Ajax-nederlaag hakt erin: 'Ik word een beetje moe van verliezen en gelijkspelen'

Ajax-nederlaag hakt erin: 'Ik word een beetje moe van verliezen en gelijkspelen'

donderdag 17 augustus 2017 om 23:43

Lasse Schöne is er na de 0-1 nederlaag van Ajax tegen Rosenborg helemaal klaar mee. De Deen is niet positief gestemd nu zijn ploeg opnieuw tegen een nederlaag aan is gelopen.

"Tja, ik word een beetje moe van het verliezen en gelijkspelen", zegt een teleurgestelde Schöne na afloop in gesprek met FOX Sports. "We moeten een keer punten gaan pakken. En snel ook, want zo worden we in ieder geval niet vrolijk."

Schöne analyseert en zoekt naar antwoorden. Er móet iets veranderen, vindt hij. "We hebben de laatste tijd zo ongelooflijk veel mogelijkheden om een goal te maken. Dan zijn we zo slordig achterin. Dan verlies je dit soort wedstrijden."

Door de thuisnederlaag moet Ajax alle zeilen bijzetten om uitschakeling in de Europa League te voorkomen. Volgende week reist de ploeg van Marcel Keizer af naar Noorwegen, waar het de 0-1 achterstand goed kan maken.

Plaats een reactie

donderdag 17 augustus 2017 om 23:44
Nee je meent het, wat dacht je van ons de supporters?

Het hele elftal is gammel. Hakim Ziyech, bij een goed bod per direct bij Ajax de deur uit sturen, velen vinden hem zo goed terwijl die gast meer slechte dan goeie wedstrijden speelt.

Dolberg prijzen veel supporters de hemel in en ook dat mag wel eens wat minder worden, speelde vandaag ook weer niks klaar. Scoort al weken niet.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 23:47]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:50
Dolberg krijgt ook geen enkele aanvoer he
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:53
Dolberg is gewoon ( nog ) niet klaar voor een heel jaar als vaste spits, het is een groot talent, die jongen krijgt veel te veel druk opgelegd. Waarom niet even Huntelaar erin vanaf het begin?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:00
Kwestie van leren lopen in de spits... de ruimtes zoeken en niet tegen de laatste man blijven leunen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:03
Als er iemand beweeglijk is, dan is Dolberg het wel. Stop aub met open deuren intrappen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:05
Ja nou vandaag niet kan ik je vermelden. Liep constant verkeerd
Vind ik leuk
Sil95 +2046
donderdag 17 augustus 2017 om 23:53
Het zal ook wel prettig zijn als Dolberg eens een fatsoenlijke voorzet zou krijgen..
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:21
Ja inderdaad, vooral die voorzetten van Dijks wordt niemand vrolijk van.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:56
Kan die jongen het niet een keer vanaf de zijkant proberen? Heeft het overzicht en vast ook een prima voorzet. Kan Huntelaar erin.
Vind ik leuk
furgist +984
donderdag 17 augustus 2017 om 23:53
yup met name ziyech, wat een divaatje. Ik wist het, toen hij zn eigen initialen op zn hoofd had laten uitscheren, wist ik het nog zekerder...' vedette'..mijn loel ook
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:58
Klopt, die is drukker met praatjes maken hoe goed Ajax wel niet is en met zijn haar. Hoe simpel en wat voor een narcist ben je niet wanneer je #Z in je eigen haar laat scheren?
Vind ik leuk
furgist +984
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:08
HZ was het inderdaad. ja, dan ben je gewoon een narcist.
Vind ik leuk
Old Star +3208
donderdag 17 augustus 2017 om 23:58
Lol ; -). Maar idd helemaal gelijk. Zou ie zijn nagels ook laten lakken?
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 23:59]
Vind ik leuk
Libero +2275
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:01
Over nagels lakken gesproken

https://youtu.be/3uMeXAcwgqg
Vind ik leuk
Old Star +3208
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:10
@ libero.die kende ik al, maar wel geniaal idd ;-D
Vind ik leuk
Libero +2275
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:11
Ben een keer naar een voorstelling geweest van hem. Hij is echt fantastisch en lekker grof.
Vind ik leuk
Old Star +3208
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:18
Dat is zeker idd. Ik ga in december naar Ton Kas. Alleen maar slappe, slechte., droge en harde moppen.
Nou al zin in hahaha!!
Vind ik leuk
Libero +2275
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:21
Even googelen
Vind ik leuk
Libero +2275
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:25
Hij is idd erg grappig. Heb net deze bekeken

