Ajax komt met statement over Sánchez: 'Overmars en ik hebben contact gehad'

Ajax komt met statement over Sánchez: 'Overmars en ik hebben contact gehad'

zaterdag 12 augustus 2017 om 19:22

Ajax heeft bevestigd dat Davinson Sánchez zaterdagavond ontbreekt tegen Heracles Almelo. De Colombiaanse verdediger lijkt op weg naar Tottenham Hotspur.

"Marc Overmars en ik hebben allebei contact met Davinson gehad over de zaken die rondom hem spelen", verklaart trainer Marcel Keizer op de clubsite van de Amsterdammers. "Natuurlijk hoop ik dat hij bij Ajax blijft, maar vanavond spelen we zonder hem. Ik wil alleen spelers mee die 100% focus hebben op Heracles – Ajax."

De grote vraag is of Ajax het miljoenenbod van veertig miljoen euro uit Engeland kan weerstaan. Onlangs gaf Dennis Bergkamp in Voetbal International aan dat de Amsterdammers in de toekomst wellicht kiezen voor de sterkte van de selectie en biedingen als deze naast zich neer gaan leggen. Door het ontbreken van Sánchez tegen Heracles, lijkt het erop dat hij zijn laatste wedstrijd voor Ajax al heeft gespeeld. Sánchez werd vorig seizoen voor vijf miljoen euro gekocht.

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 19:23
Veltman naar t centrum en Orejuena rechtsback
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:28
Moet er spontaan van janken
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:37
Veltman stond in het Nederlands elftal toch zijn mannetje laatst in t centrum, denk dat hij nu de beste optie is in het centrum. Ik verwacht bovendien veel van Orejuena, eindelijk eens een aanvallende back!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:59
Ja tegen Luxemburg.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:45
dat is de prijs die het Nederlandse voetbal te wachten staat...
Alles met talent verdwijnt voor het grote geld...
Micky Mouse competitie hier...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:30
Gek dat er dan een Nederlandse club de finale.van de EL haalt. En dat voor een "Mickey Mouse" competitie, ongelofelijk he.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 07:51
Inderdaad ja, dat is en blijft waarschijnlijk de grote uitzondering die uiteindelijk de regel bevestigt...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:20
Ja zo ken ik er ook nog wel 100. Nou liever een "Mickey Mouse" competitie, zoals jij het noemt dan een competitie met dikke schulden en praktijken waar de honden geen brood van lusten
Vind ik leuk
rpaulp50 +2327
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:31
Van blijdschap ?
Vind ik leuk
3ismo +2912
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:31
of viegever naar het centrum dijks op rechts en veltman deze wedstrijd op links tot luis mee heeft getraind!
Vind ik leuk
Pvdsluis +2007
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:36
?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:45
Veltman op rechts bedoelt hij
Vind ik leuk
Pvdsluis +2007
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:48
Dijks op rechts Veltman op links zegt hij toch?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:47
Jij bent af voor vandaag ;0)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:17
Veltman naar Tottenham en sanchez houden
Vind ik leuk
loek +76
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:53
jij hebt duidelijk een verkeerde kijk op top voetbal.
Veltman komt lengte te kort in centrum hij komt snelheid te kort
en qua kopkracht is Sanchez ook veel beter ik hoop dat ze hem kunnen vasthouden Wanneer leert Ajax het nu eens af om vlak voor competitie altijd hun beste spelers te verkopen wij publiek willen niet eeuwig naar een elftal in opbouw kijken wij willen resultaten trouwens als Ajax komende 2 jaar wel meedoet in champions league weet door te dringen halen ze die 40 miljoen er al weer uit dus gebruik daar bij Ajax nu eens jullie hersens begin moe te worden van elk jaar weer naar een nietszeggend nieuw Ajax te kijken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:24
Dat klinkt veelbelovend zeg...
Vind ik leuk
fcu79 +1036
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:24
Cashen en nieuwe zoeken
Vind ik leuk
Filip_FCU +6122
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:27
ze hebben nog 19 dagen!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:24
Heftige beslissing.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:38
Cashen en een nieuwe. Hoppa. Blijft niet eeuwig duren deze bedragen. 40 miljoen is absurd. Een hele goeie speler voor Ajax voor de eredivisie en misschien zelfs voor de BPL. Maar hij maakt ook nog fouten en niemand is onvervangbaar.
15 uitegeven voor een nieuwe met meer zekerheid op cashen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:56
In de ideale situatie idd, maar zal wel weer een paniekaankoop worden aan het eind van augustus, zoals gewoonlijk. 150m op de bank, hou gvd een keer de poot stijf

