Brede glimlach bij Pröpper: Als er één is die ik er graag bij heb bij PSV...

    Brede glimlach bij Pröpper: "Als er één is die ik er graag bij heb bij PSV..."

    zondag 16 juli 2017 om 19:40

    Marco van Ginkel voegt zich zondagavond bij het trainingskamp van PSV in het Zwitserse Verbier, tot blijdschap van Davy Pröpper. Het is geen geheim dat de twee het goed kunnen vinden.

    Over de vraag van Omroep Brabant of hij blij is met de komst van Van Ginkel, die voor één seizoen wordt gehuurd van Chelsea, hoeft Pröpper niet lang na te denken. "Zeker weten. Als er één is die ik er graag bij heb dan is het Marco. Hij heeft het al bewezen hier. Echt een aanwinst. Met Marco erbij zijn we redelijk compleet denk ik."

    Pröpper stond zondag in de basis bij PSV, dat een vriendschappelijke wedstrijd speelde tegen AS Monaco. Hij is tevreden over het 0-0 gelijkspel. "Fantastische tegenstander natuurlijk. Er deden wel wat grote jongens mee daar (onder meer Radamel Falcao en Kylian Mbappé, red.). Mooi dat wij tegenstand kunnen bieden. We kunnen redelijk tevreden zijn."

    Plaats een reactie

    zondag 16 juli 2017 om 19:46
    Schlachtenbummler +2169
    zondag 16 juli 2017 om 18:19
    Een citaat: ArieBombarie +17465
    zondag 16 juli 2017 om 18:10


    'Ook'.

    Vreemd dat je alter ego mij van hetzelfde beschuldigde eerder op de middag in een topic van gister waar jij allang niet meer te bekennen was.

    Slim dat je hier gewoon even toegeeft gewoon Stratum te zijn.
    Weet iedereen ook direct dat jij het was die na de loting van Utrecht en PSV moest provoceren in de Nouri-situatie.

    Sneu weer'