https://youtu.be/wHxac3_xB00

Hij lijkt wel een beetje op Gijp qua uiterlijk
Vind ik leuk
Old Star +3208
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:49
Hahaha ja geweldig idd. Vooral doe laatste van dat varken en dat schaap. Allemaal gejatte moppen, maar hij brengt ze heerlijk ;-D
Vind ik leuk
furgist +984
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:03
Pff, ik hoopte dat hij wat volwassenheid zou inbrengen he. Maar tis een ordinaire puber en ik zweer je, die jongen drukt de sfeer in de groep met zn ontevreden bakkes en dat misplaatste vedettegedrag
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:44
blij dat ie voor ajax heeft gekozen ipv Feyenoord. zijn hele houding en de bek die hij trekt is een en al treurnis. een echte droeftoeter die erg vol is van zichzelf
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:57
Jullie hebben stuk voor stuk goeie voetballers maar....het is geen team!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:01
Ajax mist een killer als Sanchez achterin, we missen een onbetwiste leider op het middenveld. De aanvoer vanaf de vleugels wil niet vlotten. Er moet gewoon ingegrepen gaan worden.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:42
Moet wel.. vrees dat dat niet gaat gebeuren. Op de aankoop van Ziyech worden de Ajax fans altijd de hele zomer met een kluitje in het riet gestuurd. Dat zal dit jaar niet anders zijn.
Vind ik leuk
Jossa +343
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:08
Jullie moeten een waardige vervanger voor Davy Klaasen halen. DAT was vorig seizoen het kloppend hart van Ajax. Sanchez en Einzelgänger Ziyech zsm verkopen. Voor het geld wat je voor die 2 krijgt, kun je heel wat betere spelers aankopen. Nu ben ik mijn aartsvijand goed advies aan het geven zeg! Dus... Marc Overmars: Lees dit niet! ;-)
Vind ik leuk
Foebele +30115
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:30
Er wordt structureel wanbeleid gevoerd waarin keer op keer dezelfde naieve fouten gemaakt worden.

Al die talenten worden om zeep geholpen, eerst doen ze een jaar leuk mee en dan moeten ze het jaar erop ineens de kar trekken, waar ze totaal niet aan toe zijn.

Dolberg bakt er geen kloot van en is hard op weg zijn transfersom van rond de 30 miljoen naar 3 miljoen terug te brengen, zelfde geldt voor de Ligt die helemaal nog niet toe is aan een voortrekkersrol.

Je ziet ook dat de leuke meevoetballers van vorig jaar tot niets in staat zijn, Veltman, Viergever en Schone, vorig jaar alle 3 stabiel een 7, dit jaar gewoon een 5.

Echt onbegrijpelijk dat ze maar blijven beweren dat er geen enkele ervaring haalbaar is, ze zouden nu zo Ayoub kunnen halen en dat zou al een ervaren aanwinst zijn gezien al die wissels die 0,0 ervaring hebben, zoals Eiting en de Jong en ook Donny heeft nog nooit een seizoen in de basis gestaan op het hoogste niveau.

Echt, het is nu echt tijd voor verandering want dit seizoen is een nog grotere aanfluiting dan alle jaren hiervoor bij elkaar opgeteld.

In plaats van voortborduren op een mooi succes wat met een beetje geluk tot stand kwam hebben we dit seizoen 3 stappen terug gedaan, liggen we al uit de CL, bijna uit de EL en hebben we alweer 3 punten achterstand op PSV en Feyenoord.
Vind ik leuk
Ruud40 +6316
donderdag 17 augustus 2017 om 23:45
Tja.
Tegen Lyon thuis vlogen vorig seizoen 4 van de eerste 5 kansen erin.

Maar juist dat was speciaal want zoiets gebeurd zelden.

