'We zijn pas heel kort bezig, maar dit is weer een ontzettende mokerslag'

'We zijn pas heel kort bezig, maar dit is weer een ontzettende mokerslag'

zaterdag 12 augustus 2017 om 23:14

Marcel Keizer ervaart de onverwachte nederlaag van Ajax bij Heracles Almelo als de zoveelste mokerslag in het nog jonge seizoen. De Amsterdammers gingen zaterdagavond met 2-1 onderuit.

"Het is een ontzettende mokerslag en het is niet de eerste", verklaart Keizer na afloop aan FOX Sports. "We zijn pas heel kort bezig, maar we hebben er al een aantal geïncasseerd. En toch gaan we morgen gewoon nabespreken en dan richten we ons op Rosenborg, want die zal gewoon gewonnen moeten worden."

Ajax speelt donderdag eerst thuis tegen Rosenborg (play-offs Europa League). Het is sterk de vraag of Davinson Sánchez er dan wél bij is. De Colombiaanse verdediger, die op weg lijkt naar Tottenham Hotspur, ontbrak tegen Heracles door alle transferperikelen.

Op de vraag of Sánchez er tegen Rosenborg wel bij is, kan Keizer niet antwoorden. "Dat weet ik net zo min als jij. Of zijn afwezigheid invloed heeft gehad? Nee, dat vind ik veel te makkelijk. We hadden hier gewoon de wedstrijd moeten winnen. Met of zonder Davinson. Dat zijn geen excuses", besluit de Ajax-trainer.

Poll

Gaat Ajax donderdag winnen van Rosenborg?

(1241 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 23:17
Jan Keizer was een geweldige zanger !
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:28
Nu al een ongelukkig huwelijk.
Gekke wissels.
Mensen uit vorm toch laten staan (Dolberg/Schone/Younes/Veltman)
Wanneer gaat deze natte wind nou een het team naar z'n hand zetten en er een eigen draai aan geven?
Dit jaar geen CL, EL halen wordt ook nog lastig..
Walgelijk!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:38
Mensen uit vorm toch laten staan (Dolberg/Schone/Younes/Veltman)

''je mag er maar drie wisselen''
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:42
En is Keizer een goede dichter?
Vind ik leuk
Old Star +3568
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:52
Jep en trompetter in t leger van de Prins. Marcheren kon die ook goed... ;-p
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:01
Hier krijgt ie zijn ploeg wel weer mee op de rit :-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:18
Maar PSV ging het dit jaar zo slecht doen.
Vind ik leuk
Foebele +32735
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:23
Ze maken er weer een bende van.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:25
Maat 1 ste wedstrijd , blaas nu niet te hoog van de toren .
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:30
Dat laten we graag aan de Ansterdammers over. Maar tot aan Rosenborg hebben we in ieder geval even rust. Tenminste, dat mag ik hopen...
Vind ik leuk
buddha +4588
zondag 13 augustus 2017 om 00:42
lijkt me sterk. ze blijven gillen dat ze de beste zijn.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6143
zondag 13 augustus 2017 om 11:33
Typisch voetbal publiek, als Feyenoord vandaag verliest of gelijk speelt is PSV weer kampioenskandidaat nummer 1, als Ajax zometeen weer 5 keer op rij wint gaan die weer kampioen worden.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:19
Donder op Keizer,met jou word het niks dit jaar,wat een waardeloze opstelling en wisselbeleid heb jij
Vind ik leuk
Mo +6579
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:21
Opstelling? Wat had jij anders gedaan dan pipo die je ben
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:29
Kluivert Dolberg Neres
Ziyech vd Beek De Jong
Viergever De Ligt Veltman Eiting
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 23:34]
Vind ik leuk
Mo +6579
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:30
2x De Jong?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:40
Die heeft er geen kaas van gegeten zeg maar.
Vind ik leuk
Pvdsluis +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:42
Eiting rechtsback? Is dit cynisch?
Vind ik leuk
Stranger +1379
zondag 13 augustus 2017 om 01:48
En dan zou het goed gekomen zijn?
Wat ik al eerder aangaf. Klaassen gan jullie missen.
Ziyech kan het niet.
Schöne te oud.
.vBeek te onervaren (Of hij het ooit wordt weet ik nog niet!
de jong nog moeilijker in te schatten dan van Beek.

