Veltman: Ik heb die foto gezien waarin de vader van Appie in die auto zit

Veltman: "Ik heb die foto gezien waarin de vader van Appie in die auto zit"

zondag 16 juli 2017 om 14:40

Het eerbetoon van talloze Ajax-fans aan Abdelhak Nouri en zijn familie heeft diepe indruk gemaakt op de selectie van de Amsterdamse club. Joël Veltman en zijn teamgenoten waren vrijdag aanwezig in Geuzenveld. 

"We zagen op social media dat het een initiatief was van de F-side", vertelt de aanvoerder in gesprek met Metro. "Toen dachten wij: daar moeten wij als selectie ook bij zijn. Een heel mooi initiatief."

"Wij wilden daar bij zijn om de familie een hart onder de riem te steken. Ik heb die foto gezien waarin de vader van Appie in die auto zit, dan zie je de waardering van de familie voor die actie. Heel mooi."

Over ruim een week staat het belangrijke Champions League-duel met OGC Nice op het programma. Veltman wil daar nog even niet aan denken. "We weten dat die wedstrijd belangrijk is, maar het voelt nu totaal onbelangrijk. Hoe we het gaan doen weet ik niet, maar we moeten toch naar die partij toewerken."

Plaats een reactie

14forever +6828
zondag 16 juli 2017 om 14:44
Goed initiatief en klasse gevolgd door de selectie.
Vind ik leuk
stollie38 +11872
zondag 16 juli 2017 om 14:50
Mooi gebaar Joël en respect. Komt wel weer goed. We gaan er voor, voor Appie.
Vind ik leuk
Ruud40 +6886
zondag 16 juli 2017 om 14:58
Nee, harde realiteit is dat het niet meer goed komt.
Nooit meer.

Hoe graag we dat ook allemaal zouden willen
Dus graag ook niet doen alsof

Vind ik leuk
stollie38 +11872
zondag 16 juli 2017 om 15:03
Ik doe niet alsof . Goed lezen en het heeft te maken met Nice dat het goed komt. Waar staat dat het dat het niet goed komt. Dus niet zo iets tegen mij roepen doe nooit alsof hier, maar makkelijk op een virtuele site.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 15:09]
Vind ik leuk
Ruud40 +6886
zondag 16 juli 2017 om 15:09
Aah Nice.

Lekker belangrijk
Man man, waar maak je je druk om.
Vind ik leuk
stollie38 +11872
zondag 16 juli 2017 om 15:14
Jij maakt je druk om mijn reactie en niet andersom.
Vind ik leuk
Itsese +1749
zondag 16 juli 2017 om 16:42
Nice is nu juist her belangrijkste.... Doe het voor Nouri. Nouri had nooit gewild dat Ajax nu in 1x helemaal niet meer aan voetbal gaat denken. Nice moet je winnen voor Nouri. Voor jou nu helemaal niet belangrijk, voor Nouri is dit super belangrijk.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 16:43]
Vind ik leuk
pico323 +3193
zondag 16 juli 2017 om 15:21
Jongens maak je niet zo druk. Die onderlinge strijd elke weer. Wat is daar nu leuk aan? Hou het bij de feiten en praat daarover. Wat met Nouri is gebeurd is verschrikkelijk. Maar wat de F Side en de selectie van Ajax heeft gedaan is super. Chapeau daarvoor.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Veltman: "Ik heb die foto gezien waarin de vader van Appie in die auto zit"