Armzalig Ajax zakt door het ijs en koerst af op Europese uitschakeling

Armzalig Ajax zakt door het ijs en koerst af op Europese uitschakeling

donderdag 17 augustus 2017 om 22:36

Het wordt voor Ajax een héél lastig karwei om zich te plaatsen voor de groepsfase van de Europa League. Donderdagavond gingen de Amsterdammers in eigen huis met 0-1 onderuit tegen Rosenborg. Een kwartier voor tijd tekende invaller Samuel Adeniyi Adegbenro voor de enige treffer van de wedstrijd. 

Ajax, zónder Davinson Sánchez - druk bezig met zijn transfer naar Tottenham Hotspur en daarom volgens trainer Marcel Keizer niet gemotiveerd - begon enthousiast aan het duel met Rosenborg. Donny van de Beek kreeg de eerste mogelijkheid van het duel. Hij schoot over. Échte uitgespeelde kansen waren er niet aan Amsterdamse zijde. Rosenborg daarentegen kreeg voor rust een gigantische mogelijkheid om de score te openen. Joël Veltman keerde op de lijn een kopbal van Nicklas Bendtner. 

De ploeg van Keizer zakte steeds verder weg. Na de pauze werd het er niet beter op. Kasper Dolberg kreeg amper een bal, David Neres - die de plek van Justin Kluivert overnam - kwam zijn man niet voorbij en Hakim Ziyech leed opvallend veel balverlies. Kansjes waren er vooral bij dode spelsituaties. Matthijs de Ligt zag een inzet gekeerd worden door de goalie van Rosenborg. De tweede poging van de jonge verdediger vloog over. 

Met invallers Justin Kluivert en Klaas-Jan Huntelaar hoopte Ajax nog een kleine zege af te dwingen, maar het ging in de slotfase helemaal mis voor de thuisploeg. De Ligt miste een bal, een steekpass ging daarna voorbij aan Veltman en invaller Samuel kon alleen op André Onana af. De aanvaller schoot beheerst binnen. In de absolute slotfase was Huntelaar nog dichtbij de 1-1-1. Na het laatste fluitsignaal galmde er een enorm fluitconcert van de tribunes.

Over zeven dagen krijgt Ajax in Noorwegen de kans om de schade te herstellen. Het zal dan móeten winnen om te voorkomen dat het dit seizoen helemaal geen Europees voetbal meer speelt. Aanstaande zondag staat er eerst nog een thuisduel tegen FC Groningen op het programma. 

Poll

Gaat Ajax dit volgende week nog redden?

(1478 stemmen)

Plaats een reactie

Noudyo. +8212
donderdag 17 augustus 2017 om 22:37
Werkwoord: Veltmannen

Vervoeging:
ik veltman
hij veltmant
wij veltmannen

ik veltmande
hij veltmande
wij veltmanden

ik heb geveltmand

Betekenis: gedurende een voetbalwedstrijd een (cruciale) fout maken in de achterhoede

Voorbeeldzin: Hij veltmande die bal waardoor Rosenborg op 0-1 kwam.
Vind ik leuk
royco88 +2843
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
Welkom terug drama voetbal
Wat een aanfluiting weer sjonge jonge
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:39]
Vind ik leuk
RebelVox +2982
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Top trainer en Top Technisch Directeur!!
We staan compleet voor lul
Stop alle onderhandelingen met clubs die spelers willen kopen.
En haal er verdorie nu eens iets echt bij!!
Klote zooi!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:57
Als ik Marc even samenvat.. 3 a 4 speler staan nog nadrukkelijk in de belangstelling en misschien komt er nog een verrassing bij.. oftewel. Waarschijnlijk komen er alleen nog uitgaande transfers.
Vind ik leuk
United FC +10077
donderdag 17 augustus 2017 om 23:05
Stelletje koekwausen zijn het.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:47
Opladen voor en tegen Rosenborg lukt al niet denk dat ze over moeten stappen op duracell
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:58
Het is ook geen Bayern München...
Vind ik leuk
Carl +973
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:35
Wat een goude opmerking is dat toch, die houden we erin.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
Weer een ''incident'' zoals jullie dit soort wedstrijden graag noemen?
Vind ik leuk
United FC +10077
donderdag 17 augustus 2017 om 22:49
Het is gewoon een zooitje!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:56
Ah gelukkig werden de wedstrijden tegen die Kroatische club niet als incidenten afgedaan door jouw clubje.
Vind ik leuk
RDB2402 +1304
donderdag 17 augustus 2017 om 23:26
Al een wedstrijd gewonnen ??
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:59
Lul niet. De commentaren waren niet van de lucht. Dan nu ook niet zeuren en gewoon naar je eigen clubje kijken...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 01:00]
Vind ik leuk
Nashua +3674
donderdag 17 augustus 2017 om 23:23
Als Ajaccied zijnde zit ik nu stil want ik word geknipt en geschoren . . .
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:24
Ajaccied?
Vind ik leuk
United FC +10077
donderdag 17 augustus 2017 om 23:27
Matje mag eraf!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:35
royco88 ,poen poen en nog eens poen lekker vast houden en in het rechter rijtje eredivisie met die drollen vangers blamage
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:03
Koning keizer admiraal. Brassen kunnen ze allemaal..
Vind ik leuk
Jordanees +5801
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Wat waren jouw leuke berichten na Osijek? waarin Locadia zich niet kon opladen;) kan dat iig niet meer herinneren...
Vind ik leuk
Noudyo. +8212
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Ey, destijds kregen we kritiek en grappen van Ajacieden om onze oren. Nu Ajax hetzelfde overkomt, mogen wij ook effe ;)
Vind ik leuk
Gozert +2111
donderdag 17 augustus 2017 om 22:45
Het is je goed recht.
Vind ik leuk
Jordanees +5801
donderdag 17 augustus 2017 om 22:45
Omdat figuren als jij, stratum enz dat al jaren doen om alles over Ajax, krijgen jullie dat een keer terug dan zijn jullie op jullie teentjes getrapt


Zie de topics Ajax - United
Veel Psvers die Ajax belachelijk maakte en uitlachte en dan mogen wij niks zeggen als Psv niks laat zien tegen Osijek haha
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
De niet-kunnen-incasseren-award is bij deze weer voor jou blufke! Gefeliciteerd ermee :D
Vind ik leuk
United FC +10077
donderdag 17 augustus 2017 om 22:50
Laat ze maar!
Vind ik leuk
Jordanees +5801
donderdag 17 augustus 2017 om 22:54
Die stratum zie je niet met, goed gespeeld proficiat tegen bijvb Lyon, Schalke, nee die zie je dan of ons uitlachen tegen United en nu overdrijven omdat we verloren hebben terwijl het gaat zo lekker bij Psv nu he,;) hij is niet de enige vele in deze topic heeft niks met inhoud te maken want ze dansen nu op de tafel van plezier, terwijl zonder Ajax vorig jaar al die punten, stonden we nu op een plaats op de co efficiënt waar het halen van directe plaatsing ChamL kansloos was, veel Feyenoorders hier overdrijven ook want wanneer deed Feyenoord het goed in Europa

Kritisch zijn mag, ben ik ook alleen bij veel berichten is de ondertoon niet serieus te nemen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:02
Ah joh.... moet je niet zo zwaar aan tillen.... het is maar een spelletje!
Vind ik leuk
T&T +9870
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:03
Die.ligybal.op.bwd hoor
@hwt is maar een spelletje dan hé!

;-)))))
Vind ik leuk
Dorzon +2155
donderdag 17 augustus 2017 om 23:04
de coach is belangrijk. zowel Ajax als PSV hebben een incapabele coach
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:08
Dit is inhoudelijk correcte praat! Klasse
Vind ik leuk
Dorzon +2155
donderdag 17 augustus 2017 om 23:04
de coach is belangrijk. zowel Ajax als PSV hebben een incapabele coach
Vind ik leuk
Ricar +35
donderdag 17 augustus 2017 om 23:16
Feyenoord ? 2002, daarna niemand meer in Nederland. Dus snap je punt niet. Dat je club verliest is vervelend voor je, maar zie het verband met andere clubs niet helemaal.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:16
Kort samengevat:

Boehoehoe, huillie huillie. Jullie stouterds!

Of je leert eens incasseren als je zelf ook graag uitdeelt.
Vind ik leuk
Jordanees +5801
donderdag 17 augustus 2017 om 23:19
Whaha zo grappig, incasseren kan ik, andere hier kunnen altijd alleen maar uitdelen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:57
Je opmerkingen doen anders vermoeden. Het is zonde voor het hele NL-voetbal dat Ajax zichzelf hier naait. Hopelijk komt het over een week nog goed, maar ik heb er een hard hoofd in.

Ik blijf het trouwens onzinnig vinden dat Veltman in de basis staat; de eeuwig-overschatte verdediger.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:10
Yeah right jordanees.... wat een droevigheid verspreid je toch weer...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:04
Ja. Tuurlijk. Jij bent de enige die kan incasseren. Lees anders je vorige jankberichten effe terug huilmans. Ik vind het niet best dat een NL club verliest in Europa, maar voor jou maak ik graag een uitzondering. Hypocriet.
Vind ik leuk
robery +1823
donderdag 17 augustus 2017 om 22:53
De pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:57
Amen.
Vind ik leuk
Noudyo. +8212
donderdag 17 augustus 2017 om 23:01
Nee nee, Jordan, ik heb zelfs destijds tegen Niellie gezegd dat wij kritiek verdiende voor die twee afgangen tegen Osijek, dus daar moet je niet over beginnen. Bovendien supporte ik en vele PSV'ers hier volop Ajax tijdens die finale.
Vind ik leuk
Korm +19012
donderdag 17 augustus 2017 om 23:05
Waaronder ik
Vind ik leuk
United FC +10077
donderdag 17 augustus 2017 om 23:07
Jij bent ook een gewaardeerd lid!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:11
Er is hier ook maar 1 "ajacied" die weer loopt te jammeren maar goed das niks nieuws. Jouw sportieve reactie trouwens ook niet :)
Vind ik leuk
United FC +10077
donderdag 17 augustus 2017 om 23:16
Altijd hetzelfde liedje...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:17
Ted, niet meer internetten als het licht uitgaat op je afdeling!
Vind ik leuk
United FC +10077
donderdag 17 augustus 2017 om 23:20
Aah Jan ben je weer losgelaten jongen...
Vind ik leuk
Korm +19012
donderdag 17 augustus 2017 om 23:20
Dank je :)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:14
Ik ook. Ik hoop dat ze Europees winnen. Maar als het niet lukt moet je de hand in eigen boezem kunnen steken! Of in die van een lekker wijfke.....
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:03
Bij... een keer terug.... ben ik maar gestopt met lezen.
Ik snap je woede om deze kutavond voor je club.
Maar laten we wel reëel blijven. ;-)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:07
Denk dat het voor het Nederlands voetbal eerder een drama is dan voor de clubs hoor helemaal als je ziet hoe we uitgeschakeld worden door derderangs clubs. Breien en Breien zonder dat er iets zinnigs uitkomt vervolgens vindt iedereen het gek dat we zo laag op de FIFA lijst staan en Europees niet meer mee tellen. Over twee jaar eerste voorronde wedstrijden....geweldig resultaat!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:07
Jordanees: je kraamt zwakke onzin uit. Incasseren is overduidelijk niet joue sterkste kant. .....
Vind ik leuk
Jordanees +5801
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:29
Iemand met die naam en foto, die neem ik niet serieus op jou ga ik niet inhoudelijk op reageren..
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:10
Sterke reactie! Wederom goed onderbouwd! Oftewel: je zit lekker in de hoek waar de klappen vallen jordaneeske, en je weet gewoonweg niet wat je hiermee aan moet. Wachten tot PSV of Feijenoord verliezen zodat je daar wat over kunt fucken. Daaaaaaaag.....
Vind ik leuk
United FC +10077
donderdag 17 augustus 2017 om 22:49
Gelijk heb je ;-)
Vind ik leuk
R2 +1750
donderdag 17 augustus 2017 om 22:54
Je kan ze nog zo waarschuwen over hoog van de tafel blazen en hoogmoed en aanspreken op bepaald denigrerend gedrag.. hopelijk is het realisme weer terug na deze deksel op de neus.
Vind ik leuk
HanV +1599
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:36
Het gaat slecht, de toren is al een tafel geworden. Ik zag zelfs dat Babel in de voorselectie van Oranje zit. Laten we dan Misidjan doen, die scoort zelfs in de EL en zijn ploeg wint.
Vind ik leuk
R2 +1750
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:24
Het resultaat is uiteraard teleurstellend. De staat van heel het Nederlandse voetbal is treurig. Maar wat ik storend vond waren de "we rollen Rosenborg op" uitlatingen voor aanvang van de wedstrijd. Ik wees destijds op onderschatting en toen werd ik voor gek verklaard. Vandaar dat ik wees op de deksel en de toren.
Vind ik leuk
RDB2402 +1304
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
Heeft Ajax zich lekker opgeladen voor Rosenborg ??
Vind ik leuk
Jordanees +5801
donderdag 17 augustus 2017 om 22:46
Ze vochten er wel voor dus dat was het niet, alleen de uitvoering was slecht maar het lag niet aan de instelling!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:54
Dolberg kon zich niet motiveren tegen Rosenborg.
Is natuurlijk geen Bayern.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:55
Nee, de instelling was top....
Probeer niet recht te lullen wat krom is gast.
Vind ik leuk
RDB2402 +1304
donderdag 17 augustus 2017 om 23:02
Wees gewoon eerlijk en objectief, het is gewoon niks bij Ajax op het moment, daar hoor ik jou niet over ...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:51
En zijn jullie nou zo goed? Wat zei jij allemaal de vorige keer?

Laat wel zijn dat het sneu is voor jullie supporters. Gun jullie Europa en hoop alsnog een kans.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:52]
Vind ik leuk
Jordanees +5801
donderdag 17 augustus 2017 om 22:57
Wij zijn beter dan wat we nu zagen dat klopt, maar dat ziet natuurlijk niemand niet, beetje kortzichtige berichten weer hier
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:58
Ik heb je niet zien spelen, waar stond je?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:03
Langs de zijlijn stond ie.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:04
Succes en sterkte.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:04
Voor die antkunstkop en the Meesteres vind ik best lekker zo.
Vind ik leuk
Lvdd99 +408
donderdag 17 augustus 2017 om 23:06
Verliezen van Heracles en Rosenborg, mag toch vrij teleurstellend genoemd worden. Jullie zijn zeker beter dan dat! Jullie mogen het wel beter doen, anders hebben we(Feyenoord) dalijk weer de titel gewonnen, zonder strijd :p
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Ik vind hem niet zo grappig; humor is ver te zoeken
Vind ik leuk
Noudyo. +8212
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Als Ajacied valt er momenteel ook weinig te lachen, en begrijpelijk.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:44
Wist dat de opmerking zou komen, ben ook indd erg teleurgesteld deze avond. Maar al met al de humor van deze grap was ver te zoeken.
Vind ik leuk
Noudyo. +8212
donderdag 17 augustus 2017 om 22:46
Humor kan verschillen, Nick ;)

Hoop overigens voor jullie wel gewoon dat het volgende week wordt rechtgezet, want als èn Ajax èn PSV uitgeschakeld worden, dan hebben we als Nederland zijnde een serieus probleem.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:49]
Vind ik leuk
United FC +10077
donderdag 17 augustus 2017 om 22:51
Dan hebben we behoorlijk een probleem.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:02
Volgens mij hebben we al een probleem.
Dit gaat een dramatisch Europees seizoen worden als Ajax echt uitgeschakeld word.
Stel dat Utrecht het ook niet redt!
Vind ik leuk
United FC +10077
donderdag 17 augustus 2017 om 23:04
Dan maar focussen op het kampioenschap!! Maar gaat een moeilijk jaar worden. Keizer kan niet overtuigen. Mag hopen dat er wat gaat gebeuren maar ben bang dat het te laat is.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:20
Geen probleem. Feyenoord wint de cl.

Al was dat makkelijker geweest als jullie tete voor een mooi prijsje hadden verkocht aan ons.

Dus zo belangrijk vond ajax die punten niet! :P
Vind ik leuk
United FC +10077
donderdag 17 augustus 2017 om 23:26
Ja wordt een makkie tegen Real in de finale ;-)

Is nog niet eens zo'n heel slecht idee... Nu zit hij ook maar op de bank in Frankrijk.

Het ziet er niet best voor Ajax. Waardeloos gewoon.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:04
Ja, het is nu een rotzooi daar. Dat komt volgens mij door dat technische hart. Dat is geen gek idee, maar je kunt niet een assistent deel uit laten maken van een orgaan dat beslist over zijn baas.

Maar een ding is zeker: het komt uiteindelijk wel goed.
Vind ik leuk
Lvdd99 +408
donderdag 17 augustus 2017 om 23:07
Dan zijn jullie afhankelijk van ons, maar om eerlijk te zijn zie ik het CL-avontuur van Feyenoord niet al te positief in, ondanks dat geloven we altijd in een stunt!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:16
Weet je wat een stunt zou zijn?
Dat Feyenoord 2 keer kampioen word achter elkaar na 18 jaar droogte ;-)
Vind ik leuk
Lvdd99 +408
donderdag 17 augustus 2017 om 23:17
Hahaha als er dan een kans is, is het nu ;) zonder gekkigheid, met de huidige vorm van Ajax en PSV, zie ik Feyenoord een grote kans hebben om kampioen te worden. Ook al speelden we tegen Twente ook als een natte krant en was het tempo soms nog trager dan stront door een trechter
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:22
Het is allemaal niet veel helaas, hopelijk komen ze allemaal weer een beetje op niveau.
Vind ik leuk
Lvdd99 +408
donderdag 17 augustus 2017 om 23:41
Ga ik wel vanuit, Ajax zal nog wel wat 'paniekaankopen' doen en Feyenoord pakt die flow terug met de ruggengraat van afgelopen seizoen. PSV blijft kwakkelen denk ik en zal eerder moet concurreren met Vitesse, Utrecht en misschien AZ
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:08
Vergis je niet: voor Feyenoord is het geen zegen wanneer straks de grootste concurrenten geen midweekse reizen en wedstrijden hebben. De hele CL campagne kan je met een beetje oech gewoon 6 tot 8 punten kosten in de competitie...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 01:09]
Vind ik leuk
Lvdd99 +408
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:18
Precies! Daarom hoop ik ook dat Ajax het beter gaat doen. Voor het geld hoeft het daar niet met een positieve balans van 180miljoen.
Vind ik leuk
Huu1 +312
donderdag 17 augustus 2017 om 23:00
sterker nog: het begint een beetje sneu te worden
Vind ik leuk
Quareck +1768
donderdag 17 augustus 2017 om 22:45
Ik zie er de humor wel van in.. vooropgesteld: dit is slecht voor het Nederlands voetbal, maar wie de bal kaatst...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:50
Ik heb niks spottends geuit naar de selectie van PSV, alleen dat ze van een ploeg als Oosjik niet konden verslaan over 2 wedstrijden en er vervolgens de volgende dag een interview van een speler die geen zin had om tegen zo'n klein kut ploegje te spelen stelde mij teleur. Overigens vind ik dat Ajax erg slecht heeft gespeeld, zo'n actie die Veltman maakte kan niet op een dergelijk niveau, wel zag ik meer strijdlust van Ajax dan ik van PSV zag.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:51]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:13
Dat ben ik niet met je eens. Overigens is de opmerking van Locadia niet helemaal goed uitgelegd. Hij refereerde namelijk eerder aan de motivatie van de tegenstander dan aan die van henzelf. PSV heeft er echt wel voor gestreden. Echter was de kwaliteit op dat moment onvoldoende. Net zoals gisteren bij Ajax.

Elke voetballer wil winnen. Dus qua inzet zit het meestal wel goed. Soms heb je ook wat mazzel nodig. Wanneer Ajax volgende week op 0-1 komt, zie ik ze ook zomaar met 0-3 winnen.
Vind ik leuk
Sniper1 +791
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Is het niet: verveltmande?
Vind ik leuk
Noudyo. +8212
donderdag 17 augustus 2017 om 22:41
Mag allebei
Vind ik leuk
Sniper1 +791
donderdag 17 augustus 2017 om 22:44
En een verveltmandaat is een wet om levenslang een "de Boertje" te mogen maken?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:41
Laten we Google raadplegen, die heeft antwoord op alles.
Vind ik leuk
Sniper1 +791
donderdag 17 augustus 2017 om 22:45
Siri heeft geen antwoord...
Vind ik leuk
John M. +2573
donderdag 17 augustus 2017 om 22:51
of: verontmande.
Vind ik leuk
Sniper1 +791
donderdag 17 augustus 2017 om 22:58
Verontmaant? Of met - dt?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Ach, de ellende begon met het dramatische instappen van de Ligt. Fout op fout en het enge is, is dat je het wekelijks verwacht van deze mannen....
Vind ik leuk
Filip_FCU +6030
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
CMND C, CMND V
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:46
Gisteren zag ik wilskracht en lef. Vandaag alleen gepruts.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6030
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Hopen dat wij dat kunstje kunnen herhalen en gelijk kunnen spelen in Rusland, wordt heel lastig, maar dat werd Poznan ook. Uuuuuuuu!!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:09
Ik hoop het! Gisteren was al een grote verrassing. 2x verrassen zou een megastunt zijn!
Vind ik leuk
United FC +10077
donderdag 17 augustus 2017 om 23:18
Ik heb er wel vertrouwen in dat Utrecht daar wint of gelijk speelt.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:09
Trouwens ik vond ADO beter spelen tegen Utrecht dan Zenith. Wat was dat Zenith slecht zeg en Utrecht speelde een lekkere pot met veel strijd. Hoop dat jullie het echt redden in de return.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 00:47]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:27
Huh?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:51
Bedoel dat ADO afgelopen weekend tegen Utrecht beter tegenstand bood dan zo'n topclub a la Zenith waar ik een hoop van verwachtte.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
En dan hadden we een paar weken terug wat Ajacieden die PSV uitlachten. Voor die Ajacieden, gelukkig hebben jullie verloren. Voor de Normale Ajacieden, hopelijk winnen jullie volgende week gewoon en komen jullie er boven op.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Haha zat er weer helemaal naast inderdaad.
Waar lag het nu aan?
Niet aan het kunstgras.
Die Keizer bakt er niks van.
Waar is het druk zetten en afmaken?
Telkens die lange bal of gepingel van Younes kom je niet ver mee.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:46
Ze speelden gewoon te laat, de helft van de selectie ligt normaal gesproken al op bed.
Maar even serieus, kom op man, hier moet je toch gewoon van winnen?
Ik hoop dat ze de boel nog op de rit krijgen maar ben er bang voor dat het niks word.
Dramatisch voor het Nederlandse voetbal!
Vind ik leuk
HanV +1599
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:48
Uit de analyses na afloop begreep ik juist dat Ajax veel meer de lange bal had moeten spelen. De eerste kwam volgens de Boer pas in de slotminuut. Ze maakten Veltman af na zijn commentaar dat Ajax gewoon de kansen had moeten benutten en met 2-0 moest gaan rusten, dat deden ze niet meer toen Keizer dat deed. Berusting. Als voetballer op het veld en trainer zie je gewoon een andere wedstrijd dan alle anderen.
Vind ik leuk
Romario9 +4755
donderdag 17 augustus 2017 om 22:41
Lijkt me een prima opvolger voor Sanchez in centrum
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:41
wat een legende ben jij haha, srs
Vind ik leuk
Recycle +1657
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Het is misschien een gebrek aan motivatie. Het is per slot van rekening geen Bayern waar ze tegen speelden.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Geniaal Noudyo
Vind ik leuk
Jari +245
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
Het is toch knap, 43 likes voor een opmerking over Veltman waar hij weinig aan kan doen. Ging bij De Ligt en Viergever fout.
Vind ik leuk
BassieN +5568
donderdag 17 augustus 2017 om 22:44
Hahaha dit is toch wel de reactie van de dag
Vind ik leuk
Sideburnn +1224
donderdag 17 augustus 2017 om 22:45
Dus de ligt veltmande de bal bij de goal ??
Vind ik leuk
Het Brein +1842
donderdag 17 augustus 2017 om 22:46
Mollemalen vond ik leuker! ;)
Vind ik leuk
Noudyo. +8212
donderdag 17 augustus 2017 om 22:48
Zeker. Die moet ook gewoon opgenomen worden in de Dikke Van Dale.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:49
Ook gezien dat de Ligt daarvoor een cruciale fout maakt door fout in te stappen? Niet alles gelijk Veltman aanrekenen. Veltman heeft Ajax in de eerste helft in de wedstrijd gehouden met zijn 'redding' op de lijn.