Dus alles bij elkaar voorlopig te hoge verwachtingen op niets anders dan hoop en onrealistische gedachte gebaseerd
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:23
Hoe de wind waait, ...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:29
Waait keizers jasje.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:43
Ik doelde meer op MagicMike...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:47
Leef je uit zou ik zeggen
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:09
Heb ik toch gedaan ;)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:23
Ga door ga door:)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:33
Hahah wat is dit voor een drama opmerking ? Nooit een teamsport gedaan blijkbaar ? Als beginnende trainer heeft hij meer ellende gehad dan welke trainer ooit in de laatste jaren . Nieuwe trainer met een voorbereiding die echt gewoon ronduit kut was met veel jonge spelers die en teamgenoot kwijt raken . Je loot Nice die je er net uit de CL gooit . En dan nu ook nog een ploeg die 1 van de beste spelers van vorig jaar weg wil halen voor 40 miljoen . Zelfs een ervaren trainer had hier moeite mee gehad .
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:10
Ja maar een ervaren trainer kan Ajax hier wel uithalen maar een trainer die nooit hoger is gekomen (als trainer) dan de Jupiler league kan dat (waarschijnlijk) niet. Maar dat is niet de fout van hem want ik had als Keizer zijnde ook deze functie geaccepteerd maar dit is de fout van de Ajax directie want als Ajax dit seizoen lager dan 2de eindigt dan zullen Onana, Dolberg, Sanchez (als hij er nog is), Ziyech en Kluivert naar Subtop clubs vertrekken in de beste competities en dan is een kampioenschap erg ver weg
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:24
Euuhhh Jol had toch ook wel heel veel ervaring , en wat was daar van geworden ? Bosz had ook veel ervaring maar die zag het na een jaar ook niet zitten . En die hadden niet zulke verhalen als Nouri erbij .Club zal niet de keuze maken om een Janus Lamlul voor de groep te zetten .
Vind ik leuk
Johan.l +3767
zondag 13 augustus 2017 om 09:15
Dat vind ik ban jou!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:19
Rosenborg is de volgende die jullie wel even pakken met twee vingers in de NEUS
Vind ik leuk
Santi +15743
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:20
Voor Nederland te hopen van niet.
Of is je haat groter dan je clubliefde?
Vind ik leuk
Mo +6579
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:28
Bij velen uit rotterdam is dat het geval ja en dat is al triest genoeg
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:31
Dat is andersom niet anders hoor...
Vind ik leuk
Mo +6579
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:32
Zal ik jou is wat vertellen. Dat is het zeker wel
Vind ik leuk
Santi +15743
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:32
Ja ,maar het gebeurt wel van alle drie de kanten
PSV en Feyenoord vaak tegen Ajax
Ajax tegen die twee, al zie ik meer anti PSV dan anti Fey bij Ajax, meden door medelijden omdat PSV de sportieve rivaal is van Ajax is geworden en de club uit rotterdam de laaste 15 jaar maar 1x kampioen zijn. 2x de beker en maarliefst 8x in europa zijn uitgeschakeld al voor de groepsfase
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:48
In het belang vh nlse voetbal won Fey 15jr geleden de uefa cup, daardoor destijds de titel misgelopen; Fey gaf wel het goede voorbeeld en liet zien dat het nog steeds mogelijk is voor een nlse club om een europese prijs te pakken; daarna misgegokt onder bosz als td (die kan beter trainen is gebleken) en kwamen de financiele problemen; inmiddels is Fey er weer redelijk bovenop al hebben ze nog lang geen 200mln op de bank...
Vind ik leuk
Santi +15743
zondag 13 augustus 2017 om 00:44
Bosz kwam dichtbij hoor, maar dannog Feyenoord stelde teleur in Europa en hopelijk stopt dat nu het minder onrustig is
Vind ik leuk
Santi +15743
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:19
Ik ben er wel tevreden mee hoor
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:23
Een goed begin is het halve werk of niet soms?
Vind ik leuk
Santi +15743
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:24
We zijn er nog lang niet hoor
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:31
Dat was inderdaad wel te zien...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:35
z
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:20
Ben ik de enige die ziet dat younnes Schone echt niet kan
Vind ik leuk
Mo +6579
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:22
Nee dat ben je zeker niet. Donny gewoon op 6 en Frenkie en Ziyech daarvoor. Kluivert op links en Neres of Cerny op rechts. Sanchez absoluut niet laten gaan
Vind ik leuk
Mallerd +975
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:31
Ook Kluivert is (nog) niet goed genoeg voor Ajax 1, er moeten gewoon voor elke linie versterkingen worden gehaald anders zie ik het somber in dit seizoen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 23:31]
Vind ik leuk
Ginho9 +241
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:24
Younes kan volgens mij geen bal harder schieten dan 10 km/u..echt een drama!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:24
Younes heeft tekort vakantie gehad en is niet fris. Schone lijkt het af en tie niet meer te kunnen belopen.. Frenkie de Jong opstellen is een optie maar daarmee lever je weer veel broodnodige ervaring in.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:25
Waar zijn: Wzawzdb, superajacied, the master, JC bullshit etc etc? Kom er maar in dames....
Vind ik leuk
Pvdsluis +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:45
Het kan dooien het kan vriezen we kunnen winnen of verliezen maar een betere club dan deze is er niet!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:50
Ik hoor t al. Jij had ook in het rijtje arrogante ajax mennekes gemoeten! Sorry.....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:39
#Keizerout
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:22
Gewoon kut gespeeld! Geen excuses!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:52
Dat is objectieve praat. Kunnen veel ajax arrogantjes hier een puntje aan zuigen! Klasse!!
Vind ik leuk
Foebele +32735
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:22
Ja, de negatieve spiraal zit er in. Uit de Champions League, eerste competitieduel verloren, spelers die weg willen (Joel klonk ook niet positief), de selectie is zo ongelofelijk smal dat de bank weer vol zit met jong Ajax spelers die nog helemaal niet aan het eredivisie niveau toe zijn.