Maar het lijkt wel of ze dat na 1 wedstrijd waarin het gebeurde al normaal zijn gaan vinden bij Ajax.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 23:45]
Vind ik leuk
BBAjax +2407
donderdag 17 augustus 2017 om 23:46
Tegen Schalke thuis gebeurde dat ook :p
Vind ik leuk
Sil95 +2046
donderdag 17 augustus 2017 om 23:49
Met alle respect , Ajax hoort toch ten allen tijde van Rosenborg te winnen? Dat is bepaald geen Olympique Lyonnais of Schalke 04
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:52
Als Ajax in vorm is misschien wel ja.
Vind ik leuk
Sil95 +2046
donderdag 17 augustus 2017 om 23:55
We hebben het over Rosenborg, een Noorse ploeg.. daar hoor je gewoon met ruime cijfers van te winnen. Zelfs als je niet in vorm bent.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:57
Dat zie ik. De meeste namen zijn nog t zelfde. Ik zie het verschil niet zo.
Vind ik leuk
Sil95 +2046
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:02
Gewoon een hele matige ploeg dat Rosenborg. Kunnen helemaal niet voetballen. Hebben zich ook alleen maar ingegraven. Het is gewoon een schande dat Ajax verloren heeft vanavond. Dat heeft alles met jezelf te maken.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:05
Maar als het bij Ajax niet lukt is het ook een matig ploegje. Zoals jij dat dan zegt.
Als het bij Feyenoord niet lukt ook. Zoals einde seizoen.
Iedereen die in vorm is speelt goed. Het gaat om nu. Nu moet je winnen ook als je uit vorm bent.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:48
Sanchez was natuurlijk de sterkhouder achterin en Klaassen was wel de echte leider van Ajax. Die twee worden echt node gemist. En het gebrek aan wisselspelers gaat ze nog keihard opbreken. Niet alleen in het veld, maar ook op het trainingsveld. Totaal geen concurrentie en 11 tegen 11 kan alleen tegen een jeugdelftal. Je verliest 4 verdedigers en 2 middenvelders zonder het aan te vullen. Ik denk dat je de impact onderschat.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 00:49]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:59
Maar vdBeek was toch een waardige opvolger? Traore was een beperkte buitenspeler?
Dolberg, Ziyech en de Ligt ... de toppers van EU.
Dus eigenlijk is Sanchez - Dijks de enige verzwakking.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:34
Je kunt toch niet verwachten de Ver Beek al brengt wat Klaassen na 5 seizoenen Ajax 1 kom brengen.. Van Beek is een goede voetballer hoor, maar als het even niet loopt zakt hij er ook door.. Klaassen hielp ze juist vaak over het dode punt. Zo'n speler heb je nu niet meer.

Buiten dat is het wel fijn dat je spelers van dat kaliber achter de hand hebt. Van Beek is doorgeschoven naar de basis. Daarachter ontstaat een vacuüm
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:01
Zo gaat dat. Dus moeten bijv. Schöne en Veltman dat nu doen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:08
En die kunnen dat niet... Die liepen al op tenen.

Maar goed.. al 70 miljoen verdient deze zomer. Komt misschien nog wel wat bij. Dolberg en Ziyech staan ook nog op de nominatie om verkocht te worden. Nog één speler verkopen en je hebt je hele begroting bijelkaar verkocht. Dan kun je dus ook gewoon iedereen een jaar op vakantie sturen en de Arena een jaar sluiten... Dan maak je nog steeds winst. Misschien een idee ;-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 08:10]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:34
Daar is Overmars ondertussen wel aan toe. Haha.
Het wordt een raar verhaal met dat geld van Ajax. Je gaat zo langzamerhand denken, waar gaat dat heen? Ik bedoel ... haha ... het eindbedrag. De 1 miljard?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:02
En dan? In plaats van al die mooie oude actiefoto's hangen we dan de jaarverslagen in de catacombe? ;-)
Vind ik leuk
T&T +9861
donderdag 17 augustus 2017 om 23:57
Die zijn altijd stug geweest hoor.
Daarom snapte ik de euforie vorig week al niet.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:02
Ik dacht gelijk aan Mölde en Rostock. Haha.
Vind ik leuk
T&T +9861
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:04
Ja precies!
Vind ik leuk
Old Star +3208
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:04
Idd. Rosenborg is 24 voudig Noors kampioen. Bijna 25 voudig.
Is gewoon een absolute topclub daar. Zeg maar het Ajax van Noorwegen. Speelden voorheen net als Ajax ALTIJD Champions Leage, en nog niet onverdienstelijk ook. In de tijd dat John Carew er nog speelde bijvoorbeeld hebben ze menig club uit de championsleage geknikkerd met goed voetbal.
Kortom t wordt gewoon een loodzware opgave die uitwedstrijd. Zelf scoren en de boel dicht houden... t kan, maar ben der lang nog niet zeker van.
Vind ik leuk
T&T +9861
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:11
Precies..
Volgens mij heeft die Carew..
Toendertijd... Feyenoord eigenhandig uitgeschakeld.

