De Boer kansloos onderuit in Engeland: Je kunt zeggen dat dit een valse start is

De Boer kansloos onderuit in Engeland: "Je kunt zeggen dat dit een valse start is"

zaterdag 12 augustus 2017 om 19:05

Frank de Boer noemt de ruime nederlaag tegen Huddersfield Town 'een valse start'. Zijn ploeg Crystal Palace ging in eigen huis kansloos met 0-3 onderuit tegen de promovendus.

"Je kunt zeggen dat dit een valse start is", zegt De Boer in gesprek met Ziggo Sport. "Je hoopt dat je thuis drie punten pakt. We begonnen goed en kregen aardige mogelijkheden. In vijftien minuten tijd gaven we de wedstrijd weg. Daarna hadden we de controle en creërden we kansen. De aansluitingstreffer kwam maar niet."

Toch verwacht De Boer snel een ommekeer. "Ik heb veel positieve dingen gezien. In topvoetbal moet je negentig minuten lang geconcentreerd zijn. We hebben dat niet goed gedaan en daar betalen we nu de prijs voor. We hebben goede voetballers, maar bij veel jongens was er spanning. Dat is ook normaal. Ik denk zeker dat het goed gaat komen."

Plaats een reactie

inimini +1246
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:09
Valse start , lekker belangrijk , zet het neer en weer verder!
Vind ik leuk
Andre As +3516
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:10
De Boer na 'valse start': "Ik denk zeker dat het goed gaat komen"


Ik denk het niet.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:11]
Vind ik leuk
Old Star +2552
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:09
Zei die dat bij Inter ook niet iedere week?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:11
Nou, tegen Liverpool zal de spanning vast minder zijn.. Succes!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:11
En ik denk ... ach laat ook maar.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:14
Wat haalt De Boer ook alweer niet ... oh ja, de Kerst!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:15
Hahahahaha...
Vind ik leuk
Liwwadder +3160
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:17
Wat moet je dan zeggen:..oh dit wordt niks dit jaar...haha!
Vind ik leuk
Bizzy +3354
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:23
Portverdorie..... baantje bij Moeskroen komt voor Frank een stil dichterbij. Heb nooit deze keuze begrepen
Vind ik leuk
Streaker +2259
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:23
Knappe jongen om van dit team wat te maken. Dit gaat De Boer in ieder geval niet lukken.
Vind ik leuk
goekie4 +323
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:25
Ze speelden niet best, Jari die liet zich echt makkelijk aftroeven bij de 2-0, manmanman dat was echt slecht
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:26
De Boer.... maakt het nergens meer.
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:26
Dit moet beter Frank!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:27
0-3 tegen een promovendus.Da's wel een heel slecht begin.
Vind ik leuk
pos +3771
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:28
Zojuist Frank op de BBC. The 3 goals came from the nothing.
Vind ik leuk
Relax +584
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:28
Frank hoeft met de kerstdagen niet te werken denk ik.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:30
Uhhhh we dominated the game, uhhhh they parked the bus, uhhhhh we don't have a Messi, uhhhh they played the long ball, uhhhh we forgot to reward ourselves.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:02
Huddersfield Town nog wel .
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:10
Die De Boer kan er helemaal niets van!!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:12
We begonnen goed... Goed? Waaraan? De warming up?

Misschien moet je daar ook al tevreden mee zijn ;)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 20:13]
Vind ik leuk
Guust +2414
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:27
Denk dat dit niets word voor hem, kerst is hij weg en Riedewald bank.
Vind ik leuk
rpaulp50 +1517
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:41
Bij de jeugdopleiding van Ajax is nog altijd ruimte voor de Boer, hij zou daar beter op zijn plaats zijn, al gun ik hem het allerbeste in de PL.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:44
Frank de Boer presteert net zo slecht als z'n broer commentaar geeft.
Vind ik leuk
Gabs +195
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:55
Tweede kerstkalkoen bekend na Petertje?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:59
Dat zei hij bij Ajax en Inter ook, wij hadden controle maar weer verloren ze. Vermoeiend te luisteren naar hem, een goede voetballer geweest maar een saaie trainer
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:42
en is huddersfield ook een voetbalclub ??
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

De Boer kansloos onderuit in Engeland: "Je kunt zeggen dat dit een valse start is"