Felle Raiola haalt uit: De directie van Milan begon te dreigen

Felle Raiola haalt uit: "De directie van Milan begon te dreigen"

maandag 19 juni 2017 om 08:30

Volgens Mino Raiola is Gianluigi Donnarumma meerdere keren bedreigd tijdens de contractonderhandelingen met AC Milan. Dat is volgens de zaakwaarnemer dan ook een van de redenen dat Donnarumma niet wil verlengen in Milaan.

Raiola kondigde voor zondagavond een persconferentie aan om de situatie toe te lichten, maar nodigde enkel wat journalisten van bepaalde Italiaanse media uit om bij hem thuis zijn verhaal te vertellen. "De situatie werd grimmiger", aldus de beroemde zaakwaarnemer.

"Daarom zagen we geen andere mogelijkheid dan deze. Dit heeft niets met geld te maken. De directie van Milan begon te dreigen, met dat hij niet meer zou spelen als hij niet zou verlengen. Ook hebben we doodsbedreigingen gekregen. Op die manier kun je een speler niet behouden."

Raiola wil benadrukken dat de onderhandelingen tussen Donnarumma en de club niet stuk zijn gelopen vanwege het geld. "Daar is het nooit om gegaan. Als er twee partijen zijn die een oplossing willen vinden, komt die er. Het management van Milan heeft zich verkeerd opgesteld door zich te dominant te gedragen. We konden dergelijke bedreigingen, de spanningen, stress en de passiviteit van Milan naar Gigio niet langer meer accepteren."

Plaats een reactie

maandag 19 juni 2017 om 08:35
Bij mino draait het altijd om geld
Vind ik leuk
royco88 +1662
maandag 19 juni 2017 om 08:51
Ik geloof helemaal niks van die raiola. Smerig mannetje is het
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:11
Nee hoor.
Vind ik leuk
Pino61 +1616
maandag 19 juni 2017 om 10:20
Niet alleen dat, volgens mij liegt ie zich helemaal suf om een breuk tussen speler en club te forceren
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:36
En aandacht....
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:35
Klopt bolle. Zelfs hier op VP. Zie m niet graag, die inhalige grijpgraag. Maar doodsbedreigingen gaat wel een stap te ver.
Lekker kul verhaal ook dat ie niet zou spelen als ie niet bijtekend. Das overal t zelfde. En de druk die Milan opvoerde etc. Daar weet je zelf maar al te veel van. Misbaksel.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 08:39]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:39
Gaat sowieso te ver inderdaad.. Maar hoe bedoeld hij het.. zoals het in de tekst hier boven staat is het net alsof iemand van binnen de directe of ac milan hem bedreigd heeft maar dit lijkt me sterk toch?

wellicht de supporters? absoluut niet om het goed te praten maar dat komt helaas wel op veel meer plekken voor en lijkt me niet meteen een reden om niet te verlengen..

Wel benieuwd eigenlijk vindt het maar een vaag stuk tekst.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:44
Dat zal niet iemand van binnen de club geweest zijn, maar supporters die niks anders willen dan dat ie bijtekend.
Ik vond dat rond laten dwarrelen van nepgeld een ludiekere actie ;-)
Vind ik leuk
United +24230
maandag 19 juni 2017 om 10:56
Gewoon bij de onderhandelingen een pistool op tafel leggen.. Italiaanse maffia ;p
Vind ik leuk
Truth +1492
maandag 19 juni 2017 om 08:44
Als hij echt doodsbedreigingen zou hebben gekregen waarom toont hij dat niet dan zullen we hem geloven maar deze zever kan elk klein kind verzinnen !
Bewijzen of anders het zoveelste bewijs dat hij een geldwolf is
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:31
Op het moment dat de supporters, in feite de levensader van de club, jou met de dood bedreigen, is het niet meer dan vreemd dat je niet meer voor die club in actie wil komen. Veiligheid staat altijd voorop lijkt me.

Tegenover wie moet hij van jou bewijzen dat hij bedreigd is?

Hij hoeft niets over een eventuele bedreiging te bewijzen aan jou of enig ander publiek. En voor het zelfde geldt heeft hij hier wel aangifte tegen gedaan of bewijzen voor geleverd aan zijn club, maar ben jij hier gewoon niet op de hoogte van.

