VP-voetbalkantine: 'Feyenoord moet over sentiment heen stappen en Van Rhijn halen'

VP-voetbalkantine: 'Feyenoord moet over sentiment heen stappen en Van Rhijn halen'

maandag 19 juni 2017 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Om de discussie op gang te helpen, geven wij gedurende de dag een aantal stellingen waarover gediscussieerd kan worden.

Stelling 1: 'Feyenoord heeft Sam Larsson niet nodig, Sofyan Amrabat en Ridgeciano Haps wel'
Stelling 2: 'Feyenoord heeft Robin van Persie op dit moment helemaal niet nodig'
Stelling 3: 'Feyenoord moet over het sentiment heen stappen en Ricardo van Rhijn halen'

Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

Plaats een reactie

mcmodd +7129
maandag 19 juni 2017 om 11:04
Stelling 1. Natuurlijk heeft Feyenoord Amrabat nodig, maar als wordt gezegd dat ze Haps ook nodig hebben betwijfel ik dat. Als dat zo zou zijn dan zou Feyenoord het afgelopen seizoen gewoon geen kampioen geworden zijn. Ze waren al goed genoeg. In dit geval moet je dan tot de conclusie komen dat Amrabat wel wat meer dan 2 miljoen moet kosten, je moet tenslotte voor kwalitiet altijd geld over hebben.
Vind ik leuk
010Fr +616
maandag 19 juni 2017 om 11:07
Eens maar vind 5 miljoen overdreven voor een jongen die een jaar heeft gepresteerd en vind dat hij rond de 3/4 zit zeker omdat hij nog jong is en veel potentie heeft
Vind ik leuk
mcmodd +7129
maandag 19 juni 2017 om 11:29
Dat is een respectabele mening, niet dat ik het ermee eens ben hoor. Hetzelfde zal van Dolberg gezegd kunnen worden, dan wordt er ineens niet over 3, 4 of 5 maar over 15 miljoen gesproken, als het niet meer is. Wat ik hiermee wil zeggen is: In Engeland en andere landen durven ze meer te geven voor goede spelers en derhalve ook meer te vragen. Feyenoord moet daar aan werken, dan komt het wel goed.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:27
Dat is inderdaad een proces dat ze nog door moeten maken. Als ze goede spelers hebben dan kunnen ze in de CL of evt daarna EL goed presteren en naam maken. Daarnaast helpt het als je spaarpot groot genoeg is zodat je sommige spelers niet hoeft te verkopen bij een redelijk bod. Sanchez heeft een vraagprijs van 50 miljoen haha. Dat is lachwekkend maar Ajax zit nu in een luxepositie. Zelfde voor Dolberg, Ziyech, Kluivert en De Ligt.... Ze blijven tenzij iemand een absurd bedrag biedt.
Jorgensen zou niet weg mogen tenzij er een club minstens 30 miljoen biedt... Anders blijft ie nog een jaartje.
Zelfs als Van Persie zou komen word je zwakker want die speelt geen heel seizoen en Kuyt is ook al weg.
Vind ik leuk
feyeniels +11090
maandag 19 juni 2017 om 11:16
Ik zou Haps inderdaad ook niet halen. Over Larsson twijfel ik, zeker omdat hij bij balverlies meer zal moeten laten zien dan dat hij nu bij Heerenveen doet.

Wat betreft Amrabat, die zie ik inderdaad graag komen. Echter zou ik zeker niet meer betalen dan dat PSV voor Ramselaar heeft gedaan. Hij had immers al meer bewezen en heeft een veel groter scorend vermogen. 4 tot 4,5 miljoen lijkt mij een mooie prijs, eventueel met een doorverkooppercentage.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:06
Bij Feyenoord zat het het afgelopen seizoen gewoon niet tegen, ja zo een jaar heb je wel eens. ( en voor dat iedereen begint te zeuren, ja terecht kampioen. al waren ze niet het beste voetballende team)

er zijn genoeg wedstrijden waar ze makkelijk punten hadden kunnen verspelen ik noem bv 2x PSv waarbij ze biede malen met geluk de zege binnen haalde

en zo zijn er nog meer wedstrijden ( vooral uit Nec / utrecht / Twente / hereveen)

deze wedstrijden kan je dit jaar zomaar verliezen, en dan heb je een groot gat opeens met je concurenten.

