Derksen: 'Heel slim dat Feyenoord hem verkocht heeft. Geen denderende speler'

Derksen: 'Heel slim dat Feyenoord hem verkocht heeft. Geen denderende speler'

vrijdag 11 augustus 2017 om 12:30

Johan Derksen denkt dat de mensen in Rotterdam aan het einde van dit seizoen opnieuw feest kunnen vieren. De analist voorspelt een nieuw kampioenschap van Feyenoord, vertelt hij in gesprek met RTV Rijnmond.

"Ik denk dat Feyenoord weer kampioen gaat worden", zegt Derksen. "PSV is een ramp. Daar is Cocu al een aantal jaren trainer, maar geen een speler is onder hem beter geworden. Ajax is een jeugdelftal. Jonge spelers zijn leuk, maar daar word je geen kampioen mee. Ze hebben het leuk gedaan door de Europa League-finale te halen, maar in de finale was de stress zo groot en bakten ze er niets van. De mensen in Rotterdam kunnen rustig gaan slapen, want Feyenoord wordt gewoon weer kampioen. Als ik dat zeg, hoeft niemand daaraan te twijfelen."

Derksen laat ook zijn licht schijnen op het transferbeleid van Feyenoord. Terence Kongolo vertrok naar AS Monaco, maar zijn opvolger Ridgeciano Haps is volgens Derksen beter. "Haps is in potentie de beste linksback op de Nederlandse velden. Die rechtsback (Rick Karsdorp, red.) vond ik een blind paard die te pas en te onpas naar voren rende. Ik vind het heel slim dat Feyenoord die jongen verkocht heeft. Dat vond ik niet zo'n denderende speler."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

Pvdsluis +1036
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:31
Mooi, Feyenoord wordt dus geen kampioen
Vind ik leuk
royco88 +2574
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:11
De ouderdom kwaaltjes beginne te komen. Wat een onzin van die derksen
Vind ik leuk
Pino61 +7075
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:33
Dat Feyenoord kampioen wordt is idd klinkklare onzin, maar dat van die Karsdorp heeft ie dan wel weer goed gezien. Hapsie valt mij 100% mee Tot nu toe, maar een Kongolo........ ik ben als Ajacied erg blij dat die weg is, fantastische speler, wel jammer voor het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:49
Ooo ... dus jouw mening is leidinggevend. Op de mening van opa Derksen. Ik vind Karsdorp wel goed. En nu?
Vind ik leuk
Pino61 +7075
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:14
Tja, probleem hè :-)
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:09
https://goo.gl/images/jJC9Yq
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 03:38
Waarom is het onzin dat feyenoord 'opnieuw' kampioen wordt? Heb jij of wie dan ook tegenwoordig glazen bolletjes? Wie er kampioen wordt weet je aan het einde van het seizoen of al tijdens de winterstop.

En was het geen onzin als hij had gezegd dat ajax kampioen zou worden?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:55
Inderdaad grote onzin dat Karsdorp geen denderende speler is.
Vind ik leuk
Pino61 +7075
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:15
Das jouw mening.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:32
maar toch word Ajax kampioen..
Vind ik leuk
Noudyo. +7264
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:40
Is niet makkelijk te bepalen. Zal een strijd worden tussen Feyenoord en Ajax. Des te leuker zullen de Klassiekers zijn
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 12:40]
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:42
ik heb er vertrouwen in.. wij hebben op dit moment zoveel talent rond lopen , en Marc is nu bezig om wat verdedigers te strikken .. we zijn gewoon verreweg favoriet ..
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:44
Houwen zo die favorieten rol, des te harder komt de klap straks weer aan als Feyenoord, laten we zeggen, met de kerst eigenlijk al kampioen is;)
Vind ik leuk
Filip_FCU +5082
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:46
Precies, jullie beide lekker de favoriet tol in nemen joh!

Utreg campioneeesss ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:48
Eerlijk is eerlijk, als Feyenoord of Ajax het niet zouden worden dan hoop ik serieus dat de FC Utrecht het wordt.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:48
heel realistisch . het gaat een nek aan nek race worden tussen ons .. wij trekken aan het langste eind
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:50
Bedankt voor de info, ga dan ook nu maar een nieuw account aanmaken met de naam: Feyenoord Seizoen 2018 - 2019, want de lol is er voor mij nu al af;)
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:50
kun je maar beter vast doen ., dat zal vast geluk brengen ;)
Vind ik leuk
T&T +9184
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:55
En sorry dat ik het weer MOET aanhalen.

