Feyenoord betaalt stuk meer dan 4,5 miljoen euro: Dat bedrag ligt echt hoger

Feyenoord betaalt stuk meer dan 4,5 miljoen euro: "Dat bedrag ligt echt hoger"

Gepubliceerd: dinsdag 18 juli 2017 om 18:02di 18-07-2017 om 18:02

Feyenoord heeft meer dan 4,5 miljoen euro betaald voor Jerry St. Juste. De transfersom voor de twintigjarige verdediger 'ligt echt een stuk hoger'. Gerry Hamstra, technisch manager van sc Heerenveen, laat dat dinsdag weten aan Voetbal International. 

Dinsdag werd de overstap van St. Juste naar Rotterdam-Zuid afgerond. "We wisten natuurlijk dat dit er aan zat te komen. De interesse rond hem speelde al een tijdje, Jerry wilde zelf een stap maken en dit was ook het goede moment voor de club", aldus Hamstra. 

Het bericht dat de Friezen ongeveer 4,5 miljoen euro ontvangen voor St. Juste klopt niet. "Dat bedrag ligt echt hoger." Een deel van het ontvangen bedrag wordt door Heerenveen nu aangewend om de defensie op meerdere posities te versterken, weet VI. 

Met name de flanken hebben prioriteit. Hamstra is op zoek naar zowel een links- als een rechtsback. Caner Cavlan staat momenteel nog onder contract in Heerenveen, maar hij lijkt te vertrekken. 

Lees ook: Feyenoord haalt ongeslagen 'gevoelsmens' in huis: "Wil ik graag zo houden"

Plaats een reactie

Quareck +7624
dinsdag 18 juli 2017 om 18:07
Oei oei, er is iemand aan het jokkebrokken!
Vind ik leuk
Feye1908 +9095
dinsdag 18 juli 2017 om 18:09
Feyenoord doet nooit mededelingen over transfersommen dus weet niet wie met het bedrag van eur 4,5 miljoen is gekomen. Overigens vond ik dat al aan de hoge kant...
Vind ik leuk
Quareck +7624
dinsdag 18 juli 2017 om 18:14
Zei ik dat dan? Feit is dat er iemand een bedrag heeft genoemd en dat dat nu tegen wordt gesproken. Conclusie: er is ergens een super super liegbeest aan het werk.
Vind ik leuk
Feye1908 +9095
dinsdag 18 juli 2017 om 19:35
Ik zeg toch ook niet jij dat zegt? Ik zeg alleen dat dat bedrag niet door Feyenoord genoemd zal zijn.
Vind ik leuk
Quareck +7624
dinsdag 18 juli 2017 om 19:38
Ok duidelijk, misverstandje.. mijn excuses
Vind ik leuk
Niellie078 +20961
dinsdag 18 juli 2017 om 18:08
maar alsnog een goede aankoop .. succes in Rotterdam
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 18:20
Daar gaan we in de toekomst nog veel plezier aan beleven. :)
Vind ik leuk
Bep Slatter +11772
dinsdag 18 juli 2017 om 18:23
Dat is niet te hopen;)
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 18:25
Zeg nou niet dat jij door het plaatje(uit respect voor Nouri) ook niet meer weet dat ik voor Feyenoord ben. :(
Vind ik leuk
Beulen +1253
dinsdag 18 juli 2017 om 18:37
Dat zegt hij hier niet. En als hij deze context niet begreep was het ver te zoeken. Je zegt notabene we gaan....
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 20:02
En toch dacht hij dat ik het cynisch bedoelde, dus helemaal ongelijk heb ik ook niet.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11772
dinsdag 18 juli 2017 om 18:49
vergeef mij ik dacht echt even dat je cynisch was.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 19:15
Geef niet joh, iedereen overkomt dat wel eens. :)

Maar nee ik was niet cynisch ik denk wel dat dit goede versterkingen zijn voor ons.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 19:58
schei no eens uit om over Nouri te schrijven ,het is heeeeeeel erg wat er gebeurd is met die jongen dit raakt mij tot mijn ziel en dan zeg ik uit respect voor de familie stop er mee en laat ze met rust en probeer geen duimpjes te halen via dat manneke
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 20:01
Ik leg hem alleen even uit waarom mijn avatar op dit moment niet matcht met mij clubvoorkeur om duidelijk te maken dat ik niet een cynisch geplaatste reactie neerzet die zou kunnen leiden tot een onnodige discussie onder andere mensen.

