Berghuis is duidelijk: 'Ik hoop dat hij naar Feyenoord komt'

Berghuis is duidelijk: 'Ik hoop dat hij naar Feyenoord komt'

zondag 13 augustus 2017 om 09:20

Steven Berghuis zit helemaal op zijn plek bij Feyenoord. Nu de aanvaller door de Rotterdammers definitief is overgenomen van Watford, voelt hij zich als een vis in het water wetende dat hij zekerheid heeft.

"Ik heb gewoon geen goed eerste seizoen gehad bij Watford", vertelt Berghuis aan de NOS. "Verder wil ik het er verder niet over hebben, het is voor mij klaar. Of ik spijt heb dat ik ben gegaan? Nee, zeker niet."

"Ik heb hier een heel leuk en goed jaar gehad", vervolgt Berghuis over zijn huurperiode bij Feyenoord. "Ik kan het met iedereen goed vinden en voel me gewaardeerd. Door de staf, de spelers, de mensen uit Rotterdam. Die wilden ook graag dat ik terugkwam. Ik hoop nu nog meer te kunnen laten zien dan vorig jaar."

Dirk Kuyt is inmiddels gestopt, maar mogelijk keert een ander kind van de club snel terug naar Feyenoord. Robin van Persie wordt al een tijdje gelinkt aan een rentree in Rotterdam-Zuid. "Ik hoop dat hij komt", zegt Berghuis. "Ik keek altijd graag naar zijn wedstrijden en manier van spelen. Hij kan de jonge jongens heel veel leren."

Plaats een reactie

zondag 13 augustus 2017 om 09:26
Kom Berghuis vanmiddag vlammen ;)
Vind ik leuk
T&T +9184
zondag 13 augustus 2017 om 09:29
Nou..het voetbal is weer begonnen...PSV heeft niet overtuigd ...maar wel gewonnen.
Ajax...nou ja...dat zullen we dan maar als een kleine misstap beschouwen... (Gniffel gniffel )
maar straks mogen wij ' Feyenoorders ' ff laten zie ...hoe het moet!

" So whatch and learn "..

Straks kan iedereen zien ..
Hoe het seizoen zal verlopen!

;-)))))))
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 11:27]
Vind ik leuk
Kayzer +1085
zondag 13 augustus 2017 om 09:56
Hoogmoed komt voor de val!
Vind ik leuk
T&T +9184
zondag 13 augustus 2017 om 09:59
Noem het hoe je wil...
Ik noem het gezonde "club liefde"...
Maar ik kies liever voor "een brutaal mens heeft de halve wereld"



Don't start nothing and there be nothing!
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 10:21]
Vind ik leuk
Kayzer +1085
zondag 13 augustus 2017 om 10:17
Bescheidenheid siert de mens.

Kleinzieligheid heeft daar niks mee te maken.

Succes vandaag!

Vind ik leuk
T&T +9184
zondag 13 augustus 2017 om 10:20
Dat kan...maar dan wordt wel de kaas van je brood gegeten...en dat wil je ook niet..denk ik!

Maar wel "succes straks"...;-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:11
Daar weet jij alles van zeker?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:35
All die gaare spreekwoorden. Wist dat feyenoorders zo zouden doen. Reminder je bent kampioen na 18 jaar. Soon or later worden ze op hun plek gezet. De standaard nummer 3 van nederland. Prijzenkast nog steeds leeger als de rest. En goed voetball zie je in de kuip. Buiten bakken ze er niks van, en laat me helemaal niet beginnen over champions league en de 8 - 0 die jullie gaan krijgen van de giants
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:39
Overweeg eens een cursus Nederlands.
Nog eentje speciaal voor jou knul. De eerste klap is een daalder waard.
Prettige zondag verder en denk aan je rikketik.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:24
Feyenoord moet vanaf dag 1 proberen bovenaan te staan en te eindigen.
Vind ik leuk
T&T +9184
zondag 13 augustus 2017 om 12:27
Juist..net zo als vorig jaar.

