Update: 'Van Geel trapt gaspedaal in: Feyenoord is twee verdedigers rijker'

Update: 'Van Geel trapt gaspedaal in: Feyenoord is twee verdedigers rijker'

maandag 17 juli 2017 om 23:11

Feyenoord lijkt zich naast Jerry St. Juste op korte termijn ook te gaan versterken met Ridgeciano Haps. Volgens het Algemeen Dagblad is de linksback van AZ 'bijna van Feyenoord'.

Op de cover van AD Sportwereld van dinsdag is te lezen dat zowel St. Juste als Haps bijna van Feyenoord is. De linksback staat bovenaan het verlanglijstje van Feyenoord. Een transfer van Haps naar Rotterdam-Zuid lijkt dus in een stroomversnelling terecht te zijn gekomen, want maandagochtend schreef De Telegraaf dat Feyenoord de onderhandelingen met AZ is gestart. Technisch directeur Martin van Geel heeft het gaspedaal ingetrapt en ervoor gezorgd dat een transfer bijna in kannen en kruiken is.

Haps moet de naar AS Monaco vertrokken Terence Kongolo doen vergeten. Eerder kondigde Feyenoord met Sofyan Amrabat, Jean-Paul Boëtius en Kevin Diks al drie versterkingen aan. Op korte termijn lijken St. Juste en Haps daar bij te komen.

Update 23.09: Ook volgens Voetbal International is Haps op weg naar Feyenoord. De linksback wordt dinsdag medisch gekeurd, waarna de transfer officieel wordt gemaakt. Ook St. Juste ondergaat dinsdag een medische keuring. Feyenoord bereikte maandag een akkoord met AZ over de transfersom van Haps. Vanaf dinsdag zijn zij officieel speler van Feyenoord.

Plaats een reactie

BassieN +5812
maandag 17 juli 2017 om 22:50
Lekker bezig Martin, beetje vaart erachter!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:53
Martin is zeker lekker bezig!! Besef je wel wat je terug krijgt voor wat er vertrokken is??
Vind ik leuk
BassieN +5812
maandag 17 juli 2017 om 22:57
Genoeg ruimte voor ontwikkeling bij Haps en St. Juste, ook Boëtius ontwikkelt zich nog (pas 23) en zit er daarbij ook een goede lichting uit de jeugd aan te komen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:59
Met andere woorden, je neemt genoegen met een tussenjaar en waarschijnlijk uitschakeling CL na de eerste poulewedstrijd?
Vind ik leuk
BassieN +5812
maandag 17 juli 2017 om 23:00
Uh, nee? Ik heb laatst nog over een team gehoord dat met jonkies een Europese finale haalde.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:03
Klopt ja "een team".
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:01
Laat dat nu net ook een van de sterke punten van Feyenoord zijn geweest het afgelopen jaar. Helaas is het lot van een eredivisieclub dat de beste spelers een stap maken. Dat gaat bij Ajax ook gebeuren. Het is altijd afwachten wat de vervangers gaan doen en of de jonkies niet in een dipje belanden. Wat dat betreft wordt het een interessant seizoen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:03
Ja, maar dat was een sprookje. In het echt verloren ze de finale kansloos.

Als we nu nog een goede linksbuiten halen dan kunnen we zeker een verrassing worden in de CL.

Ja, lach me maar uit ;)
Vind ik leuk
joedelie +1700
maandag 17 juli 2017 om 23:09
Dan lach ik je ook alvast uit.. Noem eens 1 goede speler bij Feyenoord? Oh sorry ik weet er wel 1 Jones..
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:35
een maar? dan ga ik voor Jorgensen.

Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:07
Ja er zat niet direct een wereldtopper tussen, maar
gewoon goede spelers voor niveau eredivisie. Toch moet ik zeggen dat Elia, Kuyt, Vilhena, El Ahmadi, Karsdorp, Kongolo echt wel iets extra's hebben gebracht wat ik op vergelijkbare posities bij de concurrentie niet gezien heb.

