Gerucht uit Engeland: De Boer wil vier miljoen betalen voor Nederlandse back

Gerucht uit Engeland: De Boer wil vier miljoen betalen voor Nederlandse back

zondag 16 juli 2017 om 23:38

Gregory van der Wiel staat in de belangstelling van Crystal Palace. Dat meldt boulevardkrant The Daily Mirror zondag. De rechtsback is de zoveelste Nederlander die wordt gelinkt aan de nieuwe club van Frank de Boer. 

Afgelopen seizoen kwam Van der Wiel (29) slechts elf keer in actie namens zijn club Fenerbahçe. Dat kwam mede omdat de back tijdelijk uit de selectie was gezet. Zijn zaakwaarnemer zou al een tijdje op zoek zijn naar een nieuwe club.

Het contract van de oud-speler van Paris Saint-Germain en Ajax loopt door tot medio 2020. The Mirror spreekt over een transfersom van ongeveer vier miljoen euro. 

De Boer en Palace zijn naarstig op zoek naar versterkingen voor de achterhoede. De afgelopen weken vielen ook de namen van Jasper Cillessen (FC Barcelona), Joël Veltman, Jaïro Riedewald (beiden Ajax), Stefano Denswil (Club Brugge) en Bruno Martins Indi (FC Porto) in Londen. Afgelopen week legde De Boer zijn eerste versterking voor het nieuwe seizoen vast. Ruben Loftus-Cheek wordt voor één jaar gehuurd van Chelsea. 

Poll

Is Palace een mooie club voor Van der Wiel?

(698 stemmen)

Plaats een reactie

Old Star +3884
zondag 16 juli 2017 om 23:41
Doen!
Win - win situatie!
Vind ik leuk
Romario9 +5395
maandag 17 juli 2017 om 05:31
Win voor Fenerbahce en Vd Wiel ja. Niet voor Crystal Palace.
Vind ik leuk
Borusse +174
zondag 16 juli 2017 om 23:41
Daar heb je wat aan! Een speler die tijdens de interlandperiode het vooral heeft over het feit dat in FIFA zijn tattoos niet zijn verwerkt.....
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 00:26
Serieus, haha, dat heb ik nooit meegekregen, wat een mannetje.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 00:37
Is ook een lulverhaal
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 00:39
Thanks, heb het door jou gegoogled, volgens mij krijgen heel weinig voetballers een tattoo in fifa. Geen idee zelf.
Maar de reden is dat het copyright van de tattoo is, en de maker van het spel wilt daar geen risicos mee nemen.
Vind ik leuk
Roekoe +4409
maandag 17 juli 2017 om 00:59
Maar wel een WK finale gespeeld heeft, 6x kampioen geworden, 4x de beker en genoeg CL wedstrijden. Ik zou ervoor tekenen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:47
Ja dat was allemaal de verdienste van VD Wiel inderdaad.

Bij Ajax enigzins redelijk succesvol geweest, bij PSG waren ze hem liever kwijt dan rijk en zelf bij Fener niet waargemaakt.

Ja daar mag je blij mee zijn Frank.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:42
De Boer gaat inmiddels voor een Ajax reünie in Londen
Vind ik leuk
jaja_PSV +17288
maandag 17 juli 2017 om 04:48
Hoe geloofwaardig ben je dan nog..
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:43
Welke Nederlander gaat er nog meer gelinkt worden aan de Boer?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 00:15
Jeremain Lens wellicht.
Was Frank altijd al van gecharmeerd.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:45
Mooie club voor vd wiel hopelijk kan die daar weer een beetje de oude worden als het doorgaat tenminste
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:54
Meteen doen . Jammer toch dat hij zo met zijn carrière is omgegaan . Hij had er veel meer uit kunnen halen .
Vind ik leuk
Lukas27 +247
zondag 16 juli 2017 om 23:55
Just do it!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 00:11
Ben benieuwd of er een leipe Engelsman is die onder het mom van 'i can organise things' een paar ton op kan strijken :-P
Vind ik leuk
United +39423
maandag 17 juli 2017 om 00:15
Prima club voor Vd Wiel.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 06:10
Kan gewoonniet waar zijn.
Vind ik leuk
Pagan1964 +1793
maandag 17 juli 2017 om 06:50
Daar gaan we weer, volgende Nederlander. Het wordt al net zo triest als Wenger met al zijn Fransen
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 07:23
Was een topback op zijn twintigste. Daarna meer met randzaken bezig geweest en zeer matig geworden. Jammer, maar financieel hoef je geen medelijden met hem te hebben.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:22
Verstandig om bij Palace alleen spelers te halen die niks van het Engelse voetbal weten.....
Vind ik leuk
Woudo +7095
maandag 17 juli 2017 om 09:19
Frankie er zijn ook spelers op de wereld zonder de Nederlandse nationaliteit man man man
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:45
Ja zo graaf je je eigen graf , ik zou eens een divisie lager kijken in Engeland daar lopen spelers rond die velen malen beter zijn dan vd Wiel. Gaat het dadelijk even niet goed kan die vertrekken let maar op!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Gerucht uit Engeland: De Boer wil vier miljoen betalen voor Nederlandse back