Maar over dat "geluk" weten jullie natuurlijk alles van...met de voorbarige "kampioensbus ".
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:00
nu lenen we de plattekar van PSV. daar hebben ze de aankomende 10 jaar toch niks meer aan
Vind ik leuk
T&T +9184
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:04
Hahahaha...nee die hebben ze voorlopig niet meer nodig!

Niet te serieus nemen jongens)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 15:59]
Vind ik leuk
Pino61 +7075
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:34
Ik denk dat jij je in het seizoen vergist.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:36
Seizoen 2036 - 2037 dan maar;)
Vind ik leuk
Pino61 +7075
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:40
Hahaha, hoeft van mij niet hoor, als het maar spannend is.
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:11
Als Feyenoord dan nog niet in de Jupiler speelt misschien wel.
Vind ik leuk
T&T +9184
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:49
Tja...in je " eigen wereld" ...ben je top favoriet..!

:-)))
Vind ik leuk
Pino61 +7075
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:36
Heb jij dat nu ook?
Gelukkig, dan ben ik geen eenling :-)
Vind ik leuk
T&T +9184
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:38
Ja...in mijn wereld zijn we tot nu toe ...elk jaar kampioen geworden.

Ook in de CL doen we het "daar"..niet onaardig.

Hahaha

;-)))
Vind ik leuk
T&T +9184
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:48
Dream on!
;-))))
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:49
Altijd maatje ..
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:32
Dream on, dream ohohon!
With hope, in your hart!
And you"ll never dream alone! You"ll never dream alone!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:50
Is het word of wordt? Of gebeurt het helemaal niet?
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:51
Word..
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:53
Jammer jonge
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:55
gecondoleerd
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:06
Wars van enige feedback. Zal wel weer de Amsterdamse arrogantie zijn.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:12
ik zeg alleen gecondoleerd :d
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:14
Ja dat bedoel ik.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:15
wat is daar mis mee ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:17
Is het gepast om zomaar iemand te condoleren?
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:18
ja ik condoleer je met dat je het mis heb ..voor mij meer dan gepast
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:24
Ik heb het mis? Dat bedoel ik met arrogantie.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:28
wanneer leer je nou is dat wij ajacieden gewoon zijn hoe we zijn .. heb je ruzie met je vrouw ofzo ? kreeg je bij haar ook je gelijk niet
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:27
Even voor de duidelijkheid het is: 'wordt'.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:05
aan je afbeelding te zien , geld dat idd voor jullie .. jij bent tenminste eerlijk .. de meeste Feyenoorders zitten nog in de ontkenningsfase
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:09
Ik had het nu puur over je slechte grammatica, je slechte voorspellingskunsten kom ik in mei wel weer op terug.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:11
oooo zooo zeg dat dan wet ok nit precis wat je bedooeld.. mar nu wet ik dat wel ;) Ajax word kampioen
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:13
Ja nu snap ik niet meer wat je bedoelt :P
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:20
maar dat wist je net naar al te goed !! :p
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:22
Ja toen waren de spelfouten beperkt tot één. Nu moet ik zelf halve woorden aanvullen :D En ik ben zeer creatief met woorden aanvullen dus er komen dan de meest rare zinnen uit hoor :P
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 14:22]
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:26
haha .. en dan durf je nog te beweren dat mijn grammatica slecht is :p.. 1 spelfoutje .. je laat me lachen ouwe
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:45
Ach één troost, je grammatica is altijd beter dan die van VP.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:15
dan zit je hier wel goed :d er zijn er meer zoals jou op VP .. die hebben ook opgegeven ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:17
Er zijn wel meer die jou niet snappen? Hebben ze dan jou opgegeven?
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:30
misschien zelfs wel opgeheven :p.. zou mij een rotzorg zijn..
Vind ik leuk
Pino61 +7075
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:37
Arrogantie of zelfkennis?
Vind ik leuk
T&T +9184
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:31
Is de strekking van zijn verhaal.


