Heerenveen ontkent Larsson-beschuldigingen: Hier is niets van waar. Nul

    Heerenveen ontkent Larsson-beschuldigingen: "Hier is niets van waar. Nul"

    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:44

    SC Heerenveen heeft bij monde van technisch manager Gerry Hamstra gereageerd op beschuldigingen in de Leeuwarder Courant. Volgens Hamstra is er niets waar van de verhalen dat de club mondelinge afspraken tegenover Sam Larsson niet zou zijn nagekomen.

    Volgens de krant hadden de Friezen aan Larsson beloofd dat hij mocht vertrekken wanneer er een bod van zes miljoen euro op hem werd gedaan. Celta de Vigo en Fiorentina toonden belangstelling, waarna de vraagprijs ineens omhoog zou zijn gegaan. Heerenveen wilde acht miljoen euro ontvangen voor Larsson, maar beide clubs wilden hier niet aan voldoen.

    Hamstra ontkent de aantijgingen echter met klem. "Hier is niets van waar. Nul. Wij doen spelers nooit zulke toezeggingen." De club lijkt echter helemaal klaar met Larsson, die nog altijd wil vertrekken uit het Abe Lenstra Stadion. Vrijdag werd bericht dat de Zweed niet deelnam aan de groepstraining. Bovendien ontbreekt hij in de wedstrijdselectie, wanneer Heerenveen zondagmiddag het seizoen opent op bezoek bij FC Groningen.

    Poll

    Vertrekt Larsson deze zomer bij Heerenveen?

    (2188 stemmen)

    Plaats een reactie

    Vapormax +1734
    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:47
    tuurlijk heerenveen liegt!
    Vind ik leuk
    Luiehond +1520
    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:47
    En wat dan nog!? Wat heeft die gozer heerenveen allemaal geflikt!
    Vind ik leuk
    EddyPG +12
    zaterdag 12 augustus 2017 om 13:00
    Het is een ettertje
    Vind ik leuk
    Thobar +3627
    zaterdag 12 augustus 2017 om 16:46
    Waar er twee vechten hebben er twee schuld
    Vind ik leuk
    Fred Schuit1 +1866
    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:48
    Werkweigering. Gedeeltelijk salaris inhouden.
    Vind ik leuk
    Jimmy Barnes +2556
    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:50
    Clubs zullen zich wel twee keer bedenken voordat ze een dergelijke intrigant aantrekken.
    Vind ik leuk
    Thobar +3627
    zaterdag 12 augustus 2017 om 16:54
    Mooi en moeilijk woord en verkeerd gebruikt
    Als Larson het al zou zijn moet het querulant zijn een intrigant kan het sowiezo niet zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:50
    Zelfs die zes is hij niet waard. Heeft vorig jaar al heel matig gepresteerd.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1648
    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:53
    Heerlijke poll ook weer
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:54
    Lekker een jaartje laten meetrainen met de jeugd
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3321
    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:57
    Larson zou dat stukje van Toonstra eens moeten lezen over hoe bevoorrecht je bent als voetballer. Toonstra loopt niet over van voetbaltalent maar dat word gecompenseerd door keihard werken maar Larsen daartegen beschikt wel over dat talent maar doet er amper wat mee. Zelfoverschatting noemen wij dat.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7862
    zaterdag 12 augustus 2017 om 13:01
    6 miljoen , meteen vastleggen die gast
    Vind ik leuk
    vivaldi +1384
    zaterdag 12 augustus 2017 om 13:20
    Als rancune tegenover Larsson heeft Heerenveen de prijs voor hem
    opgeschroefd naar 8 millioen, met als resultaat dat hij nog weinig zal
    spelen komend seizoen. Hier zijn duidelijk 2 verliezers. Niet slim van
    Heerenveen. !!
    Vind ik leuk
    Johan.l +4145
    zaterdag 12 augustus 2017 om 13:25
    Waarom zou Heerenveen hier over liegen, wat is hun winst dan?
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 13:35
    Die Larsson is in zijn hele houding voor de camera een echte rooie...
    Driftig, eigenwijs..
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12599
    zaterdag 12 augustus 2017 om 13:40
    Lekker laten rotten tot aan de winterstop :)
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4838
    zaterdag 12 augustus 2017 om 13:43
    Larsson wil zelf al een geruim tijdje weg, zal zelf wel verhalen van 6 miljoen de wereld in hebben geholpen om interesse aan te wakkeren. En zelfs al is dat niet zo, dan heeft hij bij mij de schijn zwaar tegen met zijn beroerde mentaliteit.
    Vind ik leuk
    mason +1598
    zaterdag 12 augustus 2017 om 16:47
    Het is eigenlijk vorige zomer in 2016 begonnen. Het mannetje mocht niet naar atalanta van Heerenveen. En daardoor is hij het hele seizoen aan het etteren geweest. En na de winterstop ging het helemaal mis.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3338
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:34
    Is natuurlijk allemaal spel maar ik begrijp alle partijen wel. Voor Heerenveen is Larsson de meest talentvolle speler en de speler die het grote geld moet opbrengen. Die hebben voor hun doen een enorme investering gedaan destijds en willen nu optimaal profiteren. Acht miljoen is niks, zeker voor Fiorentina die tientallen miljoenenn heeft geincasseerd de laatste weken.

    Anderzijds wil Larsson al langer weg. Heerenveen heeft een vrij beperkte ploeg natuurlijk, de tijden dat ze een aanval hadden met Narsingh, Dost Assadii en Djuricic zijn al langer achter ons. Larsson wil natuurlijk naar een grotere club en niet zijn beste dagen slijten ergens in een Nederlandse provinciestad met 30000 inwoners. Zeker met het oog op de nationale ploeg.

    Hopelijk komen alle partijen er uit. Heerenveen heeft meer aan een grote som geld waardoor zij wellicht nog twee echte versterkingen kunnen halen en eindelijk weer de strijd aan kunnen gaan voor Europees voetbal. Larsson zit nu een aantal jaar in Heerenveen en is wel klaar in Friesland. Is nog erg wisselvallig, zal veel moeten verbeteren maar heeft ook zijn klasse laten zien. Zijn statistieken zijn goed, er zijn mooie clubs geintresseerd waar hij flink aan de bak zal moeten maar waar hij wel kansen zal krijgen.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24145
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:27
    Zielig mannetje die sam.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Heerenveen ontkent Larsson-beschuldigingen: "Hier is niets van waar. Nul"