Ajax, Keizer én Overmars krijgen volle laag na afgang: 'Structureel wanbeleid'

Ajax, Keizer én Overmars krijgen volle laag na afgang: 'Structureel wanbeleid'

donderdag 17 augustus 2017 om 23:07

Ajax zakte donderdag finaal door het ijs tegen Rosenborg. In de Arena verloren de Amsterdammers met 0-1. Europese uitschakeling is nabij: een ramp voor de club én voor het Nederlandse voetbal. Op Twitter uitten Ajax-fans en voetballiefhebbers hun zorgen over de dramatische seizoensstart van Ajax. Het rammelende transferbeleid van Marc Overmars krijgt het ook flink te verduren. 

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

donderdag 17 augustus 2017 om 23:09
Lieve Davy,

Ookal was ik niet altijd fan van je en aardig tegen je, ik wil je toch om een gunst vragen...
Het is echt een zooitje geworden sinds jij weg bent.
Structuur, passie, beleving, snelheid en geloof: alles weg!
Overmars heeft Sanchez een mooie aanbieding gedaan om te blijven (helaas mislukt) en daarom wil Overmars nu dat geld in jou steken.
Je krijgt 3.2mio, je mag weer aanvoerder zijn, je mag zelfs de penalties erin schieten en je mag het gif gebruiken om iedereen wakker te schudden!!
Ohja, als je zorgt dat er 3 goede verdedigers mee komen, beloven we jou ook dat jij niet met Viergever, Veltman en Dijks hoeft te spelen!

Ik hoop dat je komt!
Groet van een teleurgestelde Jonathan
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:12
Lieve Davy,

Ik was wel fan van je. En nu is pijnlijk duidelijk geworden waarom.

Veel succes in de Europa League
Vind ik leuk
Foebele +43242
donderdag 17 augustus 2017 om 23:13
Je kunt beter een brief schrijven aan Overmars of hij zichzelf niet kan verkopen. De beste man kan er helemaal niets van, want al die talenten waar hij voor geroemd zou worden floppen stuk voor stuk, Dolberg is de volgende en wellicht ook wel de Ligt die gewoon helemaal niet klaar is om de leider van de verdediging te zijn, maar die rol moet hij nu wel pakken, aangezien Viergever en Veltman dat ook niet zijn.

Deze selectie heeft gewoon 4 directe versterkingen nodig, 4 man met ervaring die bijna allemaal direct in de basis moeten komen te staan.

Een LCV ter vervanging van Sanchez, een hele goede back up CV die de concurrentie met de Ligt kan aangaan, een middenvelder die Schone uit de basis kan spelen en een rechtsbuiten die er direct staat, met 2 wisselvallige jonkies redt je het niet, dat is toch allang bewezen in de jaren hiervoor!
Vind ik leuk
Johan_D +3229
donderdag 17 augustus 2017 om 23:26
Ho ho ,

Overmars is wel de enige TD van alle clubs in Europa die kan zeggen dat hij van €1 er 10 van maakt.

Deze man heeft een geweldige cv opgebouwd.

Er wordt binnenkort een boek uitgebracht

" Van de club van 100 naar 300mil in 80 dagen".
Vind ik leuk
Foebele +43242
donderdag 17 augustus 2017 om 23:31
Hier valt niets zinnigs op te zeggen, iemand die over geld begint, terwijl er al jaren geen sportief succes behaald wordt kan ik niet serieus nemen en zal nooit toegeven dat er gefaald wordt.
Vind ik leuk
Arbee +1349
donderdag 17 augustus 2017 om 23:52
En toch heeft hij wel een punt. Overmars moet je behouden voor de uitgaande transfers. Die man kan als geen ander het onderste uit de kan halen.
Het probleem zit hem erin dat het aankoopbeleid niet deugt, en daarvoor zou je eigenlijk een goed iemand erbij moeten hebben
Vind ik leuk
Foebele +43242
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:05
Ja, laten we het technisch hart nog gecompliceerder maken en een TD aanstellen voor de aankopen en een voor de verkopen... Gewoon opzouten met die faalhaas.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:53
Gelukkig snapt de echte Johan D het wel. Dit slap aftreksel verre van.....
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:59
Ik vind de Ligt op dit moment zelfs nog geen basisspeler eigenlijk. Zo'n jonge jongen moet je rustiger brengen dan nu. Hij krijgt veel te veel op zijn bord zo. Daarnaast doe je een Tete weg ten faveure van een Veltman, wat de trainers in hem zien weet ik niet maar ik vind het al jaren een zwakke schakel bij jullie. Schone wordt te oud en te traag, dit was vorig jaar al zichtbaar maar is helemaal niet op geanticipeert. En je buitenspelers zijn redelijk, maar zeker zo'n Kluivert kan je niet van verwachten dat hij de boel op sleeptouw neemt. Nee ik begrijp echt niet hoe dat beleid van Ajax nu in elkaar steekt. Maar zo maak je inderdaad je eigen talenten kapot.
Vind ik leuk
Foebele +43242
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:10
Wordt ook gewoon te snel gebracht. Vorig jaar speelde de hele verdediging beter, omdat we een beest als Sanchez achterin hadden, nu dat weg valt zie je de rest ook door de ondergrens zakken .