Dat heeft niets te maken verder met 'duimpjes halen' oké.
Dat jij denkt dat ik zo in elkaar steek is vooral je eigen probleem, niet het mijne.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 20:10
hier hoef ik als Feyenoorder niet op te reageren beelden spreken voor zich , en dat is geen spelletje
Vind ik leuk
buddha +10888
woensdag 19 juli 2017 om 01:23
om misverstanden te voorkomen, snel dat plaatje maar weer vervangen ;)
Vind ik leuk
woensdag 19 juli 2017 om 12:31
Er zijn altijd wel mensen die vallen over wat je zegt, maakt niet eens uit wat je zegt. ;)

Ik heb het niet over Bep Slatter dan, die doet niets raars verder. Maar die laatste reactie erop vind ik een beetje overdreven.
Vind ik leuk
Niellie078 +20961
dinsdag 18 juli 2017 om 18:24
zeker haps en amrabat had ik ook graag naar Amsterdam zien komen dan waren we compleet op een links buiten na .. maarja Marc geeft veel , vaak te laat ...
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 18:26
Ach onze TD is ook eindelijk een keer op tijd, ken het gevoel. ;)

Maar jullie hebben toch al een goede complete selectie?
Vind ik leuk
Niellie078 +20961
dinsdag 18 juli 2017 om 18:58
we moeten vooruit , je moet je altijd willen versterken.. Sneijder , emanuelson (gokje) en een links buiten
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 19:22
Dat is ook zeker waar.

