Man United beloont oude bekende van Ajax en AZ met nieuw contract: Geweldig

Man United beloont oude bekende van Ajax en AZ met nieuw contract: "Geweldig"

zondag 16 juli 2017 om 21:08

Sergio Romero speelt ook de komende jaren voor Manchester United. Het contract van de Argentijnse doelman is verlengd tot medio 2021. United maakt dat zondagavond bekend via de officiële kanalen. 

De dertigjarige Romero speelt sinds juli 2015 in Manchester. Toenmalig manager Louis van Gaal haalde hem naar Old Trafford. De twee kenden elkaar nog uit hun gezamenlijke periode bij AZ. Daar werden de trainer en de doelman in 2009 kampioen.

Romero verliet AZ in 2011 voor een avontuur bij Sampdoria. In het seizoen 2013/14 speelde hij op huurbasis voor AS Monaco. Sinds 2015 stond Romero tijdens 28 officiële duels onder de lat bij United. Hij deed in mei 90 minuten mee tijdens de Europa League-finale tegen Ajax. Die wedstrijd werd met 2-0 gewonnen. In de Premier League is Romero de stand-in van David de Gea. 

"Geweldig dat ik een nieuw contract heb getekend. Wie wil er niet bij de grootste club ter wereld spelen?", aldus de Zuid-Amerikaan op de website van zijn club. 

Plaats een reactie

zondag 16 juli 2017 om 21:13
Prima backup gebleken van De Gea. Lekker banken en je hand ophouden.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:14
Aparte carrière die man, maar het is hem wat mij betreft gegund
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:14
Das mooi jonge !
Vind ik leuk
Niellie078 +12856
zondag 16 juli 2017 om 21:15
altijd handig als 2e keeper.. slim van manu om hem er gewoon bij te houden
Vind ik leuk
14forever +4514
zondag 16 juli 2017 om 21:16
Rare titel!!
Vind ik leuk
Dicky +6337
zondag 16 juli 2017 om 21:27
Gelukkig nog iemand die het ziet. AZ in de titel kan ik begrijpen maar........
Vind ik leuk
United +35256
zondag 16 juli 2017 om 22:53
Geeft maar weer aan wat voor site dit is ;p
Vind ik leuk
R2 +600
maandag 17 juli 2017 om 01:15
Mensen klikken sneller als er Ajax in de titel staat. Dit is de VP vorm van clickbait.
Vind ik leuk
Dicky +6337
maandag 17 juli 2017 om 04:52
Snap ik. Maar dit gaat nergens over. Dan kan je de naam van die club wel bij alle items zetten.
Vind ik leuk
R2 +600
maandag 17 juli 2017 om 11:01
Het valt nog mee dat ze dat inderdaad niet hebben gedaan. De titel zou dan ook erg lang worden hè. ;)
"Oude bekende van Az, Ajax, Feyenoord, PSV, Fc Utrecht .. en Excelsior tekent een nieuw contract bij Man U."
Vind ik leuk
kcim +1795
zondag 16 juli 2017 om 21:31
Waardeloze titel!
Vind ik leuk
2cents +26839
zondag 16 juli 2017 om 21:47
Knap dat ze Ajax erin hebben weten te verwerken. Dat is soms een kunst op zich. ;)
Vind ik leuk
United +35256
zondag 16 juli 2017 om 23:01
Ajaxprimeur.nl
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:17
Wel overigens een opvallend lang contract voor een 2e keeper.. met wat pech zit hij gewoon de komende 4 jaar op de bank (waar overigens niets mis mee is bij ManU)
Vind ik leuk
United +35256
zondag 16 juli 2017 om 23:02
Hij keepte wel de Europa League. Denk overigens niet dat Mourinho hem in de Champions League laat keepen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:23
Als de Gea weg gaat dan heeft Manchester een goede vervanger voor de Gea,
Vind ik leuk
Truth +2001
zondag 16 juli 2017 om 21:35
Klopt ...Romero doet het gewoon goed en pereira staat ook al klaar
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 21:36]
Vind ik leuk
yuuup +3966
zondag 16 juli 2017 om 22:10
En alvast een reserve doelman met Romero.
Vind ik leuk
United +35256
zondag 16 juli 2017 om 23:03
Nou de Gea is toch nog wel echt een klasse beter hoor.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:26
Oude bekende van Ajax...clickbait!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:27
Lekker de bekerwedstrijden spelen en hopen dat de gea geblesseerd raakt of vertrekt naar real
Vind ik leuk
United +35256
zondag 16 juli 2017 om 23:04
Dat is helemaal niet te hopen grapjas :)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:35
topper voor op de bank, zeer betrouwbaar gebleken in de wedstrijden die hij heeft gespeed
Vind ik leuk
pos +3303
zondag 16 juli 2017 om 22:00
Jezus ik heb hier al heel wat dramatische titels voorbij zien komen op VP maar deze is wel heel erg genant.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 22:04
Godsamme wat een titel. Goed bezig VP stagiair. Anders hadden jullie de helft minder clicks als Ajax er niet in stond. Volgende keer weer normaal doen? Dankje.
Vind ik leuk
United +35256
zondag 16 juli 2017 om 23:05
Staat er eindelijk eens AZ in de titel... ;-)
Vind ik leuk
United +35256
zondag 16 juli 2017 om 22:52
Hij is een prima tweede keeper.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Man United beloont oude bekende van Ajax en AZ met nieuw contract: "Geweldig"