Moreno bederft Portugees feestje in blessuretijd; hoofdrol voor videoscheids

Moreno bederft Portugees feestje in blessuretijd; hoofdrol voor videoscheids

zondag 18 juni 2017 om 19:15

De Confederations Cup-clash tussen Portugal en Mexico is zondagavond geëindigd in een remise. Héctor Moreno, afgelopen week door PSV verkocht aan AS Roma, kopte in blessuretijd de 2-2 binnen. In de eerste helft van het duel keurde de videoscheidsrechter een Portugese goal af.

Na een rake kopbal van Nani vierde Europees Kampioen Portugal de 1-0, maar het feestje ging niet door. De videoscheidsrechters van dienst werden ingeschakeld en constateerden dat er vlak voor het doelpunt sprake was geweest van een buitenspelsituatie.

Na 34 minuten werd het alsnog 1-0. Rechtsback Carlos Salcedo ging in de fout, Cristiano Ronaldo ontsnapte en zette Ricardo Quaresma op schitterende wijze vrij voor de keeper. De routinier van Besiktas rondde keurig af. 

Op slag van rust werd het weer gelijk. Carlos Vela gaf de assist, Javier Hérnandez kopte van dichtbij binnen. De tweede helft werd pas in de slotfase écht boeiend. Vijf minuten voor het laatste fluitsignaal leek Cédric de Portugezen de overwinning te zorgen. In de blessuretijd werd het tóch nog 2-2. Uit een corner kopte Moreno fraai binnen. Bij Mexico stond Andrés Guardado overigens 90 minuten op het veld. 

Plaats een reactie

Noudyo. +3464
zondag 18 juni 2017 om 19:24
Had PSV hem nu verkocht, had je een miljoen meer voor hem gehad.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:27
inderdaad ze hadden beter dit toernooi kunnen afwachten,
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:03
En als ie een zware blessure had opgelopen was Roma afgehaakt...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:19
gebeurd bij een verdediger niet zo vaak. dus die gok had je kunnen nemen
Vind ik leuk
PredatorA +4279
zondag 18 juni 2017 om 19:30
Goede kwaliteit ook dat 2e filmpje...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:24
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Speciaal:MobielVerschillen/49306058
Vind ik leuk
United +24206
zondag 18 juni 2017 om 20:29
Gaat hij echt naar Vitesse?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:37
Als ik het zo lees wel. Nakamba lijkt te vertrekken naar Gala voor 4 miljoen..
Vind ik leuk
United +24206
zondag 18 juni 2017 om 20:39
Vreemd dat er dan niks over wordt geschreven hier.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:40
Klopt. Was alleen ook zo met Armenteros en Serero. Kwam ook pas later op VP.
Vind ik leuk
United +24206
zondag 18 juni 2017 om 20:41
Is wel een leuke aanwinst. Armenteros heeft ook al getekend?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:39
Nee. Armenteros staat nu in de wachtrij i.v.m. de vraagprijs. Vitesse bood 2/2.5 miljoen. Heracles vraagt 4/4.5 miljoen.
Vind ik leuk
United +24206
zondag 18 juni 2017 om 21:46
Moet wel goed komen. Is wel een goede speler voor Vitesse. Nu Ricky ook weg is.
Vind ik leuk
Morris +7783
zondag 18 juni 2017 om 19:25
Wat een bevrijding van PSV al niet doet ;-)
Vind ik leuk
United +24206
zondag 18 juni 2017 om 20:31
Z'n niveau gaat gelijk omhoog!
Vind ik leuk
Bizzy +1550
zondag 18 juni 2017 om 21:06
Dat kunnen we niet over el ghazi, Dijks en Kisha zeggen
Vind ik leuk
Morris +7783
zondag 18 juni 2017 om 21:50
Uiteraard niet omdat het niveau na Ajax lager is en daar past een speler zich snel aan ;-)
Vind ik leuk
Bizzy +1550
zondag 18 juni 2017 om 22:36
Op Daley Blind na kan ik maar weinig Ajax spelers op noemen die geslaagd zijn in het buitenland. Voor de goede orde 3 jaar als referentiekader. Het is gewoon droevig gesteld.
Vind ik leuk
Morris +7783
maandag 19 juni 2017 om 07:46
3 jaar als referentiekader? waarop is 3 jaar gebaseerd. Gros van de Ajax spelers slagen niet bij Ajax en dus logisch ook niet elders.
Vanuit jouw optiek is Moreno ook niet geslaagd bij PSV. immers hij is naar het buitenland gegaan ;-)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:26
deze speler gaan ze missen, was een stille kracht bij PSV , scoorde ook vaak belangrijke doelpunten voor PSV
Vind ik leuk
LarsNL16 +1334
zondag 18 juni 2017 om 20:01
Inderdaad, ben benieuwd hoe ze dat gaan opvangen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:28
Moreno = held
Vind ik leuk
Bien +4789
zondag 18 juni 2017 om 19:29
We zullen je missen Moreno pff. Hij scoort altijd op deze manier geweldig hoe hij de kopsterke Fonte afblufte ondanks een hand in zijn gezicht won hij de kopduel.
Vind ik leuk
Haarbal +705
zondag 18 juni 2017 om 19:35
Het lijkt wel alsof die Moreno bij zijn Haarbal pakte en hem hielp met koppen.
Vind ik leuk
Kwikwek +1717
zondag 18 juni 2017 om 20:03
Het kopduel.....
Vind ik leuk
United +24206
zondag 18 juni 2017 om 20:33
Het bal ging in de doel!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:32
Was t buitenspel?
Vind ik leuk
Haarbal +705
zondag 18 juni 2017 om 19:36
Nee, er waren extra scheidsrechters. Enige die tijdrekte waren de videorefs
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:34
Ook de tweede speler van Ajax (van 2013/2014) zal naar Vitesse vertrekken. Het gaat nu om Viktor Fischer. Eerder deze week kwam Serero al.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:38
Slimme zet.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:04
Echt waar? Zou ik wel leuk vinden, maar twijfel of dit klopt.