Sneijder is altijd een versterking, Emanuelson word inderdaad een gokje. Een goede linksbuiten vinden is altijd lastig.
Vind ik leuk
Niellie078 +20961
dinsdag 18 juli 2017 om 19:25
Ja daarom durf ik ook geen naam te noemen .. als het maar geen lastigson word van Heerenveen :p
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 juli 2017 om 19:28]
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 19:26
"Als het maar geen" bedoel je toch neem ik aan ;)
Vind ik leuk
Niellie078 +20961
dinsdag 18 juli 2017 om 19:28
ja klopt :p verander hem gelijk even haha
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 19:29
Goed zo, voor je het weet hebben mensen weer wat :p
Vind ik leuk
Come on Utreg +29699
dinsdag 18 juli 2017 om 19:53
Sneijder zou prima zijn voor die jonge gasten. In een rol als nestor. er zal nog wel wat Zuid Amerika komen oo basis van de geruchten van de laatste dagen. Ik hoop alleen dat de jeugdigheid Ajax niet gaat opbreken. De selectie is nu nog jonger dan vorig jaar. Zeer talentvol maar jong. Mooi dat Cerny aardig heeft gespeeld. Leuke speler en misschien heb je de oplossing voor de flank al in huis.
Vind ik leuk
Niellie078 +20961
dinsdag 18 juli 2017 om 20:00
Ja er moet wat ervaring bij en Sneijder lijkt mij de juiste persoon.. Feyenoord heeft de beste zaken gedaan tot nu toe .. sleutelspelers verkocht maar ook hele goede aangetrokken.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29699
dinsdag 18 juli 2017 om 19:49
Precies. Haps en St. Juste zijn investeringen van Feyenoord. Talentvolle spelers die het team sterker gaan maken. Nu nog kijken wat Berghuis doet.
Vind ik leuk
Kuip +9935
dinsdag 18 juli 2017 om 20:33
Sterker maken??? Kongolo is veel beter dan Haps. Waar moet St Juste dan spelen? Botteghin speelde dit jaar fantastisch en is veel verder en als rechtspoot moet hij ook niet op de positie van vd Heyden. Kortom: het elftal is er flink op achteruit gegaan. Daarnaast is Diks/Nieuwkoop zwakker dan Karsdorp en Amrabat zwakker dan Kuyt en is Boetius minder dan Elia. Vier posities worden er dus zwakker op. Op niet een positie een betere speler dan afgelopen jaar.
Volgens mij ziet niemand dat in gezien alle lovende reacties die ik voorbij zie komen. Onbegrijpelijk.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29699
dinsdag 18 juli 2017 om 21:00
Kongolo was ook veel geblesseerd en heeft veel wedstrijden gemist. Kuyt was op het laatst wissel. Elia top als hij goed maar was het vaak niet. Karsdorp talentvol maar zo nu en dan te blind. Als is Diks een klasse minder. St. Juste niet op de plaats van Van der Heijden? Botteghin laten staan natuurlijk. Amrabat zorgt voor meer diepgang. Tomeloze energie en altijd onderweg. Haps 3 klassen beter dan Nelom. Andere speler dan Kongolo. Als buitenstaander bezien is het belangrijk dat de as intact blijft.
Vind ik leuk
Harry.f +399
woensdag 19 juli 2017 om 01:58
Kongolo was een goede speler maar geen extra goed back,was bovendien veel geblesseerd. Amtabat word een heel grote speler en is niet te vergelijken met Kuyt. De club heeft zeer goed geinvesteerd in jeugdige spelers. Kuyt heeft enorm veel betekend voor de club en we kijken nu vooral positief vooruit.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 18:08
Misschien heeft de druk om hem toch nog mee te krijgen op trainingskamp Heerenveen in een dermate luxe positie geduwd om net dat beetje meer te krijgen. persoonlijk vind ik het vrij aann de hoge kant en denk ik dat deze jongen 3,5 miljoen waard is! Maarja wie ben ik.......
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 juli 2017 om 18:08]
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 18:59
Een talentje.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 20:27
Ja mijn talent komt vooral tot uiting centraal op de bank maar links buiten adem kom ik ook zeer tot me recht
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 20:00
is nog te veel talentje
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 20:29
Persoonlijk vind ik elk bedrag de laatste tijd belachelijk hoog, Met het bedrag dat Feyenoord vandaag uitgeeft hadden alle prof clubs die de laatste jaren failliet zijn gegaan hun hoofd boven water kunnen houden
Vind ik leuk
Bep Slatter +11772
dinsdag 18 juli 2017 om 20:39
Daar weet Feyenoord alles van.
Vind ik leuk
Old Star +8231
dinsdag 18 juli 2017 om 18:09
4,5 miljoen is al niet verkeerd voor st juste lijkt me. Alles meer is pure bonus. Goed onderhandeld door Heerenveen.
Vind ik leuk
2cents +61664
dinsdag 18 juli 2017 om 18:14
Ze hadden dan ook een heerlijke onderhandelingspositie. Feyenoord had in ene veel geld en St Juste nog een lang contract. Bovendien had Feyenoord al 6 miljoen geboden én misgegrepen bij Luckassen.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 18:20
Feyenoord wou hem heel graag meenemen op trainingskamp naar Oostenrijk, En half Europa is momenteel op zoek naar verdedigers en gezien het feit dat de transfer window nog niet eens op de helft is had Heerenveen er totaal geen baat bij direct te verkopen.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 18:19
Oké 4,6 miljoen euro kennelijk :)
Vind ik leuk
RoyFR1908 +54
dinsdag 18 juli 2017 om 18:23
Nelom kopen voor 3 miljoen
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 18:36
"Dat bedrag ligt echt hoger" aldus Hamstra die voorheen werkte bij een bekende supermarktketen... "Ik let altijd op de kleintjes en heb er toch 5 euro extra uit weten te halen" aldus diezelfde Hamstra :-)

Update: Hamstra krijgt Feyenoord pyama, z'n echtgenote kon geen pompebledde meer zien
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 juli 2017 om 18:39]
Vind ik leuk
mcmodd +26972
dinsdag 18 juli 2017 om 18:43
Ik denk dat het bedrag wel degelijk klopt, maar dat er wat bonussen mee zijn bedongen en dan loopt het zomaar op tot 6 miljoen. Het is FC Heerenveen van harte gegund, maar St. Juste zijn ze wel kwijt en dat vervang je niet snel.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 juli 2017 om 18:43]
Vind ik leuk
Stuiterbal +600
dinsdag 18 juli 2017 om 18:48
Als St. Juste zo speelt als afgelopen seizoen, dan is hij zeker vervangbaar. Ik ben opzich wel blij dat hij is verkocht en wij weer wat centjes op de bank hebben. Hopelijk wordt er op korte termijn een paar spelers gepresenteerd. Anders hebben we dit seizoen weer geen Europees voetbal.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 20:03
bonussen ?? het is geen Albert Hein ,echter van Geel doet wel aan hamsteren!! mcmodd
Vind ik leuk
Ale +5829
dinsdag 18 juli 2017 om 18:46
Hij s het dubbele waard.
Vind ik leuk
Shelbourne +5956
dinsdag 18 juli 2017 om 18:54
Ik vind € 4,5 miljoen al erg veel voor St Juste, maar nog meer zou waanzinnig zijn. Kan me niet voorstellen dat Feyenoord meer heeft betaalt eerlijk gezegd, zo noodzakelijk was de komst van St Juste ook niet. 4,5 miljoen zou een prima prijs zijn voor alle partijen.