Ps ik lees net op teletekst dat Ajax 40m geweigerd heeft en Sanchez niet te koop is
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:58]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:27
Ik lees geweigerd en wel te koop.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:19
Nos teleteks pagina 801. Niet te koop
Vind ik leuk
rpaulp50 +2327
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:37
Helemaal goed Lef, je moet relativeren.
Ajax heeft de afgelopen wedstrijdjes flink wat tegengoals moeten incasseren, dus om te denken dat de Ajax defensie, met Sanchez , een onneembare vesting was is een overschatting.
Meteen pakken dat geld en er drie voor terugkopen......maar dat gaat niet gebeuren, helaas.......

Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:24
Sanchez, bedankt! Wat een topper, nu al!
Vind ik leuk
Sil95 +2616
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:25
Snap best dat zo'n jongen momenteel niet helemaal met zijn gedachten bij de wedstrijd zou zijn. Dan kun je beter andere spelers opstellen. Ik hoop hoe dan ook dat er snel een einde komt aan deze soap.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:26
Mooi bedrag voor een topper . We moeten nu weer verder !
Vind ik leuk
Foebele +32430
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:26
Gefeliciteerd Marc, je kunt weer de champagne fles open trekken. Iedereen trapt er maar keer op keer in, dat we niks winnen dankzij jou schijnt niet te deren, de meeste fans hebben kennelijk aandelen in de club en zijn daarom zo blij met je...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:30
Eindelijk iemand die het ziet zoals ik.
Snap oprecht de blijdschap niet van Ajacieden wanneer een speler wordt verkocht voor een hoog bedrag.
Wat heb je als fan eraan dat je club een berg geld op de bank heeft?Men investeert het toch niet en het enige wat gebeurd is dat je steeds opnieuw moet beginnen.
Het lijkt meer en meer dat het uitsluitend draait om verdienen en de resultaten minder en minder belangrijk zijn.
Vind ik leuk
3ismo +2912
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:35
heb geduld ajax is iets van plan met die geld! misschein van de beurs stadion bouwen of arena kopen! geduld is een shone zaak! ajax kan die zakkelijk niet voorbij laten gaan als er een absurd bedrag betaald word!
Vind ik leuk
Foebele +32430
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:36
Het geld om die plannen door te voeren is er allang, dus dan wordt het na 3 jaar niks winnen eens tijd dat het geld op het veld komt te staan, ipv in een kluis!
Vind ik leuk
Foebele +32430
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:35
Geld is duidelijk belangrijker, de meeste fans geven dat ook gewoon toe, want je hoort ze niet over het feit dat we 3 jaar niks winnen, toch de enige echte belangrijke statistiek!

Ook al die talenten die al die fans al die jaren zo geprezen hebben worden stuk voor stuk via de achterdeur geloosd. Knap hoor dat Overmars daar toch nog aardig geld voor weet te vangen, maar nogmaals, 0,0 prijzen!

Het geld om de ArenA te kopen (wat een serieuze optie is die ze aan het bekijken zijn) is er inmiddels allang, we hebben meer dan 100 miljoen aan reserves, volgens mij zitten we al bijna aan de 200 miljoen en de ArenA kopen is een project wat minder dan 100 miljoen hoeft te kosten.

Het gelul dat we geen betere spelers kunnen halen dan dat we nu doen komt me inmiddels ook echt de neus uit, alsof er godverdomme niks zit tussen Cerny en Neymar, geen speler te vinden van een niveau hoger dan Cerny, maar lager dan Neymar....

Gelul natuurlijk, Ajax scout gewoon volledig verkeerd en is alleen maar naar jongetjes aan het kijken.
Vind ik leuk
Johan_D +3186
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:48
En weer wordt er tijdens het begin van de competitie een sterkhouder verkocht.