Wel overgekomen!?????
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:07
dat was een te lastige klus voor 't is wat.. 't is niks :p
Vind ik leuk
T&T +9184
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:11
Klopt..
Want zonder dat 1lettertje....snap ie er waarschijnlijk ..
Niks meer van.
It is wat!!?
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:12
't is niks en 't word niks
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:18
Ho ho ho ik snapte het prima hoor, 't is alleen dat Niellie beweerde dat hij niet fout zat tegen TheLobster, dat ging mij te ver, spellingfoutje hier en daar zie ik door de vingers :P
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:25
:p ik heb ook niet gezegd dat ik het goed heb . als je het vervolg leest dan lopen onze gedachtes nogal uiteen .
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:47
Ik ben inmiddels met alle reacties het spoor bijster geraakt behalve dat we inderdaad andere gedachtes hebben. Ben er wel nieuwsgierig naar, maar daar kom ik vast gauw genoeg achter, zolang zit ik nog niet op deze site, alle tijd dus nog :P
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:05
je ziet vanzelf het licht in de duisternis :p
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:08
Gelukkig maar, zag het al bijna niet meer zitten.
Vind ik leuk
T&T +9184
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:42
Who give's a shit..wie fout zit over een spelfout!!??

Dat zegt mij 2 dingen over jou.
1 = dat je denkt dat anderen het belangrijk vinden....om door jou gecorrigeerd te worden...en je vergeet daarbij dat we hier zijn om over voetbal te lullen(voor grammatica zijn we hier niet gekomen.
2 =..dat jullie de nog in een fase zitten..dat jullie nog het gevoel hebben dat jullie ..de wereld moeten verbeteren.
Hoe dan ook..

Succes daarmee!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:33
Oh wauw, volgens mij heb je het gesprek niet helemaal gevolgd.
Laat ik maar niet gaan zeggen wat het over jou zegt dat je dit opgeschreven hebt, dit is een beetje de pot verwijt de ketel verhaal. Zullen we het dan meer weer over voetbal hebben he?
Vind ik leuk
T&T +9184
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:37
Doe je ding...maar als je aan 1van mijn "maatjes komt...dan spring ik zoiezo !
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:40
Lol, voor mijn gevoel hadden we een leuk gesprek hoor :P
En een Feyenoorder maatjes met een Ajacied?
P.S. Ik ben ook voor Feyenoord he :D
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 03:40
En daar gaan we weer. Typisch weer arrogantie en niet leren van voorgaande 3 jaren... Wacht nou maar gewoon tot de 34e speeldag...
Vind ik leuk
Santi +7989
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:33
Ajax heeft de beste selectie. Feyenoord geen voordeel tegenover Ajax. Feyenoord kan sws nooit prologneren en na 18 jaar voor het eerst weer de beste te zijn lijkt me dan ook niet dat ze weer kampioen worden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:39
beste jeugd in selectie. dat wel.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:58
ziyech, sanchez , dolberg , van de beek en de ligt.. zijn nu al toppers
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:51
Nooit? Maar deze statistieken kunnen makkelijk verbroken worden. Bovendien heeft Ajax een nieuwe trainer en dat is altijd maar weer afwachten hoe zich dat uitpakt.
Een onervaren trainer en iemand waar alle schijnwerpers op gericht zijn komend seizoen.
Vind ik leuk
Santi +7989
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:37
eenmalig om precies te zijn :)
1961 en 1962
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 03:42
Blijven hopen. Kunnen we weer lachen met de zomer :-)
Vind ik leuk
Santi +7989
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:56
ik gun het jullie wel :)
Vind ik leuk
Relax +584
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:33
Johan,ik denk ook wel eens.
Maar krijg er koppijn van dus ik zie wel wie kampioen word.
Ik dacht ff mss word Vitesse kampioen,maar was een dagdroom.
Vind ik leuk
vivaldi +387
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:34
Keizer is geen de Boer, alleen het voetbal is beter.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:41
En een koe is geen konijn, en een olifant ook geen diesel trein...