;-)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:12
Ja toch? En dan die journalisten die met de supporters meehuilen ...
Wat een nivo.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:55
Iedere ploeg uit vorm kan verliezen tegen een veel mindere ploeg
Vind ik leuk
BBAjax +2407
donderdag 17 augustus 2017 om 23:45
Klopt! 1e wat moet veranderen is schone uit de basis, gaat allemaal zo sloom bij hem
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:50
Keizer is vriendjes met Bergkamp, ik krijg steeds meer het idee dat Keizer zijn opstelling maakt zoals Bergkamp het wil zien. Niet voor niks is Keizer aan het roer gezet in Amsterdam, Bergkamp en de rest hebben Keizer onder de duim zegt mijn gevoel.
Vind ik leuk
Senna +5644
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:29
Zoiets had ik ook al geschoten .
Vind ik leuk
Andre As +4447
donderdag 17 augustus 2017 om 23:52
Schőne was vandaag een van de betere. Maar als die anderen statisch blijven staan en al helemaal niet in de bal komen, kan hij de bal ook niet kwijt.
Vind ik leuk
furgist +984
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:13
als er geen beweging is komt hij nooit in zn kracht, klopt wat je zegt
Vind ik leuk
BBAjax +2407
vrijdag 18 augustus 2017 om 09:16
Hij kan prima voetballen alleen het duurd echt te lang allemaal bij hem en dat ligt niet aan zijn ploeg genoten
Vind ik leuk
Johan_D +3035
donderdag 17 augustus 2017 om 23:56
Vergelijkbaar met dikke stront door een trechter.

Stel hem op bij Lucky Ajax en meneer heeft nog moeite met dat tempo.

Schone eruit en de Jong erin dan pas krijg je meer evenwicht op het middenveld.
Vind ik leuk
goekie4 +575
donderdag 17 augustus 2017 om 23:46
Ik word een beetje moe van jouw niveau.
Vind ik leuk
Esmee +101
donderdag 17 augustus 2017 om 23:47
Viel frenkie vanavond nog in want die is gewoon op dit moment beter Dan deze man?
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:52
Frenkie is tien klassen beter dan Schöne maar helaas Keizer koos weer voor breien ipv. van voetbal!
Vind ik leuk
Moa +1634
donderdag 17 augustus 2017 om 23:49
Niks aan de hand, het geld dat gewonnen had kunnen worden in Europa staat al lang op de rekening bij Marc!
Vind ik leuk
Sil95 +2046
donderdag 17 augustus 2017 om 23:50
Fijn dat we daar als supporters ook iets van merken
Vind ik leuk
Moa +1634
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:00
Ajax moet dit gewoon recht trekken in de return, uiterst matige ploeg dat Rosenborg. Aan de andere kant is het ook moeilijk om hoog op te geven over Ajax, wat die laten zien dit jaar is ook uiterst matig, het kan niet met alleen maar jongetjes.
Vind ik leuk
T&T +9861
donderdag 17 augustus 2017 om 23:50
Dan moet ie eigenlijk naar Feyenoord...als ie wil winnen.
Maar we al voorzien!
Sjorrie.

Maar wel jammer dat julli in Europa hebben verloren.
;-)
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 23:56]
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:50
Al die super top talenten van vorig jaar, spelen gelukkig nog bij Ajax.
Vind ik leuk
ficusje +928
donderdag 17 augustus 2017 om 23:54
Tja die brengen ieder jaar geld op,hebben jullie geen last van.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:50
Teleurstellend Ajax..... misschien eens een goed gesprek met heel de staf en selectie!
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:51
Schöne zou enige zelfreflectie niet misstaan, hij faalt keer op keer Europees waarom dan zelf niet zeggen...trainer Frenkie is beter dan ik stel hem op.