Neemt niet weg dat het vandaag van heel Ajax ondermaats was.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:57]
Vind ik leuk
Noudyo. +8212
donderdag 17 augustus 2017 om 23:07
Zowel Matthijs als Joël maakten een cruciale fout, maar om nou weer zo'n ''Te Ligt'' grap te maken die men al 1000x heeft gehoord...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:52
Jij bedoeld door een foute bal gevelt man ;-)
Vind ik leuk
rolo1 +47
donderdag 17 augustus 2017 om 22:58
man man man kansloos
Vind ik leuk
Jamesco +235
donderdag 17 augustus 2017 om 23:04
Het tegenovergestelde van Veltmannen word ook wel Teteën genoemd.
Vind ik leuk
Diamant07 +4324
donderdag 17 augustus 2017 om 23:07
Haha ajax haha
Vind ik leuk
mablo46 +519
donderdag 17 augustus 2017 om 23:08
En die heeft net een contractverlenging gehad!!! Oh oh oh, zullen we de eredivisie opdoeken?
Vind ik leuk
Dorzon +2155
donderdag 17 augustus 2017 om 23:32
#keizerout en #overmarsout
Vind ik leuk
Dorzon +2155
donderdag 17 augustus 2017 om 23:32
#keizerout en #overmarsout
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:04
Hulde aan Dagobert Overmars!!!!!
Vind ik leuk
Blindsy +2401
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:10
Joëlla Veltvrouw.... kan geen goed meer doen, greep 2-3 x uitstekend in, maar zit er 1x naast en is weer het haasje.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:58
Dit is net als een ontmaagding door een clown: pijnlijk, maar grappig.
Vind ik leuk
Aal +12635
donderdag 17 augustus 2017 om 22:37
Veltman heeft Ajax dit seizoen al bijna 20 miljoen gekost met zijn blunders! Wie zet de wekker aan??
Vind ik leuk
zwollie +2989
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Geen wonder dat er voor Veltman geen belangstelling is. Net zoals bij Luuk de jong.
Vind ik leuk
mirkoff +1592
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
Ho ho, daar is echter wel belangstelling voor. Je bent niet goed op de hoogte.
Vind ik leuk
Paul1982 +6334
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Er is geen wekker. Ze hebben hem zelfs aanvoerder gemaakt. Dus hij gaat altijd spelen
Vind ik leuk
mirkoff +1592
donderdag 17 augustus 2017 om 22:44
Dat begrijp ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet.
Vind ik leuk
Paul1982 +6334
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Ik ook niet. Had dan Sanchez maar aanvoerder gemaakt, had hij misschien nog uit trots 1 seizoen willen blijven.
Vind ik leuk
RDB2402 +1304
donderdag 17 augustus 2017 om 22:44
Das echt triest ... Veldman aanvoerder maken ..
Vind ik leuk
Paul1982 +6334
donderdag 17 augustus 2017 om 22:46
John Veldman?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
het begint al bij viergever die springt als een wijf.... de ligt gaat daarna als een oma het duel in en de bal mist.... veltman die te laat reageerd en onana die alleen maar op de korte hoek focust....
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:45
Hèhè, eindelijk iemand met een nuchtere kijk
Vind ik leuk
Vak-DD +6532
donderdag 17 augustus 2017 om 22:41
Straks zijn wij nog als enigste over in de E.L. zonder te hebben gespeeld.
Vind ik leuk
Paul1982 +6334
donderdag 17 augustus 2017 om 22:51
En van jullie hoeven we helemaal niets te verwachten, dus het is te hopen dat FC Utrecht stand weet te houden.
Vind ik leuk
Stranger +1054
donderdag 17 augustus 2017 om 22:58
We hebben al 4 punten binnen geharkt . Dat zijn er al 3 meer dan Ajax;-)
Vind ik leuk
Paul1982 +6334
donderdag 17 augustus 2017 om 22:59
Het was ook geen kat naar FC Utrecht, ze doen het supergoed!!
Vind ik leuk
Vak-DD +6532
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:13
In ieder geval zes wedstrijden Europees, met een kleine begroting.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:08
Hoho niet zo snel ;-)
Vind ik leuk
Vak-DD +6532
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:12
Natuurlijk hoop ik ook dat Utrecht door gaat, was maar een geintje om wat godenzonen te stangen hier.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
Veltman is dramatisch maar "godenzoon" de ligt is ook niet veel soeps.
Vind ik leuk
Zultkop +1824
donderdag 17 augustus 2017 om 22:52
Ik ben benieuwd van welke God hij dan een zoon zou moeten zijn. Het is niet veel soeps in.ieder geval.
Vind ik leuk
Garinsha +2366
donderdag 17 augustus 2017 om 22:52
Het is zo n goeie verdediger die veltman.. zo goed in de pasing staat zo goed gepositioneerd kei van een verdediger.. Laat me niet lachen man.. gewoon weg belachelijk
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:37
Met kabouter Overmars als technisch directeur, met Keizer en Aron winter als trainer, daarmee ga je de oorlog niet winnen. Dit Ajax gaat een seizoen krijgen wanneer het op deze manier doorgaat dat je blij mag zijn wanneer je vierde gaat worden. In en in en in triest zoals ze in Amsterdam bezig zijn! Overmars en co maken Ajax kapot, weg met dat stuk tuig uit de Arena!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
4e zal t niet worden, daarvoor laten ploegen als Vitesse en Utrecht altijd te veel punten voor liggen
Vind ik leuk
Filip_FCU +6030
donderdag 17 augustus 2017 om 22:41
Overmars heeft je wel mooi 100 + miljoen opgebracht.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:46
Ja, en wat heb je aan dat geld als je er niks mee doet? Zelfs rente brengt het al niet meer op. Investeren dus!
Vind ik leuk
Filip_FCU +6030
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
In wie wil je investeren? Neymar komt niet naar ajax toe hoor.
Vind ik leuk
Ajacied02 +1464
donderdag 17 augustus 2017 om 23:35
Wie ga je halen? Er zijn niet zoveel spelers die voor 10 miljoen naar Ajax gaan die gaan wel naar Watford etc...
Vind ik leuk
Foebele +30140
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
Het huidige Utrecht speelt dit kut team helemaal zoek, zo worden we nog niet eens derde.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:45
Betrapte mezelf erop dat ik aan het terugverlangen was naar Frank de Boer.

Morgen eerst maar even met mijn plasje naar de dokter...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:56
In 3 maanden tijd is heel het elftal kapot gemaakt, en die gladjakker Overmars zit daar maar met zijn rot kop voor zich uit te staren, die vent is Ajax onwaardig.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:25
Jep netto Marc harkt weer flink wat munten binnen maar meer ook nie
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:37
#Keizerout
Vind ik leuk
Filip_FCU +6030
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
#NiemandoutwantErikTenHagmoetblijven.
Vind ik leuk
Jur74 +1564
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Ten Hag blijft wel, die weet namelijk hoe je passie en strijd moet overbrengen. Met jongetjes als de Ligt/Neres en mannetjes die denken dat ze goed zijn (Veltman/Younes) kan je lullen als brugman, maar strijd zal er niet komen. Huntelaar zal wel denken: man, man, man
Vind ik leuk
Filip_FCU +6030
donderdag 17 augustus 2017 om 22:50
Ik verwacht ook niet dat ETH weg gaat, hij is een man met een plan (Há dat rijmt) En weet wat hij doet, misschien na dit jaar, maar nu niet hij lijkt me niet een persoon die dat zomaar zou doen.
Vind ik leuk
Gozert +2111
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
#TenHagiseengoedetrainermaarikvraagmeafofhijditstelletjeprutsersaanhetvoetballenzoukunnenkrijgen.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6030
donderdag 17 augustus 2017 om 22:49
Gozert, hij heeft vd Maarel goed laten voetballen, die kan ook Veltman aan de praat krijgen.
Vind ik leuk
Gozert +2111
donderdag 17 augustus 2017 om 22:52
Schat je nou Veltman hoger in de Van der Maarel?!
Vind ik leuk
Filip_FCU +6030
donderdag 17 augustus 2017 om 22:53
Nee niet meer haha..

