Vitesse blaast promovendus NAC van het veld en is na een half uur klaar

Vitesse blaast promovendus NAC van het veld en is na een half uur klaar

zaterdag 12 augustus 2017 om 22:33

Vitesse is het nieuwe Eredivisie-seizoen voortvarend begonnen. Binnen een half uur was de overwinning op promovendus NAC Breda binnen: 4-1.

Vitesse kende een vliegende start in de eigen Gelredome. Na amper twee minuten trok Alexander Büttner de bal vanaf links terug op zomerversterking Thomas Bruns, die de bal binnenrommelde: 1-1. Vitesse bleef vervolgens op de Bredase deur kloppen en niet veel later werd het 2-0. Bryan Linssen maakte 'm.

NAC werd van het veld geblazen in Arnhem, terwijl Vitesse bovendien zéér efficiënt was. De derde poging op doel leverde direct de derde treffer van de avond op. Tim Matavz kopte de bal knap achter NAC-doelman Andries Noppert, terwijl er pas 32 minuten waren gespeeld.

Vitesse kon vervolgens rustig achterover leunen. De tweede helft had daarom net zo goed schriftelijk afgedaan kunnen worden, al werd er nog wel twee keer gescoord. Manchester City-huurling Thierry Ambrose redde de eer van NAC, waarna Milot Rashica een kwartier voor tijd de 4-1 liet aantekenen.