dus een versterking is altijd goed, en je moet ook nog de CL in,

en het jaar na je kampioenschap wordt ht altijd lastiger. de clubs weten een beetje hoe je speelt, gaan zich daar meer op aanpassen enz enz

dus een paar spelers erbij zou wel goed zijn voor Feyenoord. ook omdat het 2 dragende spelers toch wel is kwijtgeraakt Kuyt en Elia

die 2 vang je niet zomaar even op
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:04
Larsson heeft veel skills maar gaat denk ik niet veel verder komen dan een topclub in NL. Wanneer Feyenoord hem haalt gaan ze denk ik niet veel winst op hem maken.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:05
Haps is nodig wanneer ze Kongolo anders gaan gebruiken of verkopen. Anders moet je Haps niet kopen, zonde van zijn talent en van je geld.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:08
Stelling 1: Ik ben geheel niet gecharmeerd van Larsson. Van Haps nog minder. Dus in die zin hoop ik dat Feyenoord voor ze gaat ;-)
Die Amrabat moet gewoon gaan blijken. Leuk talent. Kan een Sinkgraven worden, maar ook een Ziyech.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:08
Stelling 1: Zowel Larsson als Haps hebben we niet nodig. Zeker niet voor de bedragen die genoemd worden. Alleen Amrabat is een goede inverstering met t oog op de toekomst.
Vind ik leuk
Ajax_DTC +1698
maandag 19 juni 2017 om 11:14
Haps is opzich wel een goeie keuze , kan hij linksback en kongolo in het centrum .. alleen de prijs wat az vraagt is te gortig
Vind ik leuk
feyeniels +11090
maandag 19 juni 2017 om 11:17
We hebben inderdaad een linksback nodig, zodat Kongolo naar het centrum kan. Ik twijfel echter aan de kwaliteiten van Haps en zoals je al aangeeft: 10 miljoen is veel en veel te duur.
Vind ik leuk
Ajax_DTC +1698
maandag 19 juni 2017 om 11:20
Lijkt me vooral cl dat je met een snelle kongolo in het centrum gaat spelen .. wie dan linksback .. denk dat je niet aan nelom denkt :p
Vind ik leuk
feyeniels +11090
maandag 19 juni 2017 om 11:25
Nee, Nelom is niks inderdaad. Ik vind eigenlijk dat er in de Eredivisie geen enkele goede linksback rondloopt. Hoop dan ook dat Feyenoord in kaart heeft gebracht wat er in het buitenland zoal voor haalbaars loopt.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:43
Er was interesse voor kongolo toch?
Hoop voor Feijenoord dat hij blijft.
Vind ik leuk
Ajax_DTC +1698
maandag 19 juni 2017 om 14:45
Kwestie van tijd dat kongolo ook gaat.. maar laat hij maar eerst een jaar cl ervaring opdoen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:47
Als hij een paar seizoenen bij Feijenoord blijft en Feijenoord gaat dragen kan hij zeker een mooie transfer krijgen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:09
Larsson qua kwaliteit wel, qua instelling past hij denk ik niet. Amrabat wel, mits betaalbaar (als in: dat FC Utrecht niet een belachelijk bedrag vraagt voor een speler die net 1 seizoen goed meedoet, hij heet per slot van rekening geen Royston Drenthe). Haps zeker, Kongolo naar het centrum, en Nelom op de platte kar naar Petrolul ofzo.
Vind ik leuk
DubRtd +9298
maandag 19 juni 2017 om 11:09
Of ze nou wel of niet nodig zijn. Niet voor dat geld.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:10
Amrabat is nog steeds in ontwikkeling en wordt nog beter. Met Larsson en Haps hebje niks in de CL te zoeken, maar dat geldt voor de meeste in de selectie
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:11
1 Die back hoeft niet per se Haps te zijn, Amrabat zie ik graag komen en uiteraard hoeft Larsson niet te komen, veel te flegmatiek.
2 Van Persie hebben we niet nodig, maar we kunnen hem wel prima gebruiken.
3 Als Van Geel hem haalt dan zullen we wel moeten...
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 18:17]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:14
Het aanhoudende venijn waarmee men zich dagelijks hardnekkig en bij herhaling met dozijnen ‘copy & paste posts’ vastbijt in een digitale ‘opponent’ in een virtuele wereld, duidt op een cognitieve handicap en een ziekelijke afwijking.