    Geachte Voetbalprimeur zoek dit voor mij uit.
    Vind ik leuk
    Woudo +8150
    zondag 16 juli 2017 om 19:50
    Bro waarom heb je een nieuw account?
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2389
    zondag 16 juli 2017 om 19:53
    Aanhoudend zeuren over onbewezen dubbele accounts gok ik. Terecht dus gewoon.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35650
    zondag 16 juli 2017 om 22:36
    Lol. Dat is dus niet mijn account.....
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2389
    zondag 16 juli 2017 om 22:45
    Inmiddels duidelijk
    Vind ik leuk
    United +38660
    zondag 16 juli 2017 om 23:54
    Zit iemand gewoon je berichten te kopiëren ;p
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35650
    zondag 16 juli 2017 om 22:36
    Dat ben ik niet uiteraard.
    Vind ik leuk
    Woudo +8150
    zondag 16 juli 2017 om 22:43
    Had ik inmiddels begrepen! Trieste mensen die Fake accounts gaan maken!
    Vind ik leuk
    zondag 16 juli 2017 om 19:53
    Arie,je kan hier een hoop beweren maar dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk.Die hoogbegaafte onzin die schlachtenbummler hier uitkraamt lijkt me aan stratum niet besteed.Of dacht jij dat hij na al dat bier daar wel toe in staat was ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    zondag 16 juli 2017 om 20:03
    hoho onderschat mijn woordenschat nie jonguh!!!!
    Vind ik leuk
    zondag 16 juli 2017 om 20:08
    Die zou ik nooit durven onderschatten ;)
    Vind ik leuk
    zondag 16 juli 2017 om 19:53
    Ik snap hier geen klote van.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    zondag 16 juli 2017 om 20:04
    arie denkt dat bummie en ik 1 en dezelfde persoon zijn...
    Dat complex achtervolgt hem al een tijdje......
    Vind ik leuk
    maandag 17 juli 2017 om 00:25
    Ah oké, dat die man zich niet om andere dingen druk maakt..
    Vind ik leuk
    R2 +4835
    zondag 16 juli 2017 om 20:01
    Lekker boeiend en bovendien heel mooi off-topic
    Vind ik leuk
    zondag 16 juli 2017 om 20:37
    Arie Bombarie,wij hebben het nagekeken en wij kunnen je vertellen dat stratumseind NIET Schlachtenbummler is.
    Laat dit het einde zijn van deze discussie,
    redactie VP.
    Vind ik leuk
    chicken +8830
    zondag 16 juli 2017 om 20:41
    Kun je niet vertellen wie het wel is...en of deze persoon in bezit is van meerdere accounts?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34826
    zondag 16 juli 2017 om 21:00
    Wat denk jezelf?
    Ze gaan hier echt niet de privacy van iemand open en bloot gooien.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    chicken +8830
    zondag 16 juli 2017 om 21:02
    Dat dat b3st hoort te kunnen aangezien deze operator over de informatie beschikt ;)
    Vind ik leuk
    stollie38 +16811
    zondag 16 juli 2017 om 21:18
    Is niet de echte Arie.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35650
    zondag 16 juli 2017 om 23:31
    Als je dan toch je werk hier stelt te doen, waarom laat je dan zo'n overduidelijk nep-account die mij probeert te gallen bestaan?
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    maandag 17 juli 2017 om 00:32
    Sorry stratum dat ik je vals beschuldigde
    Vind ik leuk
    R2 +4835
    zondag 16 juli 2017 om 20:03
    Natuurlijk een prima versterking voor PSV. Dat het maar voor 1 jaar is, is ook prima. Dan ontstaat er volgend jaar ruimte voor de jeugd bij het vertrek van Van Ginkel en evt. Pröpper.
    Vind ik leuk
    United +38660
    zondag 16 juli 2017 om 20:05
    Boezemvriendjes!
    Vind ik leuk
    zondag 16 juli 2017 om 20:12
    Propper is gewoon een topper. Die word alleen nog maar beter als z'n zwager d'r bij komt. Come on PSV !!
    Vind ik leuk
    United +38660
    zondag 16 juli 2017 om 22:19
    Gaat hij met de zus van Propper?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 17 juli 2017 om 06:20
    Propper met de zus van Van Ginkel
    Vind ik leuk
    Johan.l +4278
    zondag 16 juli 2017 om 20:31
    Goed opgelet Arie, dat ze die ouwe zuiper hier nog toelaten!?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34826
    zondag 16 juli 2017 om 21:03
    Dan lees hierboven de reactie van een VP moderator maar eens.
    Ga lekker samen door een roze bril kijken. Het begint trouwens binnenkort weer in A'dam, lekker samen hand in hand genieten op de boot.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    United +38660
    zondag 16 juli 2017 om 22:20
    Je bent goed op de hoogte.... ;-)
    Vind ik leuk
    chicken +8830
    zondag 16 juli 2017 om 22:26
    Dat heb je als je een relnicht bent ;p
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    maandag 17 juli 2017 om 00:32
    Arie Bombarie,wij hebben het nagekeken en wij kunnen je vertellen dat stratumseind NIET Schlachtenbummler is.
    Laat dit het einde zijn van deze discussie,
    redactie VP.
    Vind ik leuk
    Johan.l +4278
    maandag 17 juli 2017 om 08:43
    Sorry dat ik ook het vermoeden had van een nepaccount, maar daarom blijf ik je nog wel een ouwe gefrustreerd lul vinden
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    maandag 17 juli 2017 om 09:14
    Haha dat mag . Wel netjes dat je in ieder geval de moeite neemt. En als ik je een tip mag geven: erger je niet aan mensen die je totaal niet kent. Veel beter voor je gemoedsrust en bloeddruk . Doe net als ik , ga een lekker vers visje halen voor vanavond op de gril neem er wat lekkers te drinken bij en geniet meer.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    14forever +7955
    zondag 16 juli 2017 om 21:21
    Wordt een leuk middenveldje zo met Hendrix,propper en van ginkel. Wel lijkt het me.een.smalle groep..
    Vind ik leuk
    Jimmy Barnes +2630
    zondag 16 juli 2017 om 23:28
    Zonder spits wordt het weer een kutjaar.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7678
    zondag 16 juli 2017 om 23:35
    Gave gast ! Wanne joekel zeg ! Dit is zo gaaf
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Brede glimlach bij Pröpper: "Als er één is die ik er graag bij heb bij PSV..."