Krul mag uitkijken naar nieuwe club na duidelijk signaal Newcastle United

Krul mag uitkijken naar nieuwe club na duidelijk signaal Newcastle United

maandag 17 juli 2017 om 08:19

Voor Tim Krul is het einde verhaal bij Newcastle United. De Premier League-club gaat zonder de Nederlandse doelman (29) op trainingskamp in Ierland.

Dat blijkt uit de 27-koppige selectie die Newcastle wereldkundig heeft gemaakt. Die telt drie doelmannen: Karl Darlow, Rob Elliot en Freddie Woodman. Voor Krul is er geen plek. Hij blijft achter in Newcastle en mag hoogstwaarschijnlijk uitkijken naar een nieuwe club.

Krul keepte het afgelopen jaar op huurbasis bij Ajax en AZ, nadat een knieblessure hem bijna een jaar aan de kant hield. Hij maakte afgelopen weekend al geen deel uit van de Newcastle-selectie, die het in een vriendschappelijke wedstrijd opnam tegen Heart of Midlothian (2-1 zege).

Krul mag voorlopig wel blijven meetrainen bij Newcastle. Het is onduidelijk of de Oranje-international kan rekenen op belangstelling van andere clubs. Het Franse Montpellier lijkt zijn interesse niet door te hebben gedrukt.

Lees ook: Keeperstekort bij Oranje: Zoet enige zekerheidje, hopen op Hahn, Jurjus en Bizot

Poll

Is het terecht dat Krul moet vertrekken?

(391 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 17 juli 2017 om 08:17
Zijn tijd is geweest. Lekker terug naar Nederland. Keeper voor onder de subtop.
Vind ik leuk
United +35493
maandag 17 juli 2017 om 11:55
Twente?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:14
Neen dank. Zoals het er nu voor staat gaan Drommel en Brondeel het uitmaken. Drommel heeft in de voorbereiding al wel meer gekeept dan Brondeel.
Vind ik leuk
Roekoe +590
maandag 17 juli 2017 om 08:18
Wat voor Ajax?;)
Vind ik leuk
United +35493
maandag 17 juli 2017 om 11:55
Haha dat is niet meer nodig.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:18
Arme Krul kan weer opnieuw beginnen!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:28
Egt jammer dat hij zo diep gezonken is.

Was ooit de man bij Newcastle, maar die status is als sneeuw voor de zon verdwenen.
Vind ik leuk
dhrwobo +4955
maandag 17 juli 2017 om 08:45
Waar is het misgegaan? zijn blessures bij Newcastle?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:48
Ik zou het niet weten, zou zomaar kunnen.

Hij is in elk geval met het jaar slechter geworden terwijl keepers meestal met het jaar beter worden.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:55
Hij lijkt inderdaad niet meer zijn oude niveau te (kunnen) halen.
Vind ik leuk
chicken +3328
maandag 17 juli 2017 om 10:16
Newcastle heeft hem groot gemaakt en hij is er ook ingekakt omdat hij nooit over gestapt is naar een grotere club.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:15
Denk eerlijk gezegd dat het aan zijn knie blessure ligt. Toen kwam plotseling de klad erin.
Vind ik leuk
orion73 +149
maandag 17 juli 2017 om 08:48
Bij Newcastle hebben ze waarschijnlijk ook de beelden bekeken van de wedstrijden die hij bij AZ heft gekeept. Daarin liet hij niet een bepaald grootse indruk achter....
Vind ik leuk
Maxidi +1961
maandag 17 juli 2017 om 08:57
Ga lekker naar Celtic, die kunnen nog wel een keeper gebruiken...
Vind ik leuk
Woudo +921
maandag 17 juli 2017 om 09:16
Daar moest ik ook aan denken idd! Zou goeie club zijn voor hem! Ik gun hem t beste!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:07
Zonde. Ben hem nog steeds dankbaar voor de penaltyserie tegen Costa Rica.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:15
Krul blijft voor altijd een volksheld, hij heeft mij gered van een zenuwinzinking die dag.
Vind ik leuk
United +35493
maandag 17 juli 2017 om 11:57
Dat was een gouden wissel van Louistje in de 119e minuut!
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 11:57]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:17
Krul was de beste keeper ter wereld op 5 juli 2014.
Vind ik leuk
pinkelman +1855
maandag 17 juli 2017 om 09:18
Onder Louis werden middelmatige spelers groots denk aan Depay, Krul, Indi en in mindere mate Wijnaldum.
Vind ik leuk
Guust +1863
maandag 17 juli 2017 om 09:26
Ik heb het nooit echt een top keeper gevonden, gewoon middelmaat. Maar na zijn blessure is hij heel houterig geworden met zijn benen. Moet gewoon genoegen nemen met een veel mindere club.
Vind ik leuk
RwR070 +27
maandag 17 juli 2017 om 09:39
Optie voor Ado om te huren?!
Vind ik leuk
Teo Smith +9300
maandag 17 juli 2017 om 10:29
Na zo'n seizoen is het wel te begrijpen. En dat allemaal door een klote veldje in Kazachstan, zou er nog steeds nachtmerries van krijgen als ik hem was....
Vind ik leuk
mcmodd +4878
maandag 17 juli 2017 om 10:59
Ja hij moet nu voor zichzelf kiezen. Een uitstekende keeper voor onze subtop, maar te goed voor de tweede positie. Dan kom je toch al gauw in het buitenland terecht, vermoed ik.
Vind ik leuk
United +35493
maandag 17 juli 2017 om 11:54
Heeft jammer genoeg na zijn blessure zijn oude niveau nog niet gehaald. Er komt vast wel een leuke club voor hem waar hij het weer kan proberen.
Vind ik leuk
LFC16 +91
maandag 17 juli 2017 om 12:52
als het goed is heeft ie het telefoon nummer van Jaap Stam toch wel..?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:16
READING...??
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Krul mag uitkijken naar nieuwe club na duidelijk signaal Newcastle United