Zou me niks verbazen als Klaiber nog geselecteerd wordt voor oranje, Tete op de bank in Lyon, Veltman speelt slecht, Karsdorp geblesseerd. Janmaat blijft over en hoe die Klaiber gisteren speelde..
Vind ik leuk
Gozert +2111
donderdag 17 augustus 2017 om 22:54
Waarom Troupée dan niet? Of is die nog te jong? Klaiber speelde gisteren echt een goede pot inderdaad.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6030
donderdag 17 augustus 2017 om 22:55
Troupée is na zijn blessure uit de basis gespeeld door Klaiber, hoe goed ie ook is... over een luxe probleem gesproken :)
Vind ik leuk
Gozert +2111
donderdag 17 augustus 2017 om 22:57
Kijk eens aan, goed voor mekaar daar. Als Klaiber zo goed speelt moet Overmars misschien maar eens met Troupée praten... ;)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:04
Of Bosz terug halen
Vind ik leuk
Paul1982 +6334
donderdag 17 augustus 2017 om 22:53
Louis is beschikbaar. Die weet de boel wel wakker te schudden.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:03
Als de slim is gaat hij niet met deze selectie werken.. er zijn nog 14 spelers over man.. iedereen zegt dat er 'slechts' 3 basisspelers weg zijn gegaan maar daar zitten wel de twee belangrijkste spelers tussen.. En dat je hele bank verkocht is helpt recht niet.. Die heb je nodig om elkaar scherp te houden, om op niveau te trainen. En op de lange termijn heb je ze ook gewoon nodig in het geld (blessures, schorsingen). Wat dat betreft is het misschien maar beter zo.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 23:04]
Vind ik leuk
United FC +10077
donderdag 17 augustus 2017 om 23:03
Lijkt me geen verkeerd plan!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:46
#vanGaalin
Vind ik leuk
Paul1982 +6334
donderdag 17 augustus 2017 om 22:54
Mijn gedachte.
Vind ik leuk
koosje +80
donderdag 17 augustus 2017 om 22:37
jammer!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Ach, zolang de kas winstgevend is hoef je niet druk te maken.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:37
#crisis.....
Vind ik leuk
Foebele +30140
donderdag 17 augustus 2017 om 22:51
Is het al 4 jaar, alleen hebben ze het zelf niet door.
Vind ik leuk
Ajacied02 +1464
donderdag 17 augustus 2017 om 23:38
Iets meer mazzel en je wordt de afgelopen 3 jaar nog eens 2x kampioen
Vind ik leuk
Foebele +30140
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:13
Hahaha wat een bullshit.

Je wordt geen kampioen door mazzel, maar door goed beleid.
Vind ik leuk
Ajacied02 +1464
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:26
Zonder geluk vaart niemand wel...
Vind ik leuk
Foebele +30140
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:31
Hard op weg zijn naar 4 jaar zonder prijzen heeft niets met geluk te maken.

Vorig jaar de finale halen, dat was geluk!
Vind ik leuk
Ajacied02 +1464
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:55
Wat zijn we weer heerlijk negatief kom op man
Vind ik leuk
Foebele +30140
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:02
De realiteit is negatief, maar jij loopt graag blind achter Overmars en co aan en ontbeert ieder inzicht om in te zien dat ze structureel dezelfde fouten maken, waardoor sportief succes uitblijft.

Ik roep dit al jaren en al jaren heb ik gelijk, dus nogal logisch dat het negatief is, we winnen niks en volgens mij past dat niet bij een club die zelf roept, wij zijn Ajax, wij zijn de beste.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:37
Verdiend verloren. Wat een slechte mentaliteit.
Vind ik leuk
masterpsv +4259
donderdag 17 augustus 2017 om 22:37
Wat is dit Ajax slecht zeg ideeënloos niks klopte vandaag nog slechter als psv. En dat volgens veel Ajacieden hier de beste selectie van Nederland. Neres is nog slechter dan bergwijn en dat voor 12 miljoen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Nog slechter dan PSV zou ik nou ook weer niet zeggen...
Vind ik leuk
Filip_FCU +6030
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Ik wel, was echt dramatisch vanavond
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
Dat mag, haha.
Vind ik leuk
RDB2402 +1304
donderdag 17 augustus 2017 om 22:45
Hoeveel punten hebben jullie ? Gaat ook lekker in Europa hè ?
Vind ik leuk
mirkoff +1592
donderdag 17 augustus 2017 om 22:48
Het is iig niet beter dan PSV. Al vind ik het jammer dat ze niet gewonnen hebben.
Vind ik leuk
masterpsv +4259
donderdag 17 augustus 2017 om 22:48
Slechter zeker totaal paniek voetbal niks lukte vandaag slechter kan niet!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:50
Ging het bij PSV beter dan...?
Vind ik leuk
masterpsv +4259
donderdag 17 augustus 2017 om 23:35
Slechter kan niet!
Vind ik leuk
Sniper1 +791
donderdag 17 augustus 2017 om 22:41
Sorry, maar slechter dan psv kan eg niet.......
Vind ik leuk
Quareck +1768
donderdag 17 augustus 2017 om 22:50
Voorlopig sta je ook in de competitie 3 punten achter op die losers van psv.. zij hebben az gehad maar jullie hebben natuurlijk de topper tegen Heracles al gehad, dat scheelt
Vind ik leuk
robery +1823
donderdag 17 augustus 2017 om 22:57
Sowieso AZ, die verloren van ze.
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 22:37
Dank je wel OVERMARS!!!
Vind ik leuk
sphynx +655
donderdag 17 augustus 2017 om 22:37
Proost
Vind ik leuk
RocknRoll +1010
donderdag 17 augustus 2017 om 22:37
Tis gewoon om te janken
Vind ik leuk
Foebele +30140
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
De gok met Keizer blijkt nu al een hele foute, die man is niet gewichtig genoeg voor deze klus, zeker niet aangezien ze het hem ook nog eens verdomde moeilijk maken met een karige selectie.

Er staan geen aankopen klaar, ze lopen gewoon weer achter de feiten aan en zullen nu de komende weken ineens in actie moeten komen, daarom dekt Overmars zich alvast in door niet te willen zeggen dat er 2 verdedigers bij komen, hij weet dat de kans bestaat dat hij er maar 1 haalt, omdat hij dus helemaal niets paraat heeft, zoals altijd.

Echt, het is nu echt genoeg geweest. Het roer moet om, niet volledig 180 graden, maar er moet zeker een flink wat graden afgeweken worden van de huidige koers, want dit wordt gewoon jaar nummer 4 zonder prijs, de EL gaan we echt niet halen, als je thuis al zo'n beschamende vertoning op de mat legt, wat denk je dan uit te kunnen klaarspelen?

Voor de titel lopen we al weer 3 punten achter en met dit matige team en de huidige slechte flow die er rond hangt kunnen we de komende weken zomaar nog meer punten gaan morsen en is het scenario van vorig jaar zelfs nog een stapje erger geworden, omdat we helemaal niet in Europa actief zijn, waar het nu hard naar op weg is.

Kom allemaal maar met jullie aanvallen, doe maar alsof het aan mij ligt in plaats van die sukkels in de directie die het voor elkaar gekregen hebben om ipv voort te borduren op vorig jaar en stappen vooruit te maken ongeveer 2/3 stappen terug te doen!

#OVERMARSOUT
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:40]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Zo jij kunt snel typen :)
Ach ze hebben geld op de bank hoor ik een aantal Ajacieden roepen. Dat is stoer en ze hebben geen CL en EL nodig.
Vind ik leuk
Foebele +30140
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Ja en we hebben super veel talent, ondanks dat er geen een van slaagt.

Wat een kut beleid.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6030
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
Je zou toch maar 1-0 voor staan tegen Zenit.
Vind ik leuk
Ajacied02 +1464
donderdag 17 augustus 2017 om 23:42
reken je niet rijk vriend
Vind ik leuk
mirkoff +1592
donderdag 17 augustus 2017 om 22:51
Soms gaat het goed soms gaat het slecht. Thats life. Op zijn tijd komt het vast goed.
Vind ik leuk
Foebele +30140
donderdag 17 augustus 2017 om 22:53
Heeft niets met 'soms gaat het goed soms gaat het slecht' te maken, maar puur met wanbeleid.
Vind ik leuk
mirkoff +1592
donderdag 17 augustus 2017 om 23:03
Probeer je op te beuren. Je kan niet altijd winnen. Ik ben ook van mening dat er goede spelers moeten aangetrokken worden met zoveel geld op de bank.
Vind ik leuk
Foebele +30140
donderdag 17 augustus 2017 om 23:08
Ja, na jaren van dezelfde ellende ben ik niet meer op te beuren met oneliners die relativerend bedoeld zijn.

We hebben genoeg relativerende dingen mee gemaakt dit seizoen, maar dat veranderd niets aan het feit dat ze sportief gezien er echt een potje van maken.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:46
Het is toch ook gewoon belachelijk dat ze kiezen voor Keizer als coach?!
Omdat hij leuk speelde met ajax2 in de JL.
Die gast heeft nog niets bereikt, echt een grote gok vind ik dit.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:49
Het is zeker een grote gok. Wat ik dacht is dat omdat hij de jeugd zo goed kent, en er oudere jongens werden aangetrokken het een goed samengesteld team zou worden.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Precies Foebele. Dat roep ik hier al jaren, maar Overmars is echt een dramatische TD. Drie jaren op rij geen enkele prijs gepakt en nu de slechtste start sinds mensenheugenis.

Kan geen toeval meer zijn.
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Wanbeleid bij Ajax..
Vind ik leuk
Nova +527
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
Wat een kutwedstrijd!
Vind ik leuk
Harremans +1299
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
Wat een afgang. En wat kut voor het Nederlands voetbal.
Vind ik leuk
United FC +10077
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
Waardeloos Ajax!! Helemaal niks in Amsterdam :(
Vind ik leuk
zwollie +2989
donderdag 17 augustus 2017 om 22:41
Net als in Eindhoven.
Vind ik leuk
mirkoff +1592
donderdag 17 augustus 2017 om 22:53
Gaat over Ajax en niet over PSV.
Vind ik leuk
mirkoff +1592
donderdag 17 augustus 2017 om 22:52
Komt vast goed, zo niet dan toch ;)
Vind ik leuk
United FC +10077
donderdag 17 augustus 2017 om 22:55
Ik hoop het mirkoff!!
Vind ik leuk
chicken +5792
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
Afgang!!!

