'Heracles wil geen prijs bepalen, geïnteresseerde clubs krijgen geen tegenbod'

'Heracles wil geen prijs bepalen, geïnteresseerde clubs krijgen geen tegenbod'

zondag 13 augustus 2017 om 11:37

Samuel Armenteros weet niet of hij na 31 augustus nog bij Heracles Almelo voetbalt. Duidelijk is dat zijn club hem liever niet kwijt wil.

Armenteros (27) heeft een indrukwekkend seizoen achter de rug en schermde deze zomer met belangstelling uit binnen- en buitenland. Zaterdagavond zat hij echter 'gewoon' in de wedstrijdselectie van Heracles voor het gewonnen competitieduel met Ajax. Door een blessure kwam hij niet in actie.

"Ik weet het niet, dat is de waarheid", aldus Armenteros, wiens contract medio 2018 afloopt, bij De Tafel van Kees op FOX Sports over zijn sportieve toekomst. Heracles wil hem niet kwijt. "Ik heb geen indicatie gehad hoeveel ik moet kosten. Wel heb ik meerdere keren een gesprek gehad met de club, maar zij willen geen prijs bespreken."

Ook geïnteresseerde clubs krijgen weinig tot niets los bij Heracles. "De clubs die bij Heracles zijn gekomen, hebben geen tegenbod gekregen. Het is steeds 'nee' geweest. Welke clubs zich hebben gemeld? Dat durf ik niet allemaal zo te zeggen, maar binnen- en buitenlandse clubs zijn langs de deur geweest."

Plaats een reactie

Sil Meijer +12679
zondag 13 augustus 2017 om 11:44
Hmmmm... weer een transfer zieke?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:50
Dat denk ik niet Sil anders was hij niet bij Ome Kees op de koffie.
Vind ik leuk
Aal +15473
zondag 13 augustus 2017 om 11:45
Gewoon maar even afwachten. Dat gespeculeer slaat nergens op. 1 september is het duidelijk.
Vind ik leuk
Vak-DD +8133
zondag 13 augustus 2017 om 12:51
Laat Vitesse die Kuwas maar halen als Rashica nog weg gaat !
Vind ik leuk
Aal +15473
zondag 13 augustus 2017 om 12:52
Inderdaad DD prima speler voor ons!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:49
Waarom neem je hem op in de wedstrijdselectie als hij door een blessure niet kan voetballen?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:51
Omdat hij niet 100% fit is en waarschijnlijk een paar minuten kon invallen als het nodig was. Dat lijkt mij meer dan logisch.
Vind ik leuk
Roya +618
zondag 13 augustus 2017 om 11:52
Om het vertrouwen in hem te laten zien en dat ze hem echt waarderen zou net de druppel kunnen zijn om te verlengen
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:11
5 ton voor die gozer is zat, kunnen ze gelijk dat geld stuk slaan voor een echt veld.

Anderlecht falen, Feyenoord falen..dus alles wat ze kunnen pakken is meegenomen.
Vind ik leuk
Jp02 +108
zondag 13 augustus 2017 om 12:17
Je hebt er niet echt verstand van he?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:22
Voor een speler die bij redelijke grote clubs faalt..feyenoord en anderlecht, kan je geen hoofdprijs vragen wat die kunstgrasclub wilt.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:17
Lijkt mij wel een leuke spits voor AZ, gister miste Weghorst toch weer een hoop goede kansen. Met een echte killer kunnen we heel ver komen
Vind ik leuk
Jur74 +2124
zondag 13 augustus 2017 om 12:25
Geachte Max Huiberts,

We hebben geld genoeg na onze transfers, haal deze gast. Weghorst was wederom niks gisteren en over Friday wil ik het niet eens hebben.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:50
na de wedstrijd van gisteren heb ik echt genoten van kuwas. komt altijd dreiging vanaf! zou een goede versterking zijn voor Vitesse, mocht rashica toch nog naar Italië vertrekken!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Heracles wil geen prijs bepalen, geïnteresseerde clubs krijgen geen tegenbod'