Manchester City-bod van 20 miljoen afgewezen: Moet een heel, heel goed bod zijn

Manchester City-bod van 20 miljoen afgewezen: "Moet een heel, heel goed bod zijn"

vrijdag 18 augustus 2017 om 10:52

Manchester City moet dieper in de buidel tasten voor Jonny Evans. West Bromwich Albion heeft een bod van twintig miljoen euro op de centrale verdediger afgewezen.

Dat maakte manager Tony Pulis vrijdag bekend tijdens een persconferentie. Manchester City laat het hier niet bij zitten en bereiden een tweede bod op Evans voor. Die zou volgens de Daily Mail meer dan 27 miljoen euro bedragen.

"We hebben een bod op Jonny afgewezen", zegt Pulis. "We willen hem niet verkopen en we hoeven hem niet te verkopen. Het moet een heel, heel goed bod zijn. Jonny begrijpt de situatie en hoe het ervoor staat. Hij is gelukkig hier. Jonny is een van onze beste spelers."

Evans heeft er twee seizoenen bij West Bromwich Albion opzitten. De 29-jarige Noord-Ier werd in de zomer van 2015 voor ruim acht miljoen euro overgenomen van Manchester United, waar hij onder Louis van Gaal weinig speeltijd kreeg.

Plaats een reactie

JDW1988 +1293
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:56
Welja joh, nog een centrale verdediger erbij!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:04
ze spelen in een 3 mans verdediging, en hebben in totaal maar 4 verdedigers, dan is het logisch dat ze nog 1 centrale verdediger zoeken
Vind ik leuk
JDW1988 +1293
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:34
Kompany
Stones
Otamendi
Mangala
Denayer
Adarabioyo

Als je met 3 verdedigers speelt in de basis heb je er nog 3 als back up volgens mij ?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:24
Denayer gaat sowieso weg, Mangala wilt ook vertrekken en Adarabioyo is een jeugdspeler die er nog niet klaar voor is.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:44
Want 3 zijn er genoeg als je er 3 in de basis hebt ofniet? Geen back up boeit niet..
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:57
Met 45 miljoen kom je in de buurt
Vind ik leuk
Bengelino +5970
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:57
Nog nooit zo een laag bod gezien van city
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:58
Matig bod voor een matige speler..
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:01
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Ze hadden toch 1 van de minst gepasseerde verdediging afgelopen seizoen. En hij was meestal basisspeler
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 10:58
Manchester City verlegt nu de aandacht naar Isimat....
Vind ik leuk
United FC +12783
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:07
20 miljoen moet voldoende zijn ;-)
Vind ik leuk
Hammers96 +1025
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:00
Jammer dat ik geen engelse nationaliteit heb .... was minstens 10 miljoen waard geweest
Vind ik leuk
DubRtd +14916
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:04
Misschien wat minder homegrown speler uitlenen zodat je niet het vel over je neus wordt gehaald omdat je wel Engels moet kopen.
Dan moet je dus voor een matige rechtsback £50 miljoen afrekenen en voor een blessuregevoelge centrale verdediger 27 miljoen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:24
Ho ho, je mag van sommige fans hier het niet zomaar een matige back noemen hoor!! Dat heb ik laatst ook gezegd en dan krijg je boze reply's dat het hele normale bedragen zijn die er worden betaald door o.a. City...Het is 1 van de beste backs van Europa....
Dat was in dat topic van die bobo van de FA die blij was dat de waanzinnige transfersom voor Neymar niet door een Engelse club was betaald. Dat soort waanzin vond gelukkig niet plaats in de PL zei hij....
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:43
Haha je kan zeggen wat je wilt vriend maar als je Walker een matige back vind heb je nog nooit naar Spurs gekeken. Hij is een van de beste rechtsbacks in Europa en de beste in Engeland.

Vind ik leuk
DubRtd +14916
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:09
Bellerin en Seamus Coleman zeggen hallo!
En dan denk ik er nog niet eens hard over na anders vind ik er vast nog wel 1 of 2.
Walker was dit seizoen niet eens de beste rechtsback bij de Spurs geweest
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:14
Haha je kijkt duidelijk niet naar de PL. Er is geen enkele rechtsback beter dan Walker in Engeland alleen Valencia komt heel dicht in de buurt.

Walker niet eens de beste back bij Spurs laat me niet lachen daarom was hij ook basis? Daarom stond hij ook in het team van het jaar omdat Trippier beter was hahahahahhahaha

Vind ik leuk
DubRtd +14916
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:53
Lees mijn reactie nog een keer en probeer het dan nog eens.
Ik heb het over dat ie komend seizoen niet de beste zou zijn geweest.
Vind ik leuk
DubRtd +14916
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:07
Verrot... je hebt gelijk.