Het Dolberg/Jörgensen/Koeman/Everton topic; opnieuw vergald door een obsessieve heksenjacht die uitzaaiingen heeft in vrijwel elk aan PSV en Ajax gerelateerd topic.

Men is patiënt van zichzelf indien men dit platformpje serieuzer neemt dan een ongeneeslijke ziekte of andere kwaadaardige aandoeningen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:22
Mooi geschreven. Helemaal mee eens.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:18
Mogge Bummler, ben het met de eerste twee delen volledig eens. Met dat laatste wat minder. Het is voor de, door jouw genoemde patiënten, pure therapie om in volledige anonimiteit een (vaak ongenuanceerde) mening te geven. Enerzijds een uitlaatklep, anderzijds een bevestiging dat je mening gehoord zal worden.
Vind ik leuk
Jozef +15506
maandag 19 juni 2017 om 12:23
Gezien de moeite die je hier telkens doet om interessant over te komen heeft het er alle schijn van dat juist jij dit platform nogal serieus neemt.

Is het ook al bij je opgekomen dat er hier onderling een hoop gedold wordt en dat slechts enkelen het zaakje hier bloedserieus nemen?
In dat perspectief is je laatste zin lelijk met twee keer 'men' en bovendien onzinnig want ik zie weinig verwensingen met genoemde aandoeningen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:03
Aan mij kan het (h)erkennen van het onderscheid tussen goedmoedige en goedgemutste 'banter' en een ziekelijke 24/7 paranoïde klopjacht toevertrouwd worden.


De figuurlijke metafoor in de laatste zin, met de schitterend gedoseerde 'men' doublure is kennelijk te hoog gegrepen; zo mag uit je antwoord afgeleid worden. '

Fijne dag nog!
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 14:29]
Vind ik leuk
Jozef +15506
maandag 19 juni 2017 om 18:30
Jeetje, mot je nooit kotsen van jezelf?

Voor mij hoef je geen ban, maar ik vraag me echt af waarom je deze site gebruikt als middel om jezelf te bevredigen. Bij mij wek je serieus ergernis op me je gezemel.

NB. In je ijver om gevat over te komen bazel je over een figuurlijke metafoor. Knap hoor.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 20:29]
Vind ik leuk
donderdag 22 juni 2017 om 17:01
Het polemiekje waarin onder andere haarfijn uit de doeken wordt gedaan hoe corrumperende moderatoren lippendienst bewijzen aan de pikordehaantjes uit de kleffe en judasachtige Ajax-primeursekte is inmiddels verdwenen. Treffend...

Kennelijk te dicht op de comfortzone van de praalboys die aan de knopjes mogen zitten en leden bannen omdat ze door de ‘ajaxboys’ uit de floriaanse molliecategorie worden gesouffleerd als medeleden als ‘irritant’ worden ervaren.


Fijne dag nog!
Vind ik leuk
Jozef +15506
vrijdag 23 juni 2017 om 01:27
Je wekt ergernis bij me op. Wat je er verder bij weet te bedenken is geheel aan jezelf.

Het zit je geloof ik dwars dat je enkele bans hebt moeten ondergaan. Als ik zeg dat ik dat snap, omdat je irritante en totaal niet ter zake doende geneuzel hier de spuigaten uitloopt, dan wil dat nog niet zeggen dat ik daarom vraag dan wel daarover beslis.

Ik vind het wel grappig dat je voor schut gaat met amateuristisch gebral over 'men' en figuurlijke metaforen, dus ondanks mijn ergernis heb ik ook wel begrip voor het feit dat je als dorpsgek van deze site mag blijven.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 23 juni 2017 om 01:29]
Vind ik leuk
vrijdag 23 juni 2017 om 12:22
Je primeurverleden gaat mij niet aan; vermoedelijk een van ongeschonden blazoen en hengel je niet naar excommunicatie van dorpsgekken die ergernis en irritatie en opwekken. Je voldoet niet aan het profiel van jong-volwassen primeurkapoentjes die het, getuige hun hang naar erkenning, nog nodig achten zichzelf in alle opzichten en overtreffende trappen te bewijzen op primeur qua inkomen, auto, status, vinexwijk, beroep, loonslavernij, etc.