Vind ik leuk
Truth +1492
maandag 19 juni 2017 om 10:58
Als je dergelijke uitspraken doet dan met je die ook staven met bewijzen want het is makkelijk en zeker voor die geldwolf om te zeggen ...we worden bedreigd en daarom wil hij niet bijtekenen .
Ik vind het een nogal vreemde zaak
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:03
Is er pas ingebroken als je foto's op social media post van je kapotte ruiten? Is ze pas verkracht als er daarvan een video online verschijnt? Pure nonsens.. Hij hoeft niemand iets te laten zien.

En hem een geldwolf noemen is in conflict met je eigen beredenering omdat jij hier simpelweg geen bewijs voor hebt.

Wat is een vreemde zaak aan bedreigd worden en dan willen vertrekken? Leek mij vreemder als hij wou blijven na bedreigingen
Vind ik leuk
Truth +1492
maandag 19 juni 2017 om 11:13
Als een makelaar zoals hij zoveel poen pakt bij elke transfer dan is dat de wereld op zijn kop en is hij voor mij een geldwolf .
De bedragen die ik lees zijn te gek voor woorden en dat voor wat papierwerk en je bek opentrekken ;-)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:17
Dat Raiola buitenproportioneel veel verdient en dit niet altijd even netjes doet, geloof ik zeker. Maar dat zegt natuurlijk niets over Donnarumma zelf.. Die jongen is pas 18 jaar, staat onder immense druk en moet met doodsbedreigingen omgaan terwijl iedereen hem een geldwolf noemt. Echt een hele ongezonde situatie.
Vind ik leuk
Truth +1492
maandag 19 juni 2017 om 11:20
Gelukkig voor beide dat het hier om ac milan gaat en niet napoli ;-)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:37
Ach, dat met die bedreigingen zal allemaal wel meevallen.... waarschijnlijk is dat een kwestie van interpretatie door die papzak.
Vind ik leuk
Truth +1492
maandag 19 juni 2017 om 08:42
Pizzaboer gaat hier doen alsof hij opeens pater is man man man wat een eikel !
Vind ik leuk
Haarbal +705
maandag 19 juni 2017 om 08:43
Dont mess with Italians
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:02
Chinese ;)
Vind ik leuk
2cents +25274
maandag 19 juni 2017 om 08:44
Moet je voor de grap je cliënt laten tekenen bij Juventus, dan zullen de bedreigingen alleen maar toenemen. Want het is leuk dat je hier ook bij roept over doodsbedreigingen, maar die komen natuurlijk niet van de club.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:16
Eigenlijk best triest dat je met de dood wordt bedreigd als je naar een andere voetbalclub wil/gaat. Voetbalsupporters kunnen dan niet meer als een normaal mens bedenken dat het om een spelletje gaat. Dat is onze maatschappij. Pleur er maar 500 atoombommen op. Kunnen we misschien ooit eens overnieuw beginnen. Anders jammer dan.
Vind ik leuk
pikkebaas +1387
maandag 19 juni 2017 om 08:50
Gewoon naar andere club gaan,ver weg van die maffe italianen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:53
Arme Mino.. ik vind het het heel zielig voor hem. Het is allemaal de schuld van anderen. Iemand het nummer van slachtofferhulp?
Vind ik leuk
Nashua +2434
maandag 19 juni 2017 om 08:58
Tja, Mino het zijn natuurlijk altijd anderen.

Vertel nou eens eerlijk hoeveel clubs heb jij inmiddels al bedreigd met het vertrek van een speler?

Vind ik leuk
Streaker +1944
maandag 19 juni 2017 om 08:59
Het is nooit om geld gegaan.. hoe ongeloofwaardig wil je overkomen geldwolf. Dit is juist jou enigste belangrijke aspect, Milan gaat niet voor niets extra druk uitoefenen leugenaar.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:01
Wat een directie van Milan, dreigen zelfs. Donna en Mino hebben gelijk, snel wegwezen en een contract tekenen bij Juve. Volg Buffon maar op!
Vind ik leuk
Johan.l +730
maandag 19 juni 2017 om 09:08
Waarom al de gezeik over hem, hij speeld het hard, handig en goed, als jij speler zou zijn zou je ook bij hem uitkomen, en ja hij verdiend onevenredig veel geld, maar dat is de uefa/FIFA de schuld van niet Riola. Die maakt gebruik van de mogelijkheden die hem van hoger hand geboden worden.
Vind ik leuk
Padason +152
maandag 19 juni 2017 om 09:10
Ahh bedreigen als in van,