Laat het geen nl rampenjaar worden in Europa...jezus wat slecht
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:51
Alle hoop op Utrecht en Feyenoord dan maar.
Vind ik leuk
Korm +19012
donderdag 17 augustus 2017 om 23:17
En vitesse
Vind ik leuk
United FC +10077
donderdag 17 augustus 2017 om 23:23
Als je het zo speelt dan verdien je het ook niet om Europees te spelen.
Vind ik leuk
RDB2402 +1304
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
Werd gisteren voor gek verklaard toen ik zei dat Veldman altijd een cruciale fout maakt, zie vanavond .. i rest my case ..
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:41]
Vind ik leuk
fcu1997 +558
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
Hoogtepuntje toch weer Veltman die de tegenstander een gele kaart aannaaide met een schwalbe.
Vind ik leuk
JohanD +326
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
Geen medelijden mee.. arrogante gasten
Vind ik leuk
Ajacied02 +1464
donderdag 17 augustus 2017 om 23:45
Daar liggen we wakker van!
Vind ik leuk
Foebele +30140
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
Oh ja, nu ligt het natuurlijk aan Veltman, en niet die lulhannes die de selectie samenstelt...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
Keiser en Cocu -> twee druppels water
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Cocu 2 landstitels.
Vind ik leuk
Quareck +1768
donderdag 17 augustus 2017 om 22:55
Kwartfinale cl en een Johan fruitschaal.. zet daar keiser tegenover met uhhhhhh niks!
Vind ik leuk
Korm +19012
donderdag 17 augustus 2017 om 23:19
Nee hij heeft dit seizoen niet eens een wedstrijd gewonnen, of wel?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
Wat een dom stelletje prutsers bij elkaar... Dit is ook werkelijk helemaal niks op het moment. Lekker gespeeld ook weer, Veltman.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
4 officiële wedstrijden .................. zero points.........
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:39]
Vind ik leuk
lemon9 +464
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
Utreg bedankt voor de punten
Vind ik leuk
zwollie +2989
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Ach Ajax heeft vorig jaar heel veel punten opgeleverd.
Vind ik leuk
RDB2402 +1304
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Heb je nu niks aan hè ! Nul punten
Vind ik leuk
Ajacied02 +1464
donderdag 17 augustus 2017 om 23:48
Haha nee heb je nu niks aan, dus wel
Vind ik leuk
RDB2402 +1304
donderdag 17 augustus 2017 om 23:51
Goeie reactie !
Vind ik leuk
Gazza +194
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
Veldman hahahaha. Dat krijg je marc als je de beurs niet wilt trekken voor een ervaren trainer!
Vind ik leuk
MCG +643
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
Lekker Overmars blijf maar wachten tot de transferperiode voorbij is.
Vind ik leuk
Het Brein +1842
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
Nog even Dolberg verkopen op de laatste dag...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:53
Dat zie ik ook nog wel gebeuren
Vind ik leuk
United FC +10077
donderdag 17 augustus 2017 om 23:30
Moet ie wel beter gaan spelen...
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
En nu klagen dat nieuwe spelers zo duur zijn
Vind ik leuk
Jur74 +1564
donderdag 17 augustus 2017 om 22:55
En al betalen ze 20+, laat ze eerst maar een speler die wil spelen met zo een armoedig zooitje. Leuk hoor, afgelopen seizoen maar als ze het nu de el niet halen gaan er nog meer spelers komen die weg willen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Die smurf help jullie club naar de kloten
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
Het te verwachten wekelijkse foutje van De Ligt en Veltman in dezelfde aanval... grote kans dat Ajax zich binnenkort al volledig op de competitie kan gaan richten...
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 22:44
Daar zijn we ook al zo goed begonnen!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
Veltman was weer als vanouds, maar zou deze blamage niet een heel klein beetje de schuld van Keizer zijn?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
Zo zie je maar dat de trainer ongeschikt is, ook met deze spelers hoor je dit te winnen
Vind ik leuk
FCU10 +368
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
Matig ploegje dat Ajax, geen enkele bikkel loopt er in het veld. Mooi weer voetballertjes, volgevreten vedettes en paar jonge talenten die de kar nog niet kunnen trekken.
Vind ik leuk
Dee79 +1649
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
heb er geen woorden voor Marc word eens wakker...!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:38
Ik maak me al jaren zorgen over het wanbeleid in Amsterdam, maar dit seizoen slaat echt kant noch wal. Ajax wordt hier door veel Ajacieden geprezen, maar waarom is mij vooralsnog een raadsel.
4 officiele wedstrijden gespeeld en welgeteld 0 overwinningen. Beroerdste start van Ajax sinds ik me kan herinneren. Ongelooflijk dat dit wanbeleid niet eens afgestraft wordt. Al drie jaren geen enkele prijs gepakt en nog steeds mogen Overmars en consorten blijven zitten in Amsterdam puur en alleen omdat ze wel geld op hun bank hebben staan, maar prijzen pakken ho maar.
Vind ik leuk
Lemon +1242
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Het is echt frustrerend om te zien hoe Ajax speelt, ze spelen niet goed, maar ook niet echt slecht. Het is gewoon net niet. Als een paar balletjes net anders vallen komt de wind ook wat meer in de rug. Het is gewoon echt broos nu. Zo jammer, ook dat er totaal geen begrip voor Ajax is. Als externe factoren dan ook nog eens niet mee zitten, is het gewoon moeilijk voetballen.
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 22:45
bla bla bla... 4 wedstijden niet gewonnen. Selectie is gewoon niet op tijd klaar.. dat noem je WANBELEID!
Vind ik leuk
Lemon +1242
donderdag 17 augustus 2017 om 22:48
Man man man.. wat een reactie. Lekker populistisch joh, heb je goed naar Derksen geluisterd, kneus?
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 22:51
Feiten 4 wedstrijden o gewonnen! Nu jij weer!!! drama!
Vind ik leuk
Lemon +1242
donderdag 17 augustus 2017 om 22:58
Sommige mensen zijn echt te dom om ze iets aan het verstand te brengen.

Jij moet echt naar een psycholoog gast, dat je je voldoening uit het trollen van Ajax-fans op een voetbalsite haalt.
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 23:02
Ik ben zelf Ajax fan chappie!! maar ik schaam me diep voor het wanbeleid van het management van ajax! maarja jij bent zo'n boer die lekker de polonaise loopt!! success hoor!
Vind ik leuk
RDB2402 +1304
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Het is een grote chaos bij Ajax, nog geen wedstrijd gewonnen, er staat een dramatisch team op het veld, dat zich aan laat sturen door een zeer onervaren coach en een aanvoerder die mega slecht is, Veldman kostte Ajax de CL, en nu wellicht de EL .. en maar lachen om PSV, om vervolgens zelf voor lul te staan !! Overmars doet er goed aan niet de gaan slapen vannacht en de hele wereld af te gaan bellen of er iemand naar Amsterdam wil komen ... maar ik denk dat het weer helemaal niks word in Amsterdam
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:40]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Drama...
Vind ik leuk
munkikiii +1462
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Wat een zaaddodend spel tjonge tjonge was is die schone slecht tikkie terug tikkie breed veel balverlies wat Marc netto moet doen een heeeeeeeelll erg goede spelverdeler halen voor heeeeeell veel centjes want dit kan zo niet lang meer ! En die mafkees veltman een contract geven en tete zo de deur uit laten lopen nou heb ik uit betrouwbare bron gehoor dat Ajax ter avest van Twente wilde halen voor net iets onder 1 miljoen
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:42]
Vind ik leuk
ppdf +205
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Nou schone was zeker niet de slechtste. Het hele middenveld was drama. Veltman is waanzinnig slecht. Dijks een lachertje en viergever is een speler voor Heerenveen. Neres trouwens daar nog onder.
Vind ik leuk
munkikiii +1462
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Schone is gewoon niet goed genoeg meer leuke voetballer maar niet meer dan voor de bank
Vind ik leuk
ppdf +205
donderdag 17 augustus 2017 om 22:56
Daar ben ik mee eens. Maar was vandaag zeker niet slechtste. Viegever dijks veltman horen ook niet in de basis te staan bij Ajax
Vind ik leuk
Stranger +1054
donderdag 17 augustus 2017 om 23:05
Het middenveld mist balans. Zoals ik al eerder zei Klaassen is niet te vervangen door een onervaren jongetje.
Vind ik leuk
Pukstra +478
donderdag 17 augustus 2017 om 23:18
Nou nou. Geef ons dan schone maar
Vind ik leuk
chicken +5792
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
Beter je mond houden voordat die vd vaart haalt ;)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:56
Ik snap jouw frustratie helemaal maar wat betreft Tete, die wilde al 2 jaar niet bijtekenen en zou zijn laatste contractjaar in gaan.
Vind ik leuk
munkikiii +1462
donderdag 17 augustus 2017 om 23:07
Dat wist ik niet
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Schöne mag de ballen gaan halen!

Man man man...
Vind ik leuk
fireman +203
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Net goed. Arrogante kwallenclub
Vind ik leuk
mirkoff +1592
donderdag 17 augustus 2017 om 22:57
Nou nou nou.
Vind ik leuk
Alain2708 +1893
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Wat is er in een paar maanden tijd gebeurd met Ajax?
Niet om aan te gluren...
Vind ik leuk
D_ni4 +15
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Als je spits geen bruikbare ballen krijgt en je verdediging elke wedstrijd wel meerdere cruciale fouten maakt gaat Ajax het echt heel zwaar krijgen. 2 verdedigers erbij, die nieuwe colombiaan opstellen voor Veltmannetje, en maar hopen.
Vind ik leuk
Garinsha +2366
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Met deze verdediging ga je de oorlog niet winnen Punt!!!

Veltman staat altijd zo goed gepositioneerd... ja dat zie ik vandaag voor de zoveelste keer WEER..

Belachelijk dit.
Vind ik leuk
Nova +527
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
En de mensen die blijven opnemen voor Veltman moeten vanaf vandaag echt daarmee stoppen.
Vind ik leuk
ppdf +205
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Mijn hemel. Wat een drama is dit Ajax. Ik dacht dat onder Frank de Boer Ajax saai speelde. Maar dit is een nieuwe dimensie. Dit is wel heel zielloos.
Vind ik leuk
Mitchy10 +1843
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Die overmars mag van mij de zware hik krijgen. Schandalig beleid. Alleen maar verkopen. Elke ezel zag in juni welke spelers er weg zouden gaan. En dan maar geen vervanger halen. Te schandalig voor woorden. Je moet doorpakken en dan niet met biljetten maar op het veld!
Vind ik leuk
buddha +4121
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
volgende x beter . nu ff naar wim kieft luisteren. daar worden we wijzer van ;)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Fucking terecht
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:39
Ef Apeldoorn bellen
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Jongens jongens jongens ... dat spel is er wel op achteruit gegaan zeg
Vind ik leuk
RWB013 +696
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Hahahaha.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Nog geen fatsoenlijke pot voetbal gezien

Slecht,zwak,inspiratieloos

Vreselijk Veltman
Viergever ook dramatisch

Vind ik leuk
tikkietoe +2329
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Gisteren zo blij met het gewonnen spel van Utrecht, om Nederland weer op de kaart te zetten.
Vandaag weer met de voeten op de grond (of in de put) door weer een wanprestatie van Ajax.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6030
donderdag 17 augustus 2017 om 22:51
Doen we het volgende week gewoon weer, zucht... altijd weer voor de top de punten binnen slepen... ;)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Dit was het dan vanavond het was spannend maar toch ook fijn maar zoals bij elke wedstrijd kan er maar één de winnaar zijn
We laten ons niet kennen we gaan gewoon weer door en wie niet tegen ze verlies kan die is heel zielig hoor

MET ZIJN ALLEN MET ZIJN ALLEN MET ZIJN ALLEN ZEGGEN WIJ GEFELICITEERD
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Kunnen we geen wildcard krijgen voor de CL? Zou ik wel netjes vinden van de uefa gezien de historie van AJAX en alle arbitraire dwalingen waarin we zijn blootgesteld!
Vind ik leuk
stollie38 +12315
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Overmars, Keizer, Spijkerman, Bergkamp,van der Sar en RVC verwijder jullie vanavond of morgen uit de Arena. Tja Overmars lang wachten op nieuwe spelers en dat getreuzel is dit het resultaat.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Wat is dit ajax slecht zeg!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Hier kan je toch alléén maar om lachen? Echt, zo ongekend triest dit.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Komt allemaal goed, dit Rosenborg is ook niet alles.
Volgende week winnen ze wel.
Denk dat ze nog moeten wennen aan de speelstijl van de coach.
Maar Veltman, Viergever en De Ligt vind ik wel wat zwakjes.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Jammer voor Ajax maar ik weet zeker dat ze het volgende week rechtzetten, kan niet anders.

Slechte avond voor de toto spelers :(
Ajax
Fenerbahce
Marseille
Midtjylland

Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:44
Slechter dan vanavond kan het inderdaad niet worden!
Vind ik leuk
Ginovanni +14866
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Ik hou het lekker kort vanavond.....
een dramatische en nog niet eens onverdiende nederlaag.