Wat is nu je punt eigenlijk?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:36
Word hoog tijd dat deze media geile bejaarde ex Haarlem voetballer met pensioen gaat!! Er komt werkelijk niks zinnigs meer uit zijn waffel. Zeer begrijpelijk dat zijn vrouw hem elke keer naar de studio's schopt, is het een tijdje rustig in zijn Drentse huis!!
Vind ik leuk
Senn +2110
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:59
Gek he, had hij ajax op 1 voorspeld dan had je niet gereageerd.
Vind ik leuk
Woudo +1920
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:37
De enige mensen die hier roepen dat Feyenoord geen kampioen kan worden dit seizoen zijn voornamelijk Ajacieden, Feyenoord heeft echt geen mindere selectie dan Ajax naar mijn mening, ze gaan samen uitmaken wie kampioen word.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 13:59]
Vind ik leuk
Pvdsluis +1036
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:42
Niets ten nadele van jullie prestatie. Begrijp me niet verkeerd, Feyenoord is de terechte kampioen naar het zat wel allemaal net mee. Ik zie dat niet nog een jaar gebeuren.
Vind ik leuk
CK10 +19
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:52
Wat zat dan net mee? Als je vanaf speelronde 1 tot 34 bovenaan hebt gestaan lijkt mij dat toch echt op eigen kracht.
Vind ik leuk
T&T +9184
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:36
NET MEE!!!???

Vriend ...in het geval dat je het gemist hebt.

Wijs stonden vanaf DAG 1...BOVEN AAN.
VANAF DAG 1.

dus hoe bedoel je "net mee"!??
Vind ik leuk
Pvdsluis +1036
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:40
Ik zeg toch niet dat het onverdiend was. Zie bijvoorbeeld de penalty tegen heerenveen, Goal van Kramer in de laatste minuut tegen zowel Utrecht als NEC en de fout van Dijks (ik weet ook wel dat Feyenoord beter was maar alsnog). Daar zat het gewoon mee, niet dat daar iets mis mee is want dat gebeurt bij elke kampioen, alleen zie ik het niet nog een keer gebeuren.
Vind ik leuk
T&T +9184
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:51
Oké.

Dan was ik een beetje voorbarig.
Sjorrie!
Vind ik leuk
Pvdsluis +1036
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:00
;)
Vind ik leuk
Woudo +1920
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:02
Maar geluk dwing je ook een beetje af natuurlijk als Kampioen zijnde ;)
Vind ik leuk
Pvdsluis +1036
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:05
Precies, dat probeer ik ook te zeggen
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:12
Feyenoord heeft echt geen mindere selectie dan Feyenoord? Klopt als een bus ;)
Vind ik leuk
Woudo +1920
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:01
Hahahaha ja ik zag t ook net ;) Niets is sterker dan dat ene woord zullen we maar zeggen heb t aangepast ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:55
Obsessie noem ik het :p
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:28
Juist! Feyenoord en Feyenoord gaan samen uitmaken wie er kampioen wordt dit seizoen!
Vind ik leuk
Woudo +1920
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:00
Hahahaha man man man, Niets is sterker dan dat ene woord he ;) heb t aangepast!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:38
Zelf denk ik dat Ajax, mits ze hun sterkhouders behouden, kampioen wordt, maar dat ze in Feyenoord een geduchte tegenstander hebben gevonden. PSV zal echt aan de bak moeten willen ze ook maar een kans maken op het kampioenschap.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:39
Nou nou Derksen, "Karsdorp een blind paard, geen denderende speler..."dan ga jij naarmate je ouder wordt toch aan geheugenverlies lijden. Ben je soms zijn verdedigende acties tegen bijvoorbeeld PSV thuis vergeten?? En zo kan ik er nog wel een aantal opnoemen.
Vind ik leuk
Gu3rilla +11735
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:50
Derksen heeft echt wel gelijk m.b.t blind paard en te pas en on te pas naar voren gaan van Karsdorp.

Ik heb Karsdorp vaak zat onnodig naar voren zien rennen en Feyenoord verliest de bal en hij is niet terug.Dat is de hele zwakte van Karsdorp zijn spel hij weet niet hoe bij moet delegeren als hij dat leert is hij 3x zo goed.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:59
Ik ontken het ook niet dat Karsdorp vaak de drang heeft om op te stomen langs de lijn, ook in situaties dat het helemaal niet gewenst was maar beoordeel ook de speler op wat ie wel in het verdedigend opzicht voor Feyenoord heeft betekent en dat was zeker waardevol.
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:52
Eigenlijk vind ik de beschrijving van Karsdorp ook op Haps slaan, maar dat kan ik vermoedelijk beter niet zeggen....

