Update: Sánchez verschijnt weer op Ajax-training; vraagtekens over 'Rosenborg'

Update: Sánchez verschijnt weer op Ajax-training; vraagtekens over 'Rosenborg'

woensdag 16 augustus 2017 om 10:51

Davinson Sánchez stond dinsdag niet op het trainingsveld omdat hij behandeld wordt vanwege een knieblessure. Dat meldt Ajax dinsdag via de officiële kanalen.

Sánchez moest zich dinsdag ondanks de transferperikelen melden in Amsterdam, maar stapte niet met de rest van de selectie het trainingsveld van De Toekomst op. Volgens de officiële lezing van Ajax trainde de Colombiaan binnen omdat hij last heeft van een knieblessure. Daar is hij aan behandeld.

De transfer van Sánchez naar Tottenham Hotspur lijkt met de dag dichterbij te komen. Een eerste bod van de Londenaren van veertig miljoen euro werd afgewezen, maar dinsdag zou een zware delegatie van de Premier League-club naar Amsterdam afreizen om over de deal te onderhandelen. Op de training van dinsdag was landgenoot van Sánchez Luis Manuel Orejuela er overigens ook niet bij. Hij heeft nog geen werkvergunnning. 

Update 16/8 10.51: Sánchez is woensdagochtend 'gewoon' aanwezig op het trainingsveld van Ajax. Dat meldt onder meer De Telegraaf. Dinsdag had de Colombiaan nog (te) veel last van een knieblessure. Grote vraag is nu of Sánchez donderdagavond van de partij is tijdens het Europa League-duel met Rosenborg. 

Plaats een reactie

BBAjax +2436
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:36
Haha jaja
Vind ik leuk
Ajax +201
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:49
"Knieklachten"
Vind ik leuk
Sniper1 +791
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:00
Gestruikeld over zijn nieuwe contract...
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:12
hehe :D

Alsjeblieft verkoop die Sanchez nu gewoon per direct. De 20 volgende artikelen over Sanchez zijn veters niet vast zitten of dat zijn moeder het een slecht idee vindt op VP, heb ik geen zin in.
Vind ik leuk
Sniper1 +791
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:11
Dat van zijn veters heb ik niet gelezen op VP. Sjips, gemist! Tnks, ik ga het meteen opzoeken. #weghier
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:28
je hoeft ze niet te lezen heh.. laat sanchez lekker maar een.andere club gaan als.spurs en.lenker banken onprofesinele hufter
Vind ik leuk
Spartan +2416
woensdag 16 augustus 2017 om 11:03
Wat?
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 11:06
#Alsjemenou
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:24
Wanneer er staat "officiele lezing" dan betekent het eigenlijk "jullie raden maar een eind weg".
Vind ik leuk
Aal +12635
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:36
Leugenaars....
Vind ik leuk
Diamant07 +4324
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:56
Echt he. Slechte smoes.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:36
Dan zal de Tottenham delegatie wel snel naar huis keren.
Vind ik leuk
Gu3rilla +13404
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:06
Met Sanches aan boord.
Vind ik leuk
Sil95 +2048
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:07
Ja ik ga ze wel even uitzwaaien bij Schiphol..
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 23:52
Er komt nog wel een hoger bod van de spurs
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:36
Behandeld aan de knie... AH JOH LUL NIET! die wil gewoon geen risico lopen tot de deal rond is.
Vind ik leuk
United FC +10081
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:16
Zogenaamde pijntjes...
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 13:08
Hij heeft een hernia aan zijn 11e vingertje.
Die is tussen de deur gekomen. :-) aldus zijn zaakwaarnemer .;)
Vind ik leuk
United FC +10081
woensdag 16 augustus 2017 om 13:12
Hij liep in zijn ochtendjas... Toen zag hij de buurvrouw voor de deur en deed hij de deur snel dicht ...
Vind ik leuk
United FC +10081
woensdag 16 augustus 2017 om 13:17
Maar hij was te laat....
Vind ik leuk
Nistel +823
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:37
'Showroommodel. Zit een krasje op. 50% korting.'
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 18:44
Dat zijn de beste deals, zo heb ik hier nog een condoom in de aanbieding met lichte gebruik sporen
Mag weg tegen elk aannemelijk bod
Vind ik leuk
036 +1284
dinsdag 15 augustus 2017 om 19:45
Vandaar jouw natte plek
Vind ik leuk
Jozef +17793
woensdag 16 augustus 2017 om 11:58
Wat een kleuterpraat weer.

Kak poep scheet... lachen man.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 12:00
Rustig jongetje je krijgt zo een liga
Vind ik leuk
United FC +10081
woensdag 16 augustus 2017 om 15:31
Zijn je ballen al ingedaald dan?
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 18:22
Ze zijn al een heel eind op weg
Al ruim halverwege mijn borstkas
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:37
Wordt tijd, verkopen of houden. Maar die 10.000 berichten op een dag zijn wel vermoeiend :p
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:29
open je ze niet
Vind ik leuk
2cents +31280
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:38
@Fritz alleen een koude knie dus ;)
Vind ik leuk
Strijp +5399
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:38
Haha, die wil gewoon niet meer spelen, als ajax slim is onderhandelen ze, als ze niks doen en sanchez wil per se weg word hij minder waard
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 23:55
Onzin gewoon donderdag opstellen, straks speelt die een dijk van een wedstrijd dan komt zowel Arsenal als real en Chelsea in actie, en dan vang je nog meer voor hem.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:39
Zou daar niemand de helderheid van geest hebben dat dit soort onzin niemand gelooft?
Vind ik leuk
Morris +13066
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:40
Als je maar hard genoeg au roept dan kan zelfs de dokter er niet omheen..
Vind ik leuk
666 +5079
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:42
Ik denk dat het er "gewoon" bij hoort tegenwoordig.
Kan niks anders verzinnen wat het nut is anders.
Vind ik leuk
Morris +13066
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:39
Als hij het zo gaat spelen, daalt hij ernstig in aanzien..
Vind ik leuk
666 +5079
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:40
Snap niet waarom een club dan zulke dingen naar buiten brengt.
Alsof iemand dat gelooft ondertussen.

Is zeker zaterdag gebeurd toen hij kwam vertellen dat hij niet met zijn hoofd erbij was.....
Vind ik leuk
United FC +10081
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:22
Hij is van de trap gevallen...
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:42
Wat een fakers tegenwoordig, dit geloofd toch niemand maar dan ook echt niemand.
Vind ik leuk
Degraaf +7470
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:01
Klopt #mikeverweij twitterde dat net ook, vele bronnen gaven aan dat dat pertinente onzin is vwb die knieblessure
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:42
Maak dat de kat wijs.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:42
Dat is jammer voor Ajax.....prijs met 20 miljoen gezakt.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:44
En dit met droge ogen laten optekenen...
Vind ik leuk
Garrie +1734
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:44
Hij is zich tegen een te laag bod aangelopen..
Vind ik leuk
Jordanees +5808
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:44
Haha! Deze sloper traint zelfs zonder knie wat een onzin lol

Nou als dit maar 50+ miljoen word, snel een vervanger halen en weer door!!