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 22:36
Zo goed als de andere promovendus het gaat zo slecht gaat het de ander...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:56
Thuis tegen een uitgekleed Sparta of uit tegen een versterkt Vitesse... is ook wel een wereld van verschil he. Ik wil VVV nog wel eens uit tegen Vitesse zien. Daarnaast zie ik NAC wel winnen van Sparta thuis.
Vind ik leuk
Pino61 +8396
zondag 13 augustus 2017 om 17:59
Valse start van NAC, komt voor bij de grootste clubs (Chelsey, Ajax etc.) Gewoon ff wennen aan elkaar, maar rustig aan, komt wel :-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:42
Viel iemand op dat het stadion meer als de helft leeg was. Dooie boel weer in Arnhem. Terwijl t spel behoorlijk is.....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 23:43]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:44
Dat stadion is gewoon veel te groot voor het aantal fans.
Vind ik leuk
Fiadoe +22
zondag 13 augustus 2017 om 00:19
zooooo 2009 wat je zegt...
Vind ik leuk
Pino61 +8396
zondag 13 augustus 2017 om 18:01
Nee hoor, gewoon 2017 , dacht ook dat ze (zeker de 1e wedstrijd) het stadion vol zouden hebben zitten, maar voetbal leeft niet bij Vitesse, das duidelijk.
Vind ik leuk
Dicky +4591
zondag 13 augustus 2017 om 09:59
13.900 toeschouwers tijdens de vakantie periode. Aan het einde van het seizoen hebben we gewoon weer een gemiddelde van rond de 16.000.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:21
Matig toch met zo'n ploeg en zo'n capaciteit aan plaatsen... ziet er niet uit. Jammer
Vind ik leuk
Dicky +4591
zondag 13 augustus 2017 om 10:38
Nou ik vind het niet zo matig. Het is Vakantie periode en aangezien er bij Vitesse gemiddeld zo rond de 16.000 toeschouwers komen vind ik het niet raar dat er gisteren 13.900 toeschouwers aanwezig waren. Als je het niet mooi vind, zou ik je willen aanraden om naar het voetbal te kijken in plaats van naar de tribunes. Dat zag er gisteren goed uit van Ernemse zijde.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:45
Ik vind t voetbal ook klasse! Ik geef alleen aan dat een stad als Arnhem toch makkelijk meer dan 16000 supporters in hun mooie grote stadion moet kunnen krijgen als hun ploeg het zo leuk doet. En dat vind ik erg matig. Al jaren dus. Valt gewoon op. En da's jammer...
Vind ik leuk
Dicky +4591
zondag 13 augustus 2017 om 11:04
Nee dat kan niet. Arnhem is een stad met 156.000 inwoners. Die houden niet allemaal van voetbal en als ze dan wel van voetbal houden dan hebben we te maken met de Nederlandse voetbal cultuur. Relatief trekt Vitesse gemiddeld eigenlijk erg veel publiek. Het stadion is gewoon simpelweg veel te groot voor een stad als Arnhem. Hadden we een stadion zoals dat van NAC gehad dan was het groot genoeg geweest. Als Vitesse goed blijft presteren dan verwacht ik wel weer 2000 succes supporters extra net als ten tijde van Bony toen er 18.000 mensen gemiddeld kwamen kijken. Maar we moeten gewoon reëel zijn. Vitesse speelt in de subtop en komt uit een moeilijk gebied met NEC, De Graafschap en Go ahead om de hoek. Vitesse moet ze echt uit Arnhem halen of de dorpen daarom heen zoals Elden, Velp en Oosterbeek. Gaan we verder de betuwe in zoals Elst dan moeten we delen met NEC, gaan we richting de achterhoek zoals Didam dan moeten we delen met De Graafschap, gaan we verder richting de veluwe zoals Apeldoorn dan moeten we delen met Go Ahead. Daarnaast zijn er in Gelderland natuurlijk ook de gebruikelijke top 2 en Feyenoord supporters.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:09
Goede verklaring en goede onderbouwing! Ik zat er blijkbaar langs met mijn in schatting van Arnhem qua inwoneraantal. Duidelijk punt heb je. Stadion te groot dus... blijft jammer. Maar beter dan te klein natuurlijk! ;-)
Vind ik leuk
Dicky +4591
zondag 13 augustus 2017 om 11:24
Ach ja. Ten tijde van de bouw leek het een goed idee om er een multifunctioneel stadion met 27.600 toeschouwers neer te zetten. De wedstrijden van Vitesse waren alleen in het stadion te zien aangezien Fox er nog niet was, Euro 2000 stond voor de deur en zou Arnhem aanzien geven, evenals als artiesten zoals U2, Bruce Springsteen, Madonna enz. Het stadion was de eerste 4 jaar ook gewoon goed gevuld. Gelre Dome was een noviteit en Vitesse klopte bij de destijds bestaande top 3 op de deur. Daarna kwam het Nuon debacle en de hele nasleep. Vitesse heeft van 2003 tot 2011 om de kat zijn viool gespeelt. Dat er toch nog gemiddeld 16.000 toeschouwers zijn blijven komen vind ik bijzonder. Maar de overige 5.000 bleven voortaan weg. De nieuwigheid was van het stadion af en Vitesse deed nauwelijks ergens om mee. Na de overname en de sportief weer betere tijden was er Fox en waarom zou je als je eigenlijk voor Feyenoord bent in godsnaam naar je 2e clubje toegaan terwijl je de wedstrijden op tv kan volgen? Ik ben 100% geel swert, waar we ook staan ik ben er. Met mij denken er nog zon 11.000 mensen over. Alles wat er meer zit is mooi meegenomen. Zo zie ik het tenminste.
Vind ik leuk
Aal +14045
zondag 13 augustus 2017 om 11:33
Dit is het begin.... als we dit niveau van de 1e helft mee kunnen nemen naar de 2e helft dan speel je om t kampioenschap.

Dat gaat alleen niet gebeuren, maar t maakt indruk. Henk heeft t al vroeg goed voor elkaar!!!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:36
Vitesse en utrecht gaan het de top drie zeker lastig maken
Vind ik leuk
Gu3rilla +13837
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:36
Duidelijk dat NAC nog flink moet aanpoten om aan het niveau te wennen.
Vind ik leuk
pico323 +2955
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:38
goed gedaan vites.
Vind ik leuk
Mall00t +4962
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Welkom terug in de eredivisie.....
Vind ik leuk
Dicky +4591
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:43
Vitesse speelde een prima wedstrijd. Jammer van de tegengoal. Daarmee kreeg NAC eigenlijk te veel. Hoe dan ook een prettige start veur Ernems geel zwart.
Vind ik leuk
pier +140
zondag 13 augustus 2017 om 10:16
Gefeliciteerd! Jullie hebben een mooie ploeg staan. Bijzonder zuur voor NAC dat de eerste 2 ballen ook maar in de buurt vd goal ook meteen raak waren. Dat 'geluk' heb je niet iedere week. Buiten het feit dat er zwak werd verdedigd. Reken er maar op dat het in Breda lastiger gaat worden.....
Vind ik leuk
Dicky +4591
zondag 13 augustus 2017 om 10:33
Tuurlijk wordt het dan ook lastiger. NAC is nog niet op elkaar ingespeeld. Dat zal de tijdens de wedstrijd heel anders zijn. Het was pas jullie eerste wedstrijd en om dan als promovendus in Arnhem te moeten beginnen is gewoon een moeilijke opgave. Tegen wie volgende week?
Vind ik leuk
pier +140
zondag 13 augustus 2017 om 10:49
Psv thuis :-). Altijd makkelijk. Ze moeten vooral de punten halen tegen pak em beet de onderste 8 ploegen natuurlijk. Derde wedstrijd Sparta thuis..... Ik hoop dat er een mooi seizoen in Arnhem komt, want als liefhebber heb ik wel genoten van Vitesse. Als supporter vond ik het een mindere avond ;-)
Vind ik leuk
Dicky +4591
zondag 13 augustus 2017 om 11:09
Tja dat begrijp ik. Ik hoop dat NAC snel op niveau is. NAC vind ik één van de mooiste clubs in Nederland. Buiten Vitesse vind ik Feyenoord, ADO, Utrecht, Cambuur en NAC de mooiste clubs van Nederland. Die clubs hebben gewoon wat meer uitstraling dan de rest. Ik vind het dan ook leuk dat NAC weer terug is waar het hoort. Mooi stadion, goed publiek en schitterende kleuren natuurlijk ;-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:13
Geel/zwart is toppie inderdaad!!!
Vind ik leuk
Quaresma +1883
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Vitesse gaat dit seizoen verassen denk ik.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:59
Vorig seizoen heeft Vitesse de beker gewonnen en zijn ze 5e in de eredivisie geworden... wat is dan verrassen? Dat zou alleen een 3e plek zijn denk ik dan. Want bij de top zes worden ze door de meeste mensen wel verwacht.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:10