Nee, hoe het in korte tijd weer helemaal fout kan gaan, de coach had vandaag namelijk ook een zeer zwak moment met zijn wisselbeleid, de naiviteit droop er van af.
Vind ik leuk
Sil95 +2865
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:22
Ik vrees dat het nu al een verloren seizoen is.. na alle dreunen die het elftal en de club al in korte tijd te verwerken heeft gekregen ( zowel binnen als buiten de lijnen) moet zo'n nederlaag ook weer als een klap in het gezicht aankomen. Er moet heel veel gebeuren wil dit Ajax in dit nieuwe seizoen succesvol zijn. Er moeten op bepaalde posities dringend versterkingen komen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:23
Ach, volgens mij begon Bosz ook waardeloos bij Ajax. En zoals elk jaar staat er nog steeds geen volledige, uitgebalanceerde groep. Hopen dat mark niet weer te lang wacht en pas de porto trekt als ze al zijn uitgeschakeld en dan ineens 8 man erbij haalt.

In elke linie moet er gewoon iemand bij, zeker achterin en op het middenveld. En dan niet van die vage Brazilianen, maar kijk gewoon eens naar clubs uit andere competities waar je een speler van kunt huren.

Op dit moment hebben alleen Vitesse en Utrecht zich echt versterkt. Paar clubs zijn gelijk gebleven en zoals gewoonlijk heeft de top 3 de boel weer niet op tijd op orde
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:23
Misschien ipv janken Overmars aan zijn oren trekken en een linksbuiten back en cv en cvm eisen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 23:25]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:23
Keizer wordt binnenkort theatraal ontkroond.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12119
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:25
Gefeliciteerd Heracles. Prima overwinning.