Stadion kopen! Baas in eigen huis!
Van de beurs af, 100% baas over je eigen koers, niet meer afhankelijk van de aandelenkoers;) teveel belangen van derde, koers wel gestegen met 1,75%
maar ik wacht nog om te ze verkopen;)
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:46
Dan is het te hopen dat Ajax donderdag wint... als ze niet winnen dan zakken ze weer met 5%...
Vind ik leuk
Jordanees +5808
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:06
Het is idd net als gokken;)
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 18:47
Ik wil jou sloper graag eens tegen lukaku zien
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:45
Vast zo'n behandeling met een happy end...
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:01
Daarvoor fake ik altijd een liesblessure....
Is de masseuse sneller bij de plek waarom het daadwerkelijk gaat dus gaan de kosten ook weer omlaag.....
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:39
Ook al van die zwakke lendenen?!
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:09
poeh praat me er niet van ...erg chronisch zelfs...
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:14
Heb me er eerder vandaag ook nog ff aan laten helpen....
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:28
Haha ik herken een liefhebber
Vind ik leuk
036 +1284
dinsdag 15 augustus 2017 om 19:48
Je blijft een prutser
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 19:50
Niet gescheten vandaag?
Vind ik leuk
Alex43 +46
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:46
Houden weer de ajax supporters voor de gek zo als altijd al bij ajax schaam je dood en wees eerlijk naar je suporters toe
Vind ik leuk
Casuals88 +1474
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:48
Wees gewoon eerlijk en hou iemand anders voor de gek !
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:49
Tuurlijk zeg dan gewoon niks.... Lijkt me trouwens wel ergerlijk als het echt zo is en je de boodschap moet brengen. Dan denk je dus dat gelooft ook niet niemand... Maar het is uiteraard de grootste onzin.
Vind ik leuk
Foebele +30148
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:49
Ach, zijn we inmiddels wel gewend van de club, dat ze denken dat we achterlijk zijn en ze gewoon vol in onze bakkes tegen ons kunnen liegen.
Vind ik leuk
mablo46 +519
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:49
Vreemd dat de trainer dat na de wedstrijd niet wist, vaag lulverhaal
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:49
allemaal lul koek , men moet toch wat zeggen wat de meeste mensen niet geloven ????
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 augustus 2017 om 15:50]
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:51
Ja jammer, transfer gaat niet door. Hij is geblesseerd. Volgend jaar dan maar weer. :)
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:54
Dan lach je je toch rot als fysio...
Vind ik leuk
mcmodd +9593
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:54
Ik denk dat Ajax wel weet dat de supporters dit niet geloven. Waar het om gaat is om een smoes te hebben voor Keizer, die natuurlijk afgaat in zijn gezagspositie als deze onzin niet wordt gebracht. Kan er rustig worden dooronderhandeld en andere spelers hebben geen enkele reden om de training te ontduiken (denk aan bankzitters die nooit mogen invallen).
Vind ik leuk
Foebele +30148
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:08
Keizer heeft het heel moeilijk, lijkt een beetje een gevalletje van iemand met teveel hooi op de vork.

De hele situatie Appie was natuurlijk verschrikkelijk en ik vond dat hij daar best goed mee om ging, ook niet te trots ofzo om hulp in te roepen, dus op zich gewoon prima mee omgegaan.

Ik vond zijn tacktiek erg naief door bij een 1-1 stand vol op de aanval te gaan spelen met een 3-3-4 waarbij de laatste man ook nog eens geel had en tegen rood aanzat. Die 2-1 valt hem dan ook aan te rekenen. Daarmee hoeven we hem niet direct als een tactische onbenul te betittelen, maar het is toch een tactisch slecht moment geweest.

Na de wedstrijd vond ik dat hij ook nog eens de fout maakte door te roepen dat het verlies een mokerslag was en dat het niet de eerste was in korte tijd. De dag erna herhaalde hij dat doodleuk bij Ajax TV.

Daarmee stopt hij die negativiteit juist in de groep, wat het dus op management gebied ook nog eens een slecht moment maakt. Hij had het als incident af moeten doen en niet groter moeten maken dan het is.

Dat zijn twee slechte momenten kort achter elkaar en dat spreekt niet voor hem, bij Ajax kan het heel snel gaan met de onrust en zeker aangezien de directie een flinke duit in het zakje doet om die onrust aan te wakkeren, waar Keizer alleen nog maar meer de dupe van wordt.

Daarom denk ik ook dat hij het zegt, als een soort indek opmerking dat het hem ook niet makkelijk gemaakt wordt.

Op dit moment zijn we alle goede momentum van vorig jaar volledig kwijt en lijkt het totaal over te slaan de andere kant op, omdat ze er gewoon een potje van maken, ieder jaar weer.

Kan iedereen roepen dat het niet makkelijk is om goede spelers te vinden en ze pech hadden met die jongen die niet door de keuring heen kwam, maar dat veranderd niets aan het feit dat ze gewoon weer te laat zijn en lijken te reageren in plaats van dat ze anticiperen en goed voorbereidt zijn.