Ze hebben afgelopen jaar ook gewoon echt Feyenoord voetbal gespeeld. Sterker door strijd.
Vind ik leuk
inimini +1417
maandag 17 juli 2017 om 23:07
Feyenoord koopt niet slecht in maar ook niet echt bijzonder met deze spelers. Zijn geen spelers waarvan je denkt dat ze nog veel beter gaan worden.

Verder kun je niet over een tussenjaar praten, ze zijn kampioen geworden heel goed, maar eerst maar eens structureel om het kampioenschap meedoen.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:11
Goeie jongens met nog wat potentie. Halen al een paar jaar een redelijk niveau.

Qua verhaal structureel heb ik eerder al eens aangegeven dat Feyenoord sinds het debacle van 10/11 prima heeft gepresteerd. 5 Van de 6 jaar top 3 is niet slecht. Kampioen wordt lastig, in de CL heb je wat geluk qua loting nodig. Maar hopelijk kunnen ze lang meedoen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 juli 2017 om 00:12]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:16
Je kan niet beter op dit moment, dan maar een tussenjaar. Feyenoord is nog niet.in de (finaciele) positie om het verlies van Kongolo, Karsdorp, Elia en Berghuis dusdanig op te vangen zonder kwaliteit in te leveren, zo realistisch moeten we gewoon zijn.
Ik hoop gewoon dat we dit jaar weer zo lang mogelijk mee kunnen doen om het kampioenschap, alles daar boven is mooi mee genomen.
Vind ik leuk
Starkoo +301
maandag 17 juli 2017 om 23:23
Maakt niet uit wat Feyenoord haalt kans in Europa is nihil of de loting moet echt mee zitten, ook Ajax is het geen uit gemaakte zaak ook al zijn ze 2 keer plaats en komen ze in een beter pot bij het behalen van de CL. En met AZ aankopen weet je het maar nooit Ajax haalt al jaren de beste spelers op daar maar wie is er nou echt door gebroken....
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:30
Ajax neemt al 3 jaar genoegen met een tussenjaar dan.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 07:42
Wie had jij dan verwacht? Jordi Alba?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:51
Nee aub niet, please niet, nooit niet, doe het niet!
Edit: Deze gast wilde niet nooit en te nimmer naar Feyenoord, vond het maar een klote clubje, absoluut geen topclub.
En nu toevallig een jaartje later is Feyenoord kampioen en speelt CL en deze gast wilt ineens wel.

Daarom dus nee, heel erg graag dat dit niet doorgaat.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 22:52]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:55
Bronnetje?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:59
De zeventienjarige Owen Wijndal zat onlangs al op de bank bij AZ voor de duels met ADO Den Haag
en Sparta Rotterdam, al bleef een officieel debuut in de hoofdmacht van de Alkmaarders tot nu toe uit. De linksback is inmiddels wel uitgegroeid tot een vaste waarde bij Jong AZ en maakte onlangs ook zijn eerste minuten voor Oranje Onder-19. De verdediger verwacht dan ook niet dat AZ zijn laatste club zal zijn.

Wijndal speelde in de jeugd van het inmiddels failliete HFC Haarlem, voordat hij naar zijn huidige werkgever vertrok. Andere club toonden dongen toen echter ook naar zijn handtekening: “Manchester United en Ajax toonden interesse. Maar bij AZ acht ik de kans op een doorbraak in het eerste het grootst. Ik was uitgenodigd in Manchester. Maar besloot niet te gaan, uit angst om te gaan twijfelen”, vertelt hij aan het Noordhollands Dagblad.

Wijndal hoopt volgend seizoen definitief deel uit te gaan maken van de selectie van AZ en kijkt ook al verder naar een mogelijke nieuwe stap omhoog. Een transfer binnen de Eredivisie sluit hij niet uit: “Na AZ wil ik de stap maken naar Ajax of PSV. Feyenoord vind ik geen topclub meer. En daarna hopelijk Real Madrid, dat is mijn droomclub.”


Dat was niet Haps die dat zei, wel beter opletten!
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 22:59]
Vind ik leuk
Obl93 +536
maandag 17 juli 2017 om 23:04
Wel fijn, eindelijk iemand die zijn bronnen checkt!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:11
Dus die Wijndal moet even een ouderwets koelie krijgen op het veld. Mooie taak voor El Ahmadi of Vilhena denk ik zo.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:11
koekie
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:10
Heb op dit tijdstip geen zin om het nu te googlen.
Maar je bericht staat mij wel bij wat ik dacht van Haps te hebben gelezen, lijkt hetzelfde.