We bieden je eerste doelman bij ons AC Milan voor 6 miljoen per jaar speel jij in San Siro, en dagelijks trainen op Milanello en mag je huis uitzoeken in Milan. Als je dat niet doet, zie je morgen ochtend het licht niet meer haha echt waar, geloof het zelf :P

Ook wel leuk dat die Pizzabakker zegt dat het nooit om het geld ging hahaha
Vind ik leuk
darmianto +3894
maandag 19 juni 2017 om 09:10
Volgens mij is er geen steek van waar... waarschijnlijk een paar van die Milanese hoolies en Mino grijpt het aan om te zeggen dat het Milan was. Maarja, Mino heeft wat weg van Guidetti, iedereen tegen de schenen schoppen en het raar vinden als er een reactie komt al is het bij Guidetti een gebrek aan hersencapaciteit en bij Mino een vuil spelletje.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:20
Gewoon eeneen magnifieke zaakwaarnemer. Beschermt zijn spelers en bezorgt ze topdeals. Voor je sportieve carrière misschien niet de beste keuze, maar dan moet je niet bij mino tekenen
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:23
Zo bizar om te zien dat iedereen hier Raiola "haat". Waarom nou eigelijk precies? Omdat hij voor zijn client hard werkt en daar net als de client voor beloond wordt? Ja het is 100x zoveel als dat wij ooit op onze rekening zullen hebben maar nou en? Het is hem gegund, hij werkt er keihard voor en meerendeel hier zit alleen maar te zeiken dat hij een geldwolf is en voetbal kapot maakt.

Denken jullie nou echt dat "al die talenten die hij kapot heeft gemaakt" niet wilden wat hij voor hen geregeld heeft? lekker naïef.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:38
Precies dat!!

Mino is een kei in wat 'ie doet, en laat 'ie er nou ook nog heel veel geld mee verdienen! Het is zijn goed recht... En iedereen zou wel met hem willen ruilen.
Vind ik leuk
Foebele +21911
maandag 19 juni 2017 om 10:16
Omdat hij al meerdere spelers heeft gebruikt om gevechten met clubs mee uit te vechten waarmee hij clubs van spelers heeft beroofd en spelers
Van een goede carriere!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:27
feit of gok/pers? dit zeg ik niet om je argument te ontkrachten maar ik kan nergens, maar dan ook nergens feiten over dit soort zaken vinden. Ja, "jan zegt dat" maar waar zijn die spelers die zeggen " deze gast heeft mij genaaid omdat..."
Vind ik leuk
Foebele +21911
maandag 19 juni 2017 om 10:38
In welke mate kun je bewijzen wat er in bestuurskamers gebeurd?

Wat je wel ziet is dat heel veel jonge spelers vertrokken zijn voordat de echt succesvol waren bij hun club, Tete is helaas de volgende die zich anaal laat penetreren door Raiola en z'n carriere kapot laat maken!

Misschien eens kijken naar de situatie van Oussim Bouy, generatiegenoot van Klaassen, al 6x verhuurd in de afgelopen seizoenen!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:48
Ik kijk expres naar de andere kant van de medaille aangezien je inderdaad niet kunt bewijzen wat er in de bestuurskamer gebeurd.

Waarom klapt er niemand uit de school (van die talenten die hun carrière kapot laten maken)
En waarom blijven ze hem dan in hemelsnaam trouw?

Ik denk dus dat het helemaal niet zo'n gekke gast is als dat iedereen hier zegt. Leg het eens bij de voetballers zelf, die zijn misschien wel knetter gek en zien de €€ tekens
Vind ik leuk
Foebele +21911
maandag 19 juni 2017 om 10:56
Omdat die talenten geld vangen en denken dat Raiola het maximale eruit haalt voor ze.

Dacht Bouy ook, maar die zal nog wel eens naar Klaassen kijken en zich afvragen waarom hij zo stom was.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:03
om vervolgens niet van agent te switchen? ... klinkt mij gewoon niet logisch in de oren.