1) Ajax
2) Vitesse
3) FC Utrecht
4) Feyenoord
5) AZ
6) PSV
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:22
Als FC Utrecht fan zou ik tekenen voor die derde plek. Maar ik denk dat Ajax, Feyenoord en Psv gewoon weer de eerste drie plekken pakken. Wellicht zitten clubs als FC Utrecht en Vitesse qua punten wel dichter op de nr 3 dan dat de afgelopen jaren het geval was.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:27
Kopstootje teveel op? ;-) Vitesse en Utrecht boven Feyenoord en PSV? Ik zou er direct voor tekenen hoor!
Vind ik leuk
mitch +218
zondag 13 augustus 2017 om 01:21
Daar hoop ik dan maar op :-)
Vind ik leuk
Teo Smith +12433
zondag 13 augustus 2017 om 10:19
Dromen zijn bedrog haha.
Vind ik leuk
Pino61 +8396
zondag 13 augustus 2017 om 18:08
De meeste ja
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:49
Gefeliciteerd gasten.
Vind ik leuk
Vak-DD +7084
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:22
Bedankt !
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:52
vitesse heeft gewoon een goede ploeg
Vind ik leuk
koosje +80
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:52
Vitesse kan de verassing van het seizoen worden . maar de verdediging van NAC stond niet goed. en ik denk dat vreven dat ook niet voor mekaar krijgt
Vind ik leuk
Pino61 +8396
zondag 13 augustus 2017 om 18:10
Heeft ff tijd nodig maar komt goed
Vind ik leuk
Teo Smith +12433
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:53
Lekker veel publiek.
Vind ik leuk
Vak-DD +7084
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:23
Origineel.
Vind ik leuk
Teo Smith +12433
zondag 13 augustus 2017 om 05:33
Vitesse is een geen verkeerde club gozert. Ze hebben een mooie stadion, die moeten ze vol zien te krijgen.
Vind ik leuk
Dicky +4591
zondag 13 augustus 2017 om 10:07
Gaat niet gebeuren. Arnhem is een stad die kleiner is dan bijvoorbeeld Nijmegen of Breda. Gelre Dome is een veel groot stadion voor een stad met 156.000 inwoners. Ik begrijp ook niet zo goed waarom mensen zich blijven focussen dat de Dome niet vol zit. Als je je eigen daar toch druk over wil maken ga je eigen dan even in de zaak verdiepen. Als dan meer dan een half brein hebt zal je begrijpen dat Vitesse het met rond de 16.000 toeschouwers heel aardig doet.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:41
ach ja 15.000 voor een subtopper midden in de vakantie tijd.
gemiddeld zullen we wel uitkomen op 17.500 man dit seizoen, is prima.
Vind ik leuk
Pino61 +8396
zondag 13 augustus 2017 om 18:12
13900 zag ik net, niet overdrijven hoor. Gelukkig heeft Marco Borst meer aan het stadion.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 21:28
Borst... ja echt waar?

