ADO Den Haag bezegelt komst van verdediger: We hebben hem enige tijd gevolgd

ADO Den Haag bezegelt komst van verdediger: "We hebben hem enige tijd gevolgd"

Gepubliceerd: woensdag 21 juni 2017 om 12:57wo 21-06-2017 om 12:57

Nick Kuipers mag zich officieel speler van ADO Den Haag noemen. De nummer elf van het afgelopen Eredivisie-seizoen neemt de 24-jarige verdediger over van MVV.

De komst van Kuipers, die transfervrij de overstap maakt, hing al even in de lucht. Woensdagmiddag kwam ADO met de bevestiging: de 1.92 meter lange verdediger heeft zijn handtekening gezet onder een vierjarig contract, tot de zomer van 2021.

"Als je voor zo'n club mag spelen moet je er volle bak voor gaan, ik heb er super veel zin in", jubelt Kuipers op de website van zijn nieuwe club.

Ook manager voetbalzaken Jeffrey van As is in zijn nopjes. "We hebben hem enige tijd gevolgd en zijn er van overtuigd dat hij met zijn kwaliteiten iets kan toevoegen aan onze selectie. Een rechtsbenige centrale verdediger met snelheid die ondanks zijn jonge leeftijd al de nodige ervaring heeft. Ook zijn persoonlijkheid past prima bij ADO Den Haag."

Plaats een reactie

Midden-Noord +95476
woensdag 21 juni 2017 om 13:01
Top nieuws, nu kijken of hij zich in de basis ken spelen. Heb wel vertrouwen in deze gozer. Een speler die past bij ons, lekker de beuk erin!

4 jaar ook goed gedaan want dat gebeurd helaas niet vaak.

Nick welkom bij de allermooiste club van Nederland!
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 juni 2017 om 13:07]
Vind ik leuk
woensdag 21 juni 2017 om 13:03
Mooie aanwinst! Gaan jullie zeker geen spijt van krijgen!
Vind ik leuk
14forever +9062
woensdag 21 juni 2017 om 14:49
Zo een mooi stukje schrijven.en.het dan verknallen met je laatste zin. Zeer jammer
















:)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 21 juni 2017 om 15:57
Mooiste van het hele verhaal ;)
Vind ik leuk
Thobar +4599
woensdag 21 juni 2017 om 13:03
Een aderlating voor Mvv, een slimme zet van Ado
Vind ik leuk
Rodapaus +6150
woensdag 21 juni 2017 om 13:13
Past goed bij Ado, had hem ook graag bij Roda gezien maar hij heeft een hekel aan ons volgens mij. Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen in de eredivisie!

Goed gedaan ado!
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 juni 2017 om 13:15]
Vind ik leuk
Barrybatsbak +1453
woensdag 21 juni 2017 om 13:21
Prima voetballer, speelt met passie en strijd.
Tegen Roda zal hij net iets feller zijn dan jullie gewend zijn ;)

Vind ik leuk
woensdag 21 juni 2017 om 13:27
Dan wij gewend zijn? Haha!
Inzet is dé vereiste als je bij ons cluppie mag spelen. Ik denk dat hij een zeer welkome aanwinst zal blijken
Vind ik leuk
Barrybatsbak +1453
woensdag 21 juni 2017 om 13:43
Laat ik het anders verwoorden, op unibet zal ik wel wat geld inzetten op een kaartje, welke kleur dan ook;)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 21 juni 2017 om 15:30
Kut Malone is ook weg, jammer maar hij is een tijd geweest bij ons.

http://www.futbolarena.com/kayserispor/kayserispor-dion-maloneu-transfer-etti-320516h/
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 juni 2017 om 15:30]
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
woensdag 21 juni 2017 om 15:59
Jammer, maar zoals je al zegt loopt al een jaar of 5 bij ons en hij verdient wel een leuke club waar die nog ff kan cashen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 juni 2017 om 21:09]
Vind ik leuk
woensdag 21 juni 2017 om 17:10
Errug jammer. Ik vind ook dat hij het verdient maar het Is wel weer erg Haags om er niets aan te verdienen, ze laten er teveel gratis de deur uit gaan
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
woensdag 21 juni 2017 om 21:17
Niemand had kunnen weten dat Malone zo sterk zou terugkomen na zujn blessure. Voor zijn blessure was zowat iedereen blij dat ie uit zijn contract zou lopen.
Vind ik leuk
woensdag 21 juni 2017 om 21:22
Als ze nu maar wel vol gaan inzetten op het aanblijven van Kastaneer! Ook Gorter en Wolters mogen van mij wel blijven. Ik hoop ook stiekem nog op Ritzmaier. Ik lees graag snel wie Van As nog in gedachten heeft..
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
woensdag 21 juni 2017 om 21:25
Kastaneer moeten ze echt een goed verbeterde contract aanbieden en die jongen verdient het ook. Wolters ben ik niet zo weg van.
Vind ik leuk
woensdag 21 juni 2017 om 21:32
Kwalitatief weet ik niet wat Wolters precies kan maar hij werkt zich wel uit de naad, mooi om te zien!
Kastaneer zou weleens de revelatie van het nieuwe seizoen worden. Houden dus, gaat dan veel geld opleveren
Vind ik leuk
Antikunstgras +13949
woensdag 21 juni 2017 om 13:28
Als je voor "zo'n" club mag spelen.... Wat zou hij met "zo'n" bedoelen?
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 juni 2017 om 13:30]
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
woensdag 21 juni 2017 om 13:39
Zo'n prachtige club in de mooiste stad van Nederland!
Vind ik leuk
Antikunstgras +13949
woensdag 21 juni 2017 om 16:47
O is dat het?...
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
woensdag 21 juni 2017 om 13:46
Ga fietsen stelen man!
Vind ik leuk
allround +1826
woensdag 21 juni 2017 om 16:38
Als je dat tegen die antikutgras zegt.dan heb je hem te hoog zitten. Dan komt ie thuis met een driewieler.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13949
woensdag 21 juni 2017 om 16:48
Met hulpmotor zou wel kunnen.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13949
woensdag 21 juni 2017 om 16:48
Ik dacht dat je mij zou negeren...
Vind ik leuk
allround +1826
donderdag 22 juni 2017 om 09:33
dat is een interpretatie verschil. Echter vind ik je reactie wel weer getuigen van humor.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13949
donderdag 22 juni 2017 om 11:25
De reactie was aan midden-noord gericht...:)
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
woensdag 21 juni 2017 om 13:40
Welkom bij deze prachtige club en wens je veel succes toe Nick Kuipers!
Vind ik leuk
deltiaan +1423
woensdag 21 juni 2017 om 13:57
jammer een limbrgse club had vorig seizoen al intresse ,maar lag te gevoelig jammer voor zijn fam en vooral zijn oma die naar iedere uit en thuis wedstrijd ging.
Vind ik leuk
Barry Engels +32299
woensdag 21 juni 2017 om 15:01
"We hebben hem enige tijd gevolgd..."

Ik zie Jeffrey al incognito in die dikke Audi van hem op de A4 achter Nick aan rijden....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws