'Zeventienjarig Braziliaans talent duikt na stage bij FC Twente in Rotterdam op'

    'Zeventienjarig Braziliaans talent duikt na stage bij FC Twente in Rotterdam op'

    donderdag 17 augustus 2017 om 17:42

    Feyenoord gaat zich binnenkort wellicht versterken met een Braziliaans talent. Het Algemeen Dagblad meldt dat de zeventienjarige Joao Victor, een middenvelder die ook als vleugelaanvaller kan fungeren, deze week meetraint met het hoogste elftal van de Feyenoord-jeugd.

    De linksbenige Victor is bezig aan een ware ontdekkingsreis door Europa. Onlangs liep hij al stage bij het Engelse Bournemouth en FC Twente. Het Braziliaanse talent, momenteel nog onder contract bij Fluminense, is in Rotterdam beland na bemiddeling van Yalcin Zöhre, de zaakwaarnemer van Feyenoorders Tonny Vilhena en Bilal Basacikoglu.

    Feyenoord heeft tot dusver geen groot verleden als het gaat om Brazilianen. Eric Botteghin, momenteel nog steeds actief in De Kuip, is wellicht de meest succesvolle Braziliaan ooit in Rotterdamse dienst. Eerder droegen spelers als André Bahia, Michel Bastos, Somalia en Leonardo het rood-wit.

    Plaats een reactie

    Bengelino +10139
    donderdag 17 augustus 2017 om 17:47
    Te oud, heb je niks aan
    Vind ik leuk
    Pino61 +12992
    donderdag 17 augustus 2017 om 17:58
    Zou het gelijk doen als ik Feyenoord was, hebben ze ook eens wat eigen jeugd.
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +1836
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:00
    Mss kun je je beter bezig houden met Marc Netto en de wedstrijd van vanavond. Kun je straks losgaan na weer een nederlaag en hem afzeiken.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12992
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:19
    Je reageert zo geïrriteerd, was een geintje van me en dat weet je zelf ook wel of raakte ik nou een gevoelige snaar?
    Vind ik leuk
    za3koffie +300
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:33
    VP Edit
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Pino61 +12992
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:39
    Kijk, zo herken je de echte Feyenoorder, sjiek joh.
    Vind ik leuk
    buddha +7680
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:44
    wel subtiel gereageerd.
    Vind ik leuk
    darmianto +7958
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:03
    Stop nou eens met je moeder te beledigen joh, ze kan er toch ook niks aan doen?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:23
    13 likes nog ook. Chapeau auteur een likers. Je laat zien wat je in huis hebt: behalve schelden exact niets
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25688
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:21
    Hij had Ajax al afgezegd voor ie vertrok...
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2102
    donderdag 17 augustus 2017 om 17:47
    Trainde vorige week mee met jong fc twente en viel niet op , gevalletje meetrainen omdat zaakwaarnemer interessant wil doen
    Vind ik leuk
    Het Brein +3062
    donderdag 17 augustus 2017 om 17:48
    Somalia haha, wie kent die spits nog? Dat was een lange slungel. Leonardo was een geval apart. Eigenlijk waren Bahia en Botteghin dan wel de besten uit Brazilië...
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:44
    Leonardo was op zich wel goed, maar niet bij zijn hoofd. Haha.
    Vind ik leuk
    T&T +9872
    donderdag 17 augustus 2017 om 21:12
    Met zijn "jankbek"..
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 21:20
    Hij klaagde wat af idd. Maar het lag nooit aan hem, zoals bij zovele voetballers.
    Vind ik leuk
    T&T +9872
    donderdag 17 augustus 2017 om 21:29
    Klopt.. maar ik heb nu wel met hem te doen.
    Zeker met zijn huidige situatie.
    Net als het Gyan!

    Alleen Gyan had iets meer krediet.
    ;-)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 21:33
    Zulke mensen hebben vaak zelf medelijden. En gaan zitten huilen in een hoekje. De boze wereld om hun heen.
    Hij heeft kansen zat gehad. Redelijk verdiend. Dan zou je bijna zeggen, dan verdien je dit ook een beetje.
    Ga in NL Braziliaanse spelers begeleiden. Begrijp je? Hij heeft nu nog mogelijkheden zat. Alleen hij ziet ze niet.
    Vind ik leuk
    T&T +9872
    donderdag 17 augustus 2017 om 21:41
    Klopt helemaal.