Als ik fout zat, damn, wat heb ik dan de afgelopen tijd veel over hem gezeurd Richard020.


Bedankt voor dit bericht
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:40
Geen dank. Iedereen kan zich vergissen..
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:01
En juist daarom hem nóg beter maken, voor veel geld verkopen en ooooo wat is hij Feyenoord voor altijd dankbaar!
Geen azijn pissen, je krijgt de ruwe diamanten!
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:11
Ik had het toch echt anders gelezen, maar tja je moet ook niet alle sites inclusief deze geloven.
Als het echt niet klopt, dan ben ik echt een oetlul voor die berichten.
Alsnog ben ik benieuwd hoe hij het bij Feyenoord gaat doen, als hij komt.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 07:53
grow up
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:51
Mooi dat Feyenoord Haps gaat halen.
Dan gaat hij zeker niet naar Ajax.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:54
Hoop dat dit een onderdeel is van een strategie, dat een andere club denkt van heej sjit, wij willen onze verdediger wel verkopen, maar we dachten meer geld te krijgen van Feyenoord. En dat dat nu ineens wel doorgaat, is afwachten.
Vind ik leuk
lexy88 +1005
maandag 17 juli 2017 om 22:52
St. Juste lijkt me toch echt meer voor de breedte, net als Diks, ook niet het niveau wat Feyenoord moet nastreven me dunkt. Vraag me ook af of zij die potentie wel hebben. Maar, aan de andere kant, wie is er wel betaalbaar en beter? Hopelijk redden alle nieuwelingen het, het is een mooie stap!
Vind ik leuk
Obl93 +536
maandag 17 juli 2017 om 23:02
Maar als je naar de Eredivisie kijkt, Heb je toch wel weer de beste linksback en Diks doet niet perse onder voor Veltman en Arias. Voor Feyenoorders voelt het wrang omdat we met Karsdorp gewoon de beste rechtsback van Nederland in huis hadden.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 07:56
Wat wrang voelt is dat Nieuwkoop 4 weken out is.
Niet dat Karsdorp weg is. Die is gewoon op het juiste moment verkocht.
Vind ik leuk
Obl93 +536
dinsdag 18 juli 2017 om 08:10
Dat was mijn punt niet. Ging erom dat wij de beste rechtsback van Nederland in huis hadden en al zijn opvolgers op dit moment minder lijken te zijn. Een beetje het probleem wat Ajax met Klaassen heeft.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 08:14
Toen Karsdorp debuteerde als rechts back verklaarde iedereen Rutten voor gek. Zeker toen hij het de wedstrijd erna weer deed. Alsof Fred niet spoorde.
Iedereen heeft tijd nodig. Nieuwkoop heeft volop potentie. Of je er op achteruit gaat betwijfel ik. Je hebt er nu 3 a 4 spelers voor kunnen kopen.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6016
maandag 17 juli 2017 om 22:53
Feyenoord, oftewel FC subtop.
Vind ik leuk
BassieN +5812
maandag 17 juli 2017 om 22:55
Hier heb je vast lang over nagedacht.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:02
Niet echt die grap probeerde hij al minimaal 1 keer te maken.

Kan het kennelijk niet verkroppen dat Amrabat naar een topclub wil. ;)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:25
Wilt Amrabat nu al weg bij Feyenoord ?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:29
Nee daarom wou hij weg bij Utrecht.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 06:43
Dat staat er niet ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 12:40
I know, maar sommige mensen lopen een beetje denigrerend te doen over de status van Feyenoord door te proberen om meerdere keren dezelfde tekst te plaatsen.