Nee niks aan het handje. Een uitglijertje op kunstgras? Kan gebeuren. Nouri in ons achterhoofd is lastig natuurlijk. Zit lekker op met familie op vakantie dus maak me nergens druk om. Kampioenen!
Vind ik leuk
Santi +15743
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:33
Sportief.
Alleen Nouri is geen excuus meer
Vind ik leuk
Sil Meijer +12119
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:37
Tuurlijk moet je dit winnen, maar je kan niet 34/34 winnen. Heracles heeft gewoon een prima ploeg. Ze waren inform en Ajax was matig en kwetsbaar.

En ja Heracles heeft het heel goed gedaan dus alle complimenten naar Heracles.
Vind ik leuk
Santi +15743
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:40
Ajax was niet eens zo matig
HA wiilde gewoon voetballen ene deed t prima!

Leuke tweede helft gezien.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12119
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:44
Ja toch. Heb voor het eerst ook kunnen genieten van de tegenstander. Genoten jammer van het resultaat, maar denk ook dat het weinig zin heb om iedereen hier de schuld van te geven. Het is de schuld van Heracles dat we verloren hebben ;)
Vind ik leuk
Santi +15743
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:46
hoop dat ze degraderen? ;)
Vind ik leuk
Sil Meijer +12119
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:47
Ja haha ;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:56
bal percentage 23- 77 en toch verliezen niet normaal , maar
Mark haal nou eens echte spelers , en geen slapers, Keizer weet niet wat voetballen is met zijn rare wissels ,wisselt Dijks ?? was vandaag een van de betere ! en de ligt was weer te licht verloor menig duel en Kuwas kreeg vrij spel sjonge hoe bestaat het zeg ik als Feyenoorder bij ons Robin er bij is bijna rond , en dan zijn wij er klaar voor ,zou de Cool-singel er tegen kunnen 2 x achter elkaar kampioen ????
Vind ik leuk
Santi +15743
zondag 13 augustus 2017 om 00:46
Eenmalig prologneerde Feyenoord een titel. Dat gaat niet weer gebeuren denk ik. Zeker niet na een 18 jaar lange droogte.

Ajax wordt kampioen daar doet Heracles niets tegen



En percentage zegt niks, dat zagen we ook onder de Boer...
Vind ik leuk
Jerome +1177
zondag 13 augustus 2017 om 06:55
Topelftal, dit noemen ze nu het Keizereffect MWaaahhhh!!!!!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:38
Blijf nog maar even genieten van je vakantie want de komende 2 wedstrijden wordt het niet veel beter...

Vind ik leuk
Sil Meijer +12119
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:41
Dank u!

Ach maken we weinig zorgen. Dit soort wedstrijden heb je gewoon. Hebben met Nouri natuurlijk niet lekker kunnen voorbereiden.

Ook alle complimenten naar Heracles speelde erg goed! Meedoen in het linker rijtje kan lukken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:25
Hoe krijg je spelers in de put? Door te vertellen dat 1x verliezen de zoveelste mokerslag is.
Vind ik leuk
Mo +6579
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:25
Helaas, maar dit soort wedstrijden heb je bijna altijd in een seizoen. Zie Twente-uit vorig jaar. Dat het dan net de eerste wedstrijd is, dat is klote. Herpakken en er donderdag vol op klappen. Heb er het volste vertrouwen in dat we de Europa League gewoon halen. Waar dat vertrouwen vandaan komt weet ik zelf ook niet
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:27
Tuurlijk gaat Ajax donderdag winnen ze zijn nu extra wakker neem ik aan dus snap het percentage bij het vakje "nee" niet bij de poll
Vind ik leuk
Sil Meijer +12119
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:47
Ach laat gaan allemaal mensen die om alles al denken dat er weer van alles aan de hand is. Gewoon een valse start, maar in November staan we weer bovenaan. Ik ben optimistisch en denk gewoon dat we kampioen worden.
Vind ik leuk
Jerome +1177
zondag 13 augustus 2017 om 06:57
Zekers heeft onze Hakim ook voorspelt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:28
Met het spel dat PSV laat zien dan komt de man met de hamer ook nog wel voorbij.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:28
Had gehoopt dat men ging vlammen voor Appie maar het werkt als een blok op Ajax. Toch moet je verder. Ajax moet het geld gaan uitgeven want verdedigend lijkt het nergens op momenteel. Middenveld ook te weinig achter de hand
Vind ik leuk
DEWEE +1579
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:28
Keizer moet eens ophouden om iedere x te zeggen dat ze een mokerslag op lopen bij iedere nederlaag en tegenslag. Ga eens voetballen!!!