Dat is het privilege van eerder aangehaalde enge ajaxfanboys die hun dedain en het soortelijk gewicht van leden afmeten aan clubvoorkeur en geïrriteerd raken na de zoveelste verbale en inhoudelijke schrobbering. Schreeuwerig en potsierlijk uitdelen; nietig en hypocriet bij incasso. De ad hominem stuiptrekkingen en het geflirt met moderatoren van hetzelfde allooi spreken boekdelen.

Ik beschik over een sociale antenne die gericht is op rechtvaardigheid en oprechtheid, ook in een virtuele omgeving. Noblesse oblige.

Fijne dag nog Jozef!
Vind ik leuk
Jozef +15506
vrijdag 23 juni 2017 om 12:25
Adel verplicht...

Gedraag je dan ook.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:18
Eens, en dan lekker 4-4-2 spelen en dus nog een spits erbij (van persie, guidetti?). Achterin Karsdorp (of Troupee als die weg gaat)- Botteghin- Kongolo/vd Heijden- Haps en middenveld met el Ahmadi-Vilhena-Toornstra-Amrabat en voorin Van Persie en Jorgensen. Lijkt me best een prima team
Vind ik leuk
Pagan1964 +1700
maandag 19 juni 2017 om 11:20
Larsson en Amrabat wel, Haps niet. Larsson kan een man uitspelen en Amrabat is een back-up voor KEA en Vilhena. Haps vindt ik persoonlijk niet goed genoeg
Vind ik leuk
orion73 +265
maandag 19 juni 2017 om 11:29
Larsson en Haps zijn beide niet goed genoeg voor het niveau dat Feyenoord nastreeft. Larsson ziet er af en toe aardig uit bij Heerenveen maar ook niet meer dan dat. Haps is van het niveau AZ en verder ook niets bijzonders. Amrabat heeft m.i. wel de eigenschappen die nodig zijn om bij een club als Feyenoord te spelen.
Vind ik leuk
feyeniels +11090
maandag 19 juni 2017 om 11:32
Ik zou persoonlijk liever een andere optie dan Larsson zien. Ik vind Rasmus Falk Jensen (Kopenhagen) een goede optie.
Haps vind ik een twijfelgeval en zou ik zeker niet voor 10 miljoen (vraagprijs) halen.
Amrabat is een talentvolle speler, maar zou ik maximaal 4,5 miljoen voor betalen (eventueel met doorverkooppercentage).
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:36
Larsson heeft te weinig rendement. In het begin deed hij het goed met beslissende passies en acties, daarna niet meer gezien.

Amrabat is een goede aankoop. Voor nu in de breedte en voor als vilhena weggaat een potentiële speler voor de eerste 11.

Haps is leuk om te hebben voor in de eredivisie, echter komt hij op dit moment verdedigend op Europees niveau (CL) tekort.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:37
Feyenoord heeft ze alle drie keihard nodig !! Doorselecteren precies zoals Willem zegt . Mocht Jorgensen weggaan zou ik ook nog proberen Jansen te huren .
Vind ik leuk
Pukstra +282
maandag 19 juni 2017 om 11:45
Larsson moet gewoon naar het buitenland. Daar willen ze nog wel betalen. Dat de top drie het niet wil of kan betalen is begrijpelijk maar ik geef heerenveen ( ook az en utrecht) groot gelijk dat ze de hoofdprijs vragen. Dat is hun enige levensader. Bovendien weet de top drie ook de hoofdprijs te vragen. Ook voor spelers die er vervolgens in het buitenland niks van bakken.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:45
Ik zie in Haps veel potentie, een aanwinst voor zowel Feyenoord als Ajax en misschien zelf ook psv als willems gaat. Feyenoord zou nelom weg kunnen doen, kongolo in het centrum en Haps op linksback..
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:05
Waarom moet Nelom dan weg?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 20:03
Omdat nelom poep is
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:51
Haps gaat naar Ajax...... is allang bekend
Vind ik leuk
Pukstra +282
maandag 19 juni 2017 om 11:54
Feyenoord schijnt alweer afgehaakt te zijn voor Larsson vanwege de vraagprijs. Mooi aan die Italianen verkopen
Vind ik leuk
Zooitje +1316
maandag 19 juni 2017 om 11:55
Met alle 3 de spelers is het het maar afwachten hoe ze gaan presteren als ze een niveautje omhoog gaan.
Bij Larsson en Haps is het twijfelachtig of ze nog veel omhoog kunnen. Van Amrabat kun je na 1 seizoen nog vrij weinig van zeggen. Kan zowel een succes als een flop worden.
Feyenoord gaat denk ik pas echt kopen als ze iemand moet vervangen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:57
Amrabat is een prima versterking voor de langere termijn.
Larsson lijkt me een egoist en geen speler voor een collectief als Feyenoord.
Haps is behoorlijk gehypt, vond hem over een heel seizoen niet goed genoeg.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:08
Wat een onzinstelling. Feyenoord had al moeite met de kampioenschapspremies. De Vrienden van Feyenoord zijn afgedankt en willen ze graag zo snel mogelijk aflossen. En als een afdankertje uit Basel beschikbaar is ga je geen risico's nemen met een dure risicovolle Larsson
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:27
Haps en Amrabat zou ik sowieso wel halen, Larsson hangt een beetje af van het geld wat je nog over hebt. Maar heeft niet de hoogste prioriteit. Als je beide spelers voor 9 miljoen kan binnenhalen lijkt me dat de juiste prijs.
Vind ik leuk
Jerome +819
maandag 19 juni 2017 om 12:45
Larsson alstublieft niet.Haal je de problemen mee in huis, denk ik. Schijnt een vervelend mannetje te zijn. Komt ook niet sympathiek over, vind ik. Mocht van Persie komen, wat niet aannemelijk is dan hebben we er al een arrogant ventje bij en dat is genoeg.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 12:46]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:06
Stelling 2: Robin van Persie heb je altijd nodig :-) Kan nog zomaar een jaar echt vlammen hier, geloof ik zeker. Zou super aankoop zijn.

