leuk
Liwwadder +3542
zondag 18 juni 2017 om 20:36
Haha! muy bien Moreno, es genial!
Vind ik leuk
14forever +7038
zondag 18 juni 2017 om 20:37
Hoe deed chucky het? :) :)
Vind ik leuk
United +38924
zondag 18 juni 2017 om 20:45
Zat de hele wedstrijd op de bank.
Vind ik leuk
14forever +7038
zondag 18 juni 2017 om 21:36
Dat weet ik, heb de wedstrijd gezien.
Vind ik leuk
United +38924
zondag 18 juni 2017 om 21:37
Haha okee ;p

Even een klein sneertje..
Vind ik leuk
14forever +7038
zondag 18 juni 2017 om 21:39
Ooops was dat het. Eigenlijk meer om te laten.zien dat chucky niet zo goed is als de meeste denken.
Vind ik leuk
United +38924
zondag 18 juni 2017 om 21:51
Omdat hij op de bank zit?
Vind ik leuk
14forever +7038
zondag 18 juni 2017 om 22:12
Niet alleen daardoor, maar.ook door wie hij op de bank wordt gehouden.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:32
Prima , het wordt al een echte psver , hij heeft zich 90 minuten lang gespaard....
Vind ik leuk
14forever +7038
zondag 18 juni 2017 om 22:34
Lolz deze speler is echt niet zo goed als de meeste.vp lezers.denken dat hij is.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:02
ik heb geen flauw idee en ik durf gerust te zeggen 99,99 procent hier ook niet.
Vind ik leuk
14forever +7038
zondag 18 juni 2017 om 23:33
Waarschijnlijk heb je gelijk. Denk dat er beter te vinden is voor minder.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:29
Wie is geinteresseerd in dit nietszeggende toenooi?
Vind ik leuk
14forever +7038
zondag 18 juni 2017 om 21:37
Ikke want mexico speelt in dit toernooi. Dus veel mexicanen zijn hierin geinteresseerd.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:47
Oke, ik dacht dat niemand hiernaar keek. Waar gaat dit toernooi eigenlijk om?
Vind ik leuk
United +38924
zondag 18 juni 2017 om 21:53
De Confederations Cup, ook wel afgekort tot 'Confed Cup' of 'Confed', is een voetbaltoernooi voor landenteams dat om de vier jaar wordt georganiseerd door de FIFA. Het is normaliter een toernooi tussen de kampioenen van de zes overkoepelende continentale voetbalbonden (AFC, CAF, CONCACAF, CONMEBOL, OFC en UEFA), aangevuld met de wereldkampioen en het organiserende land.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:13
Oke, bedankt. Maar kan nog niet plaatsen waarom dit belangrijk is. Er wordt bovendien in ieder geval in europa nauwelijks aandacht aan besteed.
Vind ik leuk
14forever +7038
zondag 18 juni 2017 om 22:16
Omdat er dus ook maar 2 europese landen meedoen, Duitsland en Portugal, waarvan.Duitsland.is afgereist met een b ploeg. Is zeg maar een knvb beker voor een ploeg als.Vitesse.
Vind ik leuk
United +38924
zondag 18 juni 2017 om 22:38
Rusland doet ook mee toch?
Vind ik leuk
14forever +7038
zondag 18 juni 2017 om 22:39
Yep wonnen gisteren met 2-0 van nieuw zeeland.
Vind ik leuk
14forever +7038
zondag 18 juni 2017 om 22:14
Is een toernooi waar de verschillende kampioenen elkaar ontmoeten plus het land die het organiseert.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:18
Misschien voor anderen wel maar voor mij volledig niet interessant.
Vind ik leuk
14forever +7038
zondag 18 juni 2017 om 22:21
Ach dat is ook wel logisch he, maar aangezien ik al meer dan 11 jaar in Mexico woon. Moet ik me soms intereseren voor het mex elftal en waar beter dan.een nietszeggend toernooitje.als.deze.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:41
Dat begrijp ik dan ook wel weer.
Vind ik leuk
United +38924
zondag 18 juni 2017 om 22:45
Haha kon je daar wel in je Oranje shirtje over straat? Met het Wk 2014 ;p
Vind ik leuk
14forever +7038
zondag 18 juni 2017 om 23:35
Ja hoor heb er nog wel anekdotes over , maar geen tijd nu
Vind ik leuk
19AZ82 +1130
zondag 18 juni 2017 om 22:57
Op welke zender wordt de CONFE Cup uitgezonden?
Vind ik leuk
14forever +7038
maandag 19 juni 2017 om 00:10
Hier in Mexico op TDN.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:44
Jammer dat onze CHUCKY licht geblesseerd was !
Vind ik leuk
14forever +7038
maandag 19 juni 2017 om 00:13
Hij speelde gewoon nog een paar daagjes geleden.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 07:09
Ja en ? Wat is je punt
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:55
Lees in De Telegraaf dat de Mexicaanse Voetbalbond een waarschuwing heeft gekregen van de FIFA wegens homofobe "spreekkoren". Zucht, in elke wedstrijd dat Mexico speelt tegen welk land dan ook schreeuwen ze dat woord "p***" wanneer de keeper uittrapt. In de Mexicaanse competitie, elke wedstrijd. Het is gewoon een verloren strijd voor de FIFA, dit gedrag kan je helaas niet bestrijden. Het is als het ware een standaard geworden voor de Mexicaanse fans, waar ze zich kapot voor moeten schamen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Moreno bederft Portugees feestje in blessuretijd; hoofdrol voor videoscheids