Heel veel verschillen (geen excuses) op te noemen tov vorig jaar.

Slecht!!

Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
Het woord slecht dekt de lading niet, vrees ik.

Het was gewoon ondermaats en ongeïnspireerd.
Vind ik leuk
Ginovanni +14866
donderdag 17 augustus 2017 om 23:06
Yep....zo kun je het ook stellen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:09
Ik klikte wel op vind ik leuk, maar uiteindelijk vind ik het helemaal niet leuk dat ik dit moet constateren....
Vind ik leuk
Ginovanni +14866
donderdag 17 augustus 2017 om 23:14
Krijg je een leuk terug ook al is het dramatisch allemaal.

Niet leuk nee....
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:40
Ok. Ajax was onmachtig, slordig, er was een Veltmannetje, etc. Maar wat kan ik me ergeren aan het wegzetten van Rosenborg als stelletje malloten. De verhoudingen zijn niet meer als vroeger.
Vind ik leuk
T&T +9870
donderdag 17 augustus 2017 om 22:41
Er is nog niks verloren jongens... En Fenerbahçe heeft ook verloren.
Komt goed!
;-)))
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 22:46
Net zoals tegen Nice?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:41
Osiek ............... Rosenborg ................ we zijn afgedaald tot niveau Vaticaanstad!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
San Marino uit wordt nog een hele opgave voor Oranje...
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Ajax gaat voortaan in Liechtenstein spelen zodat Overmars zijn geld meteen in de bank daar kan zetten en Ajax op nivo speelt
Vind ik leuk
Het Brein +1842
donderdag 17 augustus 2017 om 22:41
Géén aankopen, géén CL, géén EL!! Overmars bedankt, iemand sla die man eens op zn smoel!! Wat een droefenis zeg...
Vind ik leuk
Mo +4392
donderdag 17 augustus 2017 om 22:41
Godverdomme. Hoe kan je hier nou van verliezen. Ik kan er echt niet tegen als ik naar die achterhoede kijk. Dat lijkt godverdomme de verdediging van Sparta wel, op De Ligt na die won elk duel van die spits. Volgende week kan je dit nog gewoon rechtzetten want Rosenborg is geen wonderploeg. Maar tjonge jonge jonge wat was dit slecht zeg jezus christus. En... Veltman Veltman Veltman, ik ga niks meer over die man zeggen
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:41
Hoe kan Veltman aanvoerder zijn dan...? Is toch Ajax onwaardig zo'n verdediger... volgens mij wil Ajax met lopende backs spelen. Nou hij loopt de 100 meter is 4 minuten
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Kwestie van goed management!
Vind ik leuk
Gozert +2111
donderdag 17 augustus 2017 om 22:41
Een historische avond. Wat een afgang. Het wordt eens tijd om de boel overhoop te halen. Ze (proberen te) spelen als een ploeg van 10 jaar geleden. In de tussentijd is alles veranderd. Het tempo moet vele malen omhoog, dat ellenlange gepriegel met die bal heen en weer is uit de tijd. Power, techniek en doelgerichtheid is nodig. En het kan me niet schelen of dat niet 'de Hollandse school' of 'het Ajax-voetbal' is want hier kan ik niet naar kijken.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:41
Dat was werkelijk waar bedroevend.... heb niet de hele eerste helft gezien, maar heb het idee dat het hele team door de ondergrens is gegaan.

De spelers waar je het van zou moeten hebben waren compleet onzichtbaar en de hoeveelheid gemiste kansen en onzuiverheden was echt enorm.

Als buitenstaander raad ik jullie aan Keizer eruit te knikkeren.
Vind ik leuk
YB +26
donderdag 17 augustus 2017 om 22:41
Inspiratieloos, inzetloos, en vooral heel, heel matig voetbal. Schandalig dat je in eigen huis zo'n partij op de mat legt!
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:42]
Vind ik leuk
RubenVB +560
donderdag 17 augustus 2017 om 22:41
Ja supporters van ajax? Jullie schuiven alles af op Veltman terwijl het hele elftal hier ondermaats presteert? Veltman is het slachtoffer van het Nelom-Effect.

Als op Varkenoord de tribune in elkaar zakt vanuit het niets, krijgt Nelom daar ook de schuld van.
Vind ik leuk
Zultkop +1824
donderdag 17 augustus 2017 om 23:04
Dit vind ik eigenlijk weer zielig voor Nelommeke
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Ze halen wel lekker veel punten en maar mopperen op psv
Hoeveel wedstrijden hebben ze onder Keizer al gewonnen
Ze zullen nu wel wat stiller zijn
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Een LB, CV, RB, CM, LB heeft Ajax nodig. Dit team kan echt niet.
Vind ik leuk
LarsNL16 +1771
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
En dan te bedenken dat je alleen Sanchez, Klaassen en Traore mist ten opzichte van vorig seizoen...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:54
En Riedewald en Tete volgens mij?
Vind ik leuk
LarsNL16 +1771
donderdag 17 augustus 2017 om 23:00
Ik doelde op de basisspelers. Maar uiteraard mis je hen ook!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Verkoop nu de rest ook maar!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Niks zo fijn als veel tijd vrij hebben voor de competitie.....
Vind ik leuk
LarsNL16 +1771
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Ik ben woest.. hoe kun je zo op deze manier thuis verliezen.... foeiii wat slecht..
Vind ik leuk
Zilt +15
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Door wat met Nouri is gebeurd

Is de spelvreugde weg.
Als ie er al is, is het om de zinnen te verzetten.
Opgezochte ontsnappings spelvreugde uit noodzaak. Geen argeloze heerlijke oprechte vreugde want dat mag en kan niet.
De tegenstanders hebben die wél..
Daardoor verlies je wedstrijden.
Kom je niet in de CL.
Daardoor verlies je Sanchessen.
En Dolbergen.
Keizer en Overmars misschien ook wel.
Plus de rest.
En ben je stakkerig stinkend rijk.
Maar o zo arm en deerniswekkend.
Verloren seizoen.
Europees voetbal halen zal heidense klus worden.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Ik vond Sanchez wel oké.............
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Eerst PSV uitlachen, daardoor sta je nog meer voor joker. Dom, dom!!
Vind ik leuk
Jordanees +5801
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
Dat was vooral omdat vooral hier altijd veel Psvers ons uitlachen ook toen we de finale verloren, maar wij kunnen tegen stoten, dit was niet goed tegen Rosenborg, hoop werk aan de winkel!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:48
Ik hoop het voor je.
Vind ik leuk
Jordanees +5801
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Dit was niet best Ajax, en dan zit het ook niet mee, maar vooral werk aan de winkel!
Uit krijgen we ook kansen, we zijn nog niet verslagen.

AJAX AMSTERDAM!
veel meegemaakt laatste tijd qua teleurstellingen en het verdriet over Nouri, maar daar gaan wij sterker uitkomen!
En wij Ajacieden staan dan in zulke periodes nog meer achter de club!!
En dat gaan we ook doen! Kwaliteiten genoeg plus er gaat nog wat bij komen, dus hopelijk valt snel het kwartje en komt het snel goed!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:50
Dit resultaat heeft niks met Appie te maken hoor, lui, nonchalant en te laks met spelers die vervangen dienen te worden. Schöne en Veltman kun je gewoon bij de vuilnis zetten als Younes de beste man is. Heb zelden zo'n trieste vertoning gezien en dit gaat wedstrijd na wedstrijd, Keizer vervangen door Ten Hag lijkt mij verstandig.
Vind ik leuk
Zultkop +1824
donderdag 17 augustus 2017 om 23:08
Ik weet niet zo goed wat ik moet met bepaalde delen deze reactie.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Wat haalt Utrecht veel punten voor NL.
Vind ik leuk
poklane +2239
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Ajax heeft wel een top achterhoede hoor:
Veltman: leuk tegen clubs uit het rechter rijtje, kleinste beetje druk erop en er blijft niks van over
De Ligt: groot talent maar nog erg jong, kan de achterhoede niet dragen en zal door zijn leeftijd en gebrek aan ervaring nog wel fouten gaan maken
Viergever: bij AZ te ligt bevonden om centraal te spelen, de schade die hij veroorzaakt op de linksback positie kan tenminste nog opgevangen worden door het centrale duo
Dijks: zo slecht dat hij aan het begin van het seizoen weg mocht, niet mee mocht op trainingskamp en geen rugnummer kreeg
De achterhoede van Ajax is serieus niveautje Groningen (met alle respect voor Groningen), met die 4 spelers ga je nooit iets presteren.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:43]
Vind ik leuk
Filip_FCU +6030
donderdag 17 augustus 2017 om 22:45
Maarel is te koop, 10 miljoen.
Vind ik leuk
hantayo +650
donderdag 17 augustus 2017 om 22:42
Ziyeck is de man waarom het draait. Het komt vooral door hem. Hij verprutst de meeste ballen. Zwaar overschat. Nooit gewisseld. Verkopen. Hij claimt de meeste ballen, en is gewoon te wisselvallig , wordt verdedigend zo makkelijk op zij gezet. En de keeper is een joker. Zet er gewoon een degelijke keeper in, niet zo'n jojo.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6030
donderdag 17 augustus 2017 om 22:45
En Ajax degradeert!!!
Crisis!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Schöne was net zo slecht als Ziyech en beide waren vreselijk slecht, Veltman die mag niet eens de veters strikken van Kluivert.
Vind ik leuk
berwi +148
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
wat was dat slecht en willen ze voor een dolberg ook nog 50 miljoen hebben
hij heeft echt geen bal geraakt
ze gaan het op deze manier ook nog slecht krijgen in de competitie
Vind ik leuk
Mo +4392
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
Keizer, eruit. Nu meteen. Linea recta Ten Hag halen. Dan heb je een trainer die tactisch wat kan bedenken want dit leek echt helemaal nergens op
Vind ik leuk
Filip_FCU +6030
donderdag 17 augustus 2017 om 22:44
Erik Ten Hag is echt een drama coach..