Je praat jezelf zo nog een complex aan ook nog....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 23:33]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:52
dat dacht ik idd ook; die mokerslagen kun je beter voor jezelf houden of men gaat er nog in geloven ook
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:28
Keizer is helaas niet de juiste man voor Ajax. Het is een enorm verschil met Bosz die wel weet hoe je de juiste snaar moet raken. Je kunt het Keizer niet kwalijk nemen want die beste man doet ook gewoon zijn best. De enige die je het kwalijk kan nemen is van der Sar en Overmars die een niet kampioenswaardige selectie kan opstellen. Het wordt weer een rampseizoen voor Ajax!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 23:57]
Vind ik leuk
Sil Meijer +12119
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:39
Dus je weet uit een paar wedstrijden dat hij niet geschikt is? Geef hem ff zijn tijd. Voor het eerst een grote club en met Nouri begin je niet lekker. Heb nog alle vertrouwen in Marcel!
Vind ik leuk
Hammie +600
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:30
Keizer moet blijven.....

Koning Keizer Admiraal popla gebruiken we allemaal.

Dus overal schijt aan....
Vind ik leuk
wil +498
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:33
Flikker toch op Keizer je moet resultaten halen met dit elftal. Als ze niet willen dan moeten ze maar oprotten.En dat geldt ook voor jou.
Vind ik leuk
wil +498
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:35
Nog een paar wedstrijden en dan is het einde Keizer.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:35
De vraag is niet of je met sanchez wel had gewonnen.