Ziyech hopeloos uit vorm, Dolberg scoort van zijn levensdagen niet met dit geknoei.
Vind ik leuk
furgist +984
donderdag 17 augustus 2017 om 23:55
ik wil je niet vragen om de wedstrijd terug te kijken, maar schone heeft keihard gewerkt chef
Vind ik leuk
Andre As +4447
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:02
Als Ziyech, Dolberg, Neres en Younes te schijterig of te beroerd zijn om een bal op te eisen, dan krijg je inderdaad traag voetbal. Dat ligt niet aan Schone, maar aan die anderen.
Schone was vandaag de enige die er voor ging en een fatsoenlijke wedstrijd speelde.
Vind ik leuk
donderdag 17 augustus 2017 om 23:51
Daar word ik inderdaad ook moe van Schöne, maar dat is begrijpelijk!
Weet je waar ik ook moe van word?
Dat die gewenste versterkingen maar niet komen, iedereen ziet dat Ajax het zo niet gaat redden.
Door die situatie van Nouri hebben ze nog maar de beschikking over 5 middenvelders.
Sterkhouders Klaassen en Sanchez (laatstgenoemde gaat ook echt wel weg) zijn vertrokken en vervolgens blijft een bekende aankoop uit die ook meteen iets aan het elftal zou toevoegen.
Nog maar 14 dagen Overmars, in juli riepen de supporters al ga wat doen, en ja dat deed hij, maar niet wat verwacht werd.
Nee, toptalenten halen (al moet je altijd afwachten wat het uiteindelijk wordt) en de nog jonge Orejuela als rechtsback.
Maar een klasbak erbij met iets ervaring voor het eerste elftal?
Nee hoor!!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:00
Frenkie heeft nu wel een basis plek verdient dunkt me, Schöne kan gewoon echt niet meer. Veltman kan ook niet en inderdaad versterken doe je voor aanvang niet na uitschakeling van het kampioenschap en Europese wedstrijden.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:08
Schöne bloeide onder Bosz weer op, en had ook gewoon een aandeel in het bereiken van de Europa League finale.
Maar nu laat hij het niet alleen afweten, ik zie Ziyech ook afschuwelijk veel ballen inleveren en risico nemen wat totaal onnodig is!
Moet toegeven dat Frenkie de Jong toen hij een paar keer inviel wel leuke dingen liet zien, maar Schöne zijn ervaring is ook wel belangrijk.
Ik vlak hem zeker nog niet uit maar dat hij iedere keer moet spelen gaat me wel wat te ver, wat wisselen zou geen kwaad kunnen.
Met maar twee dagen rust zou voor aanstaande zondag ideaal zijn om Frenkie in de basis te laten beginnen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:49
Dat kost geld. Geeft die geldwolf liefst zo min mogelijk uit. Marcske heeft scheit aan supporters die wel veel geld uitgeven..... aan een kaartje!!
Vind ik leuk
jeepee +724
donderdag 17 augustus 2017 om 23:51
Het was inderdaad aan zijn spel te zien dat hij doodmoe was.
Vind ik leuk
buddha +4119
donderdag 17 augustus 2017 om 23:52
als het allemaal meezit is het geweldig en zijn het helden. nu zit het een beetje tegen en moeten er spelers op rotten WAAROM ZO CRU
Vind ik leuk
Kuip +2428
donderdag 17 augustus 2017 om 23:52
Waar is de vijf-seconden regel gebleven? Waar is de energie om tegenstanders op te jagen? Deze trainer slaagt er niet in dat te brengen wat Bosz wel kon.
Vind ik leuk
DuWijk +39
donderdag 17 augustus 2017 om 23:57
No shit Sherlock. Te beginnen bij vd Beek op jouw plek en Frenkie de Jong op "10". Daarnaast extra concurrent voor het middenveld erbij. Wie dan vraagt Overmars? Dat is jouw werk en dat van de scouts pik.. maar denk aan een Nigel de Jong, Ayoub, Kardioglu(eerst evt. Jong), Benedetti of Pavón.