Ook.al beweren sommigen nog steeds ..dat we "geluk " hebben gehad.
34 wedstrijden lang...hahahaha!

;-))))
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:31
Geluk? We hebben alles zelf afgedwongen.. het was puur eigen kracht! We hebben van alles gehoord en beantwoord op het veld.
Vind ik leuk
T&T +9184
zondag 13 augustus 2017 om 12:33
En als het moet.

Beantwoorden we het opnieuw..
Op veld!
En we beginnen vandaag!

Ook al vinden me hoogmoedig of arrogant..!

Shit happens!
Hahaha
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:39
We zijn gewoon hierin realistisch. Kijk maar naar Ajax en PSV?
Het loopt er voor geen kant?

Moet je wel zeggen dat ik benieuwd ben of Feyenoord nu wel de 90 minuten vol kan houden?
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 12:40]
Vind ik leuk
T&T +9184
zondag 13 augustus 2017 om 12:42
Ja tuurlijk...
Ik heb ook een grote mond , maar stiekem ben wel heel erg in spanning!

;-)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:36
Mag het zeker hopen dat van Persie snel naar Feyenoord komt.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:46
Berghuis, overschatte voetballer
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:49
je bent in de war met dolberg.

geeft niet hoor, kan iedere successupporter gebeuren.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:37
Vitesse heeft geen successupporters..
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:03
Hahaha, nee dat klopt.
Vind ik leuk
Mallerd +824
zondag 13 augustus 2017 om 12:23
Daarom was alleen Watford geinteresseerd in Berghuis en haast de hele Europese top in Dolberg..
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:49
Nog 5 uurtjes slapen.....
en dan gaat het eindelijk beginnen!!!!!!!!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:51
Zorg maar dat jullie aan 't eind van de rit weer met die schaal staan Steven, of dat met of zonder Robin is zullen we gauw weten!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 09:58
Voor Feyenoord een prima speler, niets mis mee, alleen heeft hij wat vervelende maniertjes met die vallende ziekte van hem, zijn tegenstander een kaart "aannaaien". Daar zou Gio iets van moeten vinden.
Vind ik leuk
Roya +415
zondag 13 augustus 2017 om 09:58
Ik hoop dat we dit seizoen beter starten dan vorig jaar :)

Wordt een lastige opgave
Vind ik leuk
T&T +9184
zondag 13 augustus 2017 om 10:11
Ja...en " onder voorbehoud" succes straks!
;-))))
Vind ik leuk
Roya +415
zondag 13 augustus 2017 om 10:31
Dank je jij ook op naar een mooie middag
Vind ik leuk
Makis +363
zondag 13 augustus 2017 om 10:03
Heerlijk wakker worden, het seizoen is weer begonnen : ) nu nog even die transferperiode afronden
Vind ik leuk
Teo Smith +10606
zondag 13 augustus 2017 om 10:23
Als je die wedstrijden van gisteren ziet, dan zal het gaan tussen ons en Ajax, PSV outsider en Vitesse als verrassing.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:08
Ander kind van de club? Je hebben hem indertijd weg laten gaan omdat hij te lastig is. Als hij nu niet weer wordt hij weer uitgekotst.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:21
Het is dat ik die Berghuis een arrogant gast vind, maar die laatste zin... Zal hij zichzelf nu ook een jonge jongen vinden of denkt hij zelf niet meer te leren van RvP. Van Robin kan je van alles vinden maar die Berghuis mag net zijn veters strikken lijkt me....
Vind ik leuk
United FC +2482
maandag 14 augustus 2017 om 00:44
Die mag alleen naar hem knikken op de training en in de kleedkamer.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:18
Dat is de juiste instelling, jullie moeten het samen doen en een ervaren speler erbij is een toevoeging geen concurrent!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:23