jij zal wel uit Hoogeveen komen en voor Ajax zijn pikkie
Vind ik leuk
mitch +218
zondag 13 augustus 2017 om 01:24
Theo S
Gelukkig niet zoveel tokkies.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 01:25]
Vind ik leuk
Gazza +220
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:58
Knap weer van VP dat het na 2 minuten 1-1 werd terwijl vitesse met 3-0 voor kwam!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 22:58]
Vind ik leuk
isnake +1283
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:02
Chelsea wint van Manchester City
Vind ik leuk
Vak-DD +7084
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:23
Zelf verzonnen ?
Vind ik leuk
Wallyg +105
zondag 13 augustus 2017 om 04:42
Waarom reageer jij op bijna elk berichtje dat niet posititief voor Vitesse is ??? En ja deze vraag heb ik zelf verzonnen ...... laten we wel eerlijk zijn kwa voetbal was het leuk om naar te kijken maar als je ziet wat er aan geld om gaat dan mag dat ook wel !
Vind ik leuk
Vak-DD +7084
zondag 13 augustus 2017 om 08:53
Ik ben nu eenmaal al meer dan dertig jaar een fanatieke aanhanger van deze mooie club. En zag dat er hier altijd een hoop mensen negatief zijn over Vitesse zonder ze er amper wat van weten. Daarom reageer ik op domme opmerkingen, behalve als het normale uitspraken zijn. Dan reageer ik daar normaal op terug.
Vind ik leuk
isnake +1283
zondag 13 augustus 2017 om 09:15
Over het algemeen ben ik niet zo negatief over Vitesse.
Alleen met een paar biertjes op kon ik het even niet laten om een beetje te stangen. Niet alles zo serieus nemen...
Vind ik leuk
Dicky +4591
zondag 13 augustus 2017 om 10:13
Pasveer 6 ton, Dabo gehuurd, Kashia transfervrij, Kruiswijk transfervrij, Büttner transfervrij, Serero transfervrij, Bruns transfervrij, Foor transfervrij, Linssen 9 ton, Matavs 8 ton, Rashica transfervrij. Nee inderdaad Vitesse heeft maar liefst 2,3 miljoen euro voor de basis uitgegeven en er stond 1 huurling aan de aftrap. Nou nou nou, het is toch niet normaal.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 14:38]
Vind ik leuk
Wallyg +105
zondag 13 augustus 2017 om 13:16
Haha geweldig al die reacties ik schrijf niks verkeerds over Vitesse en der zijn er al gelijk wat die zich aangesproken voelen en zich opzen prikkie getrapt voelen !!!
Vind ik leuk
Dicky +4591
zondag 13 augustus 2017 om 13:22
Jij schrijft onzin en ik haal dat onderuit.
Vind ik leuk
Wallyg +105
zondag 13 augustus 2017 om 14:22
Dat geeft al weer aan dat je niet uit Nederland komt ingehuurde Chelsea supporter :-)
Vind ik leuk
Dicky +4591
zondag 13 augustus 2017 om 14:36
Ik kom uit Velp in 1996 uitgeroepen tot het zilveren dorp van Europa onder de rook van de hoofdstad van de grootste en mooiste provincie van Nederland Gelderland. Jammer voor Gelderland dat er ook dombo's als jij in onze mooie provincie wonen.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 15:24]
Vind ik leuk
Wallyg +105
zondag 13 augustus 2017 om 15:21
Krijg jij wel genoeg te eten thuis ? volgens mij heb je honger ....
Vind ik leuk
Dicky +4591
zondag 13 augustus 2017 om 15:23
Zeker genoeg te eten. Dat maakt mijn veel te mooie vriendin voor mij klaar. Het smaakt nog lekker ook.
Vind ik leuk
isnake +1283
zondag 13 augustus 2017 om 11:08
Ah, kijk net de samenvatting en zie dat de NOS hetzelfde riep.
Daar kan ik niet zo veel aan doen.
Vind ik leuk
Vak-DD +7084
zondag 13 augustus 2017 om 11:31
NOS hebben een hekel aan Vitesse, daar moet je niet op letten. Al zouden wij met supermooi voetbal kampioen worden, dan nog zal deze zender ons afbranden. Ze zijn er alleen maar voor de top drie en anders niet.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:06
Vitesse heeft alles in huis om dit jaar de verrassing van het seizoen te worden. Met Serero die op het middenveld heerlijk als puinruimer functioneert. Ik vind Buttner erg scherp overkomen en via zijn voorzetten gaan Matavz/Castaignos nog veel kop doelpunten scoren dit seizoen. Ik heb heel veel vertrouwen in Vitesse en denk dat ze heel kort achter de top3 gaan eindigen. Rashica, Linssen, Bruns vind ik ook alle 3 erg sterk en gedreven overkomen.

