PSV-nieuwkomer mag klusjes opknappen: 'Dan zijn wij wel als eerste aan de beurt'

    PSV-nieuwkomer mag klusjes opknappen: 'Dan zijn wij wel als eerste aan de beurt'

    dinsdag 11 juli 2017 om 13:47

    Yanick van Osch mag zich op het trainingskamp van PSV bewijzen bij het eerste elftal. De twintigjarige doelman is trots dat hij deel uitmaakt van de 26-koppige selectie in Verbier.

    "Het is voor mij heel bijzonder. Als je al twaalf jaar bij de jeugdopleiding zit en met het eerste mee mag, dan is dat geweldig. Een mooie kans om me te bewijzen en te tonen dat ik bij de selectie hoor", zegt de jonge doelman in gesprek met Omroep Brabant.

    Als nieuwkomer bij de hoofdmacht moet Van Osch wel veel klusjes op zich nemen. "Op de Herdgang moeten we de kar met de materialen altijd sjouwen, maar hier is alles tot nu toe voor ons geregeld. Maar ik denk dat als er hier iets moet gebeuren of getild worden, dat ik en enkele andere jongens wel als eerste aan de beurt zijn", aldus de doelman.

    Plaats een reactie

    dinsdag 11 juli 2017 om 13:55
    Denk aan verven en behangen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 11 juli 2017 om 15:32]
    Vind ik leuk
    Henkings +398
    dinsdag 11 juli 2017 om 13:55
    Wat een bullshit! Voetbal is een teamsport! Dan ruim je de bende met zijn allen op en zetten we samen de spullen klaar!
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15549
    dinsdag 11 juli 2017 om 14:01
    Nog nooit op een training geweest of ooit een training gehad neem ik aan?
    Vind ik leuk
    Haarbal +1092
    dinsdag 11 juli 2017 om 13:56
    Van Keeper naar Concierge.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13143
    dinsdag 11 juli 2017 om 14:42
    Je moet er wat voor over hebben om bij Psv het eerste te halen als jeugdspeler
    Vind ik leuk
    Aal +21338
    dinsdag 11 juli 2017 om 13:57
    Succes Yanick!! Geniet van het trainingskamp!
    Vind ik leuk
    mcmodd +21355
    dinsdag 11 juli 2017 om 14:01
    Nou, wat een gretige jongen. Sjouwen als keeper die nieuw binnenkomt, vroeger moesten we de schoenen van de ouderen poetsen, dat duurde bij mij precies een jaar. Schoenen van het hele team hè? Maar dat heeft ie niet alleen tegen, als je goed naar de foto kijkt krijgt hij hier vast ook een doelpunt tegen. Als ik hem was zou ik VP vragen in het vervolg een andere foto uit Stock te halen, eventueel zou ik er zelf een brengen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13279
    dinsdag 11 juli 2017 om 14:06
    Hij kijkt de bal toch mooi na ?
    Vind ik leuk
    United +38222
    dinsdag 11 juli 2017 om 19:12
    Hij zit er in ieder geval flink naast ;p
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13143
    dinsdag 11 juli 2017 om 14:43
    Op deze foto kijkt hij idd de bal na het doel in....
    Vind ik leuk
    Woudo +8028
    dinsdag 11 juli 2017 om 14:26
    Toch wel leuk na 12 jaar jeugdopleiding als materiaal man mee met het eerste!
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13143
    dinsdag 11 juli 2017 om 14:43
    Het is zijn droom die uitkomt
    Vind ik leuk
    Cappie +6791
    dinsdag 11 juli 2017 om 15:17
    Zo, de negatieve mensen zijn hierboven ook weer verzameld hoor. Hahaha.
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 juli 2017 om 15:20
    Wellicht verdient Y. van Osch op 20-jarige leeftijd al veel meer dan de meeste gasten hier verdienen aan salaris, of aan studiebeurs krijgen of aan wekelijks zakgeld krijgen van hun ouders.
    Vind ik leuk
    Woudo +8028
    dinsdag 11 juli 2017 om 16:23
    Oja! Ik was even vergeten dat wat iemand verdiend het allerbelangrijkste in het leven is!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 juli 2017 om 16:49
    Ben je dan soms ook even vergeten dat je "verdiend" niet met een "d" schrijft wanneer het tegenwoordige tijd is?
    Vind ik leuk
    Woudo +8028
    dinsdag 11 juli 2017 om 17:33
    Zozo ook heel erg belangrijk. Mama is trots op jou!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 juli 2017 om 17:43
    Verveel je jezelf nu al? De schoolvakantie is pas net 2 dagen oud. En ben jij van nature de lolligste thuis?
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8386
    dinsdag 11 juli 2017 om 19:01
    Eigen jeugd -:)
    Vind ik leuk
    United +38222
    dinsdag 11 juli 2017 om 19:15

    Wat ja mooi ja.
    Vind ik leuk
    United +38222
    dinsdag 11 juli 2017 om 19:10
    De nieuwe klusjesman van PSV 1.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV-nieuwkomer mag klusjes opknappen: 'Dan zijn wij wel als eerste aan de beurt'