De Ligt is net 18, wat een dwaas ben je om te denken dat zo'n jongen wel even 2x per week de kar trekt. Echt, ze hebben geen visie!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:32
Linksachter niet meer nodig? Younes is ook bagger dus linksbuiten mag ook en een extra middenvelder bovenop die jij suggereert dan kan dit Ajax wat pas gaan doen.
Vind ik leuk
Sigma +1682
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:23
Je kunt beter een brief naar RVC van Ajax schrijven...het schijnt dat hun alles tegenhouden en het voor het zeggen hebben....
Vind ik leuk
buddha +6174
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:30
schrijf dit aan bosz. dit laat dit een stuk beter spelen dan deze keizer.
Vind ik leuk
Foebele +43242
donderdag 17 augustus 2017 om 23:10
Willem Vissers slaat de spijker op zijn kop, een onervaren coach het diepe in gooien (net zoals ze met al die talenten doen) en hem vervolgens opzadelen met een leeggeplukte selectie vol jong Ajax spelers waarmee geen enkele coach succes kan hebben.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:15
Keizer mag zich rustig naar de slachtbank laten leiden onder de regie van het trio dat Peter Bosz niet weg mocht sturen. Nogal wiedes dat-ie het wespennest is ontvlucht...

De rekening zal dit seizoen worden gepresenteerd. Maar ja, niemand op het pluche die zich daar zorgen over maakt. Want zoveel als Ajax verdient aan de herhaaldelijke kaalslag van het eerste elftal kun je in de CL amper bij elkaar voetballen.
Vind ik leuk
Foebele +43242
donderdag 17 augustus 2017 om 23:20
Ja alleen zal de selectie na dit seizoen nog niet een kwart waard zijn van wat het was begin van het seizoen.

Het is echt helemaal niks, zoom gewoon eens in.

5 man in de basis met 1 seizoen of nog niet eens 1 seizoen op het hoogste niveau in de benen: Onana, de Ligt, van de Beek, Kluivert (of Neres) en Dolberg.

Je halve team die nog niets mee gemaakt heeft, dat kan op zich al niet.

Bekijk je de wissels dan begin je al helemaal te huilen, van de 11 wissels hebben alleen Huntelaar, Sinkgraven en van Leer meer dan een seizoen ervaring, de rest heeft of nog niet eens gedebuteerd, of pas een paar potjes mee gedaan. Je hebt dus helemaal niets te wisselen, je doet er alleen maar nog meer een jasje mee uit als je spelers eruit haalt.

Echt te lachwekkend voor woorden dat ze dat een goede groep vinden waarmee ze denken voort te borduren op vorig jaar.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 01:31]
Vind ik leuk
Gerro +4042
donderdag 17 augustus 2017 om 23:27
Bosz had dit wel gemanaged ook met dit team maar dan hadden hennie en carlo vanavond televisie moeten kijken,helaas waren er een paar die niet wilde luisteren.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:33
Geloof je nou echt dat als Hennie op vakantie was gegaan, Bosz niet naar Dortmund had gewild? Beetje naief...
Vind ik leuk
Gerro +4042
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:15
Nou Martijn als ik de berichtgeving daarover mag geloven waren dit de voorwaarde om te blijven voor hem.
Daarnaast had Ajax hem ook aan zijn contract kunnen houden zoals Nice dat wel deed met Favre. Deze club met een begroting van 35 miljoen dus wel in staat is zijn trainer aan zijn contract te houden.
Maar o mijn god we zullen in Nederland een keer iemand aan zijn contract houden dan staat zo onderhand hier gelijk aan heiligschennis.
Vind ik leuk
Paul1982 +7789
donderdag 17 augustus 2017 om 23:16
Wel voor het eerst dat Willem Vissers het bij het juiste eind heeft overigens
Vind ik leuk
Foebele +43242
donderdag 17 augustus 2017 om 23:22
Ik wist niet dat het die 'analist' was die wel eens bij de NOS aan tafel zit. Vind hem verder ook vaak onzin uitkramen, maar dit is de spijker op zijn kop slaan.

