Bevestiging van afketsen transfer: 'Kan zeggen dat hij niet naar Ajax gaat'

    Bevestiging van afketsen transfer: 'Kan zeggen dat hij niet naar Ajax gaat'

    vrijdag 11 augustus 2017 om 18:29

    NK Osijek heeft bevestigd dat Mateo Barac niet vertrekt naar Ajax. De transfer is definitief van de baan, meldt de Kroatische club via de officiële kanalen.

    "Ik kan zeggen dat Mateo Barac niet naar Ajax gaat", laat voorzitter Ivan Mestrovic weten in een reactie op een stroom van berichten over het afketsen van de transfer van de verdediger. "Maar Ajax was slechts een van de clubs die interesse hebben getoond in onze spelers." Osijek bevestigt dat Barac medisch gekeurd is in Amsterdam. De precieze reden van het afketsen van de transfer geeft ook Mestrovic niet.

    Volgens de voorzitter is de belangstelling in de spelers van Osijek na het uitschakelen van PSV in de Europa League enorm gegroeid. Zo lijkt aanvoerder Borna Barasic op weg naar Dinamo Kiev. "Voor beide spelers (Barasic en Barac, red.) is er grote belangstelling, vooral na het elimineren van PSV", aldus Mestrovic.

    Plaats een reactie

    Joen'tje +2220
    vrijdag 11 augustus 2017 om 18:31
    Arme jongen wordt ook in een achtbaan gegooid de laatste week.
    Vind ik leuk
    United +38453
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:05
    Het blijft allemaal wel een beetje vaag. Wel of geen hartproblemen....
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 18:31
    Die Mike Verwey zit echt zo'n potje uit zijn nek te twitteren...
    Vind ik leuk
    Sil95 +9328
    vrijdag 11 augustus 2017 om 18:36
    Jammer hoor! Had hem graag zien komen , om wat meer opties achterin te hebben. Nu snel doorschakelen naar een alternatief!
    Vind ik leuk
    Kroetje +7
    vrijdag 11 augustus 2017 om 18:38
    Jawelja tijd genoeg
    Vind ik leuk
    Alex43 +45
    vrijdag 11 augustus 2017 om 18:39
    Miss jammer maar wat als die echt wat heb en er gebeurd iets
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5673
    vrijdag 11 augustus 2017 om 18:42
    Zal toch niet zo zijn alleen omdat ze PSV eruit geknikkerd hebben. Zo speciaal is dat niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 18:44
    Zal PSV misschien tussen zitten
    Vind ik leuk
    Heino +41
    vrijdag 11 augustus 2017 om 20:59
    Ja en dan wordt hij net als Aruna Kóne wel goed gekeurd terwijl hij in Amsterdam niet door de keuring kwam dan is dat een vreemde gang van zaken mocht het zo zijn zoals jij schetst.
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    vrijdag 11 augustus 2017 om 18:47
    Gewoon weer op de Colombiaanse markt een verdediger erbij halen;)
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7787
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:09
    Je zou haast denken dat die spelers maar een dekmantel zijn voor een grootscheepse drugssmokkel. Bolletjes in de buik?
    Vind ik leuk
    United +38453
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:06
    Jan je bent opdreef vanavond!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 23:07]
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 18:55
    Een positief urinetestje na zijn eerste nacht Amsterdam kost hem een droomtransfer.
    Vind ik leuk
    Starkoo +504
    vrijdag 11 augustus 2017 om 18:57
    Arme jongen maar begrijpelijk Ajax wil geen risico nemen, hoop die speler dat die niet veel last krijgt van hardritme stoornissen!

    Lekker door schakelen naar Colombiaan nr 4.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 20:21
    Hij zal er niet armer van worden
    Vind ik leuk
    Mass +4086
    vrijdag 11 augustus 2017 om 21:28
    Niet rouwig om zijn ...die is alleen bruikbaar en goed als je de bus parkeert.....
    Vind ik leuk
    United +38453
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:01
    Jammer Ajax had wel een breedteversterking kunnen gebruiken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 23:03]
    Vind ik leuk
    Hesses +893
    zaterdag 12 augustus 2017 om 02:16
    Maar goed ook 1 is wel genoeg.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Bevestiging van afketsen transfer: 'Kan zeggen dat hij niet naar Ajax gaat'