Maaaarrrrrrr: 2 stellingen achter elkaar over Feyenoord kan echt niet. Feyenoordprimeur......
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 15:36
De 3e stelling kan weleens over Karsdorp gaan ;)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:51
Schandalig ;)

Snel maar weer over Bosz en Huntelaar beginnen :D
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 15:40
Stelling 2: het zou geweldig zijn als van Persie terugkomt. Hebben we ook nodig m.b.t. CL.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:51
Wat een verrassing :p
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:24
XD

Ik blijf het herhalen ;)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:25
I know. ;p
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:27
Had eigenlijk verwacht dat het al rond zou zijn.....
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:36
Komt nog wel, denk ik. Misschien willen ze eerst Karsdorp verkocht hebben voordat ze de portemonnee trekken. 3-4 miljoen moet zat zijn lijkt me, nog maar 1 jaar contract.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:41
Ja als Karsdorp vertrekt dan verwacht ik ook Amrabat.

Ik ga trouwens Karsdorp wel missen!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:43
Ik ook wel, een klein beetje maar. Maar de volgende staat te trappelen om zijn kans en heeft het talent ook wel hoor. Met dit geld kun je weer stevig de selectie verbreden.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:46
Dat is zeker waar!

Karsdorp had ook gezegd; ik ga pas bij Feyenoord weg als we kampioen zijn geworden.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:49
Dat zullen er vast meer gezegd hebben maar inderdaad dat heeft hij gezegd ja.