Vind ik leuk
United +24206
zondag 18 juni 2017 om 20:36
Kan er ook niks over vinden.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:51
Ut duurde verrekkes lang met die video ref
Vind ik leuk
Bien +4789
zondag 18 juni 2017 om 20:57
Ja nou weer een glaszuiver doelpunt van Chili afgekeurd. Edit terecht afgekeurd nou lieten ze de blauwe lijnen wel zien toen net niet. Welliswaar nipt..
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 21:11]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:01
Ronaldo totaal niet gezien. Gun het Moreno wel. Keek raar op toen bekend werd dat hij naar Roma ging, denk nog steeds dat hij daar te licht voor is.. Maar PSV gaat hem zéker missen. Denk ook niet dat De Wijs het veel beter gaat doen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:05
Wat een mooie dag was dit! Was het altijd maar zo!
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 20:05]
Vind ik leuk
yuuup +3462
zondag 18 juni 2017 om 20:11
Wat was Ronaldo weer hinderlijk aanwezig!
Vind ik leuk
Liwwadder +2802
zondag 18 juni 2017 om 20:36
Haha! muy bien Moreno, es genial!
Vind ik leuk
14forever +3322
zondag 18 juni 2017 om 20:37
Hoe deed chucky het? :) :)
Vind ik leuk
United +24206
zondag 18 juni 2017 om 20:45
Zat de hele wedstrijd op de bank.
Vind ik leuk
14forever +3322
zondag 18 juni 2017 om 21:36
Dat weet ik, heb de wedstrijd gezien.
Vind ik leuk
United +24206
zondag 18 juni 2017 om 21:37
Haha okee ;p