Ik denk dat het juist zo is dat veel van deze jongens uit bepaalde lagen van de bevolking komen waar ze het niet erg ruim hebben financieel gezien. De afweging vroeg weg en veel geld krijgen zodat ik voor mijn familie kan zorgen of "maar hopen of ik het haal" wordt denk ik (te) vroeg gemaakt maar dat is 1. een hele andere discussie 2. raiola niets aan doen
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:31
Een zaakwaarnemer waarbij het niet om het geld gaat. Je zou het bijna gaan geloven...
Vind ik leuk
mcmodd +2232
maandag 19 juni 2017 om 09:45
Neem de statuur van Mino Raiola in gedachten. Een gevreesd man en zaakwaarnemer van zo ongeveer alle belangrijke spelers, in dienst van grote clubs. Dan de Raiola die een geschil heeft met AC Milan over een keeper van 18. Geloof dat niet mensen, daarvoor heeft Raiola gewoon teveel mogelijkheden om Milan pijn te doen. Het gaat vermoedelijk om veel meer. Wil Milan voorgoed van hem af en gebruikt het de positie van de keeper? Wil Raiola meer greep bij Milan en dreigt hij zelf met een boycot van de club waar het door hem begeleide en door Milan gewenste spelers betreft? Ik zou het ergens in die context zoeken, het gaat echt niet om een talentvolle keeper van 18 jaar. Die kan Raiola moeiteloos overal kwijt.
Vind ik leuk
Foebele +21911
maandag 19 juni 2017 om 10:13
Dat geloofd natuurlijk niemand, iedereen weet dat het vooral raiola is die dreigt om zijn spelers bij clubs weg te halen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:23
Nope, je hebt geen idee waar je over praat. Je kent hem niet en moet alles doen met wat je uit de media hebt. Mino is heel erg goed voor zijn spelers en hun familie.
Dat clubs soms niet blij zijn met hem is soms best logisch, maar diezelfde clubs zijn dan ook wel weer soms heel erg blij met hem. Zo is het natuurlijk ook.
Als het hem zou lukken om Zlatan een half jaartje bij Ajax te stallen is hij je grootste vriend.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:20
Aan zijn dubbele onderkin kan je exact zien wat zijn beroep is .. pizzabakker....
En de agressieve wijze van hoe Raiola deals afsluit wordt niet door een ieder op prijs gesteld. Dus de dreigementen zijn niet goed te praten maar wel te begrijpen.
Vind ik leuk
Guust +1482
maandag 19 juni 2017 om 10:31
Dat speelt die vetklep zodat er geen andere weg meer is, als er 1 iemand altijd dreigd dan is hij het, hij heeft zijn zin en kan weer aardig wat bij gaan schrijven, dat is het waar alles om draaid, hij heeft het met al zijn cliënten bij alle clubs, en dan zeggen dat het niet om geld gaat, daar gaat het altijd om.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:07
Het smoesje is goed maar t praatje deugt niet.
Net als hij zelf :)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:14
Betere zaakwaarnemer is er niet, forza Minola , ouwe pizzabakker. Geef ze van katoen
Vind ik leuk
_AJAX_ +827
maandag 19 juni 2017 om 11:31
Gedonder in de tent
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:07
Ik ken een paar mensen die met Raiola te maken hebben gehad en die zeggen allemaal dat Raiola een man van zijn woord is en voor het belang van zijn cliënten opkomt.

De enige reden waarom hij door veel voetballiefhebbers wordt verafschuwd is doordat voet een emotionle wereld is.

De werkwijze van Raiola is exact het zelfde als andere miljoenen / miljarden bedrijven. En aangezien de voetbal wereld hier tegenwoordig onder valt is het gewoon een kwestie van accepteren.
Vind ik leuk
soksa +530
maandag 19 juni 2017 om 14:32
Ik snap niet waarom zoveel mensen Raiola zo intens haten. Ja die man verdient geld en hij heeft een tijd terug een periode gekend dat hij veel botte opmerkingen maakte richting andere mensen binnen de voetballerij. Maar hij heeft toch het recht om te vragen wat hij wil en dus om veel geld te verdienen? Willen we dat niet allemaal? Feit is dat hij voor iedere voetballer waar hij zaakwaarnemer van is door het vuur gaat en ze lopen ook allemaal met hem weg.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Felle Raiola haalt uit: "De directie van Milan begon te dreigen"