'Deze was voor Appie en zijn familie, ik hoop dat hij het ooit terug kan zien'

'Deze was voor Appie en zijn familie, ik hoop dat hij het ooit terug kan zien'

zondag 13 augustus 2017 om 11:53

In alle uithoeken van de voetbalwereld wordt nog altijd meegeleefd met Abdelhak Nouri, dus ook bij VVV-Venlo. Tarik Tissoudali droeg zijn eerste Eredivisie-doelpunt op aan de Ajacied.

De aanvaller maakte kort na rust de 2-0 voor VVV in de thuiswedstrijd tegen Sparta, dat uiteindelijk met 3-0 werd verslagen. Na zijn doelpunt rende Tissoudali naar het publiek en toonde met zijn vingers het nummer 34 van de ernstig zieke Nouri.

"Dit doelpunt was voor Appie en zijn familie. Ik hoop dat hij het ooit terug kan zien. Zijn broer is een goede vriend van me en ik ken zijn familie erg goed. We komen allemaal uit het westen van Amsterdam. We waren deze zomer nog samen in Marokko", aldus Tissoudali tegen de NOS.

De VVV'er gaat regelmatig langs in Geuzenveld, waar de familie van Nouri woont. "Af en toe als ik naar Amsterdam ga, dan rij ik langs het huis en krijg ik kippenvel. Dan praat ik met zijn broer en familie en geven we elkaar steun."

Plaats een reactie

Sil Meijer +10585
zondag 13 augustus 2017 om 11:57
Mooi deze gebaren! Dit moet gewoon tot het einde door blijven gaan. Deze speciale jongen mag niet zomaar vergeten worden.

StayStrongAppie!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:08
Weet iemand hoe zijn situatie nu is? Of nog steeds onveranderd
Vind ik leuk
Sil Meijer +10585
zondag 13 augustus 2017 om 13:41
Nog steeds onveranderd.
Vind ik leuk
BassieN +4607
zondag 13 augustus 2017 om 11:59
Weer een stagiair die hier in het weekend zit zeker VP?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:00
Vakantiebaantje
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:02
Mooi gebaar, en denk dat iedereen met hem hoopt dat hij dit doelpunt ooit terug kan zien..
Vind ik leuk
3ismo +2012
zondag 13 augustus 2017 om 12:03
word tijd dat ajax wedstrijden gaam winnen voor nouri! want wat ik gisteren heb gezien baart zorgen!!!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:06
Ik bedoel dit niet lullig, maar ik denk dat er ook een keer het moment moet zijn dat het klaar is met de gebaren.
Het is allemaal harstikke mooi, maar waar ga je een grens trekken.
Anders kan je het wel de rest van je leven doen.
Ik snao dat het gebeurt in 1e compentitie ronde
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 12:07]
Vind ik leuk
Johan.l +2755
zondag 13 augustus 2017 om 12:12
Ik ben het wel met je eens, we klappen toch ook niet meer in de 14 de min. Maar als ik het over Johan heb schiet ik nog steeds vol
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 12:13]
Vind ik leuk
Butsbal +3036
zondag 13 augustus 2017 om 13:14
Meen jij dat nou dat laatste ? Als hij je vader was zou ik dat kunnen begrijpen, maar volschieten om iemand die je waarschijnlijk nog nooit ontmoet hebt vind ik triest en overdreven.
Vind ik leuk
Johan.l +2755
zondag 13 augustus 2017 om 14:01
Dat kun jij vinden, ik zou eerst naar de reden vragen voor je conclusie trekt
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:04
Oke, ik wil het graag weten.
Vind ik leuk
Butsbal +3036
zondag 13 augustus 2017 om 14:10
Ik ook
Vind ik leuk
Santi +7989
zondag 13 augustus 2017 om 12:22
Nog 1 pot zou ik zeggen. Omdat alle Ajax seizoenskaarthouders dan de kans krijgen
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:40
Het begint inmiddels misschien juist wel onrespectvol te worden, het begint een soort van show te worden, iedereen doet alles "voor nouri".

Zeker verdiend de situatie aandacht, medeleven en respect; maar op den duur moet je de situatie niet als "excuus/reden" voor alles gaan gebruiken. Wat standaard begint te worden,begint zijn waarde te verliezen....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 14:07
Het is zo langzamerhand meer de kijk mij eens een goed mens zijn-show geworden...
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 14:07]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 17:55
Precies dat ja. Gaat z'n doel totaal voorbij....
Vind ik leuk
EddyPG +13
zondag 13 augustus 2017 om 12:09
Ja deze hele competitie lang. Ben er een voorstander van. Ook bij Feyenoord tegen Ajax. Dan moeten wij ook voor hem in de 34e minuut een eerbetoon geven! Dat verdiend deze jongen gewoon.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 12:46]
Vind ik leuk
Arvin +376
zondag 13 augustus 2017 om 12:49
@VP ik wilde net gaan reageren maar zag dat jullie die zielige reactie al verwijderd hadden. Good Job.

Ontopic: dit was die jongen zijn eerste goal en waarschijnlijk had hij dit al een tijdje in zn hoofd. Ik vind zo'n actie veel mooier dan een vreemde die het shirt van Nouri draag oid. Deze man kent de familie.
Vind ik leuk
Jahroon +188
zondag 13 augustus 2017 om 12:54
Ik word inmiddels wel een klein beetje Appie-moe... Zeer triest en aangrijpend voorval maar vergeet niet: zo zijn er wekelijks een heleboel van dit soort triestigheden die onbekende mensen treft. Op enig moment moet je hier (publieke steunbetuigingen) ook een keer mee ophouden lijkt mij...
Vind ik leuk
Butsbal +3036
zondag 13 augustus 2017 om 13:11
Deed Brandley Kuwas dat gisteren ook ?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:27
Het zijn de eerste speelrondes.
Dus ook eerste kans om via tv respect te tonen naar nouri en familie.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 15:29]
Vind ik leuk
United FC +2482
zondag 13 augustus 2017 om 17:40
Respect!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 22:03
Het wordt intussen wel een gewoonte om alles aan Appie op te dragen.
We moeten het nooit vergeten, maar het erin blijven smeren wordt ook onderhand een zielig gedoe. Johan Cruijff is overleden, we hebben dit herdacht, maar blijven toch ook niet steeds in hetzelfde riedeltje draaien?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Deze was voor Appie en zijn familie, ik hoop dat hij het ooit terug kan zien'