AC Milan betaalt 20 miljoen euro aan Lazio en zet transferteller op tien

AC Milan betaalt 20 miljoen euro aan Lazio en zet transferteller op tien

zondag 16 juli 2017 om 18:12

Lucas Biglia is officieel speler van AC Milan. Zondag doorstond de Argentijnse middenvelder, die overkomt van SS Lazio, met succes de medische keuring.

Biglia heeft zijn handtekening gezet onder een driejarig contract, tot de zomer van 2022. Milan betaalt zeventien miljoen euro aan Lazio en heeft de Romeinse club nog eens drie miljoen aan bonussen in het vooruitzicht gesteld. Zondag is de Argentijnse middenvelder (31) gepresenteerd in Casa Milan. Hij speelde sinds 2013 voor Lazio, dat hem oppikte bij Anderlecht.

Biglia is de tiende (!) nieuweling in de selectie van Milan, dat deze zomer door de entree van de nieuwe eigenaren uit China een volledige renovatie ondergaat. Milan versterkte zich deze zomer al met Mateo Musacchio (18 miljoen), Leonardo Bonucci (40 miljoen), Ricardo Rodríguez (18 miljoen), Hakan Calhanoglu (22 miljoen), André Silva (38 miljoen), Andrea Conti (25 miljoen) en Antonio Donnarumma (1,5 miljoen). Fabio Borini en Franck Kessié werden bovendien gehuurd met een verplichte optie tot koop.

Plaats een reactie

zondag 16 juli 2017 om 18:15
Bijna een compleet nieuw elftal kopen.
Nu nog een team vormen.
Vind ik leuk
Haeden +246
zondag 16 juli 2017 om 18:20
En dan gewoon 5e worden in de competitie :)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:29
Hopelijk
Vind ik leuk
Santi +6873
zondag 16 juli 2017 om 18:33
4 Vind ik prima
Vind ik leuk
oke dan +2188
zondag 16 juli 2017 om 18:20
Vp jullie vergeten Bonucci.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:31
Kan iemand me nou eens vertellen wat het nut is van een 'verplichte optie tot koop'?
Vind ik leuk
Santi +6873
zondag 16 juli 2017 om 18:33
Vgm betekent het gwn dat de club hem heeft gekocht maar het eerste jaar geen salariskosten betaalt.

Beetje zoals bij Henriksen van AZ alleen dat was gedaan omdat ze te laat waren een kooptransfer te maken.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:58
Of een extra jaar ervaring op laten doen bij de huidige club.

Ik ben met je eens dat het vrij nutteloos is. Koop die speler gewoon als je hem wil hebben!
Vind ik leuk
Ryanaz +68
zondag 16 juli 2017 om 19:08
Heeft met Finacial fairplay te maken. Dan valt dar bedrag volgend boekjaar of 2 jaar later. Dan heb je daar geen last van.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:35
Kijk, dat klinkt logisch! Bedankt!

Santi en Utreg ook bedankt!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:16
3 jarig contract tot de zomer van 2022..
Vind ik leuk
Frenkie +449
zondag 16 juli 2017 om 21:00
Blijft een onderschatte voetballer en heeft gewoon 50 interlands voor Argentinie op zijn naam staan.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:58
Forza Milan!!!!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:53
En dan nog vind ik dat ze het beter konden inkopen voor het geld wat ze nu hebben uitgeven . Er zal zoveel druk daar komen .

Ik verwacht toch dat het tussen Juve en Napoli/AS Roma gaat . Daaronder zal Milan het moeten gaan uitvechten .

Maar ik laat me graag verrassen .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

AC Milan betaalt 20 miljoen euro aan Lazio en zet transferteller op tien