Wat Nac betreft ben ik niet eens teleurgesteld. Ik wist dat Vitesse veel te sterk zou zijn. Je kon wel zien dat er voetbal in de ploeg zit maar in de omschakeling vandaag ontstonden te grote gaten. Vitesse kwam er langs alle kanten overheen. Dit mag niet, als Nac zijnde moet je altijd compact blijven spelen in zo'n uitwedstrijd dat betekent bij balverlies meteen terug zakken. Dat ging vandaag een paar keer goed mis waaronder die laatste goal. Het veld lag helemaal open. Ik ben nog niet blij met het middenveld wat er nu staat. Ik denk dat op dit moment Verschueren, El Allouchi, Korte gewoon te kort komen voor eredivisie niveau. Vloet loopt ook nog als een kip zonder kop rond op dat middenveld. Er moet wat meer ervaring in dit team. Ik ben van mening dat we veel meer uit Garcia moeten halen. Het zal Nac beter af gaan met Garcia achter Ambrose en Fernandes en Agyepong op links en rechtsvoor. Ik denk dat je met Vloet makkelijk wat terug kan schuiven samen met Verschueren of Mets als controlerende middenvelders waarbij er 1 vd 2 mee bij sluit in balbezit.

Ambrose krijgt van mij een 7 en de rest van Nac was vrij teleurstellend. Ook Noppert kon mij niet bekoren. Ook al kon hij er niet veel aan doen bij alle 4 de tegengoals, die zaten er goed in. Maar een aantal keer dat die zomaar een bal uittrapt door dat er een beetje druk word gezet kan echt niet gewoon. Zo'n groot veld en dan die ballen buiten de lijnen trappen. En met 2 meter 3 mag je best wel wat dominanter overkomen bij vrije trappen en corners.Die ballen moeten gewoon allemaal voor hem zijn.

Vind ik leuk
Aal +14045
zondag 13 augustus 2017 om 11:42
Respect kerel. Je verteld t zoals t is.
Was iedereen maar zo bewust...
Vind ik leuk
King080 +146
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:13
Te veel huurlingen op het veld....
Vind ik leuk
Fiadoe +22
zondag 13 augustus 2017 om 00:22
klopt. NAC barste het ervan. Vitesse maar 1 en later idd een 2e. maar toen sliep jij al
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:29
Congrats Vitesse! Ook jullie hebben de start niet gemist!
Vind ik leuk
mitch +218
zondag 13 augustus 2017 om 01:20
Thanks,jullie waren ook erg scherp gisteren,dus ook congrats Utrecht!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:05
Ik verwacht dat Vitesse dit seizoen een hele gevaarlijke outsider gaat zijn. Ze hebben echt een goed gebalanceerde selectie, en een zeer gedisciplineerde trainer. Alle ingrediënten voor een top seizoen. Zou me niks verbazen als ze de winterstop als koploper in gaan.
Vind ik leuk
Vak-DD +7084
zondag 13 augustus 2017 om 08:55
Ik blijf liever met beide benen op de grond, het seizoen is nog lang.
Vind ik leuk
Dicky +4591
zondag 13 augustus 2017 om 10:42
Leuk dat je positief bent. Dat ben ik zelf ook. Maar één zwaluw maakt nog geen zomer. Niet dat ik het verwacht. Maar voor het zelfde geld gaan we volgende week onderuit in Kerkrade. Eerst maar eens kijken waar Vites na 10 wedstrijden staat.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:54
Laten we het hopen, maar ik denk dat "Misschienniethe" in dit geval een toepasselijke nickname is.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:53
Een valse start voor Breda, dat vinden wij hier in Tilburg natuurlijk niet erg, maar als ik eerlijk ben hou ik mijn spreekwoordelijke hart vast voor vanmiddag als ons veredeld jeugdelftal het mag gaan laten zien tegen Excelsior.

Aan de andere kant kan het ook zomaar goed uitpakken tegen de kralingers, want er lijken met Tsimikas, Coulibaly, Crowley, en Azzaoui toch mogelijke toppers aangetrokken te zijn.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 08:54]
Vind ik leuk
Dicky +4591
zondag 13 augustus 2017 om 10:47
Euh, ik wil het best even met je over Willem II hebben. Maar is geen topic van Willem II waar we dat kunnen doen? Volgens mij ging de wedstrijd van gisteren toch echt tussen Vitesse en de parel van het zuiden.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:35
Ja gelijk heb je Dicky.
Trouwens als je jezelf de parel van het zuiden noemt, dat zegt toch al genoeg over met wat voor hoogmoedswaanzin ze daar in Breda rondlopen, toch?

On topic dan: Vitesse heeft inderdaad goed ingekocht, ervaring belangrijk, je weet waar je aan toe bent.
Vind ik leuk
Dicky +4591
zondag 13 augustus 2017 om 11:41
Dat weten de Vitesse supporters al wel langer gelukkig ;-) Maar inderdaad Vitesse lijkt een prachtig ploegje te hebben met veel lopende mensen als Büttner, Foor, Bruns, en Linssen. Ga er maar aan staan als tegenstander. Die gasten blijven maar gaan lijkt het wel. Ik geniet veel meer van dit voetbal dan het gebrei zonder einde onder het bewind van Bosz. Succes vanmiddag. Excelsior thuis moet te doen zijn. Ik gok 2-1.
Vind ik leuk
pier +140
zondag 13 augustus 2017 om 13:23
Wat loop je nou te roepen schepsel? In de middeleeuwen werd Breda al de parel van het zuiden genoemd door mensen die helemaal niet uit Breda komen, maar Breda mooi vonden omdat het een oude stad is met een bosrijke omgeving. Toen bestond NAC nog niet eens en was tilburg 3 vlaamse schuren en wat noeste kerels met gevolg. Ga jij je clubke nou maar steunen straks tegen excelsior. Dat zullen ze hard nodig hebben!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:57
Bedankt voor de geschiedenis les, dat wist ik allemaal niet.