De vraag is of je zonder Keizer wel had gewonnen.
Vind ik leuk
wil +498
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:37
Overmars miljoenen op de bank en de supporters krijgen stank voor dank.
Vind ik leuk
Foebele +32735
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:38
Weet ook niet of het handig is dat hij zegt dat het een mokerslag is en dat het ook niet de eerste is, dan praat je het als trainer toch de groep aan?
Vind ik leuk
robson81 +2164
zondag 13 augustus 2017 om 10:44
Dat dacht ik ook gelijk,het zijn maar 3 punten en er zijn nog 33 wedstrijden te gaan voor ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:38
Wat zou Sanchez ervan vinden in Londen?
Vind ik leuk
BigBoi +2318
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:38
De enige reden dat ze voor keizer gekozen hebben is omdat hij geen eisen stelt. Het elftal is verre van compleet. Ook voor volgend seizoen kan ik je nu al vertellen welke posities je moet vervangen. Ze hebben geld en talent. Helaas geen vooruitziende blik. Ajax zou jaarlijks met 2 vingers in de neus kampioen moeten worden a la München
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:30
Nou, vertel dan..
Vind ik leuk
BigBoi +2318
zondag 13 augustus 2017 om 08:10
Komt ie. Volgend seizoen vertrekken Veltman Ziyech younes en Dolberg. Die ga je niet kunnen vervangen met de huidige jong ajax spelers. De leiding van ajax faalt momenteel nog harder dan vorig seizoen. Met Sanchez erbij moet je nog minimaal 4 spelers erbij hebben. Talentvolle spelers die direct in de basis kunnen spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:39
Deze Keizer is geen echte keizer!
Vind ik leuk
robson81 +2164
zondag 13 augustus 2017 om 10:49
Ze kunnen beter hans de koning halen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:40
Crisis bij Ajax dadelijk 200m op de bank en niks kunnen halen daarvoor!
Vind ik leuk
Pukstra +619
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:40
Jullie kunnen Larsson nog kopen. Beter dan younes
Vind ik leuk
Roekoe +4417
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:41
Zo, echt kut man!
Vind ik leuk
Zodan +12
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:46
Bizar gewoon. In de 70ste minuut je linksback tegen Kuwas eraf halen en aanvaller erin en daarna je middenvelder eraf voor nog een aanvaller. Ben Feyenoorder, maar die trainer kennen ze beter ontslaan. Wil het wel een beetje spannend hebben..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:52
Ajax mist Tete Riedewald Gudelj Bazoer en El Ghazi.
Misschien heeft Bosz een beetje advies.
Vind ik leuk
King080 +146
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:52
Wel (weer) klappen in minuutje 34....weer geen punten
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:53
Dit vogeltje ga niet meer op ben ik bang voor Keizer iets met een kop en jut.
De directie heeft je al geslachtofferd voor je begon Marcie heb je Euros al geteld want eens gaan de ogen open.
Ik weet niet wat jullie van plan zijn met het geld maar in Nederland wordt er ook vermogen Belasting betaald door bedrijven.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 03:49
Zelfs van belastingen heb jij geen verstand.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 03:59
Niet echt niet verklaar u nader?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 23:58
Ajax zal het wel laten zien bla bla bla bla
Vind ik leuk
Forza u +1201
zondag 13 augustus 2017 om 00:01
Wat Ajax nodig heeft kun je niet met geld kopen.
Vind ik leuk
mchollie +2283
zondag 13 augustus 2017 om 00:05
Heerlijk dat al die nep Ajacieden hier Keizer zo af lopen te vallen. Wen er maar aan, jullie clupje gaat niet zomaar alles meer winnen, welkom in de werkelijke wereld.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:27
Ajax is echt waardeloos begonnen dit seizoen... slecht voorbereid.
Vind ik leuk
Jerome +1177
zondag 13 augustus 2017 om 07:01
Welnee joh. Dit noemen ze de concurrentie zand in de ogen strooien.
Vind ik leuk
14forever +6780
zondag 13 augustus 2017 om 00:47
Je voordeel van de twijfel is langzaam aan het verdwijnen Marcel. Je wissels in de laatste 2 wedstrijden, werkte averechts en je verloor de teambalance daardoor.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:51
Nee, ik vrees dat Ajax de Europa League gaat mislopen en dan zwalkend door het Eredivisieseizoen gaat.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:36
En na 1 potje zie je alle 020 successupporters/calimero's teleurgesteld reageren op deze site..
Sta eens achter je "grootste" club en stop met azijnzeiken.
Wellicht kijk je eens naar Feyenoordsupporters die elk uur, elk jaar, bij elke tegenslag achter hun club blijven staan omdat ze er in geloven
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:29
Hahahaha
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:37
Zoals ik al zei vanaf het begin en blijf erbij. Marcel Keizer is veel te licht voor een trainer van een topclub in Nederland.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 04:01
Na die gelijke spelen tegen OGC Nice had iedereen het idee - ondanks de uitschakeling - dat Ajax goed bezig was. Maar als je ziet hoe belabberd Nice de Franse competitie is begonnen, dan moet je wellicht concluderen dat de prestatie van Ajax tegen Nice helemaal niet zo geweldig was. Vergeet niet dat Ajax vorig jaar ook 28 wedstrijden zeer matig speelde in de competitie. Pas toen ze gingen afjagen, begon het ergens op te lijken. Nu denken ze het weer dat het zonder inzet ook wel kan.
Vind ik leuk
rpaulp50 +2360
zondag 13 augustus 2017 om 04:07
Ajax betaald "slechts" 800.000 E p.jr.
Een trainer zonder prijzen ( Bosz ) moet al 4 miljoen verdienen.