Even een klein sneertje..
Vind ik leuk
14forever +3322
zondag 18 juni 2017 om 21:39
Ooops was dat het. Eigenlijk meer om te laten.zien dat chucky niet zo goed is als de meeste denken.
Vind ik leuk
United +24206
zondag 18 juni 2017 om 21:51
Omdat hij op de bank zit?
Vind ik leuk
14forever +3322
zondag 18 juni 2017 om 22:12
Niet alleen daardoor, maar.ook door wie hij op de bank wordt gehouden.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:32
Prima , het wordt al een echte psver , hij heeft zich 90 minuten lang gespaard....
Vind ik leuk
14forever +3322
zondag 18 juni 2017 om 22:34
Lolz deze speler is echt niet zo goed als de meeste.vp lezers.denken dat hij is.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:02
ik heb geen flauw idee en ik durf gerust te zeggen 99,99 procent hier ook niet.
Vind ik leuk
14forever +3322
zondag 18 juni 2017 om 23:33
Waarschijnlijk heb je gelijk. Denk dat er beter te vinden is voor minder.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:29
Wie is geinteresseerd in dit nietszeggende toenooi?
Vind ik leuk
14forever +3322
zondag 18 juni 2017 om 21:37
Ikke want mexico speelt in dit toernooi. Dus veel mexicanen zijn hierin geinteresseerd.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:47
Oke, ik dacht dat niemand hiernaar keek. Waar gaat dit toernooi eigenlijk om?
Vind ik leuk
United +24206
zondag 18 juni 2017 om 21:53
De Confederations Cup, ook wel afgekort tot 'Confed Cup' of 'Confed', is een voetbaltoernooi voor landenteams dat om de vier jaar wordt georganiseerd door de FIFA. Het is normaliter een toernooi tussen de kampioenen van de zes overkoepelende continentale voetbalbonden (AFC, CAF, CONCACAF, CONMEBOL, OFC en UEFA), aangevuld met de wereldkampioen en het organiserende land.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:13
Oke, bedankt. Maar kan nog niet plaatsen waarom dit belangrijk is. Er wordt bovendien in ieder geval in europa nauwelijks aandacht aan besteed.
Vind ik leuk
14forever +3322
zondag 18 juni 2017 om 22:16
Omdat er dus ook maar 2 europese landen meedoen, Duitsland en Portugal, waarvan.Duitsland.is afgereist met een b ploeg. Is zeg maar een knvb beker voor een ploeg als.Vitesse.
Vind ik leuk
United +24206
zondag 18 juni 2017 om 22:38
Rusland doet ook mee toch?
Vind ik leuk
14forever +3322
zondag 18 juni 2017 om 22:39
Yep wonnen gisteren met 2-0 van nieuw zeeland.
Vind ik leuk
14forever +3322
zondag 18 juni 2017 om 22:14
Is een toernooi waar de verschillende kampioenen elkaar ontmoeten plus het land die het organiseert.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:18
Misschien voor anderen wel maar voor mij volledig niet interessant.
Vind ik leuk
14forever +3322
zondag 18 juni 2017 om 22:21
Ach dat is ook wel logisch he, maar aangezien ik al meer dan 11 jaar in Mexico woon. Moet ik me soms intereseren voor het mex elftal en waar beter dan.een nietszeggend toernooitje.als.deze.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:41
Dat begrijp ik dan ook wel weer.
Vind ik leuk
United +24206
zondag 18 juni 2017 om 22:45
Haha kon je daar wel in je Oranje shirtje over straat? Met het Wk 2014 ;p
Vind ik leuk
14forever +3322
zondag 18 juni 2017 om 23:35
Ja hoor heb er nog wel anekdotes over , maar geen tijd nu
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 00:23
Lol.
Oranje shirt met Robben achterop:)
Vind ik leuk
Bien +4789
zondag 18 juni 2017 om 22:51
Net zo nietszeggend als de KNVB en E.L die ook veel ploegen niet serieus nemen. Al speler hier wel de beste ploegen tegen elkaar dus de winnaars van hun eigen continent. Duitsers een B ploeg sturen gaat mij iets te ver.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 22:52]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 00:00
He flappie, blij dat je er weer bent. Niets is leuker te zien hoe iemand zichzelf voor lul zet en het zelf niet door heeft. Welcome back girl.
Vind ik leuk
Bien +4789
maandag 19 juni 2017 om 00:18
Flappie zit bij jullie in het bestuur dei zelfde flappie die met emmers stront zit te gooien sinds Bosz is vertrokken.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 07:02
Jij zit en komt niet in het bestuur van ajax.
Vind ik leuk
Bien +4789
maandag 19 juni 2017 om 07:51
Je weet donders goed wie flappie is. Doe niet net alsof je Dom bent. Van Der Sar is toch flappie...
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:49
En hij reageert nog ook. Je zet je zoals vaker wederom voor lul..
Vind ik leuk
14forever +3322
maandag 19 juni 2017 om 00:12
Dan volg je het dus ook niet. De duitsers laten veel toppers thuis.. Daardoor is Younes opgeroepen.
Vind ik leuk
Bien +4789
maandag 19 juni 2017 om 00:16
Jawel hoor vind het een mooi toernooi. De beste land spelen tegen elkaar. Alleen vind ik dat Duitsland door een b team te sturen het toernooi minacht. Tuurlijk het is geen WK of een EK.

Was meer een reactie op antikunstgras die het toernooi afkraakt.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 00:17]
Vind ik leuk
14forever +3322
maandag 19 juni 2017 om 00:20
Ik denk juist dat Duitsland dit slim doet. Anders zijn je toppers.afgebrand aan het eind van volgend.seizoen. competities in europa houden rekening met een EK of WK, niet met de confed cup.
Vind ik leuk
19AZ82 +402
zondag 18 juni 2017 om 22:57
Op welke zender wordt de CONFE Cup uitgezonden?
Vind ik leuk
14forever +3322
maandag 19 juni 2017 om 00:10
Hier in Mexico op TDN.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 00:25
Npo3
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:44
Jammer dat onze CHUCKY licht geblesseerd was !
Vind ik leuk
14forever +3322
maandag 19 juni 2017 om 00:13
Hij speelde gewoon nog een paar daagjes geleden.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 07:09
Ja en ? Wat is je punt
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:55
Lees in De Telegraaf dat de Mexicaanse Voetbalbond een waarschuwing heeft gekregen van de FIFA wegens homofobe "spreekkoren". Zucht, in elke wedstrijd dat Mexico speelt tegen welk land dan ook schreeuwen ze dat woord "p***" wanneer de keeper uittrapt. In de Mexicaanse competitie, elke wedstrijd. Het is gewoon een verloren strijd voor de FIFA, dit gedrag kan je helaas niet bestrijden. Het is als het ware een standaard geworden voor de Mexicaanse fans, waar ze zich kapot voor moeten schamen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Moreno bederft Portugees feestje in blessuretijd; hoofdrol voor videoscheids