    Want in de voetballerij kan hij zeker nog wat verdienen..
    Waar dan ook terwereld.
    Indonesië...China..de woestijn..geld zat daar
    Vind ik leuk
    Max_33 +220
    donderdag 17 augustus 2017 om 17:50
    Als het echt zo'n groot talent is hoef je niet op ontdekkingsreis. Dan zat je allang bij PSG, Barca of iets dergelijks
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2032
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:43
    Nou....Denk dat contact met de juiste makelaar ( het ondertekenen van een wurgcontract) er juist voor zorgt dat je bij dat soort clubs een kans krijgt.
    Vind ik leuk
    Pimpom +328
    donderdag 17 augustus 2017 om 17:55
    Bastos toch nog bij Lyon en Schalke gespeeld. En 10 interlands voor Brazilië achter zn naam. Niet slecht hoor alleen bij Feyenoord wilde het niet echt lukken
    Vind ik leuk
    14forever +7956
    donderdag 17 augustus 2017 om 17:57
    Afgewezen.bij Twente en Bournemouth, topversterking voor Fey, maar das logisch........ :)
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:31
    Dat staat er niet he. Misschien wilde hij zelf niet. En als twente hem om zijn kwaliteiten afwees zal hij zo weer in het vliegtuig zitten ja...
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:00
    Ik mis Darley in dit rijtje!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1755
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:07
    Die zijn we al lang vergeten, joh...
    Vind ik leuk
    sphynx +856
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:44
    Wat denk je van magrao, en we lieten de transfer rechten van Fred vervallen
    Vind ik leuk
    Het Brein +3062
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:45
    Was dat een keeper?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:47
    5 deuls gekeept, kreeg rood tegen Roda
    Vind ik leuk
    FCKip +404
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:15
    Las in alle snelligheid even Co Adriaanse...
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:42
    De zeventig jarige Adriaanse? Haha.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    FCKip +404
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:45
    "Onder leiding van trainer Cor Adriaanse"...

    Ik mag inderdaad hopen dat ze geen 70 jarig talent op proef hebben haha.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:48
    Oh ... ik dacht de kop v t verhaal. Haha.
    Een 70 jarig talent ... Daar ben ik nog een baby bij. Dan moet ik nog ff geduld hebben. Komt t toch nog goed met mijn pensioen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21450
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:29
    Somalia. Die was slecht. Feyenoord was er in geslaagd om een Braziliaan aan te trekken die niet kon voetballen. Knap!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:40
    Van 2000 tot 2010 was Feyenoord een meester in het kopen van spelers die er niks van bakten.
    En toen hadden ze dure spelers, en toen paste dat weer niet bij Verbeek.
    Na die UEFA cup braken de magere jaren aan. Om het maar eens op een nette manier te zeggen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Appie53 +178
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:11
    Clide Best, voetballende reus.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:48
    Ja die was ook goed. Eentje waar je op kon bouwen. Haha. Hij was de fundering, zeg maar.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21450
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:04
    Klopt. Gelukkig zijn er nu betere jaren aangebroken!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:37
    Kijken, kijken en niet kopen ... zou mijn koopadvies zijn.
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1152
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:13
    Vergeet Leonardo II niet!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:26
    Ik mis in dat rijtje Fred, later Braziliaans international, was eigendom van Feyenoord dat toen besloot dit eigendom te ruilen tegen gerson magrao, dom!!! En Michel Bastos, ook later international die zelfs volgens mij gratis de deur uit ging!!!
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2032
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:45
    Bastos was ook op Woudenstijn geen hoogvlieger staat me bij...
    Vind ik leuk
    jeepee +824
    vrijdag 18 augustus 2017 om 10:49
    Inderdaad, Mauke. Dat kan ik mij nog herinneren. "His quarter of fame" zou Andy Warhol zeggen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Zeventienjarig Braziliaans talent duikt na stage bij FC Twente in Rotterdam op'