Ik roep dat al wat weken, maar helaas wordt ik daar alleen maar op aangevallen, ipv dat mensen inzien dat ik het bij het juiste eind heb.

Ik wil ook helemaal geen gelijk, ik wil dat ze gewoon eens goed beleid voeren, zodat wij eindelijk kunnen gaan domineren zoals we dat zouden moeten doen met de middelen die wij hebben (geld, talent, faciliteiten, aanzien van de club, enz).
Vind ik leuk
FvE +194
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:30
Probleem is dat straks weer de verkeerde de prijs gaat betalen voor "een onervaren trainer voor een uitgeklede selectie". En alle rasajacieden zonder bestuurlijke ervaring blijven elkaar lekker op het pluche houden.
Vind ik leuk
Foebele +43242
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:33
Ja, dat Technisch Hart was een leuk idee, maar in de praktijk werkt het niet.

Bizar toch dat Bergkamp nergens verantwoording over af hoeft te leggen, maar inmiddels wel een bepalende rol heeft gehad in het afscheid van zowel Bosz als Jonk.

Ik vind het een topper hoor die Bergkamp, zie hem graag met onze talenten aan de slag gaan om ze beter te maken en op tactisch gebied met de trainers mee praten, maar het kan toch niet waar zijn dat hij beleid maakt zonder daar op aangesproken te kunnen worden?
Vind ik leuk
FvE +194
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:35
Als keijzer nou faalt als trainer, is dat dan zijn fout of van degene die hem zonder ervaring aanstelt en zijn halve selectie verkoopt zonder goede directe vervangers?
Vind ik leuk
Foebele +43242
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:39
Tuurlijk is het niet Keizers fout, maar een gebrek aan visie bij het technisch hart.

Keizer is een spreekpop van het TH, daarom is hij aangesteld en wilde ze van de 'moeilijke' Bosz af.

Hun Ego's worden dus boven de club geplaatst.
Vind ik leuk
2cents +40632
donderdag 17 augustus 2017 om 23:12
Misschien ligt de focus van Keizer nog op Jong die morgen pas aantreden?
Vind ik leuk
Utca030 +3833
donderdag 17 augustus 2017 om 23:14
Als ze maar geen oogje op ten hag hebben
Vind ik leuk
Arbee +1349
donderdag 17 augustus 2017 om 23:56
Die zou ik graag zien komen als Keizer om wat voor reden dan ook ontslagen wordt of vertrekt, maar de club moet zich eerst maar eens bezighouden met het halen van goede spelers die het elftal kunnen dragen. Dan zul je meteen zien dat Keizer het ook beter gaat doen.
Vind ik leuk
Forza u +1330
donderdag 17 augustus 2017 om 23:14
En vanmiddag was er nog een wachtlijst voor seizoenskaarten. En nu probleem opgelost. Geen wachtrij meer.
Vind ik leuk
Zultkop +2277
donderdag 17 augustus 2017 om 23:19
Kijk ook maar eens op.marktplaats
Vind ik leuk
Hammers96 +1588
donderdag 17 augustus 2017 om 23:19
Het was al weer druk in de parkeergarage 10 minuten voor tijd
( bij feyenoord- twente zondag precies hetzelfde dus die zijn geen haar beter)
Vind ik leuk
Sil Meijer +13332
donderdag 17 augustus 2017 om 23:15
Ik heb besloten niet meer op de Veltman haters in tegaan. Heb het heel goed onderbouwd en heb verteld waarom Veltman de belangrijkste schakel is in het elftal. De Veltman-haters proberen te scoren met nare teksten. Maar kun onderbouwing komt niet verder als beperkte voetballer en een drama. Maar waarom ho maar.
Vind ik leuk
Utca030 +3833
donderdag 17 augustus 2017 om 23:18
Laat je niet gek maken Veltman gewoon verkopen hoef je ook niks meer uit te leggen
Vind ik leuk
Zultkop +2277
donderdag 17 augustus 2017 om 23:20
Dan heb je die Dijks ook nog.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:50
Dijks is dat niet toevallig de Nederlandse Atouba?!
Vind ik leuk
Paul1982 +7789
donderdag 17 augustus 2017 om 23:19
Veltman de belangrijkste schakel?? Rot op joh. Er is nu geen belangrijke schakel, dat is het probleem, het is los zand. En ik heb bij Veltmam de afgelopen jaren niks gezien wat het duidelijk maakt waarom hij aanvoerder hoort te zijn.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:21
De kardinale fout was niet van Veltman, maar (alweer) van De Ligt.