En wat nog het ergste is dat een Nederlander op een Nederlandse website zich druk gaat maken dat ik de rechtsback van City een matige voetballer vind.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:18
Ad hominem.
Vind ik leuk
DubRtd +14916
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:31
Hallo Ad.

Nee, het is het idee wat me verbaast, niet de persoon. Anders had ik je naam er bij gezet.

Ik ben redelijk actief of het voetbalgedeelte van de grootste\drukste Ierse website waar geboren en getogen ieren, nog steeds woonachtig op dat eiland elkaar voor scouse en manc lopen uit te maken.
Dat knelt.
Alsof een Chinese Feyenoord "fan" een Vietnamese Ajax "fan" voor jood uitmaakt voordat ie het te verwachte kakkerlak terug gegooid krijgt.

Tenzij je onder de rook van het City stadion bent geboren en opgegroeid bent en Shaun Goater je held is.

en nog een advies als je nog serieus genomen wilt worden: Stop met dat "hahahaha, je kijkt nooit Premier league dat dat je mening is"
Het is tamelijk irritant en onvolwassen om op die manier je eigen mening te proberen te onderbouwen als er iemand een andere mening is toegedaan.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 12:52]
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:44
Wat een rare redenering. Dus omdat ik niet Engels mag ik geen fan van City zijn....
Vind ik leuk
DubRtd +14916
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:50
Ach.... mag... mag.

Er was jarenlang een gast uit Sunderland die iedere 2 weken overkwam varen om Feyenoord in de Kuip in actie te zien.
Je zal mij niet horen verklaren dat ie geen Feyenoord fan mag zijn omdat ie Engels is. Maar hij spaarde koste noch moeite om er iedere wedstrijd te zijn.

Wat er tegenwoordig zich in Engeland, zeker bij de grotere clubs fans noemt zijn toeristen die 90 minuten lang met een selfie stick selfies zitten te nemen en zich daarna levenslang fan noemen. Ondertussen de echte oude supporter uit het stadion verdrijvend want die kunnen het niet meer betalen.

Wees eens eerlijk... heb je de naam Shaun Goater moeten googlen?

Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:54
Nee tuurlijk niet..

Zal jij de naam Doyle, Summerbee, Bell, Pardoe moeten googlen?

Doe niet zo neerbuigend jong.. i.p.v onzin te roepen Bellerin en Coleman beter.. Als ze zo goed waren stonden ze wel in het team van het jaar en kocht City hun wel.
Alle Spurs fans met verstand vonden 50m te weinig zegt al genoeg.. Iedereen die zegt dat Trippier beter is is maakt zichzelf dat wijs er is een ding waar Trippier beter in is dat is een voorzet geven that's it.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 12:59]
Vind ik leuk
DubRtd +14916
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:03
Nee, die hoef ik niet te googlen want ze boeien me niet of nauwelijks.
Waar doe ik neerbuigend?

Enige die daar een poging toe doet ben jij.
Want wederom ga je er vanuit dat ik, omdat ik het niet met je eens bent, niet of nauwelijks Engels voetbal kijk en dientengevolge zou jouw mening er meer toe dan dan de mijne.

Dat zijn aannames en dat maakt de 3 eerste letters van het Engelse woord voor "aannemen" van toepassing op je.
Je hebt namelijk geen idee hoeveel Engels voetbal ik zie.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:09
"Wees eens eerlijk... heb je de naam Shaun Goater moeten googlen?"

Nee ik ben niet neerbuigend juist ja.. ik ben klaar met jou cba.

Ga eens voor de grap op Spurs forums kijken op het nieuws van Walker naar City.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 13:10]
Vind ik leuk
DubRtd +14916
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:17
Ja... Spurs fans vinden Spurs speler de beste. Shock horror
Wij van WC-eend enz.


Die google vraag was niet neerbuigend bedoeld.
Iemand van een jaar of 40 en leven lang fan van City zal hem kennen.
Iemand van 18 die sinds de arabieren binnen kwamen marcheren zich fan noemt zal het wat moeilijker hebben met die naam.
Snappie?
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:43
City heeft geen homegrown spelers nodig doe eerst onderzoek voor je iets zegt...

Net zoveel homegrown spelers als vorig jaar en 2 minder buitenlandse spelers..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 12:01]
Vind ik leuk
vivaldi +1395
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:21
Als Overmars snel is koopt hij hem voor 21-25 millioen, hebben ze gelijk
een goede laatste man, hij is dan wel een beetje oud,maar kan nog jaren
mee, net als Bottegin bij Feyenoord.
Vind ik leuk
Zippy +2751
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:39
Overmars en snelheid.
Vroeger ging dit samen.
Maar nu.......... is zijn snelheid geweldig afgenomen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Manchester City-bod van 20 miljoen afgewezen: "Moet een heel, heel goed bod zijn"