Excelsior gaat erop, ik zeg 7-1 :P
Vind ik leuk
pier +140
zondag 13 augustus 2017 om 21:17
Over hoogmoedswaanzin gesproken :-). Succes verder dit seizoen!
Vind ik leuk
John M. +2889
zondag 13 augustus 2017 om 09:17
Van 1-1 naar 2-0, dat kunnen maar weinig teams.Bravo VP.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 09:19]
Vind ik leuk
Dicky +4591
zondag 13 augustus 2017 om 10:43
Ze waren dan ook aan het typen met tranen in hun ogen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:14
Zonderontkutten ten 1ste wat een kutnaam kan je precies zien dat je voor Telstar bent maar even terug komen op jou mongolen verhaaltje dat het stadion te leeg is daar komt tie wij zijn geen havenstad als Rotterdam wij zijn geen Amsterdam wij hebben hier 3 clubs zitten in Gelderland 1 vitesse 2 de graafschap 3 nek waren die clubs er niet geweest had vitesse een vol stadion gehad van max 25.000 en nu jij!!!!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:12
Dat gezeur altijd over lege stoeltjes. Eerst moeten we jaren aanhoren dat we een vreemdelingen legioen zijn of Chelsea 2 en nu weer dit. Arnhem is een kleine stad met een klein afzetgebied, en je kunt je voor 5 euro bij Fox helemaal stijf kijken aan voetbal een maand lang. Alle clubs hebben te maken met leegloop, ook in grotere steden als Groningen en Utrecht, zie daar ook veeeeel lege stoelen.
Ik heb in iedere geval eem seizoenskaart en heb me gisteren 90 min vermaakt met de rest van de 14.000 trouwe fans!
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 12:16]
Vind ik leuk
Dicky +4591
zondag 13 augustus 2017 om 13:19
Ik wil het nog even over Pasveer hebben. Er waren van de week heel wat mensen verbaast dat Pasveer nu 1ste keeper is in plaats van Room. Nou moet ik zeggen dat ik bij het halen van Pasveer ook mijn bedenkingen had. Maar wat ik gisteren zag heeft mijn mening voorlopig toch iets veranderd. Room is een betere lijn keeper dan Pasveer, dat is gewoon zo. Maar Pasveer is veel allrounder dan Room. Waar Room en in het verleden Velthuizen op de lijn bleven staan bij een Corner, heerst Pasveer in zijn doelgebied. Hij kwam er met dat grote lijf uit om de bal te vangen en vervolgens ook nog eens het spel voortreffelijk voort te zetten. Dit is iets wat we jaren niet hebben gezien bij Vitesse. Pasveer heeft gisteren weinig te doen gehad. Maar wat hij deed deed hij gewoon goed. Ik vond al dat Fraser gelijk had om Pasveer eerste keeper te maken aangezien Room wil vertrekken. Maar nu vind ik ook dat Fraser daadwerkelijk heeft gekozen voor de betere keeper. Ook qua keeper is Vitesse dit seizoen er wel degelijk op vooruit gegaan.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:33
Room wil niet vertrekken. Room wil contract uitzitten en dat wil Vitesse liever niet.
Logische keuze, zeker gezien de voorbereiding. Maar Room qua ballen pakken toch echt een klasse beter
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Vitesse blaast promovendus NAC van het veld en is na een half uur klaar