'Ibrahimovic hakt de knoop door: oud-Ajacied zwicht niet voor megacontract'

'Ibrahimovic hakt de knoop door: oud-Ajacied zwicht niet voor megacontract'

zondag 16 juli 2017 om 08:12

Zlatan Ibrahimovic heeft de knoop over zijn toekomst doorgehakt. De Zweed wijst een aanbieding van Los Angeles Galaxy ter waarde van 6,8 miljoen euro per seizoen af en gaat een nieuw contract tekenen bij Manchester United.

Althans, dat meldt boulevardkrant The Sun zondag. Ibrahimovic herstelt momenteel op het trainingscomplex van United van een zware knieblessure, die hij in april tijdens het Europa League-duel met Anderlecht opliep. De manier waarop er daarmee een einde kwam aan zijn dienstverband bij The Red Devils, zint de 35-jarige Zweed allerminst.

Ibrahimovic is dan ook vastbesloten om terug te keren op Old Trafford. Het herstel van de oud-Ajacied verloopt bovendien bijzonder voorspoedig, waardoor hij eind oktober al zijn rentree zou kunnen maken. In dat geval wordt het dringen in de spits bij United. Manager José Mourinho haalde deze zomer al Romelu Lukaku en kan ook nog beschikken over Marcus Rashford.

De jonge Engelsman maakte zaterdagnacht indruk in een oefenduel met LA Galaxy. Lukaku maakte in de Verenigde Staten zijn United-debuut.

Plaats een reactie

Maxidi +1850
zondag 16 juli 2017 om 08:18
Dodelijkste aanval van de PL: Ibrahimovic - Lukaku
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 08:22
Ik weet niet of dit gaat werken.

Om Ibrahimovic heb je een snelle technische man nodig. Iemand die ook goed is in steekpass...

Vind ik leuk
Nashua +2876
zondag 16 juli 2017 om 08:29
Lukaku is gespeend van elke vorm van voetbalintelligentie.
Vind ik leuk
Quareck +207
zondag 16 juli 2017 om 08:36
Ik heb lukaku nooit een goede voetballer gevonden, maar op een of andere manier scoort hij wel altijd! Ik reken voor dit seizoen toch wel weer op een doelpunt of 20.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:43
Moet je maar eens naar zijn interviews en zijn uitleg kijken over hoe hij daarop altijd aan het trainen is. Hoe zijn loskomt van zijn man en direct de actie kan afronden oa is wat hem zo dodelijk maakt
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 08:22
Tja ik weet niets zo of dit zo een wijs besluit is.want het is nog niet helemaal zeker Hoe hij uit zijn herstel van zijn blessure eruit komt.
En bij Mourinho ookal ben je een wereld ster net als Wayne Rooney zit je als je niet goed presteert gewoon op de bank.
Vind ik leuk
United +35258
zondag 16 juli 2017 om 13:13
Maar Ibra is geen Wayne Rooney! Ibra is Ibra.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:28
Dat is waar maar het zijn beide wel spelers waar mee je haast zeker van kan zijn dat kampioen kan worden.
Als je die in je team hebt.
Vind ik leuk
United +35258
zondag 16 juli 2017 om 19:30
Zeker weten! Dat is iets wat Ibra nog wel graag wil. Daarnaast wil hij ook graag in de CL spelen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:34
Wel toch mooi dat hij geld niet boven voetbal kiest.
Hij kon zo naar china of Amerika gaan .
Vind ik leuk
United +35258
zondag 16 juli 2017 om 19:40
Bij United verdient hij meer dan in Amerika ;p

China is een ander verhaal.
Vind ik leuk
Sanders +949
zondag 16 juli 2017 om 16:11
ibra word al jaren afgeschreven door iedereen en iedere keer laat hij zien dat mensen maar wat lullen. Hij gaat komend seizoen gewoon weer ouderwets iedereen verbazen! :)
Vind ik leuk
United +35258
zondag 16 juli 2017 om 16:19
Ibra en doelpunten is net een magneet.
Vind ik leuk
pico323 +1981
zondag 16 juli 2017 om 08:51
Gun hem het wel masr die Mourinho. Nare man
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 08:58
Ik denk dat hij geschrokken zal zijn van het niveau van LA Galaxy..
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:25
Maar je speelt wel tegen legendes als Pirlo en Schweinsteiger
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 09:10
wijst mega contract af?? hij verdiend minimaal het dubbele bij man u.
Vind ik leuk
Teo Smith +9285
zondag 16 juli 2017 om 09:30
Geef rashford eens de kans man. Engelsen en jeugdspelers man man.
Vind ik leuk
JAG89 +366
zondag 16 juli 2017 om 09:42
Hij moet en zal nog een kans aangrijpen om CL te winnen, kan niet anders!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 09:52
Dan moet hij niet bij United wezen,want die winnen de C.L zeker niet.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:46
Je weet het niet, je kan namelijk heel moeilijk van ze winnen!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:28
Klopt,maar ze winnen zelf ook niet makkelijk.Dus al met al geen kanshebber voor de eindzege.
Vind ik leuk
Forza u +667
zondag 16 juli 2017 om 12:27
Hij zwicht niet voor megacontract, alsof hij niks verdiend bij Manchester.
Vind ik leuk
United +35258
zondag 16 juli 2017 om 13:12
Ibra is van harte welkom!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ibrahimovic hakt de knoop door: oud-Ajacied zwicht niet voor megacontract'