;)
Vind ik leuk
Mo +4392
donderdag 17 augustus 2017 om 22:46
5 klasse beter dan Gio Cocu Keizer
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:52
Ten Hag halen is een aderlating voor Utrecht maar godsamme heb er buikpijn van zo slecht dit was. Keizer krijgt dit nooit meer op de rit, blijkbaar heeft hij geen overwicht op spelers.
Vind ik leuk
Mo +4392
donderdag 17 augustus 2017 om 22:58
Ik reageerde misschien een beetje uit emotie. Keizer moet het doen met een selectie die niet sterk en breed genoeg is. Gebeurtenissen rond Nouri, uitschakeling in CL, heeft er allemaal mee te maken. Geen lekker moment voor hem om in te stappen en ik kan hem eigenlijk weinig kwalijk nemen. De schuld ligt volledig bij het aankoopbeleid.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6030
donderdag 17 augustus 2017 om 22:56
Je moest is weten hoe blij ik met hem ben.
Vind ik leuk
Mo +4392
donderdag 17 augustus 2017 om 22:58
Ja dat vind ik niet zo gek
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:45
Keizer haalt de winterstop niet dat is wel zeker, heb er buikpijn van!
Breinaalden aanbieden kunnen ze door breien
Vind ik leuk
Mo +4392
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Die achterhoede, dat kan toch verdomme niet man. En lekker Tete en Riedewald verkopen, die had je nu heel hard nodig
Vind ik leuk
Filip_FCU +6030
donderdag 17 augustus 2017 om 22:43
Wat was Ajax - Zenit geworden dan? 0-3? Utrecht wordt kampioeennn!! ;)
Vind ik leuk
Libero +2275
donderdag 17 augustus 2017 om 22:46
Hoop van niet maar acht het niet onwaarschijnlijk.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6030
donderdag 17 augustus 2017 om 22:56
Misschien is top drie mogelijk, kampioen lukt echt niet.
Vind ik leuk
Libero +2275
donderdag 17 augustus 2017 om 22:59
Is nog te vroeg om te bepalen maar ik acht FCU zeker niet kansloos hoor.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6030
donderdag 17 augustus 2017 om 23:01
Ik spring in dat geval in de gracht!
Vind ik leuk
Libero +2275
donderdag 17 augustus 2017 om 23:17
Daar wil ik dan wel visueel bewijs van zien XD
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:44
Nutteloze interviews altijd. Wij zien ook dat Ajax niet scoort en slordig is en dat het beter moet. Leg godverdomme eens het pijnpunt bloot. "Als je niet scoort, dan krijg je het lastig"...
Vind ik leuk
hantayo +650
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:07
Ze hadden er een paar in kunnen leggen, en dan klaagt niemand.............maar ze deden het niet......
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:33
Scorend vermogen is er niet maar als ze nu de complete transfersom investeren in Pavon, Arana en Cuesta zit dat ook wel goed. Pavon is een soort Klaassen maar technisch vele malen beter kost ook een miljoen maar dan heb je ook wat met Cuesta heb je een kopie van Sánchez en dan Arana is een speler die je helemaal dol draait een dijk van een verdediger.

https://www.transfermarkt.nl/carlos-cuesta/profil/spieler/474589

https://www.transfermarkt.nl/guilherme-arana/profil/spieler/346766

https://www.transfermarkt.nl/cristian-pavon/profil/spieler/373170
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 17:40]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:44
Breinaalden aanbieden kunnen ze gewoon verder breien, wat slecht en Veltman krijgt een nieuw contract wordt aanvoerder en je laat de beste back vertrekken,,,,,wat mis ik Tete. Schöne is en hopeloos geval begrijp niet dat Frenkie niet naast Donny staat en ook Dolberg, Ziyech waren hopeloos.

Keizer zal deze ploeg niet weer aan de gang krijgen ook niet met versterking. Veltman is een drama!
Vind ik leuk
hantayo +650
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:10
Vrij hopeloos oogde het. Hopelijk verkopen ze Ziyeck en kopen ze wat er bij. Jemig, die Frenkie is toch echt veel beter of ben ik nu gek!
Vind ik leuk
johnvo +40
donderdag 17 augustus 2017 om 22:44
Laten we beginnen met Keizer OUT!!!!! Deze trainer is veelste te zacht
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:44
Middenmoter eredivisie hoort ook niet in EL, verkoop Dolberg en Zijech ook maar gauw.
Vind ik leuk
scRzorz +407
donderdag 17 augustus 2017 om 22:44
De Toekomst ziet er niet rooskleurig uit.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:44
En dan psv belachelijk maken jullie zijn nog veel erger mag hopen dat jullie het ook niet halen met jullie grote mond
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:45]
Vind ik leuk
mokum75 +171
donderdag 17 augustus 2017 om 22:45
lul niet zo slap ouwe reus
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:48
Niet slap kei harde werkelijkheid kleine reus
Vind ik leuk
mokum75 +171
donderdag 17 augustus 2017 om 22:50
gaaaaaaaaaaap......
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:56
Moe ??
Vind ik leuk
mokum75 +171
donderdag 17 augustus 2017 om 23:05
Ja behoorlijk,van figuren zoals jij.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:12
Waarom
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 22:50
Oijiek was de overtreffende trap!!!
Vind ik leuk
MM +59
donderdag 17 augustus 2017 om 22:44
Huntelaar oogt ook (nog) niet scherp. Zowel zondag als vandaag zag ik hem kansen net missen, die een goede Huntelaar dodelijk ijzig afmaakt.
Vind ik leuk
hantayo +650
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:08
Ja wat viel die me tegen. In zijn onmacht alleen overtredingen maken. Dan had je beter Dolberg kunnen laten staan.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:44
Elke jaar weer hetzelfde verhaal. Lekker verkopen en pas gaan kopen zodra de resultaten k*t zijn. Wakker worden Overmars en Veltman wegwezen.
Vind ik leuk
Libero +2275
donderdag 17 augustus 2017 om 22:44
Zuurkool zonder wost :(

Maar de return wordt het vast nog wel rechtgezet.

Fenerbace heeft in ieder geval verloren.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:44
Keizer is een Jupiler League coach en is niet in staat om zijn team te motiveren. Zo slecht zien we zelden.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:45
Weet iemand wat voor soort wiet Neres rookt? Jezusmiena wat keek die uit zeg.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Neres is stoned geboren lijkt het wel.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:45
Nu ik het terugzie, gaat het toch niet om een Veltmannetje.
Vind ik leuk
BBAjax +2435
donderdag 17 augustus 2017 om 22:45
Wat een verschil met vorig jaar zeg!
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 22:55
Toen was het ook slecht.. De EL finale was een gelukje
Vind ik leuk
BBAjax +2435
donderdag 17 augustus 2017 om 22:57
Je kan zeggen wat je wilt maar vorig jaar werd er goed gevoetbald
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 22:58
Schalke Uit, Lyon Uit, Copenhagen uit. Excelsior... en ga zo maar door.
Vind ik leuk
BBAjax +2435
donderdag 17 augustus 2017 om 23:01
Jij bent vast zon zielig Ajax hatertje maar je kan ook zeggen Lyon thuis Schalke thuis...en ga zo maar door..die werden toen weg geveegd door ons met een uitslag die zelfs hoger kon zijn dus ja
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 23:06
Hou je bij de feiten! Je hebt mazzel met een paar wedstijden en dan denk je dat je er bent! Juist door je zwaktjes te zien had je goed moeten inkopen en dan sta je er maar er is wanbeleid bij Ajax!
Vind ik leuk
BBAjax +2435
donderdag 17 augustus 2017 om 23:12
Dat zijn de feiten toch? Maar ik zie al wat voor een figuur jij bent! Fijne avond verder
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 23:13
Succes met de polonaise want het FANTASTISCH bij Ajax!!
Vind ik leuk
BBAjax +2435
donderdag 17 augustus 2017 om 23:16
Nederlands leren?
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 23:16
Als jij Ajax leert voetballen
Vind ik leuk
mokum75 +171
donderdag 17 augustus 2017 om 22:45
drama dit....
Vind ik leuk
Foebele +30140
donderdag 17 augustus 2017 om 22:45
Haal die Overmars even voor de camera, misschien dat die lul eens kan uitleggen hoe het kan dat we 2 keer gelijk gespeeld hebben en 2 keer verloren met zijn super geweldige top selectie.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:46
Alles gaat weer precies volgens plan ( a B c ) 2 gelijk en uitgeschakeld en 2 verloren.... maar ja zij zijn de beste en hebben de beste selectie
Vind ik leuk
Jordanees +5801
donderdag 17 augustus 2017 om 22:49
Aldus de kortzichtige Stratum
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:51
Kortzichtig blijkt toch niet zo hinderlijk als stekeblind blijkt wel.
Vind ik leuk
BBAjax +2435
donderdag 17 augustus 2017 om 23:13
Ja Idd apart mannetje hij, kan zich beter druk maken over zijn eigen clubje
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:46
Nou volgens Veltman viel het allemaal wel mee...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:46
Nog steeds Veltman fans? Elke wedstrijd hetzelfde verhaal. Terug bij af halve seizoen al weer naar de bliksum. En de trainer snapt er m.i. ook helemaal niks van.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:48]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Arm helemaal niet!
En al helemaal niet zalig!!! ;)
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Goddomme wat een graf partij! Waar is de durf, lef, en creativiteit?! Er is in balbezit werkelijk waar haast niemand te vinden die de bal wil, en/of er iets mee kan! Tikkie terug, tikkie opzij! Heb me in tijden niet zo gestoord ( aan Ajax )
Vind ik leuk
Wurmpie +139
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Pff wat een drama en waarom Kluivert wissel en wat is die klaasjan slecht geworden hadden ze nooit aan moeten beginnen net als heitinga
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Dramatisch!!

Stilstaand water voetbal!!

Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:51
We zijn verder dan Feij en PSV, alleen waarheen?
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 22:54
Bank saldo
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:47
Wat slecht speelden we weer. Bah bah. Heeft niets met voetballen te maken, snap echt nie wat er aan de hand is. Zoveel ballen die schone naar de speler voor em kan spelen maar hij kiest voor een veilige bal breed. Ziyech staat zo loop vrij steeds tussen de linies maar worft gwn nie aangespeeld. Ik denk dat scone de zwakke schakel is in dit team van keizer. Ben altijd fan van em geweest maar zo kan et niet meer. Kenne wel weer met se alle naar veltman wijzen maar hij pakt ook de bal vd lijn. Foutjes horen erbij, geen durf niet.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:48
Kan beter jong ajax opstellen.....
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:49
Van het uitlachen van psv.... Doet ajax na volgende week ook niet meer mee!
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 22:53
Feit blijft dat PSV verloor van amatuers uit Kroatie!!

Austria Wien won er gewoon!
Vind ik leuk
Gerro +2585
donderdag 17 augustus 2017 om 22:49
Nou dit gaan ze echt niet meer recht zetten.

Goed beleid daar in Amsterdam.

Eerst een toptrainer laten vertrekken door hem zijn zin niet te geven om kwakzalvers eruit te schoppen en vervolgens de Sanchez soap die de rest doet en zijn uitwerking niet heeft gemist.Daarnaast een trainer die het spoor nu al bijster is terwijl ie een nagenoeg intact gebleven team kreeg welke goed op elkaar ingespeeld waren en die nu onherkenbaar voetbal te laten spelen.
Vind ik leuk
Nick Kools +11571
donderdag 17 augustus 2017 om 22:49
David Neres - die de plek van Justin Kluivert overnam - kwam zijn man niet voorbij

Hoe kan Neres de plek van Kluivert overnemen als Kluivert invalt voor Neres?
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 22:54]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:53
Dat roep ik langer maar willen ze niet inzien. 12 miljoen betalen voor zo'n druiloor....Ik zeg het weer: gigantische miskoop!!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:49
Nuttige aanwinst die hunter..... hij was ook al jaren op schot in het Ruhrgebied dus logisch....
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 22:52
Laat hem beginnen in de wedstrijd
Vind ik leuk
Johan_D +3054
donderdag 17 augustus 2017 om 22:50
Wat een armoede!

Ajax is onherkenbaar en zoals eerder gezegd het elftal is totaal niet in balans.

Veltman was maar al te blij dat hij zn contract kon verlengen.
Is er geen mogelijkheid om dit te ontbinden!

Middenveld met Schone dat kan echt niet meer , die zou bij Lucky Ajax niet eens opvallen.
Als je daar een schildpad naast zet is die eerder aan de overkant.