Not for sale stelde dus helemaal niks voor.

Als speler dan zelf ook graag wilt wordt het een lastig verhaal.

Hopelijk komen er nu andere topclubs op af en gaat de prijs nog flink omhoog.

Benieuwd wat er daarna gebeurd maar ben bang dat er dan weer een of ander spelertje voor terug komt die net van de borst af is.

We worden er iig niet sterker van , alleen de berg geld bereikt zo langzamerhand wel de hemel ...
Vind ik leuk
Foebele +32430
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:56
Tuurlijk stelt het niks voor, Marc is een leugenaar, die zegt het alleen maar om de transfersom op te drijven.
Vind ik leuk
Johan_D +3186
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:09
Zou me niks verbazen dat hij al akkoord heeft gegeven voor die 40mil.

Vorig jaar zei hij ook dat er niks meer zou worden verkocht.

Een dag later vertrok Milik.

Toen dat Ziyech niet zou worden gekocht.

2dagen later werd Ziyech gecontracteerd.

Vandaag dat Sanchez not for sale was.

Nog dezelfde dag wordt hij buiten de selectie gehouden.

Die Overmars is niet te vertrouwen...
Vind ik leuk
bdr +115
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:02
het gaat er ook om dat je met de speler zelf ook hebt te maken ..je kan m wel willen houden ...maar als hij zelf ook gek gemaakt word door z'n zaakwaarnemer ...en t grote geld ruikt ...dan sta je als ajax zijnde machteloos om zo n speler te behouden ......uit sportief oogpunt gezien
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 20:05]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:29
Vind ik nog steeds de grootste BS. Hij heeft gewoon een contract, ligt een veel beter contract voor m klaar...Ajax moet m gewoon aan zijn contract houden. Ik weet ff niet hoe lang zijn contract nog loopt, ik dacht 3 jaar. En als zo'n speler gaat lopen janken, prima, zet je hem buiten de selectie en geef je hem een flinke boete. Dan stapt hij naar de rechter, en ik kan me niet voorstellen dat de rechter niet zegt je hebt een jaar geleden met vol verstand getekend dus helaas. Het geld is niet nodig maar je geeft daarmee wel een statement aan andere spelers die komen dat Ajax niet een clubje is die je ff zo kan gebruiken maar dat ze serieus genomen moeten worden.
Vind ik leuk
Bullet +1304
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:33
alsof een Nederlandse club dit soort bedragen KAN weigeren. Hier moeten juist alle clubs het van hebben, doorverkopen van (zelfopgeleide) spelers. 40 miljoen, dat is heel, heel veel geld.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:49
Ajax is de enige Nederlandse club die dit op dit moment gewoon kan weigeren. Dus ja, het kan. Je hebt een verplichting naar je fans (zeker als Ajax zijnde) en dat is 100% voor het kampioenschap gaan. Je betaald immers het volle pond voor een seizoenskaart.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:34
Ik vond dat Ronald de Boer dat wel treffend zei. Je kunt zo'n jongen ook niet meer gelukkig houden als ie weet dat zo'n grote Premier League club hem wil hebben en hij bovendien miljoenen kan gaan verdienen, iets dat veel Colombianen niet gegeven is. En als Ajax moet je ook je plek weten (net als PSV of Feyenoord). Als je dan een miljoen of 50 kan vangen is dat niet te weigeren.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:34]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:38
Grote Engelse club? Tottenham is een rijke Engelse club, maar zoveel prijzen winnen ze daar niet hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:42
Tottenham is traditioneel gewoon een grote Engelse club. Niet alles uit zich in prijzen, doen wel altijd mee in de top 5.
Vind ik leuk
Foebele +32430
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:40
In geval van incidenten snap ik het volledig, een speler die echt weg wil kun je niet behouden, maar het gaat er om dat dit al jaar in jaar uit gebeurd.

We raken kwaliteit kwijt en krijgen er jochies voor terug, waardoor we nooit vooruit komen.

Ajax had al jaren moeten domineren zoals Juve in Italie, met de middelen die wij hebben, de hoeveelheid talent en potentie, maar we worden gewoon afgetroefd door PSV en Feyenoord.

Hoe lang nog mogen we niks winnen voordat er eindelijk eens meer fans gaan inzien wat een waanzin er plaatsvind binnen de club?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:45
Ik vind het een beetje naïef om te denken dat Ajax spelers in NL kan houden. Wij doen amper mee in Europa (ja oké vorig jaar een keertje finale EL gehaald maar dat is meer hoge uitzondering dan regel). Internationaal staan we bekend als opleidingsland en niet als dé competitie waar je als buitenlander met heel veel talent meer dan 3 jaar wil spelen.
Vind ik leuk
Foebele +32430
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:47
Naief? Waarom lukt het PSV dan wel om o.a. Wijnaldum, Depay en Guardado langer te behouden?

Naief is het om blind achter anderen aan te lopen en maar hun onzin te herhalen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:52
Voor die jongens werd lang niet zoveel geboden. En die heeft Brands met een ultieme poging (qua salaris en de belofte dat ze het jaar erop weg mochten) nog een jaar kunnen houden. Maar ook die wilden op een gegeven moment weg naar een grotere club. Uit jouw woorden maak ik op dat je de grote talenten voor jaren bij Ajax wil houden.
Vind ik leuk
Foebele +32430
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:55
Haha mooi hoe mensen hun conclussies op mij willen projecteren.

Ik verwacht dat Ajax jaarlijks een serieuze selectie heeft waarmee we kampioen kunnen worden en in Europa leuk mee kunnen doen.

Ik wil niet continue dat gekloot van Overmars die steeds achter de feiten aan loopt, steeds weer een ongebalanceerde selectie samenstelt en steeds weer last minute ons opzadelt met een probleem.

Milik zou niet weggaan en ging toch, Ziyech hadden we niet nodig tot we uit de CL gegooid werden op beschamende manier en nog niet 1 speler heeft hij ooit proberen te behouden, niet eens een poging gedaan.

Niet bij Blind, niet bij Eriksen, niet bij Klaassen deze zomer en nu ook niet bij Sanchez die pas 1 jaar bij ons speelt, het is niet zo dat hij al enkele jaren bij ons had gespeeld, dan had ik het anders gevonden, maar 1 jaar is te weinig.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:01
Ik wil geen conclusie op je projecteren, dit is hoe je verhaal op mij overkomt. Ik ben ook geen fan van Overmars en begrijp je zorgen maar in het geval van Sanchez kan ik begrijpen dat 40-50 miljoen ontzettend veel geld is en hij dit niet kan weigeren. Bovendien heb je ook niks aan een ontevreden Sanchez.
Vind ik leuk
Foebele +32430
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:04
Wie zegt dat hij echt weg wil? Ik heb het hem niet horen zeggen, de berichtgeving komt allemaal van 1 kant.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:07
Weet ik ook niet, maar kan het me wel voorstellen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:36
Het is die schijt rvc, overmars wil wel.

Alleen moet die niet van die domme uitspraken doen, als die het niet waar kan maken.

Waar ik het meest ziek van ben is dat gelieg en bedrieg.

We gaan een vervanger zieken, alleen moet die een toegevoegde waarde hebben en dan 31 augustus roepen.

Sorry supporters het is WEDEROM niet gelukt.

Want wij gaan niet mee in die circus en gaan niet zulke bedragen neertellen.

Dat bedrieg ben ik kots en kots misselijk van.

En als we geen kampioen worden is het weer jammer eb teleurstellend seizoen en zullen het op onze appie gooien.

Vind ik leuk
Foebele +32430
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:38
Ja, 15 miljoen voor weer een tiener uit Brazilie, is die Overmars een dwaas of wat?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:56
Precies en daar wordt ik zo moe van. Gaan ze een Colombiaan kopen van 18 jaar die een jaar in het eerste speelt en dat is dan de ervaren en goede speler die we nodig hebben.

Je kan hem nu halen , maar laat sanchez blijven.

Maar ja verkoop je hele verdediging.

Tetr, riedewald, westerman en sanchez.

Je laat iemand die afgeschreven is weer bij de selectie en het is compleet.

Oh nee nog 1 ding je houdt Veltman , omdat een jongen van de club is en viergevet mag niet weg??

Snap jij het nog?
Vind ik leuk
Foebele +32430
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:59
Ik snap er al jaren niks van, eigenlijk al niet vanaf het moment dat die blinde kip Duarte haalde als opvolger van Eriksen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:43
Wat een geweldige aansteller ben jij. Ajax staat met de rug tegen de muur wanneer een speler van het kaliber Davinson Sánchez wil vetrekken naar de PL!

Iedereen die Ajax een warm hart toedragen zien het liefst Davinson Sánchez blijven.. er zijn in tegenstelling tot een paar romanticus die hoe jammer ze het ook vinden, begrijpen dat je deze transfer bijna niet tegen te houden is!

Wanneer Davinson Sánchez weg wil dan gaat hij weg!

Ik wil je er verder op wijzen dat jij voordat Sánchez maar een bal in de Arena had getrapt nog erg veel commentaar op Overmars had dat hij moet stoppen met talentjes als Sánchez te kopen omdat ze te duur waren. En nu ga jij voor de zoveelste keer lopen overdrijven!
Vind ik leuk
Foebele +32430
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:52
Het gaat over alles wat Overmars over de jaren fout gedaan heeft, dit is gewoon de zoveelste faalactie van die kerel!
Vind ik leuk
Garinsha +2495
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:56
Jij bent scherp! Maar dat was me al een tijdje opgevallen.
Vind ik leuk
United +39600
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:28
Zou wel stoer zijn van Overmars als hij hem weet te behouden.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:37
Dat wel.. maar 45 of meer kun je eigenlijk niet weigeren.. alhoewel ik hem t liefst zie blijven.. ik zeg salaris plafond omhoog.. ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:28
ben toch wel bang dat hij weg is. snik snik snik snik

jammer dat marc zijn poot niet gewoon stijf houd, en zegt dit jaar nog niet al bied je 222 miljoen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:31
Doen ze het weer! Dag titel! Aankopen: oa ongeveer 7 keepers een wissel spits en een rechtsback
Verkopen: oa 1top verdediger en 2 goede verdedigers.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:32]
Vind ik leuk
Bullet +1304
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:34
alsof Ajax kampioen wordt door 1 speler... Daar heb je gewoon een team voor nodig.
Vind ik leuk
furgist +1425
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:43
klopt bullet, sanchez was de sterke ruggegraat van dit team
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:32
Straks ook Dolberg nog pleitte en Ajax boekt een record aan binnenkomende tranfer inkomsten. Zitten nu rond de 75 mio en dat kan nog oplopen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:32
Viergever centraal, dijks linksback

wrm laat Ajax Sanchez, Tete en Riedewald ook alweer gaan?
Vind ik leuk
furgist +1425
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:44
Hou maar op. Dit moeten we gewoon incalculeren zolang dat kleine geldwolfje er zit
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:33
Voor iemand die niet te koop is, is ie toch redelijk snel verkocht....
Vind ik leuk
Enden +1649
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:34
Een bedrag van 50 miljoen zou AJAX niet kunnen weerstaan
Vind ik leuk
tikkietoe +2486
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:35
Nou knap klote dat Sanchez niet meer word opgesteld voor verkoop. Ik had hem met een online spel in mijn team. Daar loop ik een hoop punten mis.
Vind ik leuk
Starkoo +344
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:37
Scheelt hebben er denk ik wel meer, soccerito of zoiets ?
Vind ik leuk
tikkietoe +2486
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:39
In 1 keer goed, ja. ;)
Vind ik leuk
Starkoo +344
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:36
Ja Overmars je denkt alleen aan je eigenbonussen, maar goed goldigers horen niet thuis bij Ajax! Als Sanchez slim is blijft hij lekker bij Ajax volgende zomer kan niet naar een veel grotere club. 40 miljoen meer op de bank heb je niks aan, gooi eerst is het salaris plafon naar 3 miljoen!

En zorg als je Sanchez verkoopt, dat je een vervanger in huis hebt, telkens weer verkoopt Ajax zijn beste spelers en nooit staat er een vervanger klaar.

Des noods haal je Vermealen terug!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:38
Like voor je laatste zin.. :-)
Vind ik leuk
furgist +1425
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:45
behalve vermaelen met alles eens
Vind ik leuk
Harrie82 +2171
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:38
Die is weg.
En logisch toch, wederom geen CL. Dat kost ajax dat hij weg wil.

Daarbij als je 35 à 40 miljoen kan verdienen in 1 jaar op 1 speler doe je het zeer goed en heb je het geld zo bij elkaar om het stadion terug te kopen.
Transfers dit seizoen toch al bijna 100 miljoen als deze transfer 45 miljoen op levert.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:38
Wederom blijkt maar weer dat de transferwindow korter moet worden. Voor het begin van de competitie moet gewoon duidelijk zijn met welke spelers je het moet doen.......
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:39
Zoon CV krijg je de komende10 jaar niet meer word echt een topper
Vind ik leuk
murmur27 +1426
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:41
neeeeeee! vdome....
Vind ik leuk
furgist +1425
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:42
Laat die directeurtjes ook lekker een mooie stap maken, ben er wel klaar mee
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:46
Kan iemand die telefoon van Marc verstoppen? Anders zijn we straks naast sanchez ook nog dolberg en Ziyech kwijt
Vind ik leuk
Hammie +596
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:47
Echte prof, kan niet spelen omdat er belangstelling is???

Pufffff
Vind ik leuk
Korm +20586
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:48
Zonde hoor!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:54
Pfff en dan is Tete ook nog eens verkocht. Dan Veltman maar Centraal met De Ligt en die nieuwe op Rechtsback. Vind veltman toch meer een centraal als back maarja wie ben ik haha
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:58
Die is weg dus
Vind ik leuk
zwollie +3151
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:43
Die is weg en weg het kampioenschap.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:46
Kan wel janken
Vind ik leuk
flipper +839
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:49
Clubliefde bestaat echt niet meer!Geld wolven zijn het. De voetbal wereld gaat naar de kloten zo.
Vind ik leuk
flipper +839
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:51
Jammie heeft volkomen gelijk. belachelijk om om die reden niet kunnen voetballen. wat een geneuzel.
Vind ik leuk
flipper +839
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:51
hammie
Vind ik leuk
Padason +276
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:59
Hier op VP gebeurt het opvallen niet veel maar andere websites word overmars gefileert. Niet terecht, je kan Overmars of het bestuur niet kwalijk nemen wanneer de nummer 2 uit engeland met een flinke zak geld je verdediger op wilt halen, kun je niks tegen beginnen.

Als Sanchez weg gaat is het echt zijn eigen keus, overmars doet zijn werk door hem een geweldig contract (volgens de nederlandse normen) te geven.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:18
Als ajax zijnde met die fantastische bankrekening zou ik hem houden. Wie ga je er in godsnaam voor terug halen. Dan heb je dalijk 140miljoen op je rekening en sta je met veltman in het centrum. Je hoeft niet te verkopen voor het geld en beter kan je niet krijgen momenteel. En ik als feyenoorder zie hem graag spelen (alleen niet tegen ons). Non nonsens, hard maar fair. Als we de competitie naar een hoger niveau willen tillen moet je hem niet verkopen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:21
Nogmaals Ajax vindt geld belangrijker dan kwaliteit
Vind ik leuk
kevinleo +1659
zondag 13 augustus 2017 om 01:35
Ookal leggen ze die aanbiedingen naast zich neer omdat Ajax het geld niet nodig Heeft. Als een jongen die niet uit de eigen jeugd komt zoals sanchez een stap omhoog kan maken zie je dat de speler de aanbieding niet naast zich neer leggen. Deze jongen is gewoon iemand zonder club liefde en hoewel het een zeer goede speler is moet je hem voor dat bedrag gewoon laten gaan want hij kent geen enkele liefde voor ajax.
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 06:37
Competitie al begonnen geen transfers meer tot de winterstop
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax komt met statement over Sánchez: 'Overmars en ik hebben contact gehad'