Kijk eens naar onze groep, 5 basisspelers met 1 jaar of nog niet eens 1 jaar ervaring op het hoogste niveau en van de 12 wissels die we hebben hebben alleen van Leer, Sinkgraven, Huntelaar en die nieuwe Orejuela ervaring op het hoogste niveau, de andere 8 hebben slechts een paar potjes op het hoogste niveau gespeeld of zelfs nog helemaal niet.

Als dat je selectie half augustus is dan ben je hoe je het wendt of keert gewoon te laat, niet een klein beetje, maar extreem te laat. We liggen al uit de CL en we moeten oppassen niet ook de EL mis te lopen, want die kans is in korte tijd flink toegenomen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:22
En ondertussen zijn ze al een halve week bezig met Tottenham. Ik neem aan dat er ontussen niet heel hard wordt gewerkt aan versterkingen? Krijg er steeds een harder hoofd in.
Vind ik leuk
Foebele +30148
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:36
Wat ze ook deze zomer weer bewijzen is dat ze reageren ipv anticiperen. Al zou Sanchez niet vertrekken dan nog kun je zeggen dat we half Augustus nog steeds een incomplete selectie hebben met veel te weinig ervaring, de helft van de selectie heeft slechts 1 seizoen of nog niet eens 1 seizoen op het hoogste niveau in de benen, daarmee kun je toch geen kampioen worden, die gassies hebben niks mee gemaakt!

Pas toen er interesse voor Sanchez kwam zijn ze hem een verbeterde aanbieding gaan doen in de hoop hem te behouden, dat is te laat, hij was al gek gemaakt door Tottenham. Je had hem een maand geleden een vernieuwde aanbieding moeten doen om te kijken of je van te voren afspraken kon maken over nog 1 jaar Ajax.

Lukt dat niet dan weet je waar je aan toe bent, want dat er interesse zou komen voor Sanchez was toch al in april/mei duidelijk!

En zoals je terecht zegt zijn we alweer een halve week verder, niet perse vanaf de soap rond Sanchez, maar ook de verloren wedstrijd die pijnlijk bloot legde waar we staan als zo'n speler weg valt (en ook wat we te kort komen in de andere linies).

Dat er nog niets aan geruchten of concrete verhalen te horen is toont aan dat ze dus helemaal nog niet met transfers bezig waren en zaterdag avond ineens in alle paniek zijn begonnen.

Ja, die gozer die tegen PSV had gespeeld en niet door de keuring kwam kunnen ze niks aan doen, maar ook dat is toch geen transfer waar goede scouting aan vooraf ging, ze zagen hem gewoon toevallig twee keer goed spelen tegen PSV en zijn daarna interesse gaan tonen, je gelooft toch niet dat heel toevallig ze al interesse hadden?

Nee, ze bakken er echt helemaal geen kloot van, jaar in jaar uit en toch wordt je eerder aangevallen als je kritiek levert dan dat men eens gaat eisen dat we waar voor onze centen krijgen!
Vind ik leuk
mcmodd +9593
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:05
Je hebt een punt Foebele. Waar een club een bepaalde visie mist kan de wens van de supporter hooguit gehoord worden, maar waar een club zegt voldoende visie te hebben zal nooit worden geluisterd naar een supporter. De enige machtsfactor voor de supporter is zijn supportersclub, daarin zijn over het algemeen voldoende mensen verenigd die hun visie, wensen en frustraties naar voren kunnen brengen. `in deze tijd zal dat veelal leiden tot een boodschap dat men zo druk is, men wil wel met je praten, in oktober of zo.

De supportersclub kan zich in de krant en in de sociale media laten horen, dat werkt meestal nog het best.
Vind ik leuk
Foebele +30148
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:18
De supportersvereniging heeft niets te zeggen, zit niet voor niets een ja-knikker al jaren op de belangrijkste stoel (Daniel Dekker).

Tevens hebben ze de SVA ontmantelt door leden niet meer een voorkeurskaart te geven waarmee ze met voorrang boven gewone kaarhouders een kaartje kunnen kopen.

Veel fans hebben hun lidmaatschap dan ook opgezegd, omdat de voordelen van het lidmaatschap steeds meer wegvallen.

Ze hebben zelf het idee dat vorig jaar het bewijs was dat ze op de goede weg waren, maar niks van de positieve flow vorig jaar is er nog over.

We zijn nu verder van huis dan we een jaar geleden waren rond deze tijd, bizar gewoon, terwijl ze ergens in Mei nog riepen dat ze dat niet nog een keer wilde laten gebeuren, dat we door een incomplete selectie CL voetbal mis zouden lopen en weer met een achterstand in de eredivisie zouden beginnen...
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:08
Ik vind het echt ongelooflijk hoor... ik hoorde gisteren nog iemand bij natafelen zeggen dat Keizer de boel had moeten dicht gooien na de 1-0 door een vijfde verdediger in te brengen... waarbij ik me afvroeg... hebben we die nog dan? Ja, jongens die nog moeten debuteren in Ajax 1.
Vind ik leuk
Foebele +30148
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:13
We hebben nu 5 verdedigers + Sinkgraven. 1 daarvan is Dijks die we al 2x afgeschreven hebben. Nou speelde hij op zich niet eens heel slecht als je puur individueel kijkt, maar de linie als geheel was slecht en daar speelde Dijks ook een rol in, zoals bij die goal van Gladon door maar naar achteren te lopen.

Nou gaat het nergens over om te roepen dat Ajax de pot dicht moet gooien bij 1-1 met 5 verdedigers, maar ik zat wel meer te denken aan een voorzichtige 3-4-3, wat toch wat minder blind op de aanval is als vollebak 3-3-4.
Vind ik leuk
036 +1284
dinsdag 15 augustus 2017 om 19:50
Ga hulp zoeken Foebele.
Vind ik leuk
Foebele +30148
dinsdag 15 augustus 2017 om 20:02
Moet je horen wie het zegt, je bent vrij geobsedeerd door alles wat ik doe en zeg, de gene die hulp nodig heeft ben jij zelf.
Vind ik leuk
036 +1284
dinsdag 15 augustus 2017 om 21:35
Beste Foebele, geen enkele vorm van obsessie van mijn kant. Ik ken jou niet persoonlijk dus kan alleen maar oordelen op al datgene wat jij schrijft.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:57
Vp heb je nu niks beters te melden als constant dat gezemel over die sanchez
Vind ik leuk
guusje +303
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:58
wat een paardenorgaan, zeg!!! die jongen van AZ díé heeft klachten aan zijn knie. wat een ongeloveloze trekdrop!
Vind ik leuk
Cappie +4539
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:30
Paardenorgaan? Paardenlever? Hart? Longen?
Vind ik leuk
Mauritz +264
dinsdag 15 augustus 2017 om 15:59
Pinokkio clubje.....
Vind ik leuk
666 +5079
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:02
allemaal houten klazen?
Vind ik leuk
tikkietoe +2329
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:00
Een speler met knieklachten is moeilijk verkopen.
Fijn dat hij bij Ajax blijft hoor. :p
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:05
Waarmee de officiële lezingen van Ajax in het vervolg niet meer serieus te nemen zijn…
Het begint zolangzamerhand een klucht te worden...
Vind ik leuk
Blueman +554
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:11
Is er ook meer dan Ajax in deze wereld?
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:20
Ja, Tottenham!
Vind ik leuk
United FC +10081
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:26
Jong Ajax?
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:14
Wat een poppenkast.....
Vind ik leuk
Mass +1193
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:17
Doen ze slim in amsterdam...zo verleg je het probleem werkweigering, of geen zin...kan het niet opbrengen...etc...
Vind ik leuk
Cappie +4539
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:31
Locadia had dat ook gewoon moeten zeggen. Last van mijn knie.
Vind ik leuk
Maronk +242
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:19
Waarom is Ajaks zo on-topic deze dag met die slechte voetballer van een Sanchez. Laat hem lekker gaan en zijn knaken verdienen bij een echte BVO! Ik geef hem groot gelijk....
Vind ik leuk
Makis +810
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:20
Al zou dat zo zijn, had zn zaakwaarnemer er alles aan gedaan om dat te verbergen. 50 miljoen redenen waarom
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:22
Geloof er geen sanchez van
Vind ik leuk
Mitchy10 +1843
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:26
Heeft meer last van het transfervirus. Schandalige houding naar Ajax toe trouwens. Je zou denken dat je het goed af wilt sluiten bij Ajax. Van een van de meest geliefde spelers naar een nare geldwolf in een week. Klasse Davinson.
Vind ik leuk
Drobtine +1839
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:40
Het klopt wel dat het transfervirus op de knieën slaat zeker als Overmars e 50+ miljoen uitsleept. Dan sla ik mij zeker op de knieën met een blessure als mogelijk gevolg
Vind ik leuk
Drobtine +1839
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:31
Heeft hij die bezeerd bij het op handen en knieën gaan voor Pochettino ????
Vind ik leuk
vinny99 +612
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:33
Er stond bij de voordeur van zijn apartement een paar koffers met tekengeld waar hij overheen struikelde toen hij opstond struikelde hij nogmaals over een grote doos met geld voor zijn zaakwaarnemers..gevolg.. Twee zere knieën.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:34
Goed om te constateren dat het Mokumse venduhuis de knieklachten van Davinson Sánchez serieus neemt.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 augustus 2017 om 16:34]
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:36
Over 2 jaar is Ajax de rijkste Jupiter League club als dat zo doorgaat ;p
Vind ik leuk
666 +5079
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:39
Jupiter League club??