Al vond ik Veltman ook wel erg matig vandaag, op één geweldige redding na (die kopbal van Bendtner). Het is gewoon geen rechtsback, dat zie je aan z'n gebrek aan aanvallend vermogen en het feit dat-ie 4x alle tijd krijgt om een voorzet kan geven en dan komt de bal amper van de grond en niet eens voorbij de 1e of 2e verdediger. Op een dergelijke positie kun je gewoon niet de belangrijkste schakel zijn, in geen enkel elftal.
Vind ik leuk
Nosje +1276
donderdag 17 augustus 2017 om 23:33
De Ligt en Veltman. Beide in de voorlopige selectie van Oranje. Oh my god, wat een armoe.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:40
Frankrijk -19 is al drie maten te groot voor alles dat NL momenteel te bieden heeft, op Robben na dan.
Vind ik leuk
Sil95 +6699
donderdag 17 augustus 2017 om 23:23
Beste Sil, Ik waardeer je enorm als het gaat om je nuttige bijdrage die je altijd op dit forum levert. Maar laten we de realiteit eens onder ogen proberen te zien. Wat voegt Veltman nou eigenlijk toe? Hij heeft aanvallend geen enkele toevoeging. Komt nooit eens op en levert nooit een goede voorzet af. Dan het verdedigende aspect. Ja hij heeft zo nu en dan een goede tackle. Maar hoe vaak is Ajax wel niet in de problemen gekomen door laconiek verdedigen, slordig balverlies of verkeerde timen van deze man? Ik snap werkelijk waar niet dat deze Veltman de band draagt. Behoort iedere week tot de mindere spelers aan onze kant. Ik zie niet in waarom hij überhaupt het Ajax shirt draagt. Iedere keer als de tegenstander zijn kant opkomt of hijzelf in balbezit is , houd ik echt mijn hart vast.
Vind ik leuk
Sil Meijer +13332
donderdag 17 augustus 2017 om 23:28
Veltman heeft deze wedstrijd alleen al 3 goals voor Rosenborg ontnomen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:01
Ja, ja, ja! Heb het het interview gezien dat onze aanvoerder gaf na de wedstrijd? Die jongen heeft geen idee...
Vind ik leuk
FvE +194
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:33
Of je nou vindt dat Veltman wel of niet goed kan voetballen (hij kan er trouwens geen zak van!) het is toch totaal niet iemand met de uistraling om aanvoerder van Ajax te zijn?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:55
Huntelaar aanvoerder en basisplaats. Een winnaar. Ook dan is er plaats voor Dolberg maar cashen mag ook en zoeken naar een opvolger.