Niet erg origineel. ;)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:56
Bedoel je wat Haps over Feyenoord zei?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:01
de stand wees toch echt wat anders aan vorig seizoen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:18
Dude je support FC Utrecht hahaha. Stay in your lane man
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:54
Die verloren bekerfinale steekt nog steeds he?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:54
Tja, scouting oprollen en fingerscrossed.
Nu nog 2 echte kwaliteitsinjecties waar de rest zich aan kan optrekken en starten maar..
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:54
Succes ermee
Vind ik leuk
fr1963 +1058
maandag 17 juli 2017 om 22:58
We gaan de goede kant op. Nu RvP nog ff strikken....en Larsson bevrijden uit Heerenveen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:59
Allemaal niet erg creatief gescout door feyenoord.
Heb echt het gevoel dat ze in het volgend seizoen 4e of 5e worden en worden afgedroogd in de CL League
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:14
Als we maar een leuk seizoen hebben joh. Komt best goed met Feyenoord.
Vind ik leuk
Obl93 +536
maandag 17 juli 2017 om 23:00
Kijk jongens, zo snel kan het dus gaan! Een beetje geduld is nooit verkeerd.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:01
Gaat lekker snel zo!

Nog maar 2 buitenspelers en we zijn aardig compleet!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:14
+ RvP
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:17
Die vergat ik er expres even bij te vermelden, kijken of je hapt.
Volgens heb ik beet, de vangst was precies zoals verwacht. :p



Nu de verdediging op orde is, is dat wel een goed idee. :)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:22
Oh ja joh.....;)

Met St Juste ben ik heel blij als het rondkomt.

Haps vind ik moeilijk in te schatten.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:27
Niettan? ;)

Ik ben ook erg blij met St. Juste.
Haps ben ik ook wel blij mee hoor, het is geen Kongolo maar een goede linksback.

Nu nog Berghuis kopen voor 6 miljoen en Van Persie(jaja) en Reza of Jahanbakhsh en we hebben een mooie selectie. :)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:43
Ja aangevuld met jeugd. Niet slecht.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:47
Daar kunnen we heel goed mee voor de dag komen in de eredivisie

Jones/Vermeer

Nieuwkoop Botteghin V/D Heijden Haps

El Ahmadi
Toornstra Van Persie

Berghuis Jorgensson Boëtius




Geen hoofdpijn meer? ;)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:51
Had geen hoofdpijn....was alleen een beetje duizelig ;)
Ik was dus met vrienden in de kroeg maar was de enige die vanochtend vroeg op moest....
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:54
Moet je ook niet doen hè, de avond voor je moet werken, dan moet je gewoon op tijd gaan slapen. :p
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:00
Het probleem is dat ik 's avonds nooit moe ben ;)
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:04
Dat ken ik ja ;) Voor het vissen is dat echt doping, maar voor het werken daarentegen...... :x

Zeker gezien ik, nadat ik thuis kwam, 2 uurtjes heb liggen slapen op de bank. Nooit doen doordeweeks. :(
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:12
Haha! De ene zegt dat siësta"s goed zijn de andere niet.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:15
Nou het heeft gewerkt, ik ben klaar wakker. :)

Nou helpt de muziek die ik aan het luisteren ben op het moment ook niet heel erg mee om in slaap te vallen. :p
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:18
Welke muziek?
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:24
Techno-remix van wat oudere nummers :)
Onder andere:
Aha - Take on me - Techno remix
Mike Oldfield - moonlight shadow - ook een techno remix
Deze vond ik het mooist:
Fleetwood Mac - Everywhere - SiFi remix
https://www.youtube.com/watch?v=We07L7z_eWI
Moet je maar eens luisteren als je zin hebt, prachtige remix met repect voor het orginele nummer.

De orginele nummers ervan vind ik ook super leuk, maar dat komt omdat mijn vader die vaak gedraaid heeft. :)
Combinatie tussen oud en nieuw, heb meer zin gekregen om te dansen dan te slapen XD
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 juli 2017 om 00:26]
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:39
Dan ga je toch lekker dansen ;)

Ik zal ze morgen eens beluisteren ben benieuwd!
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:45
Ik woon nog thuis, dus dan worden mijn ouders en mijn broertje wakker anders was ik wel gaan dansen. XD

Heb lekker een koptelefoon op maar als ik ga dansen gaat dat best wel herrie maken, binnenskamers. ;)

Niet weer vergeten hè. :p

Wat voor muziek hou jij van?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 juli 2017 om 00:45]
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 01:04
Ik ga proberen het niet te vergeten ;)

Ik hou van verschillende muziek. Eigenlijk van alles en nog wat.