Een succesvolle ervaren trainer moet aanvaarden dat hij werkt onder het toezicht en gezag van het Technisch Hart, zij bepalen.

Als je bij Ajax binnen treedt kom je in de slangenkuil van gekuip, manipulatie en krijg je te maken met allerlei stromingen en meningen
waar je doorheen moet laveren.

Ook al bepaalt het Technisch hart, de Trainer gaat er uit als het fout gaat.

Wie zie jij nu als realistische kandidaat, gezien het bovenstaande ?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 04:22
Dan kan je ook niet veel verwachten ;)

Bosz pakte ook geen prijzen, dan had je nog beter een Schmitd kunnen halen als dat mogelijk was of een Rijkaard proberen. Iets meer betalen voor een goeie en iets meer ervaren trainer betaald zich terug door prijzen te pakken en CL te halen. Wie er had moeten komen ligt aan het bestuur, het kliekje Bergkamp zit diep geworteld, zie het wegwerken van Petertje dus dat is dan de slangenkuil. Dus de filosofie van ajax werkt nu tegen. Een nieuwe trainer moet de vrijheid krijgen om te kunnen werken en dat lijkt dus niet mogelijk te zijn. Dan was F de Boer zo slecht nog niet eens.
Vind ik leuk
Teo Smith +12521
zondag 13 augustus 2017 om 05:36
Heb al vanaf dag 1 gezegd, is keizer wel geschikt? Dat hij ja knikt en geen tegengas geeft kun je merken. Misschien is alles wel anders over een maandje.
Vind ik leuk
Hesses +590
zondag 13 augustus 2017 om 09:05
Er is dus nog steeds helemaal niets in Amsterdam...helemaal niets in Amsterdam.....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:31
Opmerkelijk dat Keizer het heeft over tegenslagen. Wat de club en Nouri overkomt is uiteraard een mokerslag, maar de uitschakeling en verlies tegen Heracles heeft Ajax echt aan zichzelf te danken. Jn winnende positie als een blind paard blijven aanvallen is tactisch gewoon niet slim. Hopelijk komt Keizer er snel achter dat de EL en Eredivisie iets anders is dan met een eredivisiewaardig elftal in de Jupiler League ballen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:39
"We zijn pas heel kort bezig" ...?????????

Ja de rest is al maanden geleden begonnen met de voorbereiding......
Vind ik leuk
derksen +6325
zondag 13 augustus 2017 om 11:16
Kan gebeuren

Man united verlies vandaag, psg tottenham
Kan de beste overkomen

Ben benieuwd vandaag wat voor gekke dag het weer wordt..
Vind ik leuk
Dicky +4686
zondag 13 augustus 2017 om 11:36
2-1 en dan hebben ze nog de mazzel dat Blom een handje hielp bij die meer dan schandalige aanslag van De Ligt.
Vind ik leuk
hannes +279
zondag 13 augustus 2017 om 11:58
Elke ploeg en zeker en zeker internationaal weet nu onderhand wel hoe ajax speelt en bespeeld moet worden zeker omdat ze wat Huntelaar ook al was opgevallen nog steeds geen plan B hebben en daar ligt momenteel de grote zwakte van ajax , het wordt tijd dat er een trainer komt dat er in weet te brengen anders blijft de finale van vorig seizoen een incident.
Vind ik leuk
hantayo +731
zondag 13 augustus 2017 om 13:32
Ajax kan heus nog wel voetballen, nu is het zaak om het geloof daarin niet te verliezen en Rosenborg 2x verslaan. Niet handig om van een mokerslag te spreken na een competitieverlies. Er is hier weer een psycholoog nodig. Bel me maar :-).
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'We zijn pas heel kort bezig, maar dit is weer een ontzettende mokerslag'