Klopp lijkt zich toch bij megatransfer neer te leggen: 'Moet ik soms accepteren'

Klopp lijkt zich toch bij megatransfer neer te leggen: 'Moet ik soms accepteren'

zaterdag 12 augustus 2017 om 17:01

Liverpool-manager Jürgen Klopp lijkt zich erbij neer te hebben gelegd dat Philippe Coutinho naar FC Barcelona vertrekt. Dat valt op te maken uit de woorden van de Duitser na afloop van het 3-3 gelijkspel tegen Watford.

Klopp én Liverpool maakten onlangs kenbaar dat het Coutinho niet wil verkopen, maar de manager lijkt daar nu niet meer zo zeker van te zijn. "Ik moet de beslissingen van de eigenaren over transfers accepteren. En soms ook van de spelers. Dat is hoe het zit", zei Klopp mysterieus.

Coutinho is bij FC Barcelona in beeld als opvolger van Neymar. De Catalanen proberen ook Ousmane Dembélé te halen, maar de aanvaller van Borussia Dortmund moet liefst 150 miljoen euro kosten. Het is nog niet duidelijk bij welk bedrag Liverpool Coutinho wil laten gaan. De Braziliaan heeft inmiddels een transferverzoek ingediend bij het bestuur.

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 17:14
Wat geld al niet kan doen.
Vind ik leuk
2cents +32936
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:22
Zal Liverpool dan een fatsoenlijke verdediging/keeper neer gaan zetten?
Vind ik leuk
HveenLFC +2644
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:56
Kunnen we ook zonder Coutinho te verkopen....
Vind ik leuk
2cents +32936
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:57
Dat wordt tot nog toe nog niet bewezen...
Vind ik leuk
HveenLFC +2644
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:00
Liverpool was bereikt 80 miljoen neer te leggen voor Keita, zonder het geld van Coutinho. Leipzig laat hem niet gaan, helaas, maar dat geld kan ook naar van Dijk. Liverpool is een van de rijkste clubs ter wereld. We hoeven niemand te verkopen voor het geld....
Vind ik leuk
2cents +32936
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:03
Rijk zijn helpt dan blijkbaar helemaal niets. Een grabbelaar op doel en de verdediging is onder de maat. zou graag zien dat Liverpool eens om het kampioenschap ging spelen. Op deze manier is dat moment ver weg.
Vind ik leuk
HveenLFC +2644
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:05
Liverpool wilt altijd om het kampioenschap spellen, we winnen het alleen nooit :(

Afgelopen jaren wil geld besteed aan middelmaat. De eigenaren zijn bereid de spelers te halen die Klopp wilt. Ben het met je eens over de verdediging.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:06]
Vind ik leuk
2cents +32936
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:08
Ik heb het niet over willen. Natuurlijk willen ze het. Alleen dan moet je dat ook als team op zo'n manier neer gaan zetten. Dat is Liverpool met al dat geld en die hondstrouwe aanhang al veel te lang niet gelukt.
Vind ik leuk
HveenLFC +2644
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:17
mee eens. Helaas zijn Leipzig en Soton nu niet van plan te verkopen. Helaas zijn er weinig mensen beschikbaar die een versterking zouden zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:23
Indien Coutinho met z'n gedachten al in Spanje zit, moet je hem als club zijnde gewoon laten gaan. Een sportief verlies, maar financieel profijt om direct te kunnen investeren in zowel een/meerdere vervanger(s) als de jeugd.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:00
Zo simpel werkt het niet. Vervangers liggen niet voor het oprapen, zeker niet voor Liverpool (kijk naar van Dijk en Keïta).
Imo kunnen ze hem beter aan zijn contract houden die hij zes maanden geleden met de grootste smile tekende.
Volgende zomer is het WK en dus zijn speeltijd, ritme en constant presteren voor Coutinho dit seizoen heilig.
Niet zwichten voor een speler die verzoekt of een grote zak geld. Zo blijven we achter de feiten aanlopen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:10
het ergste is nog dat hij er financieel achter uit gaat
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:31
Poot stijf houden. Laat Barcelona maar merken dat niet alles alleen maar om hun draait.
Vind ik leuk
Vato75 +708
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:39
Dat kapitaal vernietiging
Vind ik leuk
Quaresma +1883
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:35
Liverpool gaat het redden zonder Coutinho. Het is alleen wel jammer dat Liverpool opnieuw geen topspeler kan vast houden. Al het geld van Coutinho in een fatsoenlijke verdediging.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:37
Dan koopt Liverpool Dybala toch ...
Vind ik leuk
Truth +2687
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:44
Hoe mooi liverpool als club is en hun historie ...de realiteit is dat ze al jaaaaren niks hebben gewonnen en dan komt plots barcelona met een messi bv ....hoe ga je daar als speler mee om ?
Vind ik leuk
United +39592
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:45
Gaat het een zwaar seizoen worden voor Liverpool...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:16
Vol voor Draxler gaan als Mbappe ook is aangesloten bij Paris.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:27
aba
Vind ik leuk