Doe ik lekker toch. ;-)
Vind ik leuk
Gu3rilla +11735
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:55
Klopt precies ja.
Vind ik leuk
Leeuw +2147
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:39
De snor zal het wel weten. Haps is inderdaad een betere speler. Voor Karsdorp heeft Feyenoord weten te cashen dus is een goede zet geweest van de Feyenoord leiding.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:45
Derksen is een echte Haps fan hahaha.....eerst maar zien dan geloven.Aanvallend kan ie denk ik wel meer brengen.Ben benieuwd
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:45
Haps beter dan karsdorp of kongolo... welke wedstrijden heeft derksen gekeken dan?
Vind ik leuk
Grijs +427
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:47
Had niet verwacht dat hij zijn Haps-overschatting zou doorzetten, nu hij bij Feyenoord speelt.
Vind ik leuk
Lvdd99 +349
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:48
Dus indirect zegt ie dat AS Roma geen verstand heeft door Karsdorp te halen? Weet het niet hoor, maar volgens mij doet Roma het toch aardig de laatste jaren met haar aankopen. Dzeko en Salah om er maar twee te noemen. Karsdorp is perfect voor Italië, kan-ie mooi als echte vleugelverdediger gaan spelen. Wat Kongolo betreft heeft Derksen gelijk. Haps is de betere linksback, maar dat is alleen omdat Kongolo van origine een centrale verdediger is, dus ook dit is weer een open deur.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:49
Heb je die snor weer......
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:50
Over 19 jaar worden ze weer kampioen . Fc Rukkerdam.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:53
1. Ajax
2. Feyenoord
3. Utrecht
4. AZ
5. PSV
Vind ik leuk
ihvmmdk +2705
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:53
Ik lees met verbazing dit stuk, heeft Derksen weer aan de wiet gezeten?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:59
Haha neusjes niet zo gepikeerd om een uitspraak van Derksen....
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:49
Haha feyenoorders janken altijd dat al die programma's zo ajax getint zijn, studio voetbal een ajax programma is, alle fox sports analisten voor ajax zijn en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Vind ik leuk
ronnieb +104
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:15
Haha ben het niet vaak met hem eens maar nu 100% wel.
Vind ik leuk
Mo +2369
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:17
Dus omdat Ajax een jong elftal heeft worden we geen kampioen? Wat een gelul. Sanchez Onana Dolberg zijn allemaal jong maar behoren wel tot de beste spelers van de eredivisie
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:17
Feyenoord heeft een ervaren degelijke selectie met een paar jonkies erbij.
De spelers hebben veel ervaring, zitten in een face waarin ze in de kracht van hun loopbaan zitten,
PSV gaat het moeilijk krijgen maar ik schrijf ze nooit af.
Gaan ze in het begin punten verspelen dan zijn de rapen gaar.
Ajax heeft de meeste talenten, maar dan wordt je niet automatisch kampioen, daar heb je wel iets meer voor nodig.
De onervarenheid van hun trainer zou wel eens tegen ze kunnen gaan werken, al denken ze daar natuurlijk zelf heel anders over.
En mocht men zich niet plaatsen voor EL zal het gerommel over de trainerskeuze weer losbarsten.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:19
De KNVB doet er alles aan 020 kampioen te maken. Want waarom is het weer eerst thuis en dan pas uit in 020 ? Meestal is het om en om
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:51
Waar heb je het over? Eerste wedstrijd van het seizoen is gewoon uit net als dat de laatste wedstrijd van het seizoen voor het 4e! jaar op rij weer uit is voor Ajax. En feyenoord wordt weer is kampioen en gelijk worden alle regels van de jc schaal omgegooid. Na vorig seizoen mogen feyenoorders echt niet meer janken dat de knvb Ajax zo vaak helpt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:02
Het is altijd zo geweest dat het ene jaar Feyenoord eerst thuis speelt en het andere jaar Ajax eerst thuis speelt als het om de klassieker gaat.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:24
Geen goed nieuws want ik vind Derksen niet zo'n denderende analist. Een blind paard heeft doorgaans meer verstand van voetbal, hoewel ik moet toegeven dat Johan een juist beeld heeft van de kwaliteiten van Cocu als trainer: die zijn er niet. Vandaar dat dit onderdeel niet zo moeilijk is voor De Snor.