Wel fijn voor Larsson om te weten dat Heerenveen net heeft gecasht. Die kunnen nu hoog in de boom gaan zitten met onze Zweedse vriend. Al denk ik dat die uiteindelijk vertrekt voor zes tot zeven miljoen.

Ik ben wel benieuwd wie Heerenveen nu precies gaat halen. Twee backs en twee vleugelspelers zouden minimaal moeten worden gehaald. En dan nog een vervanger van St Juste. Aardig boodschappenlijstje zo. Zou wel leuk zijn als Heerenveen weer wat Scandinavische toppers kan halen en misschien nog wat leuke talenten uit de JL of onderkant Eredivisie.

rechtsback: Dumfries (Sparta), Ciranni (MVV), Wahlqvist (Norrkoping)
centraal: van Drongelen (Sparta), Peters (Willem II)
linksback: Lundqvist (Elfsborg), Meijers (ADO)
rechtsbuiten: van Crooy (VVV), Frankowski (Bialystok)
linksbuiten: Thomas (PEC Zwolle), Caenepeel (Eindhoven), Duelund (Midtjylland)

Vind ik leuk
De Liefhebber +11675
dinsdag 18 juli 2017 om 19:34
Leuke opties voor versterkingen!! Ze zijn al een tijdje bezig met Ahannach van Almere. Prima flankspeler! Veel meer hoeft er niet bij, Dennis Johnsen kan zo meedoen. Vlap komt er ook aan, Zenelli zal wel eens een keer weer uit zijn dip komen en Odegaard kan ook op beide vleugels. De backs zijn belangrijker! Doke Schmidt is een prima kerel maar ik hoop niet dat we daar het seizoen mee in moeten... Cavlan is een leuke speler maar geen back. Is een linkermiddenvelder en daar hebben we genoeg van. Van Aken en Pierie kunnen ook linksback voor nood maar dat moet je eigenlijk niet willen. St Juste is jammer maar Hoegh is al gehaald. Dumfries (toch een beetje een Fries) en Wahlqvist zijn goeie opties. Meijers zie ik niet zo, Lundqvist wel voor links. Zou Pranjic niet nog een jaartje linksback willen ballen voor een half miljoen?? Jammer dat Utrecht Dumic al heeft gehaald, Peters hoeft van mij niet zo. Grot van NEC mogen ze trouwens nog wel achteraan....
Vind ik leuk
pinkelman +4363
dinsdag 18 juli 2017 om 19:09
Schijnbaar heeft Feijenoord dan flink de beurs opengetrokken de transfer van Haps wordt nu al als een van de grootste van Feijenoord beschouwd en dan nemen ze die Marko er voor een habbekrats bij om het daar eens te proberen wat men in Rotterdam nog niet zo gek lang geleden van dacht een super aankoop te hebben gedaan.

Zie AZtwitter met het interview Huiberts.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 juli 2017 om 19:35]
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 19:48
De handels tactieken van H. veen kennende, heel veel meer.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6530
woensdag 19 juli 2017 om 01:15
|Wat me wel gelijk opvalt als een club zoals feyenoord eenmal wat geld heeft. dat er gelijk spelers gekocht moeten worden, zelf als de meeste op de bank komen te zitten , de meeste spelers die ze tot nu toe gekocht hebben behalve boetius

de andere worden wissel spelers. maar daar geven ze dan wel 15 miljoen voor uit. waarom niet eerst kijken of je geen spelers in je jeugd elftallen hebt spelen.

Feyenoord wordt altijd geroemt om de jeugdopleiding, maar zodra ze wat te besteden hebben kijken ze daar niet meer na.

erg jammer. en ga er maar van uit dat van de 3/4 gekochte spelers er 2 het niet gaan halen. dus weer een hoop geld weg gegooit.
Vind ik leuk
GROBAR66 +1534
woensdag 19 juli 2017 om 09:33
6 miljoen dan toch
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws