PSV en AZ starten seizoen spectaculair: hoofdrol voor Lozano en Maradona

PSV en AZ starten seizoen spectaculair: hoofdrol voor Lozano en Maradona

zaterdag 12 augustus 2017 om 20:13

PSV en AZ zijn spectaculair gestart aan het nieuwe seizoen. In een zéér vermakelijke wedstrijd trokken de Eindhovenaren nipt aan het langste eind: 3-2.

PSV en AZ speelden vol op de aanval in het Philips Stadion, onder toeziend ook van Diego Maradona. De legendarische Argentijn werd vooral enthousiast van het spel van Hirving Lozano. De Mexicaanse vleugelaanvaller liet de AZ-verdediging telkens zijn hielen zien, maar miste ook veel kansen. AZ kwam vervolgens op voorsprong. Dabney Dos Santos maakte de 0-1.

Lang hoefden de voorzichtig morrende supporters van PSV niet te wachten op de gelijkmaker. Lozano zette doelman Marco Bizot op het verkeerde been met een schot in de korte hoek: 1-1. Op dat moment stond Calvin Stengs al niet meer op het veld. Het AZ-talent raakte binnen vijf minuten geblesseerd aan zijn knie en verliet het veld per brancard.

In de tweede helft bleef het aantrekkelijk. PSV kreeg veel kansen, maar ook AZ liet zich niet onbetuigd met vloeiend combinatievoetbal. In de 48ste minuut werd het 2-1. Gaston Pereiro passeerde Bizot, die niet vrijuit ging. De AZ-doelman vertolkte even later opnieuw een negatieve hoofdrol, toen hij de bal in de voeten van Marco van GInkel bokste. De PSV-aanvoerder tikte de 3-1 binnen.

PSV leek de eerste driepunter van het seizoen binnen te hebben, maar Wout Weghorst maakte het toch weer spannend met een benutte penalty in de 81e minuut. Verder liet PSV het echter niet komen. De vroege crisis is voorlopig bezweerd, al zal trainer Phillip Cocu meer overwinningen nodig hebben om steviger in het Eindhovense zadel te komen.

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 20:25
Een leukere wedstrijd dan normaal.
Vind ik leuk
14forever +6880
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:29
De 2de helft gewoon de psv van.afgelopen seizoen. Zelfde soort wissels van Cocu. Ze mogen blij zijn met Bizot, die ze 2 doelpunten kado doet.
Jammer van Stengs, hoop dat het meevalt. Zag er niet goed uit.
Trouwens goed gekeept van Zoet..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:31
Beter dan 2 helften...
Vind ik leuk
14forever +6880
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:36
Je hebt helemaal gelijk gab.
Vind ik leuk
MeAgain +3863
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:32
Doelpunten krijg je meestal kado, door fouten van de tegenstander. De ene keer is het de keeper en de andere keer is het een verdediger.
Vind ik leuk
14forever +6880
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:33
Ok.
Vind ik leuk
Eendracht +8575
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:25
Nou... staan we in ieder geval (gedeeld) eerste...
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:28
leuke speler die lozano .. zonder hem is het niet veel .. 1e wedstrijd gewonnen , altijd lekker
Vind ik leuk
14forever +6880
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:35
Lozano was nergens in de 2de helft, je moet er kort op zitten bij hem. Is erg snel en met ruimte heeft hij een leuke aktie.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:53
Zeggen ze ook als ze Robben moeten verdedigen, zit er kort op :P
Vind ik leuk
14forever +6880
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:48
Alleen het verschil dat Robben buitencategorie.is.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Daar gaat het niet om, gaat over er kort op zitten. Maarrrruh verloren joh :D
Vind ik leuk
14forever +6880
zondag 13 augustus 2017 om 00:43
Yep dat weet ik.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:37
Pereiro speelde prima wedstrijd, bergwijn was redelijk. Jorrit was zeer goed, arias zeer goed.
Nog even een linksback zoeken, en misschien nog een centrale verdediger erbij en ik zie het helemaal zitten.
Vind ik leuk
Harrie82 +2553
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:57
Vond Paal zich de 2de helft goed herstellen en wie weet kan hij het laten zien als LB.
Locadia mag van mij op de bank gaan zitten wat een irritante speler. Was onzichtbaar vandaag en egoïstisch als hij de bal eens had.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:08
Locadia zie ik wel zitten, maar die arrogantie moet er wel wat van af
Vind ik leuk
Harrie82 +2553
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:25
Ja echt hè. Maar vond hem onzichtbaar en alleen maar verkeerde beslissingen, maar we hebben Lammers achter hem. We gaan het zien de komende weken, anders Lammers de kans geven.
Vind ik leuk
MeAgain +3863
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:49
Klopt, ben het met je eens. Ik had hem persoonlijk gewisseld met lammers.
Vind ik leuk
Manus +390
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:58
Pereiro speelde goed, maar wat is ie toch traag hé :O
Vind ik leuk
Eendracht +8575
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:48
Pereiro vond ik het wel goed doen. Hendrix ook niet slecht...
Maar het was dat AZ ook lekker open speelde anders was het weer janken geworden..
Vind ik leuk
Cappie +5778
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:29
Sorry, maar we staan gewoon derde. Of je moet VVV bedoelen, die staan gedeeld eerste.
Vind ik leuk
Eendracht +8575
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:46
Ach, positief blijven: we hebben nog geen verliespunten...
Vind ik leuk
2cents +36183
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:25
Spectaculair was het inderdaad, wat gaven die ploegen elkaar enorm veel ruimte om te voetballen.

Lozano een lekkere counterspits zeg. Heerlijk snel. Nu nog het vizier wat scherper.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:30
En lozano mag ook best een balletje afspelen! Maar wel een leuke speler en een aanwinst voor de Eredivisie!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:34
Dat is het jeugdige onbevangenheid:)
Ben heel positief over hem en minder over Locadia.

De wedstrijd had alle kanten op kunnen gaan. Beiden zwakke verdediging.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:38
PSV kan verdedigend nog iets gebruiken ja.. Die Barac is weer op de markt! Een oude bekende..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:44
Die baricadeert alles achterin, ja.:)

Zou geen slechte kunnen zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:33
Een counterspits zeg je. Weet je. Laat maar. Jouw mening is geen mening.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:35
Goed spelertje hoor! Daar gaan jullie nog vast veel van genieten.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 20:36]
Vind ik leuk
2cents +36183
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:36
Weet je, hij doet alles op snelheid en heeft dus ruimte nodig. Dat jij dat vandaag niet gezien hebt zeg vooral iets over je kijk op voetbal.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:38
Prima kerel. Poets jij dat voetbal van Ajax maar wat verder op in je pyjama.
Vind ik leuk
2cents +36183
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:40
Jouw mening lees ik verder nergens, dus die heb je blijkbaar niet.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:42
Die van jou weet ik al op voorhand.
Vind ik leuk
Cappie +5778
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:53
Nou, alles? Hij heeft toch echt wel een paar acties gehad vanuit bijna stilstand. En ja, hij gebruikt zijn snelheid wel voor acties, maar dat is wat anders dan alles op snelheid doen.
Vind ik leuk
2cents +36183
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:06
Ik ben benieuwd hoe hij het doet tegen ploegen die zich ingraven.
Vind ik leuk
Cappie +5778
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:15
Gelukkig weerleg je niet dat hij dus inderdaad ook nog wel iets anders kan dan alleen maar hardlopen. Ik ben ook benieuwd hoe hij het doet tegen ploegen die zich ingraven, maar dat staat redelijk los van je eerste opmerking.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:59
Sommige spelers kunnen ruimte creëren ;)
Vind ik leuk
Mo +8816
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:26
Lozano had er na die 1-1 nog 2 moeten maken, maar man man man wat krijgen die een ruimte steeds van AZ ongelooflijk
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:30
Om nog maar te zwijgen over keeper Bizot. Die maakt gewoon twee blunders bij de 2-1 en de 3-1.
Vind ik leuk
Mo +8816
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:32
Ja wat een stumperd is dat zeg. Die 2-1 is een enorme fout en volgens mij kan hij die kopbal, die voorafgaand gaat aan de 3-1, gewoon vangen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:36
Beiden teams waren erg zwak achterin met grote fouten.
Vind ik leuk
masterpsv +6507
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:26
Voor alle grapjassen hier die dachten dat psv zou verliezen krijgen een koekje van eigendeeg!!!

Lol
Vind ik leuk
Niellie078 +20146
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:30
nou ik zou ook je hart maar vast houden, zoveel was het niet en het kon beide kanten op.. az was ook erg matig en zeker een gemis , het uitvallen van stengs ..
Vind ik leuk
Filip_FCU +6991
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:35
Ik had mn geld op winst gezet :)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:26
Zo na speelronde 1 aan kop samen met Utrecht heracles en Twente .... Nog mar 33 potjes winnen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 20:31]
Vind ik leuk
Mass +1614
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:27
Je ligt op koers straat...
Vind ik leuk
PSVKRK +373
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:32
Appeltje, eitje, met minder midweekse wedstrijden ;)
Vind ik leuk
Jozef +22981
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:33
Haha, om een of andere reden moet ik altijd lachen om je bijdrages hier.

Lozano voor het eerst in mijn leven gezien en hij is gewoon heel goed. Jammer dat die van AZ er zo vroeg af moest, want ik had de indruk dat hij de uitermate zwakke defensie van PSV horendol had kunnen draaien.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:55
Bedoel je dat hij zo goed is omdat hij een kans of 3/4 gemist heeft?
Vind ik leuk
Jozef +22981
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:13
Nee. Hij bracht zichzelf prima in die positie en miste wat geluk in de afwerking. Kan gebeuren.
Vind ik leuk
Noudyo. +10431
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:23
Had best mogen afleggen op Ginkel bij een van die kansen
Vind ik leuk
Mass +1614
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:26
Benieuwd wat de neuzen nu gaan zeggen....Psv sterk gespeeld...iig boven mijn verwachtingen. Kansen op 6..7 doelpunten te maken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:29
weet niet hoe jij de wedstrijd heb gekeken, maar sterk gespeeld. het had ook zo maar 6 - 6 kunnen zijn,

PSV wint door 2 blunders van de keeper van AZ, en in de tweede helft zijn ze amper op de helft van de tegenstander geweest.

Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:42
Aan de andere kant:
Eerste goal, arias raakt hem aan anders gaat ie naast.
2e goal, een penalty was wel het laatste wat het was.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:35
Ben ik een neus? Oké. Proficiat dan. Mooie overwinning.

Maar... AZ had toch ook zomaar vijf doelpunten kunnen maken. Terechte overwinning dus.
Vind ik leuk
PSVKRK +373
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:26
Lozano, wat gaan we genieten dit seizoen
Vind ik leuk
Mass +1614
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:31
Wat een lefgozertje...
Vind ik leuk
PSVKRK +373
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:38
Het venijn uit Mexico zit niet alleen in het waspoeder, blijkt maar weer
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 20:44]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:43
Echt genieten van die gast, jammer dat er nog geen 4 goals achter zijn naam staan.
Vind ik leuk
PSVKRK +373
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:47
Eerste misser had die moeten maken, tweede deed die alles goed, knap verdedigd, derde misser, hij is goed, maar niet zo goed ;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:54
3e moest gewoon opzij gelelgd worden
Vind ik leuk
PSVKRK +373
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:57
Klopt ook, maar in dat kader is er huiswerk voor meer spelers ;). Van mij mag die elke wedstrijd zo spelen, als die er minstens 1 maakt, 3-2 zonder wedstrijd gezien te hebben zou men zeggen dat de spits er zeker 1 gemaakt heeft, maar ja AZ en Bayern is toch een verschil
Vind ik leuk
rpaulp50 +3810
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:27
Komt ook Cocu weer even aan slapen toe......
Vind ik leuk
Gu3rilla +14241
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:27
Aanvallend beter maar dat zal ook aan AZ liggen die aanvallend speelde en veel te veel ruimte weggaven.PSV zal bij de eerstvolgende tegenstander die parkeert zeer zeer veel moeite hebben.

PSV verdedigend echt slecht allemaal op Arias na, er moet echt een CV en LB bij.
Vind ik leuk
Artikia +1519
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:38
LB sowieso, maar ik denk dat Luckassen wel een vooruitgang is op Schwaab. Luckassen is misschien ook niet de beste verdediger, maar die heeft in ieder geval snelheid en een idee wat hij met een bal moet.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:28
Weer lukt het az niet om een 'topwedstrijd' te winnen. Van den Brom lukt het maar steeds niet!!
Vind ik leuk
Bizzy +8602
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:28
Boeiende tweestrijd gezien. Psv heeft letterlijk het gras opgegeten. Mooi resulaat van Cocu en de mannen.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:28
Nou vond de foutenfestival niet echt spectaculair, Psv proficiat met de overwinning maar dit had echt 7-2 moeten zijn. Als AZ bij het groepje
Psv,Utrecht,Vitesse wil komen, dan moet er veel gebeuren in de verdediging!

Psv heeft een centrale verdediger, en een nieuwe LB nodig naar mn mening, en Locadia vind ik niet voldoende net als Bergwijn dus 2 nieuwe aanvallers is ook gewenst maar ik zie Psv niet zoveel aankopen nog kunnen doen.

Maar belangrijker nog, hoe is het met Stengs? Dat zag er echt niet goed uit!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:39
Het was juist erg spectaculair. Twee ploegen gezien die vol op de aanval speelden. Ik heb genoten. Natuurlijk verdedigend niet best maar dan heb je wel een leuke pot.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:40
Nou ik vond het niveau echt niet goed hoor
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:03
Speelt ajax in het zwart-wit?
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:32
Nee dan kan je beter naar 020 kijken.......niet om aan te zien
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:41
020 bla bla
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:47
Slechte verliezer.....de realiteit is niet anders gewoon slecht!!!!!!
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:03
Realiteit is een verdiende 0-1!!!!!!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:50
nee realiteit is een verdiende 2-1 nederlaag
Vind ik leuk
mchollie +2658
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:57
Gelukkig was Ajax nog slechter.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 00:03
Dat is onzin natuurlijk we gaven geen 200 kansen weg lol
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:46
volop lol vooral na die heerlijke 2-1
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 13:48

Whaha tobbert en nu zeker denken dat jullie beter dan ons zijn hahahaha
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:48
wel nee joh jullie zijn de beste , dat weet toch iedereen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:52
"Als AZ bij het groepje Psv,Utrecht,Vitesse wil komen, dan moet er veel gebeuren in de verdediging!"??????

Hoezo hoogmoedswaanzin?

Als az boven het groepje ajax heerenveen pec twente wil eindigen hoeft er niets te gebeuren
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 11:53]
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 13:44
Wat een tobbert ben jij!!!

Jij denkt dat ik mn voorspellingen na 1 wedstrijd omgooi hahaha

Psv heb ik idd niet veel vertrouwen in, matige selectie mn mening geen hoogmoedswaanzin, dat jij denkt dat Psv om de titel gaat meestrijden dat is hoogmoedswaanzin, dat jij denkt dat Psv nu meer kans heeft dan Ajax, door 1 wedstrijdje dat is hoogmoedswaanzin, jij bent hier al jaren een grote hoogmoedswaanzin!!!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:45
klopt maar ik weet het van mezelf
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 13:50
Goed van je dat je weet van jezelf dat je een nietszeggend mannetje bent
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:56
nu jij nog ... maar dat is ijdele hoop voor ons allemaal ben ik bang
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 14:07
Ik ben geen tobbert eenzaam mn dagen aan het verslijten haha
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:12
klopt jij bent een waar toppertje
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 14:13
Whahaha omdat ik Psv dit jaar niet hoog inschat, nou nou doe jij dat niet elk jaar bij Ajax? Echt een tobbert jij!
Vind ik leuk
Kayzer +1449
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:29
Lozano oho Lozano ohohoho!!

Nog maar 4 likes en ik passeer de 1000 net zoals Lozano vandaag iedereen passeert!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 20:37]
Vind ik leuk
Foebele +35326
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:32
Ga je dat vieren?
Vind ik leuk
Jozef +22981
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:37
Nou proficiat. Nog eentje.
Vind ik leuk
Bizzy +8602
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:29
Pereiro op middenveld is geslaagd. Graag zsm een cv en lb erbij.
Vind ik leuk
DrJ +693
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:34
Inderdaad. Middenveld en aanval staat wel goed. Je kan af en toe eens een spitsje wisselen, maar verdediging.... jeetje... Op Arias na is het echt behelpen.
Vind ik leuk
Bizzy +8602
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:38
Seizoen is lang. Isimat, schwaab en Brenet is om te janken. Paal is geen echte linksback. Moreno wordt gemist.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:29
Wat een spannende wedstrijd. mooi 3 punten zijn binnen :)
Vind ik leuk
Foebele +35326
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:31
Dat shirtje zal wel ergens buiten in een prullebak terug gevonden worden. Ik zou als fans alle bakken doorzoeken, want dan heb je of een mooi collectors item of je zet hem voor geld op marktplaats.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:32
Lozano laat direct zien dat hij het geld dubbel en dwars waard is. Dit word hoe dan ook de sensatie van het seizoen!

Ook Pereiro laat zien dat hij daar hoort te spelen, een verademing tegenover de rechtsbuiten positie.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 20:34]
Vind ik leuk
Bizzy +8602
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:39
Pereiro was geniaal vandaag
Vind ik leuk
Vp128 +503
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:30
Pereiro op 10... eindelijk!
Vind ik leuk
T&T +9921
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:32
Gefeliciteerd PSV-ERS.... Ik had het niet verwacht.
Maar jullie tenminste al de 3 punten te pakken!
;-)
Vind ik leuk
Bdog +3449
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:33
Wil via deze site alle PSV supporters en andere betrokkenen graag van harte condoleren met het veel te vroeg overlijden van de kapper van Cocu. Sterkte allen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:55
Wel wat laat, die is al vijf jaar dood.
Vind ik leuk
defons +1303
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:35
Tjonge tjonge Az kunnen jullie nou nooit eens een normale keeper onder contract nemen..

Niet te geloven kon je ruiter gratis halen komen jullie met deze clown aan.

Tja voetbal je aardig maar als je zo keeper op doel heb staan moet je wekelijks top zijn.

Vond een gelijk spel wel meer verdiend geweest een punt had Az minimaal wel verdiend.
Vind ik leuk
flipper +902
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:36
Dik verdiende overwinning voor Psv.
Vind ik leuk
mchollie +2658
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:56
Ik zag toch een hele andere wedstrijd.
Vind ik leuk
Korm +22960
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:39
Leuke wedstrijd maar beide verdedigend erg zwak!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:41
Achterin moet er echt wat gebeuren bij ons PSV. Verder viel het me niet tegen. Dreiging genoeg en Lozano speelt zonder aanpassingsproblemen zo lijkt het. Heeft wel wat weinig oog voor zijn collega's. Misschien moet pluisje elke week op de tribune.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:41
Jammer had az wel gelijkspel gegund was meer op zijn plaats geweest.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:42
Is wel duidelijk dat hier niet de landskampioen uit voort gaat komen.
Vind ik leuk
RW1913 +1139
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:42
Heerlijke overwinning!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:43
Voorin zijn we er in ieder geval op vooruit gegaan en dat was nodig ook. Hopelijk krijgen we met Luckassen meer zekerheid achterin wellicht met De Wijs naast hem.
Vind ik leuk
pos +5019
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:44
Balen. Doen we een keer leuk mee nog niks. Fouten van Bizot en af en toe slap verdedigen van AZ. PSV had nog minimaal 3 goals moeten maken maar AZ ook wel. Toch wel leuke dingen gezien bij AZ. Er zit veel voetbal in en het is zwaar klote dat Stengs er vermoedelijk het hele jaar uit ligt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:46
Psv en supporters gefeliciteerd.
Wel raar dat in deze wedstrijd alleen de gele kaarten naar AZ gingen.
Zelfs van Ginkel mag iemand in de 16 onderuit trekken zonder kaart.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:05
Is geen kaart meer als iemand onderuit word gehaald, Alleen als het een grove overtreding is of een doelgerichte poging. Hands in strafschopgebied is ook geen kaart alleen een penalty
Vind ik leuk
Phoxy75 +253
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:50
Begrijp die onzinnige reacties van een groot aantal Ajacieden hier niet zo. Altijd een grote mond dat ze de beste zijn. Prima, moet ze zelf weten dat ze in die waan leven, maar val een ander daar niet mee lastig. PSV-AZ was gewoon een prachtige wedstrijd. Wat maak je, je nou druk over een wedstrijd waar je eigen club niet bij betrokken is geweest? Ajax speelt straks. Focus je als Ajacied daar lekker op en maak je druk waarom je al 3 jaar geen kampioen bent geworden . Interesseer me echt geen reet wat Ajax doet.
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:22
Ik heb genoten van de wedstrijd, veel fouten maar zeker ook veel goede dingen gezien. Met een paar versterkingen komt het best goed. Momenteel dat geweldige ajax aan het kijken waar iedereen op dit forum zo geil van is.......niet om aan te zien !!!!!
Vind ik leuk
Quareck +3357
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:39
Ze hadden al met zijn tienen verder gemoeten!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:47
Was er gratis cocaïne in het stadion?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:39
Geweldig was het ! Wat een talent die Lozano ! Maradona werd helemaal gek zeg
Vind ik leuk
Gerro +3684
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:06
Misschien moeten ze Diego elke week uit nodigen in eindhoven dan zijn ze kennelijk wel te motiveren.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:10
Mensen wat was locadia slecht... Ongelovelijk wat een drama! Zet dan aub de Jong weer trug
Vind ik leuk
mchollie +2658
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:54
Ik vond AZ als team beter, maar de wedstrijd is beslist door individuele klasse van 1 speler bij PSV. Vlaar kan het niet meer bij benen, Bizot maakte wat foutjes terwijl Zoet een wereld partij keepte, Als Weghorst wel die goal maakt wordt het heel anders.

Maar ik heb een goed AZ gezien, kan een leuk seizoen worden.
Vind ik leuk
mchollie +2658
zondag 13 augustus 2017 om 00:02
Ik zag de vreugde bij Cocu, wat zal die blij zijn geweetst zeg, een beter AZ dat onterecht verliest bij PSV. maar 1 man maakte het grote verschil... Als ze die niet hadden gehad dan had AZ dik gewonnen.

Maar helaas, maar ik zie toch een goede toekomst voor AZ, voetballend zag het er erg goed uit, alleen Vlaar is weg uitgeblust hoor.

Ik hoop dat Stengs snel weer beter wordt, wat een kut blessure zeg. Dit overkomt AZ nu alweer waardoor de wedstrijd negatief wordt beïnvloed.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:01
Waar is Luuk?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV en AZ starten seizoen spectaculair: hoofdrol voor Lozano en Maradona