Mijn favoriete band is Muse.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 01:10
Eerst zien dan geloven :p

Ik ook, maar bij mij hangt het heel erg af van mijn stemming. Als ik wat vrolijker ben word mijn muziek wat drukker.

Is dat diezelfde groep die het nummer Madness heeft gemaakt?
Dat vind ik wel een mooi nummer. :)

Ik ga zo toch eens een poging wagen om te slapen, spreek je nog wel.
Slaap lekker!!
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 01:15
Slaap lekker!
Vind ik leuk
T&T +9931
dinsdag 18 juli 2017 om 08:17
Janet Jackson..."that's the way love goes".

Dat is een.lekkerw nummertje om te dansen.

Lekkere beat.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 juli 2017 om 08:20]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:04
st Juste okay...
maar haps is gewoon te oud om een gok te wagen...
Vind ik leuk
joedelie +1700
maandag 17 juli 2017 om 23:08
Het wordt duidelijker en duidelijker dat van Geel de Champions League niet serieus neemt.. Met B spelers kom je geen steek verder.. Maaarr het is altijd beter dan C spelers als Toornstra en Vormer..
Vind ik leuk
Obl93 +536
maandag 17 juli 2017 om 23:14
Maar wie zou je moeten halen om wel serieus mee te doen in de champions league? Ik denk dat dat met Nederlandse budgetten gewoon een illusie is.
Vind ik leuk
joedelie +1700
maandag 17 juli 2017 om 23:35
Er lopen best veel goede spelers rond, het kan niet zo zijn dat Feyenoord geen spelers als Sanchez, Arias, Dolberg of die spits van Twente van afgelopen jaar kan halen, het is al jaren zo dat van Geel het zichZelf zo makkelijk mogelijk maakt en iedereen vond dat, totdat hij 1 keer kampioen wordt dan is oopeens alles vergeten.
Vind ik leuk
Obl93 +536
maandag 17 juli 2017 om 23:53
Dat er goede spelers rond zullen lopen geloof ik meteen, vaak zijn deze wel een stuk duurder en is er een slecht beeld of zo'n speler in de Eredivisie, of zeker Champions league mee kan. Op dit moment haalt PSV Lozano - een peperdure speler. Maar als er dit seizoen wéér geen CL-voetbal wordt behaald, gaat het waarschijnlijk in Eindhoven net zo aflopen als bij Feyenoord een jaar of 10 geleden.
Vind ik leuk
Vp128 +364
dinsdag 18 juli 2017 om 00:33
Waarom denk je dat? Er wordt toch gewoon op EL begroot?
Vind ik leuk
Obl93 +536
dinsdag 18 juli 2017 om 00:41
Daar heb ik dus mijn twijfels over bij PSV. Ik heb het idee dat de transfer van Lozano een enorme gok is om kampioen te worden. Maar ik zie het nu nog niet direct gebeuren. Marcel Brands gaf zelf aan dat de transfersom tussen de 5 en 10 miljoen ligt, maar in diverse media werd hij al gelikt aan Man. City, waardoor ik niet geloof dat dat de daadwerkelijke transfersom is. En in dat geval zijn dat geen begrotingen die bij Nederlandse Europa-League-clubs passen.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 07:59
Ken je Jorgensen?
Die maakter er toch een pak meer dan Dolgberg dacht ik zo.
Of ken je Pelle?

Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:15
Als er bloed uit komt moet je een keer stoppen jodela.
Vind ik leuk
BassieN +5812
maandag 17 juli 2017 om 23:19
Die C speler Toornstra was wel belangrijker dan jullie topspits
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:50
Toornstra een C-speler, verstand van voetbal heb jij niet, is het wel.
Vind ik leuk
13 +1450
dinsdag 18 juli 2017 om 03:57
C-speler Toornstra die bronzen schoen kreeg vd Telegraaf...
B-speler Botteghin won de zilveren.
En A-speler El Ahmadi de gouden.