En wat is er met Ziyech gebeurd ???
Ooit het sierpaardje van de eredivisie
Het sierpaardjes is een werk en renpaard geworden.

En misschien komt er nog een leuk bod op Dolberg , zijn waarde zakt iedere wedstrijd met een paar mil.
Nog ff en we moeten er geld bij doen.

Wat een stuurloos elftal en een trainer die totaal ongeschikt is om hoofdcoach van Ajax te zijn.

Maar de hoofdverantwoordelijke is de man die van 1€ er 10 weet te maken.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:50
Ik huil. Marc moet echt weg. En Kamp Bergkamp begin ik ook klaar mee te zijn
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:50
Ik zou alle spelers verkopen Overmars, ga maar met de hele directie en bestuur rentenieren. Dit kan je je supporters nooit meer aandoen. Echt triest, en geen excusus graag. Hier is PSV nog goed bij.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:51
Ajax was toch ver met een nieuwe verdediger? Wanneer komt die?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:51
Goed uithangbord die Keizer.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:52
Zo slecht was Bosz dan ook weer niet!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:52
LeestU even wat ik gisteren schreef. Elke minuut dat deze trainer nog aanblijft is verlies voor Ajax. Maar ook elke minuut dat van der Sar en Overmars het voor het zeggen hebben bij Ajax betekent verlies. U denkt toch niet wat deze mensen vertellen dat dit de waarheid is wat betreft de transfers? Nee het enige is dat er geen geld betaald wil worden omdat er een salarisplafond is van 1 miljoen want wanneer er salarissen van 3 miljoen betald gaan worden komen er ook spelers naar Ajax waar wij mee verder kunnen. Dit zijn sprookjes van notoire leugenaars.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:52
Vind het erg jammer voor Ajax en voor het Nederlands voetbal !! Maar uit pakken jullie ze let maar Op 0-2
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 23:04
PSV zou bij Oisjiek ook wel winnen
Vind ik leuk
hantayo +650
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:13
Dat is aardig van deze Utrecht supporter. Maar ja, jij voelt je wel goed :-).
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:19
Ben alleen bang dat ze nu gaan winkelen bij onze fc !! Trainer en Ayoub bv !!! Ajax had nooit keizer als trainer moeten nemen !! Jongens hebben een trainer nodig waar ze tegen op kijken !!
Vind ik leuk
hantayo +650
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:24
Keizer blijft nog wel hoor. Anders is het nog onrustiger.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:53
Zondag 0-1 tegen Groningen, en donderdag sinds jaren geen Europees voetbal meer.
Vind ik leuk
Het Brein +1842
donderdag 17 augustus 2017 om 22:58
Sluit ik niet uit. Hier zit niets in! Elftal hangt aan elkaar van matige één-tempo-voetballers, met als nestor Lasse Schöne...
Vind ik leuk
DEWEE +1444
donderdag 17 augustus 2017 om 22:54
Dit team creëert weer bar en bar weinig. Het gebrei achterin komt steeds meer terug. Aanval en verdediging is echt veel te zwak. Dolberg, Younes, Neres is het gewoon niet. De verdediging staat veel te veel te kijken hoe een tegenstander er doorheen loopt.

Het is knudde. Maar zoals ik al vaker zeg. Ajax krijgt een enorm zwaar seizoen.

Dijks was een van de betere dat zegt genoeg lijkt me!
Vind ik leuk
hantayo +650
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:25
Dijks deed het best aardig, lekker fysiek, jammer dat zijn voorzetten steeds matiger werden in het verloop vd wedstrijd.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:54
Om te janken weer dit..
Vind ik leuk
mchollie +2224
donderdag 17 augustus 2017 om 22:57
JZAJWDB, vul zelf maar in.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:57
waar zijn alle ajaxfans die kleinere clubs in Nederland belachelijk maken omdat ze punten kosten in europa.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:57
waar zijn alle ajaxfans die kleinere clubs in Nederland belachelijk maken omdat ze punten kosten in europa.
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 23:03
Hier! en dat is de waarheid!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:58
Ze zijn weer terug in Europa!!! Ik hoor het ze nog zeggen vorig jaar.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:58
Wat een tyfus beleid bij Ajax zeg... seizoen nu al geheel naar de klote. Het lachertje 2017/2018 komt uit Amsterdam,chapeau hoor.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:58
Wat een tyfus beleid bij Ajax zeg... seizoen nu al geheel naar de klote. Het lachertje 2017/2018 komt uit Amsterdam,chapeau hoor.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 22:58
Wat een tyfus beleid bij Ajax zeg... seizoen nu al geheel naar de klote. Het lachertje 2017/2018 komt uit Amsterdam,chapeau hoor.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:02
Petertje was toch zo slecht nog niet !!
Vind ik leuk
Teo Smith +11711
donderdag 17 augustus 2017 om 23:02
Huntelaar nog dicht bij de 1-1-1?. Huh?
Vind ik leuk
robery +1823
donderdag 17 augustus 2017 om 23:04
Waar is ArieBombarie als je hem nodig hebt..? Arie!!! Waar ben je??? Waar hang je uit??? Ligt natuurlijk al in zijn bedje... Slaap lekker knul, hopelijk geen boze droompjes over je clubje.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:04
Schandalig!
Vind ik leuk
Pukstra +478
donderdag 17 augustus 2017 om 23:04
Voor den keizers baard
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:05
Snel twee goede verdedigers en twee goede buitspelers halen.
Nog sneller een coach halen die er iets van snapt. Wat een onbenul deze man...Het is een kaartenhuis.. en dan druk ik mij nog netjes uit.
Vind ik leuk
Dorzon +2155
donderdag 17 augustus 2017 om 23:07
te koop 2 seizoen kaarten vakn120
Vind ik leuk
Dorzon +2155
donderdag 17 augustus 2017 om 23:07
te koop 2 seizoen kaarten vakn120
Vind ik leuk
RDB2402 +1304
donderdag 17 augustus 2017 om 23:15
Ahhhh de successupporter laat ook weer van zich horen ...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:08
#WijZijnTerug bij af...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:08
Je kunt de spelers niets kwalijk nemen in deze carrousel van blijven, weg, wie komt wel of niet, ik wil niet spelen want ik wil weg.
Ik denk dat een ik overmars, jij overmarst, wij gaan niet overmarssen meer terecht is dan de kritiek op de spelers.
Beleid van zelf opgeleide trainers, spelers enz. en maar denken dat je de ideologie van je beste spelers ooit uitdraagt, forget it.
Blijf een fan maar dit is de afgelopen jaren structureel en onaanvaardbaar voor ons als supporters.
BAH.
Vind ik leuk
tikkietoe +2329
donderdag 17 augustus 2017 om 23:09
Als Ajax niet snel 4 klassen beter gaat spelen, dan hoeft de return niet gespeeld, dan is het een Europese uitschakeling.
Vind ik leuk
hantayo +650
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:26
1 klaassen beter is al genoeg.
Vind ik leuk
mcmodd +9591
donderdag 17 augustus 2017 om 23:11
Jammer mensen, ook als ik mijn best doe kan ik niet veel goede punten opnoemen waar deze ploeg zich aan zou kunnen optrekken. Wat me heeft verbaasd is dat Ajax elke, ik zeg elke, aanval zorgvuldig probeerde op te bouwen van achteruit. Als een bal op het middenveld wordt heroverd, gaat de bal... achteruit om weer zorgvuldig op te bouwen. Nooit een keer een counter, alsof snelheid geen wapen is in het voetbal. De zorgvuldig opgebouwde aanvallen komen bijna altijd uit bij een buitenspeler, daarna gaat het iedere keer mis. Een voorzet 'in the blind' komt natuurlijk bij een wegkoppende tegenstander terecht, kan je weer opnieuw beginnen met... van achteruit opbouwen. Op die manier had Rosenborg gewoon invloed op het spel van henzelf en op dat van Ajax. Ajacieden die met rode koppen rondlopen en om zich heen schoppen als het niet lukt, provocaties van Noren waar rücksichloss ingetrapt wordt, het was er allemaal en het bleek hopeloos. Het gaat niet aan om er een speler uit te halen die de cruciale fout maakt waaruit het tegendoelpunt valt, daar gaat het na vijf kwartier hopeloos voetbal echt niet meer om, kom op, je moet er staan, als kerels.

Het beleid omtrent het aantrekken van nieuwe spelers is een ander verhaal. Het omgaan met vertrekkende spelers weer iets anders. Om daar dit verlies aan op te hangen mensen, dat is goedkoop. Vanavond moest je winnen en je won niet. Ik zeg: Helaas, wat iets heel moois had moeten worden werd een klein drama. Dat wordt volgende week nog harder zwoegen, ik geef Ajax nog een kans, maar dan moet er wel met het mooie elan van vorig seizoen, die goede wedstrijden in de EL, gespeeld worden. Pas dan keren de kansen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:13
Nouri is weken geleden..als er bij mij op de zaak iemand weg valt mag ik ook geen weken verzaken ..en het voetbal ..dramtisch ..geen ideeën..geen plan.geen kan b..
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:14
En ik dacht dat er crisis was bij PSV, maar het lijkt er nu veel meer op dat er pas echt crisis is bij Ajax. Het is gewoon zo, geen enkele officiële wedstrijd gewonnen tot nu toe. En het spel is af en toe dramatisch. Het lijkt wel alsof sommige spelers er gewoon geen zin meer in hebben. Het kan natuurlijk ook te maken hebben met de recente gebeurtenissen in de afgelopen 3 maanden, maar dit mag geen excuus zijn. Om de onbekende, zonder ervaring Keizer te benoemen tot hoofdcoach was wellicht een slecht idee, maar het is nog te vroeg om dat te roepen. Maar tot nu toe maakt hij en zijn Ajax geen indruk, op niemand. Dat PSV uitgeschakeld wordt door een onbekend team, is beschamend. Dat Ajax wordt uitgeschakeld in de kwalificatie van de CL en wellicht de EL is misschien nog meer beschamend.

Wanneer was het voor het laatst dat van de traditionele top-3 alleen 1 team Europees voetbal speelde in een seizoen? Volgens mij is dit nog nooit eerder voorgekomen...erg triest hoe het Nederlands voetbal de afgelopen jaren zo erg is afgetakeld.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 23:16]
Vind ik leuk
Basschot +1584
donderdag 17 augustus 2017 om 23:18
Eind van de maand komt de ganade klap voor Oranje
Vind ik leuk
darmianto +6027
donderdag 17 augustus 2017 om 23:23
Ik denk dat het alles bij elkaar gewoon te veel is.

Nouri, 3 basiskrachten weg, onervaren flapdrol voor de groep..

Je merkt nu dat Veltman en co zich niet meer achter Sanchez kunnen verschuilen. Als ik mocht kiezen, een ervaren CV naast de Ligt, Orejuela erin, Veltman bank, viergever bank, LB erbij, ervaren middenvelder, Schone bank en Younes naar de balletschool en daar voor in de plaats een lva die wel een voorzet heeft en buitenom kan
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:15
Het is helaas wat ik al dacht, een ongebalanceerde selectie, geen drive, trainer onder teveel druk en jokers die aankopen moeten doen. Zo zie je maar dat een stugge ploeg totaal niet onder hoeft te doen voor dit Ajax.... helaas.
Vind ik leuk