De grootste opdoffer kreeg ik daarom bij de woorden: "als ik zeg dat Feyenoord kampioen wordt, hoeft niemand daaraan te twijfelen".
Die woorden uit zijn mond halen inderdaad alle twijfel weg bij mij, Feyenoord heeft dus geen enkele kans op titelprolongatie.
Waarom houdt die man niet gewoon z'n mond dicht, laat ons toch lekker blijven twijfelen!
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:55
Ik beoordeelde bewuste opmerking eigenlijk als prima zelfspot...
Vind ik leuk
DuWijk +25
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:25
Aldus Johan Derksen. Moet wel zeggen dat ik zijn mening ontrent Rick Karsdorp deel! Hij ging vaak als een blinde voren, daar €15 miljoen voor vangen is cashen op het juiste moment.
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:00
Omze snor doet nu wel heel interessant over Karsdorp en probeert heel doorzich een beetje in het gevlei te komen bij de Feyenoord aanhang met wat popiejopie uitspraken. Natuurlijk is Haps vergelijkbaar met Karsdorp, maar dan super blind aanvallende linkback. Ik vind zulke spelers wel mooi hoor, maar heb wat moeite met snorremans, omdat hij niet zes maanden terug zo bijdehand deed over Karsdorp...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:28
Mooi mens die Derksen, zal gemist worden als hij niet meer bij VI zal zitten
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:49
Dat wel natuurlijk!
Vind ik leuk
Jerome +826
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:45
Over de aankopen aan- en verkopen heeft hij in ieder geval gelijk. Kampioen zouden ze zeker kunnen worden maar daar is hij wel erg vroeg mee.
Vind ik leuk
pinkelman +2085
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:07
Leuke is dat na 1 wedstrijd sommige meningen wellicht al weer heel anders worden. Ouwehoeren over voetbal is een sportje op zich.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:15
Waarschijnlijk zal het kampioenschap gaan tussen Feyenoord, PSV en Ajax.
Verder vergeet ik bijna te vermelden dat de bal rond is, het vaak 11 tegen 11 is en wie er na 34 wedstrijden bovenaan staat kampioen is.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 14:16]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:43
Het "orakel" Derksen heeft gesproken en als hij stellig beweert dat Feyenoord kampioen gaat worden denk ik per definitie het tegenovergestelde..
Vergeet voor het gemak even niet dat PSV geen Europees voetbal speelt en derhalve veel rust krijgt doordeweeks en mochten Feyenoord en Ajax overwinteren in Europa, dan zou dat wel eens in het voordeel van PSV kunnen gaan werken.. Kortom, het op voorhand afschrijven van PSV door de demagoog Derksen is totale nonsens mijns inziens!
Vind ik leuk
14forever +6092
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:43
Ok mr Derksen, we danken u hartelijk.voor uw.excelente bijdrage. De laatste jaren hebben we mogen mee maken uw onbegrenste kennis op het voetbalgebied.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:10
Maar Ajax wordt ook geen kampioen! Al 3 jr niks!! En dat met zo'n begroting! Afgang
Vind ik leuk
inimini +1246
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:01
Ik vind Karsdorp ook een blind paard, maar die Diks is veel minder, die staat af en toe gewoon te slapen aan de zijlijn.
En Nieuwkoop is een beetje hetzelfde type als Karsdorp, maar minder voetballer en iets meer verdediger.

En dan zegt hij dat over Karsdorp, maar vind hij Haps wel weer de beste linksback in potentie, terwijl die juist doet wat Karsdorp ook deed en verdedigend veel minder is dan Kongolo.

Dit is voer voor psychologen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:58
Alsof bramsnor een denderende speler was hahahhahha ,,,,,
Vind ik leuk
fer65 +69
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:50
Wat kan die man een onzin uitkramen zeg ,ook al is er geen ander nieuws komt hij wel met afbraak nieuws voor zich zelf .wat een bullebakhij spreekt zich zelf zo tegen dat een varken er van moet kotsen wat een mongool zeg ergelijk gewoon onbegrijpelijk wat een idioot
Vind ik leuk
fer65 +69
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:56
Joh zelfs in hilversum nemen ze hem niet mieer serieus,gewoon een lullo zonder ballen ,van Diks hoorje niks om dat dat juist de slechtste verdegier is die er rond loopt bij feijenoord.Nieuwkoop vind ik beter maar iets minder nog dan kongolo hij is wel op de goede weg.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Derksen: 'Heel slim dat Feyenoord hem verkocht heeft. Geen denderende speler'