Nu ontbreekt het aan scorend vermogen (Amin Y) en verdedigende kracht. Recept voor rampseizoen....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:34
Laat ik het dan nu maar eens onderbouwen: Veltman lijdt als rechtsback teveel balverlies. daarnaast is hij verdedigend zeer kwetsbaar, wat hij keer op keer moet corrigeren met domme overtredingen. Kijk maar naar vorig seizoen, waarin hij zoveel domme gele en rode kaarten pakte. Tel daarbij op dat ie regelmatig zo onvoorstelbaar mistast en de onderbouwing is compleet. Tete is echt vele malen beter. Het verschil tussen hem en Veltman is dat Tete "subtiele" overtredingen kan maken zonder dat dat consequenties heeft.
Vind ik leuk
Sil Meijer +13332
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:06
Ok dit is een onderbouwing, maar alles klopt voor geen ene zak. Je noemt juist zijn sterke punten. Goed aan de bal, verdedigend heeft hij veel aanvallen onderbroken (bijv bal van de lijn gehaald en zat tussen die pass op Bendtner).
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:34
Laat ik het dan nu maar eens onderbouwen: Veltman lijdt als rechtsback teveel balverlies. daarnaast is hij verdedigend zeer kwetsbaar, wat hij keer op keer moet corrigeren met domme overtredingen. Kijk maar naar vorig seizoen, waarin hij zoveel domme gele en rode kaarten pakte. Tel daarbij op dat ie regelmatig zo onvoorstelbaar mistast en de onderbouwing is compleet. Tete is echt vele malen beter. Het verschil tussen hem en Veltman is dat Tete "subtiele" overtredingen kan maken zonder dat dat consequenties heeft.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:16
Iedereen rolt weer over elkaar. Net als vorig jaar. En in november is alles weer hosanna.
Top journalisten. Het zijn ook net supporters ... van Ajax.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 23:16]
Vind ik leuk
ficusje +1206
donderdag 17 augustus 2017 om 23:22
Beter zo dan feyenoord supporter zijn, komt zeer dramatisch over.heb hier eigenlijk 16 jaar geen last gehad.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:55
Ik weet niet wat jij bedoeld. Maar wat zeiden de journalisten dan ... afgelopen mei? En wat is er dan verandert? De namen zijn nog steeds t zelfde.
Vind ik leuk
ficusje +1206
donderdag 17 augustus 2017 om 23:57
sanchez het zelfde was 3 nu 45 miljoen.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:59
Je voetbalt met 11 man.
Vind ik leuk
Hammers96 +1588
donderdag 17 augustus 2017 om 23:17
45 miljoen voor sanchez?
Voor de helft mogen jullie thesker en ter avest en dan praten we nergens meer over
Vind ik leuk
Dorzon +2698
donderdag 17 augustus 2017 om 23:19
ik dacht dat cocu als eerste zou worden ontslagen maar keizer zou het zo maar kunnen winnen. wint hij toch nog iets
Vind ik leuk
Jajaja +158
donderdag 17 augustus 2017 om 23:20
Er zit echt niemand op de bank om te kunnen wisselen (huntelaar daargelaten). Dit heeft niet zoveel te maken met het niet willen komen van spelers. Immers alle toppers van de subtop tekenen gretig bij feyenoord en psv en die zijn absoluut niet minder dan schone, younes, dijks, de ligt, veltman en viergever.

Alleen ayoub is volgens mij nog over met rashica.
Vind ik leuk
Gerro +4042
donderdag 17 augustus 2017 om 23:21
Sommige zijn wel erg kortzichtig en houden Overmars overal verantwoordelijk voor en dat is niet terecht.
De enige die Bosz bijv had willen behouden was hij alleen dan gingen er een paar koppen rollen namelijk die van Spijkerman en Lam'i.
Denk dat Marc daar nu veel spijt van heeft zijn zin niet te hebben doorgedrukt en te hebben geluisterd naar Denis en Edje.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:24
Gaat lekker zo jongens!!
Vind ik leuk
vinny99 +808
donderdag 17 augustus 2017 om 23:26
Komt helemaal goed...Overmars gaat Wel 1 misschien 2 spelers halen...Hahahaaaaaaaa..schandalig Overmars en directie!!!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:53
Jij let maar eens op (tromgeroffffffffffelllll) Rafael van der Vaart wordt binnengehaald als nieuwe held !!!

(Sarcasme)
Vind ik leuk
stratumseind +101524
donderdag 17 augustus 2017 om 23:26
4 gespeeld 0 gewonnen . Ik zeg zet door die lijn
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:47
Stratum ik weet niet wat ze tegen Groningen doen maar daarna uit naar venlo. Dat is traditioneel lastig voor die jongens. Die pakken we in
Vind ik leuk
stratumseind +101524
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:50
6 gespeeld 0 dus.....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:56
Dat geef ik je op een briefje
Vind ik leuk
stratumseind +101524
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:58
Dan veeg mij maar bij elkaar....
Vind ik leuk
Dtc0314 +309
donderdag 17 augustus 2017 om 23:26
Welke wanaankoop wordt het dit jaar?
Vind ik leuk
Het Brein +2661
donderdag 17 augustus 2017 om 23:28
Frankfurt haalt Kevin Prince Boateng, Olympiakos haalt Vadis Odjidja Ofoe, Hellas Verona haalt Martin Cacéres, Standard Luik haalt Guillermo Ochoa, Oostende haalt Nicolas Lombaerts, Sporting haalt Fabio Coentrão, Galatasaray haalt Fernando, Brighton haalt José Izquerdo, Middlesbrough haalt Lewis Baker etc.