Nou ze mogen voor mij wel naar de maan :)
Maar Jupiter is wel ver hoor!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 augustus 2017 om 16:39]
Vind ik leuk
JanTa48 +1363
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:44
Geloof mij, zodra de contracten getekend zijn geschied er een groot wonder, de knie is spontaan genezen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:50
Straks bij de medische keuring is er niks te zien aan zijn knie waarschijnlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:51
Wat is kniegroei in het Engels? (Letterlijk)
Vind ik leuk
Esmee +101
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:00
Zeg dan gewoon niks in plaats van dit ahahaha
Vind ik leuk
DubRtd +11785
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:01
Mogen ze bij Ajax wel liegen van hun moeder?
Vind ik leuk
Hammie +558
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:12
Hahahaha

Wat een gelul.... werkweigering dat is het.

En vervolgens je maatjes in de steek laten.

Ware aard van het Colombiaanse beestje komt nu wel boven Money Money Money....
Vind ik leuk
United FC +10081
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:14
En uiteindelijk blijft hij bij Ajax!!
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:18
Dat hopen we allemaal, maar ben er heul heul bang voor!
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:17
Weet hoe hij aan die blessure komt hoor, hij is gestroffelt over Marc Overmars. Is nou eenmaal niet de grootste!
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:21
Oh...dan is er niets aan de hand...
Vind ik leuk
ajax1973 +1196
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:35
weer eens echt het gedraai van Overmars en bestuur bij elke vertrekker heeft hij elke dag een ander verhaal
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:45
Zal te ver zijn doorgezakt met poepen waarop zijn knieën protest gingen aan tekenen.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:45
Nu al pijn aan de knie vanwege het geld tillen!
Vind ik leuk
slaski +1632
dinsdag 15 augustus 2017 om 17:53
Pak die 45 miljoen nou maar snel aan, want dit gaat hem niet meer worden.
Vind ik leuk
johnvo +40
dinsdag 15 augustus 2017 om 18:10
Wegwezen met die kerel! !
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 18:14
en dat kun je ons wijsmaken?
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 18:29
ik begrijp dat een speler in een grote competitie wil spelen maar kom op zeg speel tijdens onderhandelingen gewoon voor je club.
Hoe graag een speler ook wil als het af zou ketsen komen ze volgend jaar terug of nog een grotere club.
kom op zeg als die clubs intresse hebben hoef je niet bang te zijn voor een goede carrière.
speel gewoon en neem normaal afscheid.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 10:57
Hij blijkt dus nog wel een speler van ajax te zijn
Vind ik leuk
Cappie +4539
woensdag 16 augustus 2017 om 10:58
Kan die update niet gewoon in een nieuw nieuwsbericht?
Vind ik leuk
rolo8679 +1115
woensdag 16 augustus 2017 om 10:58
Transferitus genezen?
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 10:59
strikje omdoen
Vind ik leuk
vivaldi +1280
woensdag 16 augustus 2017 om 11:00
Zijn knie moet wel in orde zijn voor de keuring straks in Madrid of Londen,
of...Barcelona !!
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 11:00
Gewoon opstellen die kerel. 2 minuten ruikt ie bloed en gaat hij als de brandweer
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 11:01
Als Sanchez morgen meedoet mag hij dan geen Champions League meer spelen???
