Elke 136 minuten raak voor Narsingh: 'Heb een goede reputatie in Nederland'

Elke 136 minuten raak voor Narsingh: 'Heb een goede reputatie in Nederland'

vrijdag 28 juli 2017 om 10:45

Luciano Narsingh geeft liever een assist dan dat hij een doelpunt maakt. Dat zegt de aanvaller van Swansea City op de website van zijn club.

Narsingh kwam in januari over van PSV en heeft een redelijk eerste half jaar achter de rug in de Premier League. "Ik heb veel wedstrijden gespeeld en gaf een aantal assists in de vier maanden dat ik bij deze club ben. Dat is een boost", vertelt de rechtsbuiten.

"Ik houd ervan om doelpunten voor te bereiden. Of ik liever een assist geef dan ik een doelpunt maak? Ik word waarschijnlijk gelukkiger van een doelpunt creëren, omdat dat mijn taak is als vleugelaanvaller."

Narsingh gaf in 2012, als speler van sc Heerenveen, een recordaantal van 22 assists in de Eredivisie. Bij Swansea geeft hij elke 136 minuten een assist. "Ik heb een goede reputatie opgebouwd in Nederland en ik wil dat hier ook laten zien. Ik wil ook meer scoren komend seizoen."

Plaats een reactie

vrijdag 28 juli 2017 om 10:54
Goed bezig jongen hou vol ;)
Vind ik leuk
vrijdag 28 juli 2017 om 11:09
Telt de assist alleen als er een doelpunt van komt ? Want een vleugelspeler zou afgerekend moeten worden op zijn of haar rendement. Goede voorzetten die dan niet een doelpunt opleveren mogen toch op dat staatje komen te staan. Nu lijkt het als ie in 3 wedstrijden slechts 2 x een echte bijdrage aan de teamprestatie levert.
Vind ik leuk
Olfie +2844
vrijdag 28 juli 2017 om 11:39
Anders is het simpelweg geen assist maar een al dan niet goede voorzet.
Een spits wordt ook afgerekend op doelpunten, of ie nu een goed keeper tegenover zich heeft staan of niet.
Vind ik leuk
vrijdag 28 juli 2017 om 12:29
Welke reputatie heeft narsing opgebouwd? Bij psv heeft hij zijn 'reputatie ' al naar de knoppen geholpen. Dat mannetje is vreselijk snel maar kan voor geen meter voetballen. Als buitenspelers moet je ook een mannetje uit kunnen spelen en dat zit er bij hem niet in. Hij is alleen gevaarlijk als je hem in de diepte kan aanspelen.
Vind ik leuk
Harrie82 +2538
vrijdag 28 juli 2017 om 15:08
Aangezien ze in Engeland vaak kick en rush spelen is dat dus ideaal. In de diepte aanspelen op snelheid.
Vind ik leuk
vrijdag 28 juli 2017 om 16:14
Volgens mij kijk jij al jaren geen BPL meer want dat kick and rush doen alleen de kleine ploegen nog. De rest probeert allemaal te voetballen.
Vind ik leuk
Harrie82 +2538
vrijdag 28 juli 2017 om 16:22
En speelt Narsingh bij grote club dan? Daar doelde ik meer op. De top 10 speelt dat niet, maar daar hoort Swansea niet bij.
Vind ik leuk
vrijdag 28 juli 2017 om 18:14
Nee die hoort niet bij de top 10. Maar kick and rush spelen ze daar ook niet. Daar doe je ze te kort mee. Maar narsing moet idd bij een counterploeg spelen zoals psv.
Vind ik leuk
vrijdag 28 juli 2017 om 18:57
Goed gesproken!!
Vind ik leuk
vrijdag 28 juli 2017 om 13:01
Is hem gegund
Vind ik leuk
Sanders +1751
vrijdag 28 juli 2017 om 19:20
Toch een leuk voetballertje die het maximale uit zijn kunnen haalt. Respect.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Elke 136 minuten raak voor Narsingh: 'Heb een goede reputatie in Nederland'