Sparta slaat weer slag op transfermarkt: West Ham-middenvelder naar Rotterdam

Sparta slaat weer slag op transfermarkt: West Ham-middenvelder naar Rotterdam

zondag 16 juli 2017 om 14:04

Sparta heeft zich zondag versterkt met George Dobson. De jonge middenvelder komt over van West Ham United. De negentienjarige Dobson tekent in Rotterdam voor twee seizoenen. 

"George Dobson is een allround middenvelder. Dat betekent dat hij op meerdere posities in ons team uit de voeten kan. Ondanks zijn jonge leeftijd oogt hij in zijn spel al heel volwassen", legt trainer Alex Pastoor uit op de website van de eredivisionist.

"Vorig seizoen is hij door West Ham United verhuurd aan Walsall en speelde hij ruim 20 wedstrijden in League One. We zijn blij met zijn komst en hij zal morgen aansluiten bij de training." Sparta heeft een optie om de verbintenis van Dobson met één jaar te verlengen. 

Sparta versterkte zich eerder al met Franck Bambock, Dalibor Volas en Julian Chabot. 

Plaats een reactie

zondag 16 juli 2017 om 14:24
Weer een jongen zonder ervaring op het hoogste nivo.....ik hoop maar houd mijn hart vast......
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:06
Hoe staat het met de jeugd van Sparta? Of hebben Ajax en PSV deze leeggeroofd?
Vind ik leuk
Spartan +1060
zondag 16 juli 2017 om 21:37
Genoeg jeugd nog. Van drongelen, Floranus, Dumfries, Kortsmit in de basis.
Verder nog enkele spelers ut eigen jeugd die tegen de basis aanzitten en een aantal zijn dit jaar weer doorgestroomd die ook vechten voor een basisplaats (Duarte en Ache).
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 21:37]
Vind ik leuk
Enw02 +183
zondag 16 juli 2017 om 14:48
daar gaat Sparta het niet mee redden
Vind ik leuk
Spartan +1060
zondag 16 juli 2017 om 21:39
Nee maar gelukkig is er jiemand van de vaste "basis"
Van vorig jaar vertrokken.
De jeugdige verdedigers zijn weer een jaartje sterker en meer ervaren.
Al met al is de selectie dit jaar sterker dan de selectie van vorig seizoen.
Vind ik leuk
GAEfan +77
zondag 16 juli 2017 om 18:30
Sparta haalt wel redelijk veel onbekende jongens. Loopt er niets in de jeugd, wat rijp is voor het eerste elftal. Het is altijd maar afwachten met zulke aankopen of ze wat toevoegen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Sparta slaat weer slag op transfermarkt: West Ham-middenvelder naar Rotterdam