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 00:05
Jawel voorronde voor `EL weegt niet even zwaar als voorronde CL
Dus hij mag gewoon mee doen en eventueel daarna CL spelen.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 11:03
Kan deze FARC-strijder niet lekker snel verkassen kunnen wij het weer over belangrijkere zaken hebben. De huidige kampioen als voorbeeld zijnde...
Vind ik leuk
666 +5079
woensdag 16 augustus 2017 om 11:11
Hij stelt nu neres gerust....
"Ik zorg dat ze jou hier in de winterstop weghalen" ;-)
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 11:19
Als Real hem een contract voorlegt zal hij niet eens meer gewoon struikelen, de lonen bij de Spurs behoren tot de laagste in de PL die van Real tot de hoogste in Spanje hijs zal bij de Spurs zo'n 6 miljoen verdienen bij Real 10/12 miljoen
Vind ik leuk
Nick Kools +11571
woensdag 16 augustus 2017 om 11:51
Echt niet, Real vond de eisen van Mbappe al te gortig en die eiste 12 miljoen per jaar, bij Real gaat ie niet meer dan 9-8 miljoen verdienen
Bij de Spurs 3-4 miljoen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 09:33
Er zit verschil in netto/bruto bovendien is 12 miljoen vandaag de dag normaal. Mbappe en 12 miljoen, denk niet dat jij bij de gesprekken was als deze al überhaupt hebben plaats gevonden bovendien als een speler als Ronaldo al meer dan 30 miljoen krijgt is voor zijn opvolger 12 miljoen ene peulenschil.
Vind ik leuk
Nick Kools +11571
donderdag 17 augustus 2017 om 10:15
12 miljoen voor iemand die nog niks gepresteerd heeft.
Dat jochie mag nog niet in de schaduw staan van Ronaldo!!
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 11:20
Neres komt er wel, maar Keizer gaat voor eigen volk eerst en stelt Kluivert op terwijl Neres toch laat zien beter te zijn.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 00:06
Please Neres op links Kluivert op rechts
Vind ik leuk
United FC +10081
donderdag 17 augustus 2017 om 12:24
Laten we het hopen vanavond. Van Younes heb ik wel weer genoeg gezien de eerste paar wedstrijden...
Vind ik leuk
El Lobo +1032
woensdag 16 augustus 2017 om 11:40
Ach, dit is nog maar het 7e bericht over Sanchez vandaag!
Vind ik leuk
Gerro +2585
woensdag 16 augustus 2017 om 11:41
Kijk dat begint erop te lijken.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 11:46
gewoon mee doen
Vind ik leuk
Nick Kools +11571
woensdag 16 augustus 2017 om 11:49
Knieklachten, is weer eens wat anders dan rugklachten :)
Vind ik leuk
Foebele +30148
woensdag 16 augustus 2017 om 11:55
Die gaat niet spelen natuurlijk en dat heeft een aardige impact op het niveau van de spelers om hem heen.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 12:11
Sanchez kijkt niet heel vrolijk, als die maar niet gaat lopen muiten binnen de selectie dat zou echt schadelijk wezen voor het team.
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 12:12
Als trainer en teamgenoten had ik iemand die zo zijn team in de steek laat deze training hem alleen nog maar ballenjongen gemaakt.
Vind ik leuk
Mitchy10 +1843
woensdag 16 augustus 2017 om 12:29
Ik zou hem misschien nog opstellen ook morgen. Een verdediging met Veltman - De Ligt - Viergever en Dijks is nog altijd minder dan een ongemotiveerde Sanchez. Op die manier laat je ook aan de Spurs zien dat je er geen rekening mee gaat houden en dan lopen ze het risico dat Sanchez inderdaad geblesseerd raakt.
Natuurlijk kan hij dan geblesseerd raken, maar die 50 miljoen die Ajax wil ontvangen gaan ze waarschijnlijk toch niet investeren. Ze hebben al 100 miljoen op de bank waar amper wat mee gedaan wordt dus waarom zou dat nu ineens wel gebeuren.