Of ze proberen eerst de aankoopdeals in orde te maken om daarna pas naar buiten te brengen dat Karsdorp is verkocht. Zodat die spelers niet ineens allemaal 1 miljoen duurder zijn geworden.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 18:50]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:53
Volgens verschillende bronnen is de deal al rond....
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:55
Ik weet ook wel zeker dat hij gaat.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:57
Daar durf ik ook wel op te gokken ;)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:59
Geen moeilijke gok gezien hij in Rome is gesignaleerd, ik denk dat we niet veel van de bookmakers krijgen hiervoor. :/
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 19:01
Wel raar dat Inter meer biedt en dat hij toch in Rome is.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 19:07
Daar moet je mij niet op aankijken maar de gene die hem in Rome gezien heeft. Staat ook op VP dus, ik zou hem laten gaan naar de hoogste bieder.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 16:40
1. Naar mijn mening past Larsson helemaal niet bij Feyenoord, plus hij is te duur voor hen. Zelfde geldt voor Amrabat en Haps, maar daar moeten ze gewoon in investeren, grote talenten die zeker zullen excelleren
2. Hmmm, interessant. Als ze hem voor een klein bedrag kunnen halen nu, dan zeker doen. Zijn ervaring is nodig, sinds Kuyt is gestopt. RVP in de spits, Boetïus op links, Toornstra op rechts, Jorgensen op Nr. 10. Het is mogelijk.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:10
Ze denken dat ze iedereen kunnen halen droom maar lekker verder
Vind ik leuk
Truth +2264
maandag 19 juni 2017 om 17:12
Van rhijn kan idd beter terugkeren want in de eredivisie moet hij niet verdedigen zoals in belgië ;-)
Vind ik leuk
poklane +1701
maandag 19 juni 2017 om 17:13
Moeten we over het sentiment heen stappen? Hebben we volgensmij al gedaan toen we Vermeer haalde.
Moeten we Van Rhijn halen? Nee, te ligt. Op het moment dat Karsdorp weg is gewoon €3miljoen bieden op Tete, kijken wat ze zeggen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:51
Precies! Nee heb je, ja kun je krijgen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:24
Heeft niks met sentiment te maken. Van Rhijn is een slapzak en gewoon niet goed genoeg.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:34
Van Rhijn niet nodig Nieuwkoop Kongolo Woudenberg allemaal beter en kosten niets !
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 17:35]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:36
Ik ben ook een vervelend mantje op mijn werk maar doe mijn werk wel goed word er gezegd
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:49
Stelling 3: Nee, ik heb dan toch liever Tété, Van Rhijn hoeft van mij niet echt.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:02
Tete wil in Nederland alleen voor Ajax spelen, het is nu echt bijtekenen of voor het grote geld gaan, en dat laatste word het.


En, v Rhijn is geen slechte back.
En die sentimenten, ach ja, zoveel spelers overal uit de jeugdopleiding van Ajax, je ontkomt er bijna niet aan dat je toevallig een speler haalt met een Ajax verleden, zeg ik met een knipoog;-)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:06
Van Rhijn is zeker niet slecht maar we hebben er een die minstens zo goed kan zijn; Nieuwkoop(aangepast). Maar Tété vind ik dan weer beter dan Nieuwkoop(aangepast).

Ach sentiment, vraag maar aan Vermeer hoe dat werkt, we can always try. ;p
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 18:16]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:11
Woudenberg is een LB, Nieuwkoop hebben jullie voor de RB positie.

En ik begreep Vermeer toen, ik was daar niet sentimenteel over;) het is zijn leven, en logisch dat hij na al die jaren niet meer op de bank bij Ajax wilde zitten.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:15
Die bedoelde ik ook, (Shame, shame, shame) persoonsverwisseling, gooide de namen door elkaar. Zal de hitte wel zijn ;p

Je moest sommige mensen eens horen, het is alleen wel sneu voor hem dat hij weer in hetzelfde schuitje zit.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:17
Ik vind van rhijn ook zeker geen goede back. Zie liever nieuwkoop en nieuw talent erachter.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 20:37
Stelling 3 heeft niks met sentiment te maken maar alles met kwaliteit! Zo voetballer er honderdduizend in de wereld. Dannheeft hij als extra minpunt dat ie bij 020 heeft gevoetbald.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 21:00
Amrabat zou nog kunnen , maar max 2,5 , 1 doelpunt gemaakt in een jaar tijd , alleen een keeper scoort minder ,haps , Larsson , rhijn allemaal geen verbetering , uit de buurt blijven
Vind ik leuk
14forever +5946
maandag 19 juni 2017 om 21:03
Halen die van Rhijn, is alleen maar goed voor de tegenstander.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:31
Nog ff en F.noord bestaat alleen maar uit Ajacieden die het net niet haalde.
Vind ik leuk
13 +962
dinsdag 20 juni 2017 om 00:47
Nou ja, als Feyenoord daarmee dan net wel weer kampioen wordt.. XD
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:15
Stelling 1: Nee, we hebben larsson nodig. Amrabat zie ik op zich graag komen. Maar ik zie ook schuurman graag doorbreken. En liever een goedkopere linksback.
Stelling 2: ben ik nog niet helemaal uit. Topspeler geweest maar met jorgensen staat het prima. Vertrekt hij is rvp ineens een aantrekkelijke optie.
Stelling 3: nee, van rhijn absoluut niet. Geen fan van zijn spel. Als het een goede ex-ajacied was of een tete zou ik het prima vinden maar is niet realistisch...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'Feyenoord moet over sentiment heen stappen en Van Rhijn halen'