De rest vd Eredivisie waren D tm Z spelers of kwamen niet in aanmerking voor een letter uit het alfabet :-D
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:09
Nu nog een vervanger voor Nelom...
Vind ik leuk
BassieN +5812
maandag 17 juli 2017 om 23:18
Nelom is een prima back-up, schikt zich in zijn rol
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:46
Ja maar mijn voorkeur is wel Woudenberg. Ik word altijd nerveus van Nelom.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:12
Van Geel heeft er kijk op en nou is het kampioenschap een zekerheid ;). Plek 2 gaat tussen Ajax en PSV;) Ik wil likes voor de aanstaande titel van Feyenoord '-)...
Vind ik leuk
masterpsv +4366
maandag 17 juli 2017 om 23:14
Ben niet zo kapot van deze twee aankopen gewoon middelmaat!
Vind ik leuk
poklane +2323
maandag 17 juli 2017 om 23:15
De Telegraaf meld een transfersom van €6miljoen voor Haps en €4,5miljoen voor St. Juste
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:17
Dat is best netjes.
Vind ik leuk
Gerro +2593
maandag 17 juli 2017 om 23:17
Dat moet ook geen enkel probleem zij als je zojuist 30 miljoen aan transfers ontvangen heb. Had die Juste ook nog wel graag naar Ajax zien komen.
Vind ik leuk
BassieN +5812
maandag 17 juli 2017 om 23:18
Van Geel is on fire jongens
Vind ik leuk
poklane +2323
maandag 17 juli 2017 om 23:20
Nu nog hopelijk Berghuis voordat de competitie begint, en Van Drongelen zou ook niet verkeerd zijn.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 23:20]
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:02
Van Drongelen zou echt een goede zet zijn! Berghuis hoop ik ook.
Vind ik leuk
Pukstra +505
maandag 17 juli 2017 om 23:20
St juste dinsdag gekeurd bij feyenoord
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:21
Voortvarend ineens! Goed bezig vsn Geel en Feyenoord! Prima versterkingen!
Vind ik leuk
Wouta80 +221
maandag 17 juli 2017 om 23:27
Snel geschakeld. Hopen voor Feyenoord dat ze slagen maar dat weet je nooit. Maar ze moeten meer ervaring halen anders wordt het een strijd tussen de mooiste club :-) en de lampjes.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:52
Nu noem je Feyenoord toch echt 2 keer samen met PSV. ;)
Vind ik leuk
Korm +18989
dinsdag 18 juli 2017 om 06:18
Mensen die over lampjes beginnen kan je sowieso niet serieus nemen :)
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 12:38
Zo serieus was mijn reactie ook niet ;)
Vind ik leuk
Korm +18989
dinsdag 18 juli 2017 om 13:18
heb het ook niet over jou maar over wouta80
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 17:56
Owh aha. :)
Vind ik leuk
Korm +18989
dinsdag 18 juli 2017 om 06:18
Prima aankopen, helaas voor de supporters net te laat ;)
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 07:35
Fijn dat jullie zou vrolijk en vol goede moed zijn, en ik wil jullie humeur niet verpesten hoor! Maar jongens gehaald bij de subtop zakken bijna altijd door het ijs een enkeling daargelaten.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 07:59
waar moeten we ze dan vandaan halen?
Vind ik leuk
Teo Smith +11858
dinsdag 18 juli 2017 om 10:09
Goed begin van je week. Nou nog een een vleugelspits en je bent klaar.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 10:19
Die St Juste is wellicht leuk voor de toekomst maar lijkt me niet dat hij Jan of Botteghin uit de basis speelt. En dan vraag ik me af of ze zo'n jongen daar niet in de jeugd hebben. Maar voor de breedte prima aankoop. Ik ben ook blij dat Haps naar Feyenoord gaat want dan komt hij in ieder geval zeker niet naar Ajax. Ben zeer tevreden met Overmars en dat er geen eredivisie middelmaat wordt gehaald (zeker voor dat geld) maar in het geval van nood had hij toch zomaar bij Haps kunnen uitkomen en daar hebben we helemaal niets aan. Overschat speler die alleen maar wild kan draven. Er is een reden dat ook PSV hem aan zich voorbij laat gaan!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: 'Van Geel trapt gaspedaal in: Feyenoord is twee verdedigers rijker'