Ajax had deze zomer keihard door moeten pakken. Een week na de Europa League finale de selectie doorlichten. Jongens als Ziyech, Sanchez, Onana, de Ligt en Dolberg een contractupgrade geven en jongens die niet meer voor Ajax willen spelen zoals Riedewald en Tete meteen vervangen.
Nu zit je dadelijk met de situatie dat Sanchez weg is, de vervanger van Sanchez ook al verkocht is en je helemaal niets meer achter de hand hebt. In het meest negatieve scenario is de Ligt volgende week donderdag geschorst, Sanchez verkocht en geen vervanger gehaald. Dan ben je genoodzaakt om met Zeefuik of Bergsma in het centrum te spelen in de voorronde Europa League. En dat met 200 miljoen op de bank. Onbegrijpelijk en ongelooflijk wanbeleid.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 00:24
Je denkt veel te negatief als een hele hoop andere ajacieden Marc is de beste verkopende TD die er is.

Aankopen laten lang op zich wachten maar daar is Marc niet schuldig aan, dat komt door het hele circus wat erachter zit, die geven goedkeuring en wikken en wegen of het een beter is dan wat je in de selectie hebt.

Ajax bulkt van het geld maar de verhalen we hebben 200 Miljoen dat is onzin Ajax heeft afgelopen half jaar plus deze transfer window ook al weer ruim 15 mil aan talenten uitgegeven nog niet gesproken over de kosten in de jeugd opleiding en faciliteiten.

Daarnaast komen de jongens van 25+ met een toevoeging niet naar Ajax / eredivisie omdat er simpel weg er te weinig betaald word.

Ook houd Marc momenteel diverse transfers tegen Dolberg, Onana, Ziyech, Viergever en tot heden Sanchez.

Elke transfer window is hetzelfde liedje geen lijstje klaar..daar ben ik het helemaal mee eens deze transfer periode mag Marc bewijzen dat er goede vervangers komen met veel potentie zoals de rechtsback die is aangetrokken.

Daarnaast moeten wij ons beseffen dat niet elk toptalent of uitstekende speler bij Ajax kan voetballen omdat die manier lang niet iedereen beheerst, het is niet voor niks dat de meeste talenten eerst wennen in jong voordat ze bij het eerste team hun wedstrijden spelen.

Oplossing: het salaris plafond verhogen voor spelers die het waard zijn, zodat een de ligt de juiste lessen krijgt en kan uitgroeien tot een uistekende verdediger.

Daarnaast verder gaan met talenten zoals een Jensen ( eriksen 2 ) zowel links benig als rechts benig die maakt binnen nu en een seizoen zijn debuut, dat zelfde geld voor Johnson van Heerenveen.

Dus zowel in het buitenland als binnenland scouten want die twee Colombianen zie ik heel graag komen aangezien die echt een versterking zullen zijn voor dit Ajax.

Dus geef Marc nog even te tijd voordat we conclusies gaan trekken ik heb er vertrouwen in, en misschien lijkt het nu niet zo maar ik geloof er echt in dat we volgend jaar zomer met de titel op het musseumplein staan.

Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 16:23
Update:
Het schijnt dat Sanchez vandaag zijn schoenveters heeft gestrikt. Marc noch Edwin wilde dit bevestigen. Zijn zaakwaarnemer bevestigde dit, maar dit kan onderdeel zijn van het spel.
Wij wachten in spanning op de volgende update ;p
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Sánchez verschijnt weer op Ajax-training; vraagtekens over 'Rosenborg'