Maar goed wat weer ik nou. Doe Sanchez even de groetjes van me trouwens. Weltrusten.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:00
Toch zonde dat ze sneijder geen zak geld aangeboden hebben, die had wel wat aanvoer kunnen geven aan de spits en neemt super veel ervaring mee.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:13
Sneijder had wanneer hij alleen al 90% fit zou zijn gewoon in de basis van Ajax gestaan.
Ziyech - Van de Beek - Sneijder.
Maar nee, dit wilde men bij Ajax niet!
Ziyech, Schöne, Van de Beek, Frenkie de Jong en Eiting is niet genoeg.
Nee, je moet gewoon 6 middenvelders tot je beschikking hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:15
Ja echt een gemiste kans van Ajax
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:10
Een dure auto met de verkeerde brandstof presteert ook niet. Er mist iets in de selectie dat ik als buitenstaander niet concreet kan verklaren. Er staan spelers opgesteld die individueel in staat geacht mogen worden om beter te presteren dan vanavond en afgelopen weekend tegen Heracles. De manier waarop passes en schoten werkelijk alle richting missen, is voor mij gewoon niet te bevatten. Het is het enige dat deze gasten doen: trainen en wedstrijden spelen. Ik weet uit eigen ervaring (als zeer matige, vooral recreatieve basketballer) dat je altijd een mindere dag kunt hebben, maar er lijkt maar geen ondergrens bereikt te worden. Excuses zijn er steeds, maar verklaringen nooit. Nou ja, alleen de constatering dat als je niet scoort, je ook niet kunt winnen. Wie maakt zich kwaad? Wie scheldt iedereen verrot in de rust? Het lijkt of er nu al berusting is. Ajax-Groningen wordt eigenlijk een serieuze test.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 00:11]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:10
Veltman eruit!!! Schöne zelfde!

Tete en Riedewald, wat zonde dat Ajax hen heeft laten gaan.

Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:10
schöne voetbalt zelf in een bejaardentempo. vervangen door Syoub
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:16
Om te beginnen ga eens een wedstrijd bekijken vanaf de reservebank!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:20
Het gehele team is onwaardig... Staf en spelers kunnen elkaar kennelijk niet motiveren... Dan ook nog dat verwende ventje Ziyech, stoney Neres en Foutje Veltman... Kansloos... Kluivert en Huntelaar vielen goed in... Dat dan weer wel!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:28
volgensmij liep dat wel lekker tussen coach (bosz) en assistenten (spijkerman en bergkamp) want die gaven elkaar nog is een tik van dat je dit beter kutdoen enz. nu aaien ze keizer alleen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:28
Je zal de komende tijd nog veel vermoeider gaan worden ...............
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:32
Shone is ook geen toegevoegde waarde meer
Vind ik leuk
ficusje +928
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:36
en dat anoniem verhaal snap er niets van
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:41
Ik word een beetje moe door jouw trage spel Lasse. Ik hoop dat je zélf ook een beetje doorhebt dat jij bij de minderen behoort. Veltman, Schone, Younes, Dijks, Viergever, allemaal weg. Dijks is sterk maar daar houdt het op. Younes speelde goed vandaag gaat iedereen zeggen. Heeft ons dat ook maar iets opgeleverd? Nu 1 wedstrijd goed dus nu weer 5 bagger en daarna 5 slecht. Veltman. Mijn God wat een droeftoeter. Muppet marc en ons dwaallicht van der sar? Hoe wil je met dit soort namen en mensen nog iets gaan bereiken? Einde seizoen. Nationaal en Europees. En terecht dat iedereen ons uitlacht.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 00:43]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:54
drolberg heeft geen bruikbare bal gehad, al die voorzetten van de vleugels waren echt ondermaats
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:20
Goeie zet die jantje keizer !
Vind ik leuk
Nick Kools +11554
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:47
Als jij nu uit jezelf op de bank gaat zitten Schone dan gaat dat misschien ook gebeuren :)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:54
Je zou toch zeggen dat het moet wennen daar dat niet winnen
Vind ik leuk
Vato75 +615
vrijdag 18 augustus 2017 om 05:48
Maar wel 150 miljoen op de bank hahaha hahaha
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:03
Ligt niet alleen aan de verdediging lasse en er moet zeker gescoord worden maar dan moeten jullie iets minder hoog gaan mikken en zelf tot de conclusie komen dat jij voor de top 3 echt niet meer kan
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:30
Wij ook, nou houden de spelers er een leuk centje aan over, wij als supporters enkel en alleen een kater.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:31
Hij zag er ook een beetje moe uit, tijdens de wedstrijd welteverstaan.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:55
Ik kan er geen genoeg van krijgen :)
Vind ik leuk
El Lobo +1024
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:29
Stuur Heracles maar die kant op!;-)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:52
het is toch voor de gekke dat er flankspelers bij ajax spelen die nog geen een goede voorzet kunnen geven?fat was vroeger het aanvals spel van ajax achterlijn halen en voorzetten.
Vind ik leuk
Snuck +406
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:48
Er liep ooit een geweldige speler rond in Eindhoven die ook altijd een beetje moe was!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax-nederlaag hakt erin: 'Ik word een beetje moe van verliezen en gelijkspelen'