Héél Europa maakt zijn selectie sterker! Behalve Ajax, de club waar Brinks zijn hoofdkantoor heeft...
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:29
Ajax zit op de beurs en functioneert als bedrijf. Nou...als ik zo functioneer op mijn werk mag ik lekker een andere baan gaan zoeken hoor... Ze hebben totaal geen benul waar ze mee bezig zijn!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:29
Niet alleen die twee, maar zeker het beleid van v.d.Sar Bergkamp Spijkerman het deugt momenteel totaal niet bij Ajax macht en geld schijnt belangrijker te zijn dan de prestatie op het veld
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:32
Gefeliciteerd met de 46 miljoen vanavond
Vind ik leuk
furgist +1446
donderdag 17 augustus 2017 om 23:34
ja, laat al die twitterjournalistjes ook maar zitten. ik lees hier interessantere meningen
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:45
Ik denk dat een hoop mensen Dennis Bergkamp uit de wind houden.
Die is verantwoordelijk voor een hoop rotzooi binnen onze club.
Hij was degene die Keizer op de plek van Bosz wilde hebben, Overmars was niet overtuigd, en onze algemeen directeur Flappie Sar vind alles wat nieuw is prima.Dennis heeft veel goede mensen weggejaagd en volgelingen van hem op bepaalde posten gezet. Jonk moest weg, Bosz werd hem te populair, hij werkt liever met volgelingen zoals Keizer-Spijkerman-Winter....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:28
100% mee eens
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:45
Haal dan een speler zoals: Kuwas of Ayoub, of misschien een jonge bankzitter uit een hoge competitie!
Vind ik leuk
Marco S +2661
donderdag 17 augustus 2017 om 23:47
wanneer je de finale haalt en ziet dat je tekort komt dan kun je twee dingen doen. Maar niks doen... Die Keizer is de klos omdat Marc, bonus voor, Overmars vooral goed kan verkopen. Maar heel eerlijk; riedewald en tete zouden niet misstaan in de verdediging, Sanchez al helemaal. Maar waarom geen Sneijder, gratis notabene.. en als je Huntelaar hebt en hij is in vorm.. pfff
Vind ik leuk
isnake +1540
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:45
Het is met Keizer een beetje als met Blind en Oranje lijkt het. Wordt er met goede bedoelingen neer gezet maar lijkt niet klaar voor het grote werk. Moet je het de persoon dan kwalijk nemen dat hij de kans pakt die hij aangeboden krijgt, of moet je het de personen kwalijk nemen die die personen kennen, weten hoe ze presteren en wat ze doen en dan toch die persoon in die positie brengen?

Of was er geen alternatief beschikbaar?
Vind ik leuk
FvE +194
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:40
Amen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:08
Leuk die media
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:21
We love you jantje ! We do ! We love yóu jantje ! En koop er nog maar 1
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 01:22]
Vind ik leuk
_AJAX_ +2429
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:25
Andere trainer!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 06:50
Bezem er door. Scouting klopt van geen kant en van de Sar en Overmars zijn twee kleine kinderen die nu baasje mogen spelen. Geen ervaring en opleiding eh Cruijff academie!
Vind ik leuk
Farmer +6384
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:17
Mislukte voorzetten en afstandsschoten op het veld
Mislukte voorzitters en afstandscomimsarissen in het bestuur.

Ik las in een ander stukje dat ook Dolberg en Ziyech weg willen nu. Nadat Bosz zn belofte had gebroken, en nu, ook het Ajax-bestuur de succesvolle selectie gewoon in de zeik neemt: Een compleet onervaren coach(potentiele tópcoach; wéér voor een dubbeltje op de eerste rang..) en gewoon zga NIKS aan échte versterkingen er bij. Resultaat: Wéér geen CL, reputatie van de club zakt steeds verder weg, en het wordt nu nóg moeilijker om goede spelers aan te trekken.

Die héle top moet daar weg. RVC, vd Sar, Overmars. héle toko. Nieuwe en vooral transparante bestuursopzet maken: eentje waarin de TD dus NIET door een RVC kan worden teruggefloten in een zga-zekere transferdeal.(als dat echt zo is, dan slaat dat dus nergens op: Sanchez kan daar ook nog wel eens dwars om gaan doen bv.. en zo naderhand bijna terecht).

Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:36
Gelukkig is deze ellende alleen te zien bij Ziggo, in eigen kring dus. Dat moet maar zo blijven, dat amateuristische jeugdvoetbal exclusief bij Ziggo.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:48
Déja vu...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax, Keizer én Overmars krijgen volle laag na afgang: 'Structureel wanbeleid'